|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Absoluut en al helemaal als ze buitenspel staan ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: hadden er ook 4 kunnen zijn.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:24 schreef remco k het volgende:[..] Denk dat zoals zo vaak de wedstrijd als een nachtkastje uitgaat en we geen goed voetbal gaan zien. Dat zou heel goed kunnen...geen van tweeen mag nu verliezen...het draait om de punten en niet om het mooie spel in de klassiekers... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Had bij Vermeer ook gebeurd het was in die fase "open huis" want wat stonden we achterin te schutteren...Daley is ook niet de Daley van na de winterstop maar eerder de Daley van het begin vorig seizoen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:45 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat zou heel goed kunnen...geen van tweeen mag nu verliezen...het draait om de punten en niet om het mooie spel in de klassiekers... En dat zeggen de twee mastedonten hiero.....het gaat er hard in.....prestische en klassieker....allebei verloren hebben ze verloren.....gaat echt knallen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:51 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] En dat zeggen de twee mastedonten hiero.....het gaat er hard in.....prestische en klassieker....allebei verloren hebben ze verloren.....gaat echt knallen Juist gap vuurwerk!! zo gaat het gebeuren!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Cynisme Sjakie ??.....let maar op ouwe.....kaartenbal.....klassieker komt te vroeg gap |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat laatste klopt zeker, vriend. Wat een walgelijk zwaar programma heeft de KNVB voor Ajax bedacht. Ik weet wel, wil je kampioen worden, moet je (bijna) alles winnen maar toch. Een wat simpeler startprogramma (zoals PSV heeft) is toch wat relaxter om ingespeeld te raken, om automatismen aan te scherpen. Ik bedoel dit niet als "Calimero-gedoe", maar het viel me al een paar weken geleden op, toen het volledige eredivisie-programma werd gepresenteerd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 23:04 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste klopt zeker, vriend. Wat een walgelijk zwaar programma heeft de KNVB voor Ajax bedacht. Ik weet wel, wil je kampioen worden, moet je (bijna) alles winnen maar toch. Een wat simpeler startprogramma (zoals PSV heeft) is toch wat relaxter om ingespeeld te raken, om automatismen aan te scherpen. Ik bedoel dit niet als "Calimero-gedoe", maar het viel me al een paar weken geleden op, toen het volledige eredivisie-programma werd gepresenteerd. Samen zijn we 114 ouwe....kom van de week bbq bij je ;-)
Al hadden we Feijenoord gelijk als eerste....weet niet hoe de KNVB dat invult/hanteert.... maar het is wel de klassieker.....had het liever als laatste wedstrijd voor de winterstop gezien |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 23:10 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Samen zijn we 114 ouwe....kom van de week bbq bij je ;-) Al hadden we Feijenoord gelijk als eerste....weet niet hoe de KNVB dat invult/hanteert.... maar het is wel de klassieker.....had het liever als laatste wedstrijd voor de winterstop gezien BBQ?? Haha. Het wordt zeker geen goed weer de komende periode... Haha. Samen 114... Net als de muis en de olifant... zegt de muis tegen de olifant: "wat stampen we samen, hè?". |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 23:14 schreef Pietje het volgende:[..] BBQ?? Haha. Het wordt zeker geen goed weer de komende periode... Haha. Samen 114... Net als de muis en de olifant... zegt de muis tegen de olifant: "wat stampen we samen, hè?". hehehehe...... muis......zit je hart zo vol ouwe ???? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Whahaha. Ik snap hem..! Gaat het goed met Ria? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Ha Piet tuurlijk gaat het goed met mij nu |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ha die muis!! Zorgt Peet goed voor je? (En jij voor hem?). En met de kinderen ook alles goed? |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 23:14 schreef Pietje het volgende:[..] BBQ?? Haha. Het wordt zeker geen goed weer de komende periode... Haha. Samen 114... Net als de muis en de olifant... zegt de muis tegen de olifant: "wat stampen we samen, hè?". Haha hoe weet jij dat ik gek ben op olifanten heb er maar 151 |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 23:30 schreef Pietje het volgende:[..] Ha die muis!! Zorgt Peet goed voor je? (En jij voor hem?). En met de kinderen ook alles goed? Ja zorgt heel goed voor mij en met de kids gaat het ook goed en ik zorg goed voor Peet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door muisje1966 -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Is goed. Jullie hebben allemaal bizarre en verschrikkelijke tijden meegemaakt. Fijn om te lezen, dat het nu weer goed gaat. Het is jullie van harte gegund. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 23:33 schreef Pietje het volgende:[..] Is goed. Jullie hebben allemaal bizarre en verschrikkelijke tijden meegemaakt. Fijn om te lezen, dat het nu weer goed gaat. Het is jullie van harte gegund. Dank je kerel, we gaan er ook voor hebben het zeker verdient. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is mooi, meid. Op naar een zonnige toekomst. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Daar gaan we voor Piet |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En dat gaat zeker lukken. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote: Ga zo mijn koffertje opzoeken kerel spreek je snel weer. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En wat ik óók zeker weet is, dat ik ga slapen. Ik ben aan het klussen in het nieuwe huis van mijn zoon en schoondochter. Die willen zondag a.s. verhuizen. Lekker gepland op de dag van Ajax-Feyenoord... Maar ze kunnen niet anders, want vrije dagen kunnen ze niet opnemen. Slaap lekker en we spreken elkaar vast binnenkort weer. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Jezus minus, wat een negatieve houding hier zeg.......
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE
Geen zak te maken met die blessures, schorsingen en slechte spel. Zondag gaan we knallen en schoppen we ze terug naar huis met een kansloze nederlaag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 - 00:08 schreef Ajax Warrior het volgende:Jezus minus, wat een negatieve houding hier zeg....... WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTEGeen zak te maken met die blessures, schorsingen en slechte spel. Zondag gaan we knallen en schoppen we ze terug naar huis met een kansloze nederlaag. Vindt het wel meevallen....azijnhapper |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Mag jij vinden, ik liet de laatste 25 berichten even niet meerekenen. Die zijn dan weer wel positief. ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat zeg ik ook zeker niet, maar het is wel zo... Overigens ben ik van mening dat hij die 3e goal niet perse had moeten hebben. Maar hij doet er wel alles fout wat hij maar kan doen, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Had bij Vermeer ook gebeurd het was in die fase "open huis" want wat stonden we achterin te schutteren...Daley is ook niet de Daley van na de winterstop maar eerder de Daley van het begin vorig seizoen... En precies hierom denk ik juist dat ze niet waren gevallen.. Coachend is Vermeer zo verschrikkelijk goed geworden onder de Boer, daar staat de boel gewoon beter blijkbaar.. |
|
|
|
|
baco74
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 10:20 schreef Ajax Warrior het volgende:[ afbeelding ] Na het onnodige verlies van afgelopen zondag in Alkmaar staat aankomende zondag in Amsterdam de volgende topper voor Ajax op het programma. Aartsrivaal feyenoord komt op bezoek in de Arena. Ook de rotterdammers verloren afgelopen weekend en staan met 0 punten uit 2 wedstrijden en een doelsaldo van 2 voor en 6 tegen op dit moment 16e in de competitie. Het is dit seizoen de 58ste keer dat Ajax en feyenoord elkaar in Amsterdam treffen. Van de voorgaande 57 ontmoetingen (met een doelsaldo van 134 voor en 65 tegen) won Ajax er 31, waarvan de laatste afgelopen seizoen was. 15 keer bleef het gelijk in Amsterdam en 11 keer ging feyenoord er met de winst vandoor. De laatste keer dat de rotterdammers er tijdens het seizoen met de winst vandoor gingen was op 28 augustus 2005. Het werd toen in Amsterdam 1-2 door doelpunten van kuijt en kalou. Terug naar afgelopen seizoen dan maar. Ajax wist in eigen huis op 20 januari 2013 een eenvoudige winst te boeken. Victor Fischer was voor rust de grote man door in de 7e en 40ste minuut te scoren. Eriksen besliste in de 63ste minuut de wedstrijd door de 3e Amsterdamse treffer voor zijn rekening te nemen. Een minuut na de 3-0 moest Ajax overigens verder met 10 man nadat Ricardo van Rhijn een overtreding beging op feyenoorder Boëtius binnen de eigen zestienmetergebied en met zijn tweede gele kaart kon inrukken. feyenoord wist echter niet te profiteren van het buitenkansje. Vermeer stopte de ingezette strafschop van Immers en zag tot zijn volle tevredenheid toe dat de tweede inzet huizenhoog werd overgeschoten. Uiteindelijk werden die gebeurtenissen niet meer dan een voetnoot bij de vijftigste competitieoverwinning op Feyenoord. [ filmpje ] De grootste thuisoverwinning van Ajax dateert van het seizoen 1983-1984. Het werd op 18 september 1983 in Amsterdam toen 8-2 door doelpunten van Marco van Basten (3x), Olsen (2x), Boeve, Molenaar en Koeman. De doelpunten van feyenoord kwamen van de voet van Houtman en Duut. [ filmpje ] Nice TOPic, Warrior. Aanwinst voor het forum :) Ik zeg 2-0 zondag |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Wat een ramp... Nog steeds ongeloof hiero... 6 weken geen Siem... Man... ben de hoop nu al kwijt... zie Feyenoord echt winnen zondag... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kwijlbekkie.....dacht dat jij opgetyft was....trollentrapper |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tsja wat doe je hier....no problem....maar lees ook jouw forum slome |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Idd Remco helemaal eens... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Ik vond Cilissen juist erg onzeker .Kwam een paar keer twijfelend uit en liep dan weer snel terug. Bij pingels duikt hij veelal dezelfde hoek in. En de 2de goal die hij tegen kreeg had hij moeten hebben helaas stond hij veels te ver naar voren.Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar Vermeer ondanks zn foutje tegn AZ. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
Ik heb geen voorkeur..... Stekelenburg is beter! Voorzichtige voorspelling voor zondag : 1-1 |
|
|
|
|
El Gappo
|
|
|
Ik heb aldoor het idee dat er iets niet 'klopt'. Eiigenlijk vind ik dat bv Fisscher weinig laat zien en veel te veel ballen inlevert. Bojan moet misschien nog wennen, maar dat moet dan toch ook snel gaan gebeuren. Kolbein lijkt ook niet te kunnen brengen wat je hoopt, misschien juist door deze jongens naast hem. Het is niet zo dat hij voorzien wordt van voorzetten ofzo. In theorie zou het kunne werken: naar binnen trekkende buitenspelers, een sterk aanspeelpunt, back die er overheen komen....maar toch lijkt het niet te werken. Had ook Hoesen wel willen zien, maar misschien komt dat nog. Ben wel van mening dat Fisscher na een bepaalde tijd plaats mag maken voor Andersen en mischien Sana ook eens kan kijken of ie een voorzet kan afleveren. Het positie-spel is op zich prima, maar de laatste stap moet gemaakt worden...ik hoop een keer of wat aanstaande zondag. Voor het moraal is het een belangrijke wedstrijd, verliezen zou echt een klap zijn, denk ik. Bij winst laat je zien dat kaassies en Naaihuis een incident waren. En toch...maak ik me zorgen als Eriksen en Toby gaan. Siem ook out...dat is allemaal toch erg veel inleveren, denk ik. |
|
|
|
|
nora
|
|
|
Volgens mij hebben ze het in 010 nog veel moeilijker , totaal uit vorm en gelukkig doet Mathijssen mee dan kunnen wij niet verliezen ha ha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Ja warrior ik denk ook aan een grote uitslag.. maar pfff ik voel de spanning nu echt oplopen;-);-) Dat gaat vanzelf;-) ben op de zelfde datum geboren als Ajax de Ajax spanning ik ben ermee geboren haha |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 - 14:38 schreef iAmsterdam het volgende:Ja warrior ik denk ook aan een grote uitslag.. maar pfff ik voel de spanning nu echt oplopen;-);-) Dat gaat vanzelf;-) ben op de zelfde datum geboren als Ajax de Ajax spanning ik ben ermee geboren haha dan ben je van maart 1900 ;-) |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
Haha 18-03 jaargetal net niet;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 augustus 2013 door iAmsterdam -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Bedankt Baco, en ik ga voor 5-1. |
|
|
|