|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Daar dacht ik ook even aan haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Lijkt er wel op.. Speelt aan de bal een geweldige eerste helft, beste speler van het veld.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Doordrukken nu, de derde voor de rust erbij.. Dat kan echt... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 13:11 schreef remco k het volgende:[..] Lijkt er wel op.. Speelt aan de bal een geweldige eerste helft, beste speler van het veld.. Veel scherper , frisser , en alerter...
Helaas! |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Zou wel terecht zijn als Ligeon blijft staan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eerste goede actie van Schone.. Kom op man, dat kan veel beter.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Hij kan beter bewegen anders lopen ze hem zo voorbij ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom Op Schone, je hebt GVD ook een linkerbeen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zo he.. Dat balletje van Eriksen :o |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom nou weer temporiseren, het ging juist heel goed op een hoog tempo.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Als Ajax beter een tweede man bij de eerste paal zou krijgen werd het een stuk makkelijker.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Die fout maakte Feyenoord ook na de 0-1 |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Snap er werkelijk waar geen fuck van |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Schone en dat blijf ik zeggen weet totaal niet wanneer hij mee moet gaan en wanneer niet... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 13:20 schreef infamous psv het volgende:[..] Schone en dat blijf ik zeggen weet totaal niet wanneer hij mee moet gaan en wanneer niet... Klaassen erin, of Andersen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 18 augustus 2013 - 13:20 schreef infamous psv het volgende:[..] Schone en dat blijf ik zeggen weet totaal niet wanneer hij mee moet gaan en wanneer niet... Ik gaf hem de voordeel van de twijfel.....nu niet meer......Andersen erin |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Schone eruit en Andersen erin.. kan hij positie wisselen met Fischer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Moet het hebben van de radio... maar ik vermaak me prima.
Ligeon hoor ik constant positief bij de commentatoren.
Op het feit dat Ajax in de eerste 10 minuten weggespeeld werdt spelen ze erna prima volgens mij. Ik denk dat we het al hadden moeten beslissen.
Overigens wel veel scherpe voorzetten die steeds net een teenlengte te scherp zijn voor Sightorsson hoorde ik. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je bent aardig op weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hele rare eerste helft, het eerste half uur van Ajax was werkelijk waar niet om aan te zien.
Feyenoord komt terecht op voorsprong weliswaar net buitenspel, dit wordt opgeheven door de onterecht gegeven penalty voor Ajax. Siggie schiet hem wel onberispelijk binnen zeg. Daarna zet ajax goed door en maakt een geweldig tweede doelpunt..
Positief opvallend de eerste helft. Ligeon met stip de beste van het veld. Eriksen speelt zijn wedstrijd gewoon prima. En de doelpunten van Siggie.
Negatief opvallend: Alderweireld en wat hij bij de overtreding doet die niet nodig is en hoe hij daarna verdedigd bij de tegengoal, Is hij eigenlijk wel zo goed?? Schone bakt er op alle vlakken helemaal niks van..
Ajax was het eerste half uur slechter dan dat ik het in lange tijd heb gezien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Halst laat trouwens zien dat er wel degelijk contact was, en met de noppen op die plek doet wel pijn... Toch te licht voor een penalty.. |
|
|
|
|
Enigma
|
|
|
Bij deze maak ik mijn excuus aan dhr Eriksen😣 wat is die jongen goed geworden!! Ik geniet van bijna elke actie van hem nu! Zelfs de gele kaart die hij professioneel nam. Wat een acties heeft hij al getoond en wat missen wij nu dus duidelijk Siem. Geef direct toe dat ik dat vorig jaar niet goed zag.
Voor mij zijn eriksen en ook de betere rb van ons Ligeon de mannen vd wedstrijd. En leuk voor sigthorson.
Conplimenten voor onze vrienden uit Rotterdam, doen het erg goed gewoon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ben benieuwd hoe goed Ligeon het zonder bal gaat doen.. Maar daar kom ik liever vandaag niet achter.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Vinden jullie niet dat Bojan er zo verloren bij loopt? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone begint me nu echt te irriteren zeg.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind hem eigenlijk wel prima in de combo met Ligeon. Niet heel goed, maar lijdt vrijwel geen balverlies en al een aantal leuke acties.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Vrij laat , Remco..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat doet Eriksen daar fout dan? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jonge zeg, kan iemand die Schone uit zijn leidden verlossen.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik ben bang dat hij niet gewisseld gaat worden. Of pas heel laat. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Lange ij ouwe anders is hij leider:-).....sorry kon het niet laten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op man, wat doe je toch allemaal, speel anders de bal gewoon direct terug naar de keeper.. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Mag Bojan al hele wedstrijden spelen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Het is zelfs zo erg met Schone dat door zijn dommigheid Eriksen geblesseerd raakt. Wat een slechte speler.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Raakt Erikssen nu geblesseerd door die lompe actie van schone? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Jezus wat gaat het weer slecht. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
We zijn terug bij af, Jezus wat spelen we slecht.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een bal ook weer van Alderweireld.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Bojan is ook slecht hoor... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zeg Andersen voor Schone. Sana voor Bojan.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gelijkmaker komt er zo aan jongens.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom dan niet eerste Schone eraf?? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Hoessen erin. Op zich goed, alleen nu moet Schöne er ook echt uit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk toch weer eens naar dat verdedigen van Alderweireld.. Echt wat slecht wat slecht wat slecht.. |
|
|
|