BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 15 augustus 2013 - 22:44   quote  deeplink  
Moet je maar duidelijker wezen.
Wim2
 Wim2 - donderdag 15 augustus 2013 - 22:44   quote  deeplink  
Haha, een verse nieuwe pagina.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 15 augustus 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 22:44 schreef Wim2 het volgende:
Haha, een verse nieuwe pagina.
haha zal ik gelijk even besmetten dan P:
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 augustus 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 22:40 schreef Wim2 het volgende:
Ik bedoel in de aRENa.
Hoe langer t duurt hoe waarschijnlijker t wordt.
TheMenace
 TheMenace - donderdag 15 augustus 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 22:35 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Tja..

Maar hoe lang is het geleden dat we van Ajax wonnen? Ajax is altijd optimaal gemotiveerd in dit soort wedstrijden. Feyenoord ook, maar we hebben minder kwaliteit en spelen bijna structureel ruk in de aRENa.
ten eerste we? dat we gedoe slaat nergens op wij doen niet mee.wij kunnen nergens wat aan doen.minder kwaliteit nee dat vind ik niet.het is allemaal even slecht alleen psv steekt er bovenuit.gemotiveerd?dat moet je altijd zijn dus feyenoord ook.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 augustus 2013 door TheMenace --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 augustus 2013 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 22:44 schreef Wim2 het volgende:
Haha, een verse nieuwe pagina.
Eens.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:46   quote  deeplink  
Samuel Armenteros kan aanstaande zondag zijn debuut maken voor Feyenoord, in de uitwedstrijd tegen Ajax. De laatste formaliteiten rond de overschrijving van de spits van Anderlecht naar Feyenoord zijn op tijd afgerond, waardoor hij speelgerechtigd is voor aanstaande speelronde. Armenteros trainde vrijdagochtend tijdens de besloten training van Feyenoord al voor het eerst mee met de selectie.

Armenteros zelf kijkt uit naar de Klassieker. Het is prachtig om direct met zon grote wedstrijd te kunnen beginnen, vertelt de aanvaller. Het wordt natuurlijk mijn eerste Klassieker, dus ik kijk daar ontzettend naar uit en ben enorm gemotiveerd. Ik ben fit en klaar om te spelen, dus ik hoop van waarde te kunnen zijn voor de ploeg.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000042375-999-10010000000003.aspx?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:
Samuel Armenteros kan aanstaande zondag zijn debuut maken voor Feyenoord, in de uitwedstrijd tegen Ajax. De laatste formaliteiten rond de overschrijving van de spits van Anderlecht naar Feyenoord zijn op tijd afgerond, waardoor hij speelgerechtigd is voor aanstaande speelronde. Armenteros trainde vrijdagochtend tijdens de besloten training van Feyenoord al voor het eerst mee met de selectie.

Armenteros zelf kijkt uit naar de Klassieker. Het is prachtig om direct met zon grote wedstrijd te kunnen beginnen, vertelt de aanvaller. Het wordt natuurlijk mijn eerste Klassieker, dus ik kijk daar ontzettend naar uit en ben enorm gemotiveerd. Ik ben fit en klaar om te spelen, dus ik hoop van waarde te kunnen zijn voor de ploeg.

http://www.feyenoord.nl/pages/newsdetail/S1/10010000042375-999-10010000000003.aspx?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
4-4-2 of i.p.v. Immers op #10 ???
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:15   quote  deeplink  
Niet slim van De Hoer ...

De Hoer: "Wij willen Feyenoord in diepe crisis storten"

Trainer Frank de Hoer speelt dit weekend met 020 de altijd zwaar beladen wedstrijd tegen Feyenoord. De Klassieker staat voor zondag 12.30 uur op het programma. Vrijdag opende de oefenmeester zijn persconferentie met een positief bericht over aansteller Siem de Jong.

"Ik ben gisteren langs geweest bij Siem. Het ging goed", zei De Hoer. Waarschijnlijk mag de middenvelder vrijdagmiddag het ziekenhuis verlaten en thuis verder uitrusten. Daarna ging het vizier op de wedstrijd. "Het is geen ideale voorbereiding door de interlands, maar daar heeft mijn collega ook last van. 020 - Feyenoord is zondag voor beide clubs heel belangrijk om aan te haken."

De Hoer over tegenstander Feyenoord: "We moeten niet kijken naar de crisis van Feyenoord, maar naar onszelf. Zorgen dat we zondag op zes punten staan. Ze zullen op en top gemotiveerd zijn en het ons verschrikkelijk lastig maken. De crisis van hen zal zeker geen voordeel zijn. Het is onze bedoeling om Feyenoord in diepe crisis te storten, want wij willen drie punten."

Eerder werd al bekend dat de geschorste Ricardo van Rhijn werd vervangen door Ruben Ligeon WIE???. Dat benadrukte De Hoer ook vrijdag tijdens het persmoment. Kenneth Vermeer, die tegen AZ in de rust uitviel na te hebben overgegeven, staat gewoon op doel. Wie de vervanger zal worden van De Jong maakte de oefenmeester van de Amsterdommers nog niet bekend. "Onnodig dat nu te vertellen."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/205220/De_Boer:_Wij_willen_Feyenoord_in_diepe_crisis_storten?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2c8a7Jc00
moa
 moa - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:15 schreef JanM het volgende:
Niet slim van De Hoer ...

De Hoer: "Wij willen Feyenoord in diepe crisis storten"

Trainer Frank de Hoer speelt dit weekend met 020 de altijd zwaar beladen wedstrijd tegen Feyenoord. De Klassieker staat voor zondag 12.30 uur op het programma. Vrijdag opende de oefenmeester zijn persconferentie met een positief bericht over aansteller Siem de Jong.

"Ik ben gisteren langs geweest bij Siem. Het ging goed", zei De Hoer. Waarschijnlijk mag de middenvelder vrijdagmiddag het ziekenhuis verlaten en thuis verder uitrusten. Daarna ging het vizier op de wedstrijd. "Het is geen ideale voorbereiding door de interlands, maar daar heeft mijn collega ook last van. 020 - Feyenoord is zondag voor beide clubs heel belangrijk om aan te haken."

De Hoer over tegenstander Feyenoord: "We moeten niet kijken naar de crisis van Feyenoord, maar naar onszelf. Zorgen dat we zondag op zes punten staan. Ze zullen op en top gemotiveerd zijn en het ons verschrikkelijk lastig maken. De crisis van hen zal zeker geen voordeel zijn. Het is onze bedoeling om Feyenoord in diepe crisis te storten, want wij willen drie punten."

Eerder werd al bekend dat de geschorste Ricardo van Rhijn werd vervangen door Ruben Ligeon WIE???. Dat benadrukte De Hoer ook vrijdag tijdens het persmoment. Kenneth Vermeer, die tegen AZ in de rust uitviel na te hebben overgegeven, staat gewoon op doel. Wie de vervanger zal worden van De Jong maakte de oefenmeester van de Amsterdommers nog niet bekend. "Onnodig dat nu te vertellen."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/205220/De_Boer:_Wij_willen_Feyenoord_in_diepe_crisis_storten?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2c8a7Jc00
Stevig uit zijn verband gerukt.
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:16 schreef moa het volgende:

[..]

Stevig uit zijn verband gerukt.
Hij wordt volgens mij geciteerd hier, maar misschien was jij bij de persconferentie aanwezig?
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:32   quote  deeplink  
Janmaat mist Klassieker tegen Ajax
16-08-2013 | 14:58

Feyenoord moet het in de Klassieker tegen 020 stellen zonder Daryl Janmaat. De rechtsback is nog niet voldoende hersteld van een bovenbeenblessure. Even was er hoop dat de verdediger, die vorige week het duel met FC Twente moest laten schieten, de wedstrijd in de Amsterdam ARENa zou halen.

Wie zondag als rechtsback start wilde trainer Ronald Koeman niet bekend maken. De meest logische vervanger lijkt Sven van Beek, omdat Jordy van Deelen geschorst is vanwege zijn rode kaart tegen FC Twente. De 19-jarige Van Beek speelde vorig seizoen al mee in de bekerwedstrijd tegen PSV (2-1 verlies).

Feyenoord kan in de ARENa ook geen beroep doen op de geschorste Stefan de Vrij. Ook 020 kampt met de nodige personele problemen. De regerend landskampioen mist aansteller Siem de Jong (blessure) en Ricardo van Rhijn (schorsing).

moa
 moa - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:26 schreef JanM het volgende:

[..]

Hij wordt volgens mij geciteerd hier, maar misschien was jij bij de persconferentie aanwezig?
"Het is onze bedoeling om Feyenoord in diepe crisis te storten"

Dit klinkt wel ontzettend uit zijn verband gerukt, op een dergelijke manier iets zeggen is echt niet slim, waarschijnlijk heeft Frank de Boer "ja" geantwoord op een paar suggestieve vragen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:35   quote  deeplink  
Maakt niet uit, motivatie zat!
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:35 schreef Stylzz het volgende:
Maakt niet uit, motivatie zat!
Ik zeg: genadeloos afstraffen zondag!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:49   quote  deeplink  
1 - 3
michelxot
 michelxot - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Koeman zou de spelers van Feyenoord op die manier op scherp moeten krijgen, maar hij zeikt hen liever af.
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:55 schreef michelxot het volgende:
Koeman zou de spelers van Feyenoord op die manier op scherp moeten krijgen, maar hij zeikt hen liever af.
Dat moet jij ook haast lekker vinden ;-)
moa
 moa - vrijdag 16 augustus 2013 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 16:05 schreef JanM het volgende:

[..]

Dat moet jij ook haast lekker vinden ;-)
Leuk is anders, maar op dit moment hebben ze het waarsch. wel nodig. Met knuffelen gaan ze ook niet beter voetballen.
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 16:07 schreef moa het volgende:

[..]

Leuk is anders, maar op dit moment hebben ze het waarsch. wel nodig. Met knuffelen gaan ze ook niet beter voetballen.
Precies, zijn toch gvd allemaal vet (over)betaalde gasten! GWMD!
Wim2
 Wim2 - vrijdag 16 augustus 2013 - 17:39   quote  deeplink  
Ik cake feyenoord ajaks ik zag grote kabouter..
w
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 16 augustus 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:34 schreef moa het volgende:

[..]

"Het is onze bedoeling om Feyenoord in diepe crisis te storten"

Dit klinkt wel ontzettend uit zijn verband gerukt, op een dergelijke manier iets zeggen is echt niet slim, waarschijnlijk heeft Frank de Boer "ja" geantwoord op een paar suggestieve vragen.
soccernews gooit graag olie op het vuur, volgens VI en Voetbalzone heeft hij dit gezegd:

"We gaan voor de drie punten. Dat Feyenoord dan in een crisis komt, zegt ons niks. We kijken naar onszelf. Feyenoord heeft genoeg ervaring om zich op te richten. Het is dus zeker geen voordeel dat ze nog nul punten hebben."
moa
 moa - vrijdag 16 augustus 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 18:05 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

soccernews gooit graag olie op het vuur, volgens VI en Voetbalzone heeft hij dit gezegd:

"We gaan voor de drie punten. Dat Feyenoord dan in een crisis komt, zegt ons niks. We kijken naar onszelf. Feyenoord heeft genoeg ervaring om zich op te richten. Het is dus zeker geen voordeel dat ze nog nul punten hebben."
Danku,

Meer dan normale reactie dus van de Boer, het zou pas vreemd zijn als hij zou zeggen niet voor 3 punten te gaan in eigen huis tegen een aangeslagen Feyenoord.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 16 augustus 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:32 schreef JanM het volgende:
Janmaat mist Klassieker tegen Ajax
16-08-2013 | 14:58

Feyenoord moet het in de Klassieker tegen 020 stellen zonder Daryl Janmaat. De rechtsback is nog niet voldoende hersteld van een bovenbeenblessure. Even was er hoop dat de verdediger, die vorige week het duel met FC Twente moest laten schieten, de wedstrijd in de Amsterdam ARENa zou halen.

Wie zondag als rechtsback start wilde trainer Ronald Koeman niet bekend maken. De meest logische vervanger lijkt Sven van Beek, omdat Jordy van Deelen geschorst is vanwege zijn rode kaart tegen FC Twente. De 19-jarige Van Beek speelde vorig seizoen al mee in de bekerwedstrijd tegen PSV (2-1 verlies).

Feyenoord kan in de ARENa ook geen beroep doen op de geschorste Stefan de Vrij. Ook 020 kampt met de nodige personele problemen. De regerend landskampioen mist aansteller Siem de Jong (blessure) en Ricardo van Rhijn (schorsing).

[ filmpje ]
"Janmaat mist Klassieker tegen Ajax"

De Klassieker is toch altijd (vanuit Feyenoord gezien) tegen Ajax of heb ik het hele 'Klassieker' begrip niet goed begrepen? :')
michelxot
 michelxot - vrijdag 16 augustus 2013 - 19:22   quote  deeplink  
Feyenoord zal Janmaat wel missen.
Die snavels moeten een vervanger opstellen voor zielepoot siem de jong.
Per saldo blijft Feyenoord zwakker, maar dat kunnen ze compenseren met strijd.
michelxot
 michelxot - vrijdag 16 augustus 2013 - 19:22   quote  deeplink  
Feyenoord zal Janmaat wel missen.
Die snavels moeten een vervanger opstellen voor zielepoot siem de jong.
Per saldo blijft Feyenoord zwakker, maar dat kunnen ze compenseren met strijd.

1x delete ivm
dubbel
werk voor moderator Boudewijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2013 door michelxot --
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:40   quote  deeplink  
"De Snor International" + z'n maten waren het er wel zo goed als over eens dat Ajakkes zondag zal gaan winnen, ik hoorde voorspellingen als 3-1 langskomen.
Het zou toch een mooie stunt zijn als Feyenoord die 3 punten mee neemt naar Rotterdam.
Ik ben zelf overigens ook tevreden met een puntendeling ...
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 22:40 schreef sevillana het volgende:
"De Snor International" + z'n maten waren het er wel zo goed als over eens dat Ajakkes zondag zal gaan winnen, ik hoorde voorspellingen als 3-1 langskomen.
Het zou toch een mooie stunt zijn als Feyenoord die 3 punten mee neemt naar Rotterdam.
Ik ben zelf overigens ook tevreden met een puntendeling ...
Ach, het is die "snor" maar...
Welke club er ook in bloedvorm is, of welke club er ook volledig uit vorm is, dat zegt helemaal niks over de enige echte Klassieker. Geen enkele coach hoeft zijn selectie te motiveren voor deze wedstrijd. Deze wedstrijd (en omgekeerd de Klassieker in Rotterdam) staat ALTIJD op zichzelf. Ik hoop op een mooie en spannende wedstrijd. Natuurlijk hoop ik dat Ajax wint en natuurlijk hoop jij Feyenoord wint. Zullen we het op 1-1 houden? En ik hoop dat het niet al te lang meer duurt, dat ook de supporters van de uitspelende club er weer bij mogen zijn. Die horen er gewoon bij, bij dit soort prachtige wedstrijden. In de SportPooler heb ik 2-1 (voor Ajax) ingevuld, dat ben ik min of meer verplicht...) maar ik verwacht serieus een puntendeling.
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 22:51 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ach, het is die "snor" maar...
Welke club er ook in bloedvorm is, of welke club er ook volledig uit vorm is, dat zegt helemaal niks over de enige echte Klassieker. Geen enkele coach hoeft zijn selectie te motiveren voor deze wedstrijd. Deze wedstrijd (en omgekeerd de Klassieker in Rotterdam) staat ALTIJD op zichzelf. Ik hoop op een mooie en spannende wedstrijd. Natuurlijk hoop ik dat Ajax wint en natuurlijk hoop jij Feyenoord wint. Zullen we het op 1-1 houden? En ik hoop dat het niet al te lang meer duurt, dat ook de supporters van de uitspelende club er weer bij mogen zijn. Die horen er gewoon bij, bij dit soort prachtige wedstrijden. In de SportPooler heb ik 2-1 (voor Ajax) ingevuld, dat ben ik min of meer verplicht...) maar ik verwacht serieus een puntendeling.
we gaan het zien zondag, Pietje (btw: 2-2 is door mij ingevuld)
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 22:54 schreef sevillana het volgende:

[..]

we gaan het zien zondag, Pietje (btw: 2-2 is door mij ingevuld)
Dat zo zomaar kunnen, sevi, die 2-2. Ik denk dat Feyenoord een machtig mooie speler (Armenteros) heeft binnengehaald. Het scorend vermogen is met Pellè en Armenteros echt groot.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:20   quote  deeplink  
ik heb ook een 1-1 staan, maar dat is een beetje gebaseerd op hoop.
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:22   quote  deeplink  
Hoop doet leven.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 22:40 schreef sevillana het volgende:
"De Snor International" + z'n maten waren het er wel zo goed als over eens dat Ajakkes zondag zal gaan winnen, ik hoorde voorspellingen als 3-1 langskomen.
Het zou toch een mooie stunt zijn als Feyenoord die 3 punten mee neemt naar Rotterdam.
Ik ben zelf overigens ook tevreden met een puntendeling ...
Vond Snor en Gijp anders niet stellig overtuigend over dat verlires. Gijp zelfs over 'kleine cijfers'...
Al heel wat anders dan men begin van de week sprak.

Voorspel ook een 1-1.
Deels omdat ik erin blijf geloven, deels omdat het team juist daar weleens die 'boost' zou kunnen krijgen.
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:26   quote  deeplink  
Feyenoord hoeft zich niet te schamen bij verlies maar de supporters zullen uiteraard teleurgesteld zijn.
tomson
 tomson - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:26 schreef Hollands glorie het volgende:
Feyenoord hoeft zich niet te schamen bij verlies maar de supporters zullen uiteraard teleurgesteld zijn.
Net of het al vaststaat dat Feyenoord verliest.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:26 schreef Hollands glorie het volgende:
Feyenoord hoeft zich niet te schamen bij verlies maar de supporters zullen uiteraard teleurgesteld zijn.
Ik denk dat ik ook maar eens een deur open gooi.
TheMenace
 TheMenace - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:26 schreef Hollands glorie het volgende:
Feyenoord hoeft zich niet te schamen bij verlies maar de supporters zullen uiteraard teleurgesteld zijn.
ik vind een verlies tegen twente en zwolle net zo erg als verlies tegen de bijlmergajes!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2013 door TheMenace --
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:28 schreef tomson het volgende:

[..]

Net of het al vaststaat dat Feyenoord verliest.
Denk dat het 2-2 word eerlijk gezegd.
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook maar eens een deur open gooi.
Niet doen. Bij open deur kan je zo doorlopen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:31 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ik denk dat ik ook maar eens een deur open gooi.
trap ik m wel in.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:33 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Niet doen. Bij open deur kan je zo doorlopen.
En een dicht dak kan lekken.
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

En een dicht dak kan lekken.
Klopt
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:38 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Klopt
Nee da's een hart ...
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:39 schreef JanM het volgende:

[..]

Nee da's een hart ...
of een boor.
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:40 schreef Stylzz het volgende:

[..]

of een boor.
Een zwerende vinger?
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:38 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Klopt
Waarom heet jij Hollands Glorie?
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:42   quote  deeplink  
Laat dit een voorbode zijn:

MAASTRICHT - MVV heeft vanavond in de Geusselt de wedstrijd tegen Jong Ajax met 1-0 gewonnen. Het doelpunt viel in de 70ste minuut. Brian Smeets benutte een strafschop en bracht daarmee MVV op voorsprong. Tot het einde van de wedstrijd kon MVV die score vasthouden en ging dus met drie punten naar huis.
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een zwerende vinger?
Correct. U gaat door voor de sapcentrifuge.
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Waarom heet jij Hollands Glorie?
Gouda's glorie was al bezet.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Een zwerende vinger?
Pietje!!!!!! Alles wel?
Zijn je mede-supporters al de grootste fantasie-uitslagen aan het roepen?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5985
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1









0.0127778