BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:43 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Gouda's glorie was al bezet.
Je hoeft je niet te schamen over deze naam, maar de Forumleden zullen wel teleurgesteld zijn.
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:42 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Correct. U gaat door voor de sapcentrifuge.
Haha. Die heb ik al. Mag het ook wat anders zijn?
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Die heb ik al. Mag het ook wat anders zijn?
U kunt hem inwisselen voor een waardebon.
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je hoeft je niet te schamen over deze naam, maar de Forumleden zullen wel teleurgesteld zijn.
Omdat.
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Pietje!!!!!! Alles wel?
Zijn je mede-supporters al de grootste fantasie-uitslagen aan het roepen?
Ha die Henk. Ja hoor, met mij gaat alles goed. Ik heb een gezonde spanning voor zondagmiddag. Sommigen roepen inderdaad dat het een gelopen koers is, maar zeker niet iedereen. Ik hoop op een mooie Klassieker.
Gaat met jou ook alles goed?
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:47 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

U kunt hem inwisselen voor een waardebon.
OK, doe de waardebon dan maar !
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:50   quote  deeplink  
Waardebon voor een sapcentrifuge!
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:51   quote  deeplink  
Beat the scum!

BRzlkxFCMAAIiYi.jpg:large
Pietje
 Pietje - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:50 schreef JanM het volgende:
Waardebon voor een sapcentrifuge!
Haha. Lol. Die geef ik dan wel aan mijn buurvrouw... ;)
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:56   quote  deeplink  
HUPPIE HUPPIE HUPPIE
FEYENOORD IS M'N CLUPPIE
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:56   quote  deeplink  
NAAR VEUREN MET DIE BAL!
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:56   quote  deeplink  
EN GEEF 'M MAAR EEN FLINKE LOEI
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:58   quote  deeplink  
Deze man!
img-071211-179.onlineBild.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2013 door Nummer Zeven --
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ha die Henk. Ja hoor, met mij gaat alles goed. Ik heb een gezonde spanning voor zondagmiddag. Sommigen roepen inderdaad dat het een gelopen koers is, maar zeker niet iedereen. Ik hoop op een mooie Klassieker.
Gaat met jou ook alles goed?
Tuurlijk! Zolang ik werk kan blijven doen waarin mensen een zet vooruit komen in hun leven, klaag ik niet.
Kan ook niet wachten op matchday. Blijft altijd speciaal. Moet wel zeggen dat m'n verwachting op een gunstig(er) resultaat met de dag groeit. Feitelijk nergens op gebaseerd, maar voetbal is ook maar net hoe de spelerskoppen die dag staan, zeg maar.
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - vrijdag 16 augustus 2013 - 23:59   quote  deeplink  
Deze man
107326_heroa.jpg
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:00   quote  deeplink  
Deze man
pelle03.jpg
Nummer Zeven
 Nummer Zeven - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:00   quote  deeplink  
Zij gaan het beslissen.
Hollands glorie
 Hollands glorie - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:58 schreef Nummer Zeven het volgende:
Deze man!
[ afbeelding ]
Is nog een jochie
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:00 schreef Nummer Zeven het volgende:
Zij gaan het beslissen.
That's the spirit.
Gooi maar effe in alle topics.
Zien alle azijnzeikers het op zeker.
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:24 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vond Snor en Gijp anders niet stellig overtuigend over dat verlires. Gijp zelfs over 'kleine cijfers'...
Al heel wat anders dan men begin van de week sprak.

Voorspel ook een 1-1.
Deels omdat ik erin blijf geloven, deels omdat het team juist daar weleens die 'boost' zou kunnen krijgen.
De Snor voorspelde toch wel degelijk winst voor 020 in de poule
tomson
 tomson - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:51 schreef Bosifyable het volgende:
Beat the scum!

[ afbeelding ]
16276_626934854005252_1174361636_n.jpg
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:28 schreef tomson het volgende:

[..]

Net of het al vaststaat dat Feyenoord verliest.
precies, er moet toch eerst nog wel gespeeld worden voordat er een uitslag bekend is
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:58 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Tuurlijk! Zolang ik werk kan blijven doen waarin mensen een zet vooruit komen in hun leven, klaag ik niet.
Kan ook niet wachten op matchday. Blijft altijd speciaal. Moet wel zeggen dat m'n verwachting op een gunstig(er) resultaat met de dag groeit. Feitelijk nergens op gebaseerd, maar voetbal is ook maar net hoe de spelerskoppen die dag staan, zeg maar.
Klopt zeker. Bovendien zegt "vorm" niks bij wedstrijden tussen onze clubs. Over het algemeen zijn het gewoon prachtige wedstrijden. Enkel de affiches. Echt mooi. Jongere voetballers zegt het misschien wat minder, maar "vroeger" (in mijn jonge jaren, haha) met spelers als Lazeroms, Bergholz, Moulijn, Swart, Keizer etc. was er ook heel veel wederzijds respect op het veld, maar ook op de tribune. Ik heb er heel vaak tussen gezeten en heb altijd genoten. Tot het supportersgeweld uit Engeland (daar is het begonnen) kwam overgewaaid. Ik denk serieus, dat Feyenoord zondag NIET kansloos is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door Pietje --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:05 schreef sevillana het volgende:

[..]

De Snor voorspelde toch wel degelijk winst voor 020 in de poule
Is ook zo Sevi, maar waar Snor+Gijp afgelopen maandag nog mismoedig waren over Feyenoord's kansen in de klassieker vond ik de 3-1 en Gijp's 'verlies met klein verschil' nog wel meevallen.

Nee, dan die idioten hier, die Feyenoord een 5-0 verlies toedichten. Eigen supporters notabene...
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt zeker. Bovendien zegt "vorm" niks bij wedstrijden tussen onze clubs. Over het algemeen zijn het gewoon prachtige wedstrijden. Enkel de affiches. Echt mooi. Jongere voetballers zegt het misschien wat minder, maar "vroeger" (in mijn jonge jaren, haha) met spelers als Lazeroms, Bergholz, Moulijn, Swart, Keizer etc. was er ook heel veel wederzijds respect op het veld, maar ook op de tribune. Ik heb er heel vaak tussen gezeten en heb altijd genoten. Tot het supportersgeweld uit Engeland (daar is het begonnen) kwam overgewaaid. Ik denk serieus, dat Feyenoord zondag NIET kansloos is.
Noem je ook wat namen. Echte jongens van de club ook. Is al heel wat jaren anders geworden. Veel van de huidige basisspelers hebben geldliefde op de eerste plaats...
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt zeker. Bovendien zegt "vorm" niks bij wedstrijden tussen onze clubs. Over het algemeen zijn het gewoon prachtige wedstrijden. Enkel de affiches. Echt mooi. Jongere voetballers zegt het misschien wat minder, maar "vroeger" (in mijn jonge jaren, haha) met spelers als Lazeroms, Bergholz, Moulijn, Swart, Keizer etc. was er ook heel veel wederzijds respect op het veld, maar ook op de tribune. Ik heb er heel vaak tussen gezeten en heb altijd genoten. Tot het supportersgeweld uit Engeland (daar is het begonnen) kwam overgewaaid. Ik denk serieus, dat Feyenoord zondag NIET kansloos is.
Idd Pietje, ben ook al iets ouder dan de meeste overige forumbezoekers, heb dus ook die tijd meegemaakt, those were the days, ... wat dat geweld betreft kan ik me nog goed herinneren dat een zooitje engels ongeregeld tijdens de wedstrijd van Feyenoord tegen de Spurs in de Kuip de boel begon te slopen. Heel Nederland was geschokt en sprak er schande van de andere dag.
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:13 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Noem je ook wat namen. Echte jongens van de club ook. Is al heel wat jaren anders geworden. Veel van de huidige basisspelers hebben geldliefde op de eerste plaats...
Dat ben ik ook met je eens. Zodra het grote geld lonkt, zijn ze vertrokken en kunnen ze vervolgens op de reservebank bij een rijke buitenlandse club gaan plaatsnemen.
In het verleden had je echte clubliefde.
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:16 schreef sevillana het volgende:

[..]

Idd Pietje, ben ook al iets ouder dan de meeste overige forumbezoekers, heb dus ook die tijd meegemaakt, those were the days, ... wat dat geweld betreft kan ik me nog goed herinneren dat een zooitje engels ongeregeld tijdens de wedstrijd van Feyenoord tegen de Spurs in de Kuip de boel begon te slopen. Heel Nederland was geschokt en sprak er schande van de andere dag.
Ik kan me dat zeker nog herinneren, sevi. Engelsen waren vreselijk berucht. De Engelse voetbalbond heeft dat aardig opgelost.
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:18 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat ben ik ook met je eens. Zodra het grote geld lonkt, zijn ze vertrokken en kunnen ze vervolgens op de reservebank bij een rijke buitenlandse club gaan plaatsnemen.
In het verleden had je echte clubliefde.
Mwah, .. ik vraag me nog steeds af waarom Jantje Everse destijds over stapte
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:21 schreef sevillana het volgende:

[..]

Mwah, .. ik vraag me nog steeds af waarom Jantje Everse destijds over stapte
Haha. Van Feyenoord naar Ajax. Inderdaad, kwam het wel vaker voor: Eddy PG, Ruud Geels, Henk Groot, etc. Later heeft "mister Feyenoord". Wim Jansen een seizoen voor Ajax gespeeld en ene Johan Cruyff heeft een seizoen bij Feyenoord gespeeld...
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:24 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Van Feyenoord naar Ajax. Inderdaad, kwam het wel vaker voor: Eddy PG, Ruud Geels, Henk Groot, etc. Later heeft "mister Feyenoord". Wim Jansen een seizoen voor Ajax gespeeld en ene Johan Cruyff heeft een seizoen bij Feyenoord gespeeld...
Ja okay, dat klopt wel maar Jantje was de zoon van ..., een oer-Feyenoorder
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:27 schreef sevillana het volgende:

[..]

Ja okay, dat klopt wel maar Jantje was de zoon van ..., een oer-Feyenoorder
Dat was mij niet bekend. Het zal hem destijds denk ik niet in dank zijn afgenomen.
Aan de andere kant, natuurlijk was er een enorme rivaliteit tussen supporters van Feyenoord en Ajax, maar er was pertinent géén haat jegens elkaar zoals dat de laatste jaren is, met voor mij het absolute dieptepunt in Beverwijk...
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:33   quote  deeplink  
Maar sevi, ik ga mijn bed opzoeken. Ik heb morgen een hoop te doen, dus ik kan niet uitslapen. Leuk je weer gesproken te hebben. Ik hoop op een mooie wedstrijd zondagmiddag.
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:30 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat was mij niet bekend. Het zal hem destijds denk ik niet in dank zijn afgenomen.
Aan de andere kant, natuurlijk was er een enorme rivaliteit tussen supporters van Feyenoord en Ajax, maar er was pertinent géén haat jegens elkaar zoals dat de laatste jaren is, met voor mij het absolute dieptepunt in Beverwijk...
Uiteraard was Beverwijk een niet te beschrijven drama en rivaliteit is op zich niets mis mee.
Overigens moet ik nog wel melden, was ik net vergeten, dat Everse Senior zelf niet voor Feyenoord heeft gespeeld maar wel een groot aanhanger van de club was, hetgeen hij ook later duidelijk liet blijken in z'n horeca onderneming op de Oude Binnenweg in Rotterdam.
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:33 schreef Pietje het volgende:
Maar sevi, ik ga mijn bed opzoeken. Ik heb morgen een hoop te doen, dus ik kan niet uitslapen. Leuk je weer gesproken te hebben. Ik hoop op een mooie wedstrijd zondagmiddag.
Truste Pietje, en uh ... als je het niet erg vind wens ik je geen succes toe! ;)
tomson
 tomson - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik kan me dat zeker nog herinneren, sevi. Engelsen waren vreselijk berucht. De Engelse voetbalbond heeft dat aardig opgelost.
In hun stadions wel ja. Totdat ze buiten de stadions zijn of de grens overgaan, dan is het nog steeds bloed aan de paal.
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:34 schreef sevillana het volgende:

[..]

Uiteraard was Beverwijk een niet te beschrijven drama en rivaliteit is op zich niets mis mee.
Overigens moet ik nog wel melden, was ik net vergeten, dat Everse Senior zelf niet voor Feyenoord heeft gespeeld maar wel een groot aanhanger van de club was, hetgeen hij ook later duidelijk liet blijken in z'n horeca onderneming op de Oude Binnenweg in Rotterdam.
Dat zal Pa dan wel aan zoonlief hebben laten weten...
Maar zoals gezegd, ik ga m'n mandje opzoeken. Mijn vrouw ligt al uren te ronken, omdat we morgen vroeg moeten opstaan. Ik ben benieuwd of mij dat gaat lukken..
Slaap lekker en we spreken elkaar vast wel weer.
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:36 schreef tomson het volgende:

[..]

In hun stadions wel ja. Totdat ze buiten de stadions zijn of de grens overgaan, dan is het nog steeds bloed aan de paal.
Bemoei je er niet mee man! ;)
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:35 schreef sevillana het volgende:

[..]

Truste Pietje, en uh ... als je het niet erg vind wens ik je geen succes toe! ;)
Haha. Is goed ;)
Pietje
 Pietje - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:36 schreef tomson het volgende:

[..]

In hun stadions wel ja. Totdat ze buiten de stadions zijn of de grens overgaan, dan is het nog steeds bloed aan de paal.
Is absoluut waar.
tomson
 tomson - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:37 schreef hoogvliet010 het volgende:

[..]

Bemoei je er niet mee man! ;)
Hoogvliet// stalkert
hoogvliet010
 hoogvliet010 - zaterdag 17 augustus 2013 - 00:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 00:38 schreef tomson het volgende:

[..]

Hoogvliet// stalkert
Kan niet! Ik ben er niet :)
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 augustus 2013 - 02:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 23:43 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Gouda's glorie was al bezet.
hahaha :)
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 17 augustus 2013 - 04:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 18:05 schreef Gerard49 het volgende:

[..]

soccernews gooit graag olie op het vuur, volgens VI en Voetbalzone heeft hij dit gezegd:

"We gaan voor de drie punten. Dat Feyenoord dan in een crisis komt, zegt ons niks. We kijken naar onszelf. Feyenoord heeft genoeg ervaring om zich op te richten. Het is dus zeker geen voordeel dat ze nog nul punten hebben."
Tijd voor een 'Suggestieve uitspraken' topic met zelfgemaakte (aangepaste) titels voor berichten!
Kan er zelfs wel een site voor maken als het gaat lopen :)
MMM
 MMM - zaterdag 17 augustus 2013 - 08:57   quote  deeplink  
4-4-2 dus. Schaken en Pellè voorin en die verschrikkelijke Vormer erbij op het middenveld. Kansloos.
aad 64
 aad 64 - zaterdag 17 augustus 2013 - 09:19   quote  deeplink  
tuut tuut tuut foutje van Ruud
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 17 augustus 2013 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 08:57 schreef MMM het volgende:
4-4-2 dus. Schaken en Pellè voorin en die verschrikkelijke Vormer erbij op het middenveld. Kansloos.
Feyenoord heeft dit 4-4-2-systeem eerder gespeeld. Vooral in het eerste seizoen van Koeman. Toen werkte het prima vanuit de underdogpositie. Als de jongens de onderlinge afspraken nakomen en als team blijven spelen, heeft dit systeem kans. Anders gaat dit middenveld zichzelf in de weg lopen en ben je kansloos.

Ik besef overigens heel goed dat Koeman, gegeven de geschorste en geblesseerde spelers, weinig anders kan. Met de spelerskwaliteiten die Feyenoord heeft is daarbij het spelen in teamverband met bijbehorende automatismen, van groot belang om in de Nederlandse top mee te draaien. Daarom snap ik dat hij niet vanaf het begin met Armenteros in de basis gaat spelen. Ik ben er echter van overtuigd dat hij hem zal brengen wanneer Koeman ziet dat het bedacht strijdplan niet werkt zoals vooraf verwacht.

Maar hoe dan ook, mijn steun hebben ze. Want waarvoor ben je anders supporter van Feyenoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door sportverteller --
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 augustus 2013 - 09:26   quote  deeplink  
Nja, het is allemaal net wat te aanvallen als je bijvoorbeeld Goossens of Singh erbij zet. Al is Singh dan nog de meest verdedigende optie van genoemde 2 spelers.
MMM
 MMM - zaterdag 17 augustus 2013 - 09:30   quote  deeplink  
Toen hadden we El Ahmadi die heel belangrijk was.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 17 augustus 2013 - 09:46   quote  deeplink  
Als we de koe in de kont gaan kijken, wat hebben we dan liever:

1.verliezen van PEC Zwolle en Twente, maar winnen tegen Ajax uit

of

2.winnen van PEC Zwolle en Twente, maar verliezen tegen Ajax uit.

Ik kies zelf voor 1.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1









0.0103571