|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Klopt, maar wetende dat we de eerste 2 al verloren hebben kies ik toch voor 1 ;-) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
RT @FKRotterdam: De rivaliteit met Ajax zit bij oud- speler en jeugdcoach Taument nog diep. Ze zijn arrogant. Pleur op. Doe lekker normaal." #AD #klassieker
Hier ook nog maar eens. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
ik zou ook 4-4-2 spelen maar starten met Armenteros we hebben gezien dat Vormer en Clasie in een Veld niet werkt en dan hangend vanaf rechts schaken Feyenoord moet hangend met de punt naar voren spelen en niet zo angstig als de laatste twee wedstrijden |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
idd, Armenteros voor vormer! |
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mwa, geen onlogische opstelling al twijfel ik of Vormer dan de juiste 4de middenvelder is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Onbegrijpelijke keuze. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Armenteros begint op de bank. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Tja, als je Ajax pijn wil doen verwacht je toch eerder een aanvallender optie. Dit lijkt er vooral op te duiden dat Koeman wil voorkomen dat Ajax ons pijn doet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 15:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tja, als je Ajax pijn wil doen verwacht je toch eerder een aanvallender optie. Dit lijkt er vooral op te duiden dat Koeman wil voorkomen dat Ajax ons pijn doet. Is Vormer óók niet geschikt voor. Die jongen is het kwijt óf heeft het nivo niet. Liever nog dat Immers een linie achteruit gaat. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 15:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is Vormer óók niet geschikt voor. Die jongen is het kwijt óf heeft het nivo niet. Liever nog dat Immers een linie achteruit gaat. +1 |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 15:57 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is Vormer óók niet geschikt voor. Die jongen is het kwijt óf heeft het nivo niet. Liever nog dat Immers een linie achteruit gaat. Daar zou ik Lex sowieso het liefste zien spelen, verdedigend middenveld maar goed. Vind het trouwens niet helemaal onbegrijpelijk dat Koeman Armenteros op de bank laat beginnen. Hij maakt heus wel zijn minuten morgen, laten we alleen niet hopen dat ze hem pas brengen als het niet loopt.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 15:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Tja, als je Ajax pijn wil doen verwacht je toch eerder een aanvallender optie. Dit lijkt er vooral op te duiden dat Koeman wil voorkomen dat Ajax ons pijn doet. ja dat wordt ajax weer afwachren en hopen op een counter maar dan wordt het zeker 5_0. feyenoord moet gewoon aanvallen want dat ajax opwachten op eigen helftdat ging ook altijd al fout. zit die koeman te slapen. kom op met lef en drukken anders lukt het niet |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 17:22 schreef Sensi het volgende:[..] Daar zou ik Lex sowieso het liefste zien spelen, verdedigend middenveld maar goed. Vind het trouwens niet helemaal onbegrijpelijk dat Koeman Armenteros op de bank laat beginnen. Hij maakt heus wel zijn minuten morgen, laten we alleen niet hopen dat ze hem pas brengen als het niet loopt.. ach lex is een harder werker maar een (ver)prutser |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 17:42 schreef echte nummer10 het volgende:[..] ja dat wordt ajax weer afwachren en hopen op een counter maar dan wordt het zeker 5_0. feyenoord moet gewoon aanvallen want dat ajax opwachten op eigen helftdat ging ook altijd al fout. zit die koeman te slapen. kom op met lef en drukken anders lukt het niet als je 2 wedstrijden alleen al loopt aan te vallen en de tegenstanders lopen alleen maar terug en je hebt nul punten dan is het vrij logisch dat je 4-4-2 gaat spelen deze westrijd niet meer dan logisch.als feyenoord 6 punten gehad dan had het weer onlogisch geweest om te verdedigen.niet zo dom doen hea?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: ook dat af en toe jah |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote: af en toe....teveel wil je zeggen. het niveau is voor hem te hoog en dan is het net ff niet hij werkt hard ok maar dat doe ik ook en ik sta toch ook niet in het eerste....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 18:01 schreef echte nummer10 het volgende:[..] af en toe....teveel wil je zeggen. het niveau is voor hem te hoog en dan is het net ff niet hij werkt hard ok maar dat doe ik ook en ik sta toch ook niet in het eerste.... hahahahahahaha
nee dat klopt.drom als je spelers maar net zo een beetje de wilskracht en felheid hadden als de supporters dan had er sowieso gewonnen geweest van zwolle en twente.alhoewel het allebei in mijn ogen hoe slecht het ook was 2 totaal onnodige nederlagen waren kwa spelbeeld maja buiten dat,ik ben het helemaal met je eens!alhoewel ik immers niet helemaal wil afschrijven nog.......maar het neigt er wel naar maar wie kunnen we er op dit moment niet afschrijven....???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 17:58 schreef TheMenace het volgende:[..] als je 2 wedstrijden alleen al loopt aan te vallen en de tegenstanders lopen alleen maar terug en je hebt nul punten dan is het vrij logisch dat je 4-4-2 gaat spelen deze westrijd niet meer dan logisch.als feyenoord 6 punten gehad dan had het weer onlogisch geweest om te verdedigen.niet zo dom doen hea? Ik heb geen Feyenoord aanvallen gezien in de afgelopen 2 wedstrijden eerlijk gezegd, anyway met 4-4-2 gaan we nog minder kans maken, de Joden vinden het heerlijk als ze lekker zelf het tempo kunnen bepalen en 90 minuten op de aanval kunnen spelen.
Ik zeg 6-1. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:12 schreef moa het volgende:[..] Ik heb geen Feyenoord aanvallen gezien in de afgelopen 2 wedstrijden eerlijk gezegd, anyway met 4-4-2 gaan we nog minder kans maken, de Joden vinden het heerlijk als ze lekker zelf het tempo kunnen bepalen en 90 minuten op de aanval kunnen spelen. Ik zeg 6-1. dit heb niks met die joden te maken je luistert niet maarja dat is in dit land gewoon heel normaal dat ze stomdoof zijn.jammer dat ik niet kan schreeuwen.miss had je me dan beter begrepen.of niet dat kan ook!hehe
klopt je hebt ook geen aanvallen gezien(ook niet van de tegenstander,maar dat terzijde)dus als je geen aanvallen gezien hebt kun je beter in deze situatie als trainer beginnen met een 4-4-2 zodat je je middenveld cq verdediging beter kunt steunen.gaandeweg de wedstrijd zou je nog kunnen veranderen........ tegen twente voetballend gezien was het slecht maar had feyenoord wel de overhand tot aan de rode kaart.
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:12 schreef moa het volgende:[..] Ik heb geen Feyenoord aanvallen gezien in de afgelopen 2 wedstrijden eerlijk gezegd, anyway met 4-4-2 gaan we nog minder kans maken, de Joden vinden het heerlijk als ze lekker zelf het tempo kunnen bepalen en 90 minuten op de aanval kunnen spelen. Ik zeg 6-1. ten tweede in een normale situatie had ik je gelijk gegeven maar normaal is deze situatie allang niet meer.en zo heeft twente ook bij Feyenoord gewonnen op een laffe manier mbv de scheidsrechter dus terwijl voor twente er nog minder op het spel staat in principe dan voor Feyenoord.
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: zo kan ik er hier op het forum ook nog wel een aantal aanduiden .. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:28 schreef TheMenace het volgende:[..] dit heb niks met die joden te maken je luistert niet maarja dat is in dit land gewoon heel normaal dat ze stomdoof zijn.jammer dat ik niet kan schreeuwen.miss had je me dan beter begrepen.of niet dat kan ook!hehe klopt je hebt ook geen aanvallen gezien(ook niet van de tegenstander,maar dat terzijde)dus als je geen aanvallen gezien hebt kun je beter in deze situatie als trainer beginnen met een 4-4-2 zodat je je middenveld cq verdediging beter kunt steunen.gaandeweg de wedstrijd zou je nog kunnen veranderen........ tegen twente voetballend gezien was het slecht maar had feyenoord wel de overhand tot aan de rode kaart. We spelen tegen de joden, wat heeft dat niet met de joden te maken? Ik snap je perfect hoor, en de redenering van Koeman ook. Alleen denk ik dat je Ajax op deze manier nog meer in de kaart speelt. Ik hoef het er niet mee eens te zijn om het te snappen toch? |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:37 schreef TheMenace het volgende:[..] ten tweede in een normale situatie had ik je gelijk gegeven maar normaal is deze situatie allang niet meer.en zo heeft twente ook bij Feyenoord gewonnen op een laffe manier mbv de scheidsrechter dus terwijl voor twente er nog minder op het spel staat in principe dan voor Feyenoord. wtf... dus ik luister en snap het niet maar je geeft me wel gelijk... dit wordt vreemd :) |
|
|
|
|
twitch
|
|
|
COME ON FEIJENOORD !!!!!!!!!!!!! 1-2 ..passie en beleving willen we zien en boven alles
STERKER DOOR STRIJD !!!!!!!!!!!!!!! YNWA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
|
|
|
ishhhf1223DD
|
|
|
Laat deze wedstrijd aub de ommekeer zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
[spoiler]Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag.[/spoiler] |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
twitch
|
|
|
1-2 dat is het antwoord :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, shit, ik heb 1-3 ingevuld... ;) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
zozooooooooooo iedereen nog wakker??althans de die hards hahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote: wat is dat dan? heb je erop gegokt ofsow?P: of omdat ze stom zitten te lachen naar elkaar??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: nee, maar ben groot fan van Overeem (of zowiezo elke Nederlander die tegen een buitenlander moet) |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 04:29 schreef Boudewijn het volgende:[..] nee, maar ben groot fan van Overeem (of zowiezo elke Nederlander die tegen een buitenlander moet) whahaha |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Is hetzelfde gevoel als Feyenoord vanmiddag zou verliezen van Ajax dus daar moet je niet om lachen... is zeer ernstig! |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 04:31 schreef Boudewijn het volgende:[..] Is hetzelfde gevoel als Feyenoord vanmiddag zou verliezen van Ajax dus daar moet je niet om lachen... is zeer ernstig! ja precies! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Vette ochtendhumor hier, ik ga he-le-maal plat hahaha.. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:12 schreef moa het volgende:[..] Ik heb geen Feyenoord aanvallen gezien in de afgelopen 2 wedstrijden eerlijk gezegd, anyway met 4-4-2 gaan we nog minder kans maken, de Joden vinden het heerlijk als ze lekker zelf het tempo kunnen bepalen en 90 minuten op de aanval kunnen spelen. Ik zeg 6-1. |
|
|
|
|
echte nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:12 schreef moa het volgende:[..] Ik heb geen Feyenoord aanvallen gezien in de afgelopen 2 wedstrijden eerlijk gezegd, anyway met 4-4-2 gaan we nog minder kans maken, de Joden vinden het heerlijk als ze lekker zelf het tempo kunnen bepalen en 90 minuten op de aanval kunnen spelen. Ik zeg 6-1. het wordt dus de laffe tactiek inderdaad daar speel je ajaks weer mee in de kaart heeft ook nog nooit gewerkt tegen Ajaks dan zeg ik 5_2 bij een klassieker moet jezelf erop klappen niet bang op een kansje wachten. dom van koeman
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door echte nummer10 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
De tyfus voor dat moerasvolk |
|
|
|