BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 augustus 2013 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 09:08 schreef Stylzz het volgende:
Dat is nu eenmaal de uitdrukking.
Het betekent niets anders dan dat je eigenlijk niet met het minderwaardige jullie aangesproken wilt worden, maar met u. Jullie is voor het jodenvolk is het eigenlijk, daarmee aangevende dat het jodenvolk de onderklasse was.
ah! tnx
JanM
 JanM - dinsdag 13 augustus 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 13:47 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

ah! tnx
Roel, ff een vraagje: jij en Els posten hier af toe ook nog wel eens iets maar bijvoorbeeld hotjumper is nooit teruggekomen. Any chance dat we meer oude bekenden terug gaan zien denk je?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 augustus 2013 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 14:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Roel, ff een vraagje: jij en Els posten hier af toe ook nog wel eens iets maar bijvoorbeeld hotjumper is nooit teruggekomen. Any chance dat we meer oude bekenden terug gaan zien denk je?
HJ zie je zoals ik het inschat niet meer.
wie heb je nog meer in gedachten?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2013 - 14:53   quote  deeplink  
FTID waarschijnlijk.. ;)
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 15:04   quote  deeplink  
Ik ben tevreden met alles dat beter is dan 10-0.

Met de huidige vorm gaan we niet eens winnen van de laagvliegers in de Eredivisie,
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - dinsdag 13 augustus 2013 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 15:04 schreef moa het volgende:
Ik ben tevreden met alles dat beter is dan 10-0.

Met de huidige vorm gaan we niet eens winnen van de laagvliegers in de Eredivisie,
Kom op man. 11 tegen 11 was Twente niet beter.
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 augustus 2013 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 14:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Roel, ff een vraagje: jij en Els posten hier af toe ook nog wel eens iets maar bijvoorbeeld hotjumper is nooit teruggekomen. Any chance dat we meer oude bekenden terug gaan zien denk je?
Ik vrees dat je door hotjumper als forumlid hier vooralsnog een vette streep kunt zetten.
Naar ik begrepen heb was hij "het gedoe" hier op het forum behoorlijk zat, btw, ... als ik lieg dan lieg ik dus "in commissie" ;)
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 16:11 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Kom op man. 11 tegen 11 was Twente niet beter.
Het is serieus bedoeld, er straalt geen sprankje energie uit dit hele elftal, Twente speelde natuurlijk ook waardeloos en het zou me niet verbazen als Twente ook onderin het linker rijtje eindigt. Het feit dat ze de wedstrijd nog tegen 9 man mogen spelen en penalty's cadeau krijgen verbloemt de onmacht van Twente vrijwel volledig.

Neemt echter niet weg, dat Feyenoord in 2 volledige wedstrijden eredivisie er niet in is geslaagd om ook maar 1 minuut druk te zetten op een tegenstander, de bal af te jagen, een balletje een paar keer rond spelen, of al het andere wat je maar nodig hebt om wedstrijden te winnen.

In de afgelopen 2 wedstrijden zag ik 11 gedrogeerde bange uilskuikens het veld op komen die op geen enkele wijze uitstraalden of van plan waren het de tegenstander moeilijk te maken.
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:09   quote  deeplink  
En dat is nog los van de blamerende uitslagen, bij beide wedstrijden zat ik in het eerste half uur mijn schoenen al op te vreten.
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:08 schreef moa het volgende:

[..]

Het is serieus bedoeld, er straalt geen sprankje energie uit dit hele elftal, Twente speelde natuurlijk ook waardeloos en het zou me niet verbazen als Twente ook onderin het linker rijtje eindigt. Het feit dat ze de wedstrijd nog tegen 9 man mogen spelen en penalty's cadeau krijgen verbloemt de onmacht van Twente vrijwel volledig.

Neemt echter niet weg, dat Feyenoord in 2 volledige wedstrijden eredivisie er niet in is geslaagd om ook maar 1 minuut druk te zetten op een tegenstander, de bal af te jagen, een balletje een paar keer rond spelen, of al het andere wat je maar nodig hebt om wedstrijden te winnen.

In de afgelopen 2 wedstrijden zag ik 11 gedrogeerde bange uilskuikens het veld op komen die op geen enkele wijze uitstraalden of van plan waren het de tegenstander moeilijk te maken.
is dat zo een gevalletje "met druk kunnen omgaan" ?
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

is dat zo een gevalletje "met druk kunnen omgaan" ?
Serieus, uit bij Zwolle?

Of Thuis, met het trouwste legioen van Europa dat je onvoorwaardelijk steunt, tegen een matige provincie ploeg Twente waar dit seizoen helemaal niemand wat van verwacht?
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:14   quote  deeplink  
Als we daar al niet met de druk om kunnen gaan, dan kunnen we zo al 20 wedstrijden voor dit seizoen weg strepen die 0 punten op gaan leveren.
JanM
 JanM - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 14:26 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

HJ zie je zoals ik het inschat niet meer.
wie heb je nog meer in gedachten?
Els, HJ en jij zijn de namen die ik nog in mijn hoofd heb, maar er zijn er toen nog een aantal overgestapt. Zijn jullie daar nog allemaal actief?
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:13 schreef moa het volgende:

[..]

Serieus, uit bij Zwolle?

Of Thuis, met het trouwste legioen van Europa dat je onvoorwaardelijk steunt, tegen een matige provincie ploeg Twente waar dit seizoen helemaal niemand wat van verwacht?
je schrijft zelf al over "bange uilskuikens", blijkbaar zit het (nog) niet goed in de bovenkamer van diezelfde jongens die gedurende een groot gedeelte van het vorig seizoen wel het nodige aan bravour hadden?
sevillana
 sevillana - dinsdag 13 augustus 2013 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:19 schreef JanM het volgende:

[..]

Els, HJ en jij zijn de namen die ik nog in mijn hoofd heb, maar er zijn er toen nog een aantal overgestapt. Zijn jullie daar nog allemaal actief?
ja
VVout
 VVout - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:07   quote  deeplink  
Björn Kuipers scheids aankomende zondag, naar mijn idee niet slecht mee getroffen maar je weet het nooit.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:09   quote  deeplink  
Tegen NAC punten pakken en met de nieuwe spelere ???????? Gewoon weer bouwen
Els
 Els - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 14:24 schreef JanM het volgende:

[..]

Roel, ff een vraagje: jij en Els posten hier af toe ook nog wel eens iets maar bijvoorbeeld hotjumper is nooit teruggekomen. Any chance dat we meer oude bekenden terug gaan zien denk je?
Ik kan niet voor anderen spreken, maar ik zou zeker niet op HJ rekenen, en de eerder gememoreerde FTID ook niet. Ik kom hier af en toe, het is levendig, maar ik erger me doorgaans wel aan het niveau van een aantal discussies. Hoewel ik de discussies met Lijdensweg vaak grappig en soms ook zinvol vind, kan ik me absoluut niet vinden in het zinloze kwetsen van elkaar. Het hoeft hier natuurlijk geen Libelle forum te worden, maar iets meer respect zou prettig zijn. Ik denk dat Boudewijn dat af en toe wel probeert, maar ik vermoed dat het hem niet gaat lukken.
Els
 Els - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:12   quote  deeplink  
Het wordt vast een rare wedstrijd, 1-1 heb ik vrede mee.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 09:32 schreef Blade85 het volgende:

[..]

[..]

Jullie bewijzen maar weer hoe triest jullie zijn en dat jullie kijk op voetbal niks met het werkelijke spel te maken heeft... Ik zit in de marine met een stuk of 60 feyenoorders aan boord een ook al pesen we elkaar veel kunnen we gewoon over voetbal praten en hier zijn de meeste het ook roerend met me eens dat feyenoord klop gaat krijgen. Dus er is niks raars aan me voorspelling als je het er niet mee eens bent hoef je er niet op te reageren maar das natuurlijk moeilijk voor kleine jongetjes met lange tenen... in ieder geval succes zondag. de bal is rond dus wie weet... :p
Kwestie van aanvoelen. Foute boodschap op fout moment.
Grote jongen worden.
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 17:29 schreef sevillana het volgende:

[..]

je schrijft zelf al over "bange uilskuikens", blijkbaar zit het (nog) niet goed in de bovenkamer van diezelfde jongens die gedurende een groot gedeelte van het vorig seizoen wel het nodige aan bravour hadden?
Daar ben ik ook bang voor.
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 09:32 schreef Blade85 het volgende:

[..]

[..]

Ik zit in de marine
Arme jij
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 augustus 2013 - 17:34 schreef Boudewijn het volgende:
iemand die een goede begintekst kan maken zodat ik die in het eerst topic kan plaatsen?
Gewoon slotje doen, niemand heeft interesse in deze afslachting.
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:41   quote  deeplink  
0-3
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 18:36 schreef moa het volgende:

[..]

Arme jij
ja hij wordt door 60 feyenoorders in zijn reet genomen maar dat vind hij juist lekker met hun geile roze tenue he blade85??.blijf jij maar lekker in the navy jij roze bijlmerrelnicht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door TheMenace --
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 18:43 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja hij wordt door 60 feyenoorders in zijn reet genomen maar dat vinden ze uist lekker met huh geile roze tenue he blade85.blijf jij maar lekker in the navy jij roze relnicht.
hoho, Feyenoorders nemen geen reten
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 18:44 schreef moa het volgende:

[..]

hoho, Feyenoorders nemen geen reten
nee ok bij wijze van spreke....haha in de marine zitten toch geen echte feyenoorders!!de echte feyenoorders zijn de landmacht de echte kerels niet die mietjes van de marine/navy!!whahaha
het lijkt net de gayparade die navy!!yoehoe
haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door TheMenace --
VVout
 VVout - dinsdag 13 augustus 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 18:07 schreef VVout het volgende:
Björn Kuipers scheids aankomende zondag, naar mijn idee niet slecht mee getroffen maar je weet het nooit.
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 13 augustus 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 18:56 schreef VVout het volgende:

[..]

hij zal wel jodenkoeken gekregen hebben...........
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 18:46 schreef TheMenace het volgende:

[..]

nee ok bij wijze van spreke....haha in de marine zitten toch geen echte feyenoorders!!de echte feyenoorders zijn de landmacht de echte kerels niet die mietjes van de marine/navy!!whahaha
het lijkt net de gayparade die navy!!yoehoe
haha
Lol, en ik maar denken dat echte kerels iets nuttigs met hun leven doen? :D
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 augustus 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 19:46 schreef moa het volgende:

[..]

Lol, en ik maar denken dat echte kerels iets nuttigs met hun leven doen? :D
Inderdaad gewoon effe tekenen en je hebt weer een doel in het leven.
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 19:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Inderdaad gewoon effe tekenen en je hebt weer een doel in het leven.
Leg uit.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 19:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Inderdaad gewoon effe tekenen en je hebt weer een doel in het leven.
hahaha
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:09   quote  deeplink  
Ik zag de discussie over kerels die echt iets met hun leven doen, En door een document te tekenen in Marseille heb ik een doel gekregen in mijn leven, maar dit is persoonlijk. Maar om terug te gaan naar het topic, wat er zondag ook mag gebeuren we moeten er allemaal weer zitten tegen N AC . Ik hen nu het gevoel dat feyenoord is gestruikeld en de meeste er op los trappen ( ook ik) dus hup Feyenoord je hebt mijn onvoorwaardelijke steun ( ook dat heb ik meegekregen onvoorwaardelijke trouw)
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:11   quote  deeplink  
FTID
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:12   quote  deeplink  
Onvoorwaardelijke trouw en onvoorwaardelijke liefde slechts voor 2 zaken, mijn dochters en Feyenoord.

Oh en bier, laten we bier niet vergeten.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:12 schreef Stylzz het volgende:
Onvoorwaardelijke trouw en onvoorwaardelijke liefde slechts voor 2 zaken, mijn dochters en Feyenoord.

Oh en bier, laten we bier niet vergeten.
Dat is het voor mij ook deze zaken alleen ik heb geen kinderen ,dus la legion Feyenoord en pastis
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:09 schreef piet de paler het volgende:
Ik zag de discussie over kerels die echt iets met hun leven doen, En door een document te tekenen in Marseille heb ik een doel gekregen in mijn leven, maar dit is persoonlijk. Maar om terug te gaan naar het topic, wat er zondag ook mag gebeuren we moeten er allemaal weer zitten tegen N AC . Ik hen nu het gevoel dat feyenoord is gestruikeld en de meeste er op los trappen ( ook ik) dus hup Feyenoord je hebt mijn onvoorwaardelijke steun ( ook dat heb ik meegekregen onvoorwaardelijke trouw)
Daarmee insinueerde je dat ik.... ok ik leg het naast me neer :)

Ontopic, ik ben op het moment bijzonder sceptisch over Feyenoord, ben sinds de wedstrijd tegen Zwolle al 24/7 chagrijnig, had gehoopt om afgelopen weekend in ieder geval een glimp van wil om te winnen te zien bij onze jongens. Maar helaas, afgelopen weekend was een nog grotere teleurstelling.

Ik zie niet hoe ze dit recht gaan trekken, ik zie komende zondag dan ook zeer somber in en ga mezelf de ellende misschien maar eens besparen om wederom zo'n draak van een wedstrijd te zien waarin onze spelers eigenlijk onze steun niet eens een beetje verdienen. Wat mij betreft is het seizoen na 3 wedstrijden wel een beetje voorbij, tegen de winterstop staan we waarschijnlijk 10e op 15-18 punten achterstand op de top3, en dan speel je dus gewoon voor spek en bonen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door moa --
echte nummer10
 echte nummer10 - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:22   quote  deeplink  
DE KLASSIEKER

Let aub op de regels omtrent de klassieker.
moa
 moa - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:22 schreef echte nummer10 het volgende:
DE KLASSIEKER

Let aub op de regels omtrent de klassieker.
why
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:22 schreef echte nummer10 het volgende:
DE KLASSIEKER

Let aub op de regels omtrent de klassieker.
dank
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:31   quote  deeplink  
De tyfus met je regels
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:17 schreef moa het volgende:

[..]

Daarmee insinueerde je dat ik.... ok ik leg het naast me neer :)

Ontopic, ik ben op het moment bijzonder sceptisch over Feyenoord, ben sinds de wedstrijd tegen Zwolle al 24/7 chagrijnig, had gehoopt om afgelopen weekend in ieder geval een glimp van wil om te winnen te zien bij onze jongens. Maar helaas, afgelopen weekend was een nog grotere teleurstelling.

Ik zie niet hoe ze dit recht gaan trekken, ik zie komende zondag dan ook zeer somber in en ga mezelf de ellende misschien maar eens besparen om wederom zo'n draak van een wedstrijd te zien waarin onze spelers eigenlijk onze steun niet eens een beetje verdienen. Wat mij betreft is het seizoen na 3 wedstrijden wel een beetje voorbij, tegen de winterstop staan we waarschijnlijk 10e op 15-18 punten achterstand op de top3, en dan speel je dus gewoon voor spek en bonen.
Niet mee eens, let op PSV gaat punten verliezen 020 doet dat al AZ wordt nog even leegetrokken en de Twente ach zonder Tadic wij moeten gewoon verder kijken .De rest vind ik gelijkwaardig of zelfs minder.En er komt heus iets bij,Verleden jaar was het verwachtingspatroon al hoog en dat konden we half waarmaken en nu tja doelstelling bijstellen en lekker gaan ballen met nog meer jeugd, Wie weet KNVB beker of 5e 4e en ik denk zelfs 3e .
charlotte
 charlotte - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:56   quote  deeplink  
ooooowwwwww jongens ik ben er bij zondag ik mag mee met iemand en wat zal ik stiekum in mijn handjes wrijven als het in blesuretijd de 95e minuut 0-1 voor Feyenoord wordt wat zal ik het moeilijk hebben in dat stadion dit is de 1e keer dat ik daar komt
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:56   quote  deeplink  
Waarom denkt iedereen dat het seizoen al verloren is?
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 augustus 2013 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:56 schreef FR-Henk het volgende:
Waarom denkt iedereen dat het seizoen al verloren is?
geen idee. slaat nergens op
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:57 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

geen idee. slaat nergens op
Ik hou het op persoonlijke problemen. Ga je van doemdenken.
Ahum.
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:00 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik hou het op persoonlijke problemen. Ga je van doemdenken.
Ahum.
ben ik de uitzondering op die regel hahahaha
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 21:01 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

ben ik de uitzondering op die regel hahahaha
Haha! Die zijn het gevaarlijkst!
VVout
 VVout - dinsdag 13 augustus 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 20:56 schreef charlotte het volgende:
ooooowwwwww jongens ik ben er bij zondag ik mag mee met iemand en wat zal ik stiekum in mijn handjes wrijven als het in blesuretijd de 95e minuut 0-1 voor Feyenoord wordt wat zal ik het moeilijk hebben in dat stadion dit is de 1e keer dat ik daar komt
Iemand zijn neus gekust, ken je wel ons daarmee te ambeteren. OK die 0-1 daar ga ik in mee, :)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1









0.0079429