|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Wel raar dat mijn berichten zijn verwijderd en die offtopic berichten van Iamsterdam niet? Beetje willekeur ouwe?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ben benieuwd hoe Ajax zal omgaa met het 4 mans middenveld van Feyenoord. Die gaan echt reactievoetbal spelen denk ik. Hopelijk dat er van ons een verdediger regelmatig doorschuift naar het middenveld.
Ik heb besloten o de wwedstrijd te luisteren op radio 1. Lekker spannend
Succes iedereen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Moet ik komen helpen om hem uit je hoofd te halen? Ghehe |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 12:00 schreef Loetje het volgende:Ben benieuwd hoe Ajax zal omgaa met het 4 mans middenveld van Feyenoord. Die gaan echt reactievoetbal spelen denk ik. Hopelijk dat er van ons een verdediger regelmatig doorschuift naar het middenveld. Ik heb besloten o de wwedstrijd te luisteren op radio 1. Lekker spannend Succes iedereen Jij ook succes Ajacied!
We gaan knalluhhh!
Word een mooie middag! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Koemen slim, denk dat hij met 4-4-2 het Ajax heel lastig kan gaan maken. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Maar speelt daarmee Ajax in de kaart, Ajax doet niets liever dan de hele wedstrijd het spel maken en aanvallen. |
|
|
|
|
iAmsterdam
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 12:08 schreef moa het volgende:[..] Maar speelt daarmee Ajax in de kaart, Ajax doet niets liever dan de hele wedstrijd het spel maken en aanvallen. En Feyen is niet gewend zo te spelen dus kom maar op.
Ik spreek jullie na de wedstrijd!
Groete vanuit de Arena me mobiel is nu bijna dood..
Spannend!!! 3punten!! Kom op Ajax!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 12:08 schreef moa het volgende:[..] Maar speelt daarmee Ajax in de kaart, Ajax doet niets liever dan de hele wedstrijd het spel maken en aanvallen. Heb er een slecht gevoel over. Sorry. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Hmm.. ik denk dat ik als Feyenoord man er een slechter gevoel over heb, verwacht een makkelijke overwinning voor Ajax. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik help het je hopen. Maar denk dat Feyenoord furieus gaat beginnen.. Wij gaan de Jong heel erg missen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kaarten festijn.....en bagger voetbal......4-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Toby is klaar voor een andere club??? Whahahahaha.. Zon domme overtreding maken en daarna ook weer alles fout doen tegen een gewoon heel matige spits genaam Pelle... Klasse Toby en bedankt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gaan er vandaag af met 03 of 0-4 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geen beleving helemaal niks in de eerste 10 minuten.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Iedereen laat gewoon zijn mannetjes lopen... Wat gebeurt daar allemaal joh.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
sjonge jonge... wat een afgang... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
T zal ook niet, de goal blijkt 20 cm buitenspel te zijn.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ze zijn weer ouderwets kaarten aan het naaien en vallen als er een windje langs hen heen komt. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: En dan vergeet je even dat hij Alderweireld op een idote manier lang afhoud bij zijn gezicht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan iemand Schone vertellen waar de goal staat.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Wisselen die kut Schone. Afvallende bal moet ie weer met buitenkantje nemen. Potver vuile lul neem hem gewoon op je slof. Tyf op. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
echt jonge... wat slecht... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er sluit niemand bij als er een voorzet komt, zie je nu ook weer bij die bal die Eriksen voorlangs schiet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 12:51 schreef Peterhs het volgende:Wisselen die kut Schone. Afvallende bal moet ie weer met buitenkantje nemen. Potver vuile lul neem hem gewoon op je slof. Tyf op. Vind het geweldig om te zien hoe makkelijk die jongen een bal 1 keer kan raken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Worden fysiek gewoon keer op keer van de bal gelopen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
eerste 20 minuten gedomineerd door Feyenoord in de Arena.. Een niveau van helemaal niks.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat zijn twee goede acties van ligeon tegen 0 van Ricardo dit seizoen tot nu toe.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik tel bij elke aanval van ajax zeker 7 'groenen' binnen de eigen 16. Lijkt soms alsof ze met 15 man lopen ipv 11. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voorzetten van rechts zijn echt prima.. Alleen veel te weinig aansluiting waardoor hij alleen maar eerste paal kan kiezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Heel erg makkelijk gegeven.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Hij mist. Teveel afgeleid. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lang geleden dat ik bij Ajax iemand zo onberispelijk een penalty heb zien binnenschieten.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Was geen pingel.....eerlijk is eerlijk |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Al is hij heel makkelijk gegeven, hij raakt hem net maar in mijn ogen geen overtreding.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Als wij twee dat al zeggen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Maar die van pelle was 20 cm buitenspel. Heft elkaar weer op. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dan is het onomstotelijk Remco.....;-) |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Maar toch raakt hij hem. Buiten beeld gaat zijn been door waardoor linkerbeen van Fischer gehaakt word. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Het is ook raar om zo te vallen, als dat een schwalbe zou zijn. |
|
|
|