|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Na het onnodige verlies van afgelopen zondag in Alkmaar staat aankomende zondag in Amsterdam de volgende topper voor Ajax op het programma. Aartsrivaal feyenoord komt op bezoek in de Arena. Ook de rotterdammers verloren afgelopen weekend en staan met 0 punten uit 2 wedstrijden en een doelsaldo van 2 voor en 6 tegen op dit moment 16e in de competitie.
Het is dit seizoen de 58ste keer dat Ajax en feyenoord elkaar in Amsterdam treffen. Van de voorgaande 57 ontmoetingen (met een doelsaldo van 134 voor en 65 tegen) won Ajax er 31, waarvan de laatste afgelopen seizoen was. 15 keer bleef het gelijk in Amsterdam en 11 keer ging feyenoord er met de winst vandoor. De laatste keer dat de rotterdammers er tijdens het seizoen met de winst vandoor gingen was op 28 augustus 2005. Het werd toen in Amsterdam 1-2 door doelpunten van kuijt en kalou.
Terug naar afgelopen seizoen dan maar. Ajax wist in eigen huis op 20 januari 2013 een eenvoudige winst te boeken. Victor Fischer was voor rust de grote man door in de 7e en 40ste minuut te scoren. Eriksen besliste in de 63ste minuut de wedstrijd door de 3e Amsterdamse treffer voor zijn rekening te nemen. Een minuut na de 3-0 moest Ajax overigens verder met 10 man nadat Ricardo van Rhijn een overtreding beging op feyenoorder Boëtius binnen de eigen zestienmetergebied en met zijn tweede gele kaart kon inrukken. feyenoord wist echter niet te profiteren van het buitenkansje. Vermeer stopte de ingezette strafschop van Immers en zag tot zijn volle tevredenheid toe dat de tweede inzet huizenhoog werd overgeschoten. Uiteindelijk werden die gebeurtenissen niet meer dan een voetnoot bij de vijftigste competitieoverwinning op Feyenoord.
De grootste thuisoverwinning van Ajax dateert van het seizoen 1983-1984. Het werd op 18 september 1983 in Amsterdam toen 8-2 door doelpunten van Marco van Basten (3x), Olsen (2x), Boeve, Molenaar en Koeman. De doelpunten van feyenoord kwamen van de voet van Houtman en Duut.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Mooi gedaan AjaxWarrior!
6-0 !!! Eriksen 33' 1-0 Fischer 41' 2-0 Mathijssen ED 44' 3-0 Bojan 63' 4-0 Bojan 66' 5-0 Moisander 75' 6-0
Heb er alle vertrouwen in tegen een verzwakt en met geen zelfvertrouwen elftal Erop klappen!! Erover heen gaan. Een typische Ajax middag word het een mooi weekend Ik voel het aan alles.. de kater wegspoelen en laten zien dat je voor de 4de titel gaat
....................Vermeer................. .....Aldeweireld.......Moisander..... ..Ligeon......................Boilessen.. ........Poulsen........Blind............... .....................Eriksen.................... ........Bojan...................Fischer..... .....................De Jong...................
Of ...................Vermeer................. .......Aldeweireld....Moisander.. ...Ligeon......................Blind..... .......Bazoer............................... ...........................Eriksen........... ..................De Jong................... ....Andersen...........Fischer........ ......................Bojan....................
Siggi ff pas op de plaats, ff als ijsbreker gebruiken een stormram voor de laatste 20 minuten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
1-1 en we krijgen de goal tegen uit een penalty.
Nou ff serieus, ik verwacht 2 onzekere ploegen. Zakelijke 2-0 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax en Feyenoord, twee ploegen die het duidelijk moeilijk hebben. De "klassieker" staat zoals altijd op zichzelf, waarbij de huidige vorm geen enkele rol speelt. Beide teams zullen niet hoeven worden gemotiveerd voor dit soort wedstrijden. Gezien de wedstrijden die ik van dit Ajax tot nu toe heb kunnen bekijken, zie ik mijn club bepaald niet zomaar even winnen. Ik verwacht -helaas- dat het een teleurstellend gelijkspel wordt: 1-1 (of 2-2)... |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
6-1 zou me verbazen als het echt een wedstrijd word... |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 12:35 schreef Pietje het volgende:Ajax en Feyenoord, twee ploegen die het duidelijk moeilijk hebben. De "klassieker" staat zoals altijd op zichzelf, waarbij de huidige vorm geen enkele rol speelt. Beide teams zullen niet hoeven worden gemotiveerd voor dit soort wedstrijden. Gezien de wedstrijden die ik van dit Ajax tot nu toe heb kunnen bekijken, zie ik mijn club bepaald niet zomaar even winnen. Ik verwacht -helaas- dat het een teleurstellend gelijkspel wordt: 1-1 (of 2-2)... Moeilijk??? ajax is misschien nog niet helemaal warm gelopen maar feyenoord is wel heel zwak tot nu toe. Ik denk echt dat het een walk-over word. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 13:34 schreef Blade85 het volgende:[..] Moeilijk??? ajax is misschien nog niet helemaal warm gelopen maar feyenoord is wel heel zwak tot nu toe. Ik denk echt dat het een walk-over word. Feyenoord weet dondersgoed dat als ze niet beter spelen ze een pak slaag krijgen. Dit is een wedstrijd opzich. Ajax draait ook voor geen meter en de automatismes zie ik ook nog heel weinig. Laat het voor Ajax echt een wake up call zijn geweest gister want anders is met het zware programma voor de boeg het kampioenschap over 5 weken al haast onmogelijk.
Ajax - Feyenoord SC Heerenveen - Ajax FC Groningen - Ajax Ajax - PEC Zwolle PSV - Ajax
In deze vorm geef ik ze weinig punten op voorhand
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door Loetje -- |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Feyenoord mist voor de verdediging, Deelen,Janmaat,De Vrij,Mathijssen Als we vroeg scoren winnen we met grote cijfers. Ik voorzie geen problemen deze wedstrijd Dit keer word het geen wedstrijd op zich |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
We gaan inderdaag voor de 10-0. Ik zet er een kratbier op! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dat lukte mr 1 club! |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ik denk ook aan een hoge uitslag, maar een 1-0 of een 6-5 daar ben ik ook tevreden mee, 3 punten zijn heilig vooral met de moeilijke uitwedstrijden Groningen,Heerenveen voor de boeg |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En die club werd uiteindelijk geen kampioen, dus nee laat maar dan. ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mr daar gaat de post ook niet over.. |
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
@ Loetje... Ik vind het best wel mee vallenhet veldspel is best verzorgd alleen voorin wilt het nog niet fischer en sigi zijn nog niet in vorm en bojan moet zijn draai nog vinden maar als dat loopt is het niet meer te stoppen denk ik. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Maar mijn reactie wel. |
|
|
|
|
mitch_amsterdam
|
|
|
quote: Dan hadden we de jcs ook niet moeten winnen:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Feyenoord en de komende weken zonder Siem de Jong.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 12:35 schreef Pietje het volgende:Ajax en Feyenoord, twee ploegen die het duidelijk moeilijk hebben. De "klassieker" staat zoals altijd op zichzelf, waarbij de huidige vorm geen enkele rol speelt. Beide teams zullen niet hoeven worden gemotiveerd voor dit soort wedstrijden. Gezien de wedstrijden die ik van dit Ajax tot nu toe heb kunnen bekijken, zie ik mijn club bepaald niet zomaar even winnen. Ik verwacht -helaas- dat het een teleurstellend gelijkspel wordt: 1-1 (of 2-2)... Weer helemaal mee eens Pietje...vind dat Ajax tov vorig seizoen zelfs iets achteruit is gegaan....er moet nieuw elan inkomen...Andersen en Hoessen brengen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 14:29 schreef iAmsterdam het volgende:Feyenoord mist voor de verdediging, Deelen,Janmaat,De Vrij,Mathijssen Als we vroeg scoren winnen we met grote cijfers. Ik voorzie geen problemen deze wedstrijd Dit keer word het geen wedstrijd op zich Mathijssen en de Vrij ? dacht ik niet...wel Deelen en Janmaat...en wij van Rhijn en de Jong...wil allemaal niets zeggen...Feyenoord zal volle bak moeten gaan spelen... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 18:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Mathijssen en de Vrij ? dacht ik niet...wel Deelen en Janmaat...en wij van Rhijn en de Jong...wil allemaal niets zeggen...Feyenoord zal volle bak moeten gaan spelen... De Vrij ook hoor, die kreeg namelijk gisteren ook rood. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 18:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Mathijssen en de Vrij ? dacht ik niet...wel Deelen en Janmaat...en wij van Rhijn en de Jong...wil allemaal niets zeggen...Feyenoord zal volle bak moeten gaan spelen... Word De Vrij niet geschorst rode kaart? En Mathijssen stond toch op scherp hij kreeg geel? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1e kaart van het seizoen.. Kaarten neem je niet mee behalve schorsingen.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Misschien een ansichtkaart.. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ik zag bij studio sport Mathijssen in het geel in de opstelling dacht ze doen dat alleen als tie op scherp staat |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 18:37 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Word De Vrij niet geschorst rode kaart? En Mathijssen stond toch op scherp hij kreeg geel? de Vrij wordt wel geschorst...
2x geel kun je niet aanvechten... zelfde geval als bij van Rhijn in de klassieker vorig jaar... |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Precies...
Maar al spelen er 6 basisspelers van Feyenoord niet mee.. We moeten scherp zijn hongerig zijn Hele belangrijke 3 punten met het programma voor de boeg...
Ik ben er weer bij voor het eerst dit seizoen in de Arena we gaan met ze alle achter ons Ajax staan We zullen de 12de 13de 14de man zijn, Kom op Ajax!!!!
Ja het begint nu al bij me...
Hoor de Engelen zingen 1-0 2-0 3-0!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 18:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Mathijssen en de Vrij ? dacht ik niet...wel Deelen en Janmaat...en wij van Rhijn en de Jong...wil allemaal niets zeggen...Feyenoord zal volle bak moeten gaan spelen... Hoop dat Mathijssen wel mee doet dat is een van de zwakste verdedigers van Feyenoord. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 18:37 schreef iAmsterdam het volgende:[..] Word De Vrij niet geschorst rode kaart? En Mathijssen stond toch op scherp hij kreeg geel? De Vrij is ook geschorst |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 13:34 schreef Blade85 het volgende:[..] Moeilijk??? ajax is misschien nog niet helemaal warm gelopen maar feyenoord is wel heel zwak tot nu toe. Ik denk echt dat het een walk-over word. Ik help het je hopen, dat het een walk-over wordt. Ik heb heel veel wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord gezien (ik ben 64 jaar...) en het maakte serieus helemaal niks uit of één van beide kemphanen goed in vorm was of juist dramatisch uit vorm was... Nog nooit! Altijd was de klassieker een wedstrijd op zich en dat zal zondagmiddag niet anders zijn, vrees ik. Nu las ik bovendien, dat Ajax Siem de Jong wekenlang moet gaan missen. Ik zeg uiteraard niet dat Ajax zal gaan verliezen, maar het zal op zeker geen gemakkelijke wedstrijd worden. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 14:14 schreef Loetje het volgende:[..] Feyenoord weet dondersgoed dat als ze niet beter spelen ze een pak slaag krijgen. Dit is een wedstrijd opzich. Ajax draait ook voor geen meter en de automatismes zie ik ook nog heel weinig. Laat het voor Ajax echt een wake up call zijn geweest gister want anders is met het zware programma voor de boeg het kampioenschap over 5 weken al haast onmogelijk. Ajax - Feyenoord SC Heerenveen - Ajax FC Groningen - Ajax Ajax - PEC Zwolle PSV - Ajax In deze vorm geef ik ze weinig punten op voorhand Ik ben het helemaal met je eens, Loetje !!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 18:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Weer helemaal mee eens Pietje...vind dat Ajax tov vorig seizoen zelfs iets achteruit is gegaan....er moet nieuw elan inkomen...Andersen en Hoessen brengen... Haha. Zo hoort het ook, vriend! Met dat laatse heb jij helemaal gelijk. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 20:57 schreef Pietje het volgende:[..] Ik help het je hopen, dat het een walk-over wordt. Ik heb heel veel wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord gezien (ik ben 64 jaar...) en het maakte serieus helemaal niks uit of één van beide kemphanen goed in vorm was of juist dramatisch uit vorm was... Nog nooit! Altijd was de klassieker een wedstrijd op zich en dat zal zondagmiddag niet anders zijn, vrees ik. Nu las ik bovendien, dat Ajax Siem de Jong wekenlang moet gaan missen. Ik zeg uiteraard niet dat Ajax zal gaan verliezen, maar het zal op zeker geen gemakkelijke wedstrijd worden. Wederom prachtig verwoord Pietje....hier spreekt jarenlange Ajax-Feyenoord ervaring....inderdaad zijn de klassiekers wedstrijden op zich..of jantje of pietje niet of wel mee doe maakt geen moer uit....vol gas...fel in de duels...en niet lopen te slapen daar draait het in dit soort wedstrijden meestal om... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 14:14 schreef Loetje het volgende:[..] Feyenoord weet dondersgoed dat als ze niet beter spelen ze een pak slaag krijgen. Dit is een wedstrijd opzich. Ajax draait ook voor geen meter en de automatismes zie ik ook nog heel weinig. Laat het voor Ajax echt een wake up call zijn geweest gister want anders is met het zware programma voor de boeg het kampioenschap over 5 weken al haast onmogelijk. Ajax - Feyenoord SC Heerenveen - Ajax FC Groningen - Ajax Ajax - PEC Zwolle PSV - Ajax In deze vorm geef ik ze weinig punten op voorhand Als ik dit rijtje zo zie en dat in deze vorm + geen Siem...vrees ik ook met grote vrezen....Heerenveen met van Basten wrijf zich nu al in de handen...die wil scoren tegen Ajax...over PSV maar niet te spreken... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wederom prachtig verwoord Pietje....hier spreekt jarenlange Ajax-Feyenoord ervaring....inderdaad zijn de klassiekers wedstrijden op zich..of jantje of pietje niet of wel mee doe maakt geen moer uit....vol gas...fel in de duels...en niet lopen te slapen daar draait het in dit soort wedstrijden meestal om... Als je dat bij elke wedstrijd doet Sjakie.....kan Ajax het op papier af |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 21:29 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Wederom prachtig verwoord Pietje....hier spreekt jarenlange Ajax-Feyenoord ervaring....inderdaad zijn de klassiekers wedstrijden op zich..of jantje of pietje niet of wel mee doe maakt geen moer uit....vol gas...fel in de duels...en niet lopen te slapen daar draait het in dit soort wedstrijden meestal om... Klopt, helemaal Jack. Ik kan me nog een wedstrijd in het Olypisch stadion herinneren, 1960, 1961 of zo iets, Ajax was in bloedvorm en Feyenoord VOLLEDIG uit vorm... Je begrijpt het al, Ajax werd volledig weggespeeld. Einduitslag: 1-3 voor de Rotterdammers. Dik verdiend, helaas. Ik hoop zondagmiddag op een wat ander scenario! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 21:36 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt, helemaal Jack. Ik kan me nog een wedstrijd in het Olypisch stadion herinneren, 1960, 1961 of zo iets, Ajax was in bloedvorm en Feyenoord VOLLEDIG uit vorm... Je begrijpt het al, Ajax werd volledig weggespeeld. Einduitslag: 1-3 voor de Rotterdammers. Dik verdiend, helaas. Ik hoop zondagmiddag op een wat ander scenario! hahahahaha....dank je Pieteke....toen zat ik nog niet eens in de planning,laat staan in de pijp.....voel me jong ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Hahaha. Is goed vriend, ik ben dan weliswaar een antiek meubel, ook ik voel me jong, hoor! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 21:36 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt, helemaal Jack. Ik kan me nog een wedstrijd in het Olypisch stadion herinneren, 1960, 1961 of zo iets, Ajax was in bloedvorm en Feyenoord VOLLEDIG uit vorm... Je begrijpt het al, Ajax werd volledig weggespeeld. Einduitslag: 1-3 voor de Rotterdammers. Dik verdiend, helaas. Ik hoop zondagmiddag op een wat ander scenario! Dat is ook voor mij te lang geleden maar 1 ding is zeker...Koeman kennende ze komen met de mes tussen hun tanden naar de ArenA!! Laten Ajax het spel maken en komen er dan snel uit.... Normaal gesproken moet Ajax deze pot winnen maar nogmaals klassiekers zijn wedstrijden op zich...o en van mij mag Cillessen starten Vermeer is uit vorm...geef hem het vertrouwen!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 21:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat is ook voor mij te lang geleden maar 1 ding is zeker...Koeman kennende ze komen met de mes tussen hun tanden naar de ArenA!! Laten Ajax het spel maken en komen er dan snel uit.... Normaal gesproken moet Ajax deze pot winnen maar nogmaals klassiekers zijn wedstrijden op zich...o en van mij mag Cillessen starten Vermeer is uit vorm...geef hem het vertrouwen!! Waar het mij om ging, is dat de vorm van de dag tijdens een Klassieker, niets, maar dan ook helemaal niets zegt. Zeker, Jack, Ronald Koeman zal zijn tactiek voor zondag al klaar hebben liggen. Ik hoop op een mooie uitslag voor Ajax, maar ik ben er niet zo zeker van. Ik weet overigens niet of Vermeer uit vorm is, ik had begrepen dat hij plotseling ziek was geworden, maar inmiddels weer hersteld is. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Koeman weet Ajax altijd goed te bestrijden...de laatste jaren geen grote uitslagen ...maar wat ik hier allemaal lees ?? Ik hoop het hoor maar ik weet wel beter... Vermeer zag er niet goed uit in de eerste helft weet niet precies wat er heeft afgespeeld in de rust...want de pers wordt misschien ook op een dwaalspoor gezet....maar 1 ding is zeker Cillesen deed het helemaal niet verkeerd...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Al kom je als speler uit timboektoe....ivoorkust of panama......iedereen zowel Ajax spelers als Feijenoord spelers zijn tot het bot gemotiveerd.....zet de jonkies erin...ze vreten het gras op,snuiven de krijtlijnen als het moet....mathijsen heeft een extra long.....dit zijn DEwedstrijden die er om gaan.
Kan je voorspellen wat je wil.....is geen peil op te trekken.
Ik verwacht een harde wedstrijd.....de scheids die dit in goede banen kan leiden....loopt in nederland niet rond....zet er maar een brit aan....zou ik eerlijker vinden....zowel voor Ajax als voor Feijenoord.....en mijn hartslag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Koeman weet Ajax altijd goed te bestrijden...de laatste jaren geen grote uitslagen ...maar wat ik hier allemaal lees ?? Ik hoop het hoor maar ik weet wel beter... Vermeer zag er niet goed uit in de eerste helft weet niet precies wat er heeft afgespeeld in de rust...want de pers wordt misschien ook op een dwaalspoor gezet....maar 1 ding is zeker Cillesen deed het helemaal niet verkeerd... Kreeg er twee tegen in 45 minuten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:Al kom je als speler uit timboektoe....ivoorkust of panama......iedereen zowel Ajax spelers als Feijenoord spelers zijn tot het bot gemotiveerd.....zet de jonkies erin...ze vreten het gras op,snuiven de krijtlijnen als het moet....mathijsen heeft een extra long.....dit zijn DEwedstrijden die er om gaan. Kan je voorspellen wat je wil.....is geen peil op te trekken. Ik verwacht een harde wedstrijd.....de scheids die dit in goede banen kan leiden....loopt in nederland niet rond....zet er maar een brit aan....zou ik eerlijker vinden....zowel voor Ajax als voor Feijenoord.....en mijn hartslag Denk dat zoals zo vaak de wedstrijd als een nachtkastje uitgaat en we geen goed voetbal gaan zien. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:Koeman weet Ajax altijd goed te bestrijden...de laatste jaren geen grote uitslagen ...maar wat ik hier allemaal lees ?? Ik hoop het hoor maar ik weet wel beter... Vermeer zag er niet goed uit in de eerste helft weet niet precies wat er heeft afgespeeld in de rust...want de pers wordt misschien ook op een dwaalspoor gezet....maar 1 ding is zeker Cillesen deed het helemaal niet verkeerd... Ik ben een vurig bewonderaar van Cillesen. Niet dat ik Vermeer iets in de schoenen wil schuiven, want vorig seizoen vond ik hem een van de "zekerheidjes". Het is absoluut waar dat hij gisteren in de fout ging, daar waar AZ de 1-1 maakte. Maar Vermeer heeft voldoende krediet opgebouwd. Maar toch, ik ben bijzonder gecharmeerd van Cillesen. Inderdaad, hij speelde gisteren een prima partij, de tweede helft. Ik ben er echter 100% van overtuigd, dat Frank de Boer blijft kiezen voor Kenneth Vermeer en hem "gewoon" laat staan. Op zich wel wat vreemd, want ook Frank de Boer heeft aangegeven om te gaan rouleren, gezien het uiterst zware programma en de vele wedstrijden die gespeeld moeten gaan worden. Dan moet je in zo'n roulatiesysteem óók de doelman daarin betrekken! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat lag zeker niet aan de Cillesen!! |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mr ze lagen er wel in... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja... dat is natuurlijk wel waar. Maar bij het nemen van die penalty, stond de speler van AZ, Johannsson, volgens mij buitenspel. ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:31 schreef Pietje het volgende:[..] Tja... dat is natuurlijk wel waar. Maar bij het nemen van die penalty, stond de speler van AZ, Johannsson, volgens mij buitenspel. ;-) Die zijn altijd lastig te vangen ;) |
|
|
|