BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Deze oude man van 1.78 en 65 kilo kan jou pijn doen ouwe......
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2013 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:04 schreef iAmsterdam het volgende:
Remco de ouwe seniel die zich naar Limanen vernoemt.. infam en peet jullie verneuken het forum
Niemand wacht hier op gestook en gescheld van jullie..

Ik ga weer verder voor de andere normale Ajacieden proost op jullie zonder jullie geen inhoudelijke forum

Adios

En ouwe seniel... geen partij??? Hahaha je eer aangetoond dat je een zielige kakkerlak bent
Ik ga je een vraag stellen:

Waarom gebeurt dit jou en niemand anders??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 augustus 2013 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:04 schreef iAmsterdam het volgende:
Remco de ouwe seniel die zich naar Limanen vernoemt.. infam en peet jullie verneuken het forum
Niemand wacht hier op gestook en gescheld van jullie..

Ik ga weer verder voor de andere normale Ajacieden proost op jullie zonder jullie geen inhoudelijke forum

Adios

En ouwe seniel... geen partij??? Hahaha je hebt weer aangetoond dat je een zielige kakkerlak bent
je lult ouwe....volgens mij haal je met je zatte tietebek harses iets door elkaar.....lamzak.
Remco is Remco....en ik die seniele ouwe Litmanen.....droplul
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ga je een vraag stellen:

Waarom gebeurt dit jou en niemand anders??
Stel die vraag aan jezelf

Jullie zitte teveel uren achter internet het word jullie wereldje

Jullie hebben mij steeds beschuldigt dat ik iemand anders was
Zo erg zielig en dan door blijven gaan.. ik kan daar niks aan doen

En nu houd ik me niet meer in voor jou en vooral niet voor die ouwe seniel
Donder op jullie zijn net afgekeurd runder vee het mekkert nog maar ff door
In de hoop gehoort te worden maar jullie weten ook in het echte leven stellen
Jullie niet zo veel voor.. daarom maken jullie dit forum zo belangrijk voor je zelf
En spelen jullie ingedachte de hoofdrol in een leven die je nooit hebt gehad.. maar
Niet wetende dat je jezelf elke dag meer belachelijker maakt... mekkeren meer doen jullie niet

Ben te eerlijk he.. ja gozer je stelt nietzoveel voor in mijn ogen
En die ouwe seniel al helemaal niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 augustus 2013 - 18:17   quote  deeplink  
ga geen wedstrijdje doen.....geen zin in......maar jij lult echt bagger.
Helaas moet ik zo weg.....maar ik kan jou uren over je nek lullen.....
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:07 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

je lult ouwe....volgens mij haal je met je zatte tietebek harses iets door elkaar.....lamzak.
Remco is Remco....en ik die seniele ouwe Litmanen.....droplul
En dit is dus geen partij voor mij???????

Hahaha donderstraal op en laat je luier weer ff verschonen je lekt ouwe seniel
Idioot

Je bent blijkbaar geen partij voor mij.. dus start dan ook niks als je fucking niks te melden heb
Ga sudoku spelen ouwe goed voor je ouwe hersenpan ga een krantje lezen inplaats om met jongelui
Als een puber elke dag de held proberen te spelen op een forum

Ik kijk ver op je neer ouwe seniel

Voor de inhoudelijke Ajacieden hier jullie maken het forum groot

Idioten als remco en ouwe seniel verpesten het forum en doen niets goeds voor het forum
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 augustus 2013 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:17 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Idioten als remco en ouwe seniel verpesten het forum en doen niets goeds voor het forum
Remco met een hoofdletter......... zak met botten....de rest is de moeite van het reageren niet waard
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:13 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Stel die vraag aan jezelf

Jullie zitte teveel uren achter internet het word jullie wereldje

Jullie hebben mij steeds beschuldigt dat ik iemand anders was
Zo erg zielig en dan door blijven gaan.. ik kan daar niks aan doen

En nu houd ik me niet meer in voor jou en vooral niet voor die ouwe seniel
Donder op jullie zijn net afgekeurd runder vee het mekkert nog maar ff door
In de hoop gehoort te worden maar jullie weten ook in het echte leven stellen
Jullie niet zo veel voor.. daarom maken jullie dit forum zo belangrijk voor je zelf
En spelen jullie ingedachte de hoofdrol in een leven die je nooit hebt gehad.. maar
Niet wetende dat je jezelf elke dag meer belachelijker maakt... mekkeren meer doen jullie niet

Ben te eerlijk he.. ja gozer je stelt nietzoveel voor in mijn ogen
En die ouwe seniel al helemaal niet
Je kwam hier binnen op t Feyenoordforum al slijmend..
Toen hebben ze je lachend verzocht om op te rotten en toen je commentaar daarop kreeg van een aantal ajacieden toen wilde je jezelf bewijzen door tijdens Feyenoord-Twente hun taalgebruik te corrigeren en kwam je klagen op ajaxforum dat hun taalgebruik niet normaal was , toen viel je ook weer door de mand trouwens...

Toen verweet je mij dat ik meelachte om die opmerkingen en heb ik je uitgedaagd om er een te laten zien of dat was mr dat kon je niet..

Ook spreek je keer op keer onzin want je kwam jarenlang in de Meer en heb je genoten van oud spelers mr vanmorgen vertel je doodleuk dat je pas 30 bent..

Je bent gewikt en gewogen mr JE BENT GEZAKT!!!!!!!!!!!!!!!!!
jonass
 jonass - zondag 18 augustus 2013 - 18:26   quote  deeplink  
tering kunnen jullie nou niet wachten tot ik er ook ben ik hou ook van feestjes
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:27   quote  deeplink  
Hahahaha zeggen geen partij maar er komt helemaaaaal niks terug
Jij en rrrrrrrrrrrrremco fuck die hoofdletter hebben grote praatjes.. mij een beetje uitschelden
Als pubers

En tuurlijk zeg je niks terug uitgelult

Jij bent geen partij voor mij ouwe seniel.. ga sudoku spelen ouwe maar ga geen spelletjes
Met mij spelen want je bent geen partij
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:27 schreef iAmsterdam het volgende:
Hahahaha zeggen geen partij maar er komt helemaaaaal niks terug
Jij en rrrrrrrrrrrrremco fuck die hoofdletter hebben grote praatjes.. mij een beetje uitschelden
Als pubers

En tuurlijk zeg je niks terug uitgelult

Jij bent geen partij voor mij ouwe seniel.. ga sudoku spelen ouwe maar ga geen spelletjes
Met mij spelen want je bent geen partij
Kopieer jij je berichten zeker..
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:24 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Je kwam hier binnen op t Feyenoordforum al slijmend..
Toen hebben ze je lachend verzocht om op te rotten en toen je commentaar daarop kreeg van een aantal ajacieden toen wilde je jezelf bewijzen door tijdens Feyenoord-Twente hun taalgebruik te corrigeren en kwam je klagen op ajaxforum dat hun taalgebruik niet normaal was , toen viel je ook weer door de mand trouwens...

Toen verweet je mij dat ik meelachte om die opmerkingen en heb ik je uitgedaagd om er een te laten zien of dat was mr dat kon je niet..

Ook spreek je keer op keer onzin want je kwam jarenlang in de Meer en heb je genoten van oud spelers mr vanmorgen vertel je doodleuk dat je pas 30 bent..

Jij slijmt hier op elke forum je slijmt nu vast ook bij je mammie voor een koekje
Ga buiten spelen jij bent allang gezakt..

Ga jij nou maar bij die ouwe seniel inlikken zoals jonass dat ook graag doet miss vallen jullie op oud
En die ouwe viezerik op jong..

Eng stelletje zijn jullie
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 augustus 2013 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:24 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Oud vuil dus......gevalletje milieu straat
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:28 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Kopieer jij je berichten zeker..
Kopieer jij je geslijm naar die ouwe seniel
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:30 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

Jij slijmt hier op elke forum je slijmt nu vast ook bij je mammie voor een koekje

Ga jij nou maar bij die ouwe seniel inlikken zoals jonass dat ook graag doet miss vallen jullie op oud

Slijm op t moment bij jou zus voor een Cornetto Anaal!!!!!!!!!!!!

hahahahaha die is goed zeg hahahahahaha!!!!!!!!!!
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:34   quote  deeplink  
Maar zoals iedereen hier kan zien

Nenam jij bent gezakt.. geen partij zeggen haha ik wals over je heen
Geen partij ben je voor me.. met je grote praatjes maar puntje bij paaltje
Een ouwe seniel
jonass
 jonass - zondag 18 augustus 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:30 schreef iAmsterdam het volgende:

[..]

heyyyy dank dat je me nog jong vind ,maar voor de rest ben je een zielige knakker die het hier nooit zal winnen met zoveel tegenstanders ga lekker buiten kantstoepen met je buurjongen
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Laterzzzz

Geen uitdaging van de ouwe seniel

Geen partij
Hahahahahahaha
Ajax Forum
 Ajax Forum - zondag 18 augustus 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Ik ben zoals jullie kunnen zien compleet nieuw op dit forum, maar ik wil aan dit 'gesprek' toch wel wat toevoegen. Ik lees al wat langer de berichten hier en merk op dat er een aantal zijn die nogal heftig op elkaar reageren. Op zich is daar niks mis mee, maar al heel snel gaat het helemaal niet meer over voetbal of Ajax. Wat nou als iedereen gewoon die iAmsterdam vent negeert.... Gewoon niet meer op zijn berichten ingaan en doen alsof hij er niet is. Dan wordt hij het vanzelf zat en kunnen we misschien weer over voetbal praten. Ik wil niet de wijsneus uithangen ofzo, ik ben nieuw. Maar ik ben echt benieuwd naar jullie mening over wat we gezien hebben vandaag in de Arena. Het gaat nu al twee of drie pagina's over hoe kut iedereen iAmsterdam vind. Volgens mij een verspilling van dit forum. Dus Nenam, Remco, infamous enz. Wat vonden jullie vanmiddag van Ajax tegen Feyenoord?
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:38 schreef Ajax Forum het volgende:
Ik ben zoals jullie kunnen zien compleet nieuw op dit forum, maar ik wil aan dit 'gesprek' toch wel wat toevoegen. Ik lees al wat langer de berichten hier en merk op dat er een aantal zijn die nogal heftig op elkaar reageren. Op zich is daar niks mis mee, maar al heel snel gaat het helemaal niet meer over voetbal of Ajax. Wat nou als iedereen gewoon die iAmsterdam vent negeert.... Gewoon niet meer op zijn berichten ingaan en doen alsof hij er niet is. Dan wordt hij het vanzelf zat en kunnen we misschien weer over voetbal praten. Ik wil niet de wijsneus uithangen ofzo, ik ben nieuw. Maar ik ben echt benieuwd naar jullie mening over wat we gezien hebben vandaag in de Arena. Het gaat nu al twee of drie pagina's over hoe kut iedereen iAmsterdam vind. Volgens mij een verspilling van dit forum. Dus Nenam, Remco, infamous enz. Wat vonden jullie vanmiddag van Ajax tegen Feyenoord?
had op gelijkspel gehoopt mr dat neem je me niet kwalijk toch..
Ajax Forum
 Ajax Forum - zondag 18 augustus 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

had op gelijkspel gehoopt mr dat neem je me niet kwalijk toch..
Haha nee hoor dat kan ik me voorstellen. Na zoveel jaar van frustratie kan ik me voorstellen dat je hoopt op missers van de anderen ;)
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 18:44   quote  deeplink  
Ajax Forum, ik snap je poging, maar het gaat gewoon niet werken. Al zouden we die lamlul willen negeren kan dit niet, want hij verneukt ieder uur van de dag wel ergens een topic met die domme hasses van um.

Antwoord op jou vraag: 1 woord... KUTWEDSTRIJD
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:38 schreef Ajax Forum het volgende:
Dat heb ik allang gevraagd negeren.. maar dat lukt ze niet.. er zijn hier genoeg echte Ajacieden die inhoudelijk over onze mooie club praten
Dat groepje wat je opnoemde.. pas op dat zijn zielige figuren hier altijd op zoek naar ruzie

Ik heb me altijd ingehouden tegen hun gescheld maar nu ff niet.. loop over ze heen puntje bij paaltje

Welkom op dit forum
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Ik denk dat hij heel snel erachter komt dat jij uit je nek lult iAm. Kijken of hij er over een week nog zo over denkt als hij jou bezig heeft gezien, al kent hij de oorspronkelijke oorzaak niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 augustus 2013 - 18:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:35 schreef iAmsterdam het volgende:
Laterzzzz

Geen uitdaging van de ouwe seniel

Geen partij
Hahahahahahaha
Dan moet je met grover geschut komen pipo....dan gaan we pas los....jij een ban en ik ook
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:53   quote  deeplink  
Petra je bent niets meer dan een meepratertje.. daar zal hij ook snel achter komen

Hij kan aardig tegen je doen Ajax Forum maar als die ouwe seniel je een verkeerd woord geeft
Dan springt petra erachter aan al was tie 1 seconde eerder normaal tegen je.

Uitschot is het

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door iAmsterdam --
iAmsterdam
 iAmsterdam - zondag 18 augustus 2013 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan moet je met grover geschut komen pipo....dan gaan we pas los....jij een ban en ik ook
Jij komt de hele tijd met niks

Ik heb jou allang met weinig inspanning weg geluld

Jij steld niks voor ga sudoku spelen ouwe gek je bent geen partij voor mij
Ajax Forum
 Ajax Forum - zondag 18 augustus 2013 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:47 schreef Peterhs het volgende:
Ik denk dat hij heel snel erachter komt dat jij uit je nek lult iAm. Kijken of hij er over een week nog zo over denkt als hij jou bezig heeft gezien, al kent hij de oorspronkelijke oorzaak niet.
Ik zal over een week, net als nu, geen enkele mening vormen over wie dan ook. Ik zit hier om te discussiƫren over voetbal en Ajax, niet over iemands persoonlijkheid. Als hij een inhoudelijke voetbalreactie geeft, waar ik ook een mening over heb, zal ik die met hem bespreken, net als met iemand anders. Maar als hij een persoonlijke mening heeft over mij of een ander zal ik die negeren, net als bij ieder ander. We zijn hier allemaal supporter van Ajax en willen maar 1 ding: voor het eerst 4x op rij kampioen worden. Elk bericht dat daar iets mee van doen heeft is volgens mij forumwaardig, ieder bericht dat daar niet over gaat hoort thuis op chatten.nl, niet op een Ajax forum.

Het was idd best wel een kutwedstrijd. Toch wel wat lichtpuntjes gezien. Ik vond Ligeon echt goed spelen in aanvallend opzicht. Goede voorzetten en ook echt een persoonlijke actie in huis. Ik vond Vermeer sterk. Nadat hij vorige week veel kritiek kreeg gooide hij zich er een paar keer als een echte kerel in. Hij had 1 moment dat minder leek, toen stompte hij. Maar dat was op zich ook goed weg gestompt, alleen had feyenooit werkelijk iedere afvallende bal, daar kon hij niks aan doen. En ik vond Poulsen weer geweldig. Doet niks bijzonders, maar is zo stabiel en rustig. De enige middenvelder ook vandaag die zijn meeste duels won.
Brandje
 Brandje - zondag 18 augustus 2013 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:56 schreef Ajax Forum het volgende:

[..]

Ik zal over een week, net als nu, geen enkele mening vormen over wie dan ook. Ik zit hier om te discussiƫren over voetbal en Ajax, niet over iemands persoonlijkheid. Als hij een inhoudelijke voetbalreactie geeft, waar ik ook een mening over heb, zal ik die met hem bespreken, net als met iemand anders. Maar als hij een persoonlijke mening heeft over mij of een ander zal ik die negeren, net als bij ieder ander. We zijn hier allemaal supporter van Ajax en willen maar 1 ding: voor het eerst 4x op rij kampioen worden. Elk bericht dat daar iets mee van doen heeft is volgens mij forumwaardig, ieder bericht dat daar niet over gaat hoort thuis op chatten.nl, niet op een Ajax forum.

Het was idd best wel een kutwedstrijd. Toch wel wat lichtpuntjes gezien. Ik vond Ligeon echt goed spelen in aanvallend opzicht. Goede voorzetten en ook echt een persoonlijke actie in huis. Ik vond Vermeer sterk. Nadat hij vorige week veel kritiek kreeg gooide hij zich er een paar keer als een echte kerel in. Hij had 1 moment dat minder leek, toen stompte hij. Maar dat was op zich ook goed weg gestompt, alleen had feyenooit werkelijk iedere afvallende bal, daar kon hij niks aan doen. En ik vond Poulsen weer geweldig. Doet niks bijzonders, maar is zo stabiel en rustig. De enige middenvelder ook vandaag die zijn meeste duels won.
Kijk dit is de enige en juiste manier om te reageren. Ik ben het niet met je eens want ik vond Vermeer bij de 0-1 echt als een mietje keepen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 augustus 2013 - 20:45   quote  deeplink  
Heerlijk, gewonnen van die kakkerlakken. Dat is het allerbelangrijkste. 3 punten in de pocket en al 6 voor op onze rivalen.

Overigens vond ik Sigi totaal niet de man van de wedstrijd, zoals in het stadion werd omgeroepen. Ik vond Ligeon het veel meer verdienen.
Ajax Forum
 Ajax Forum - zondag 18 augustus 2013 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kijk dit is de enige en juiste manier om te reageren. Ik ben het niet met je eens want ik vond Vermeer bij de 0-1 echt als een mietje keepen
Ben ik niet helemaal met je eens. Daar werd hij echt in de steek gelaten door zijn verdedigers, die ten eerste Mathijsen de bal nog laten raken en vervolgens staat Pelle helemaal vrij. Hij viel achterover, was een lastige situatie voor de keeper. Even los van die goal vond ik hem wel sterk, hij kwam door de lucht echt een paar keer als een kerel naar de bal, iets wat normaal niet zijn sterke punt is.
Ajax Forum
 Ajax Forum - zondag 18 augustus 2013 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 20:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Heerlijk, gewonnen van die kakkerlakken. Dat is het allerbelangrijkste. 3 punten in de pocket en al 6 voor op onze rivalen.

Overigens vond ik Sigi totaal niet de man van de wedstrijd, zoals in het stadion werd omgeroepen. Ik vond Ligeon het veel meer verdienen.
Helemaal mee eens. Sigi scoorde 2x, daarom was hij man van de wedstrijd, maar behalve zijn goals was hij niet erg goed. Vond Hoesen in die korte tijd voor veer meel onrust zorgen voor de goals van de kakkies. Vind Sigi sowieso nog niet erg overtuigen dit seizoen. Maar die tweede..... Die kopt ie toch wel echt geniaal binnen...
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Ik zeg al een tijdje dat ik liever Hoessen zie dan Sigi. Dat doet niets af van zijn 2 goals van vandaag.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 augustus 2013 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 21:30 schreef Peterhs het volgende:
Ik zeg al een tijdje dat ik liever Hoessen zie dan Sigi. Dat doet niets af van zijn 2 goals van vandaag.
Ik ook, ben zelf ook geen fan van Sigi.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 augustus 2013 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 13:56 schreef remco k het volgende:
Ik zeg Andersen voor Schone. Sana voor Bojan..
Sana ??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 augustus 2013 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 14:27 schreef remco k het volgende:
Mijn conclusie, de Jong en Eriksen zijn onmisbaar..
Maar dat weten we toch al zo lang...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 augustus 2013 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 21:29 schreef Ajax Forum het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Sigi scoorde 2x, daarom was hij man van de wedstrijd, maar behalve zijn goals was hij niet erg goed. Vond Hoesen in die korte tijd voor veer meel onrust zorgen voor de goals van de kakkies. Vind Sigi sowieso nog niet erg overtuigen dit seizoen. Maar die tweede..... Die kopt ie toch wel echt geniaal binnen...
Dat ben ik helemaal met je eens, maar die voorzet van Ligeon was ook geweldig op maat. Ik vond Ligeon, op wat kleine schoonheidsfoutjes na, ook gewoon een geweldige wedstrijd spelen. Kwam veel dreiging vanaf.
Oceanu
 Oceanu - zondag 18 augustus 2013 - 21:52   quote  deeplink  
Wat me opviel aan sigthorsson is dat ie zo enorm statisch was als hij met z'n rug naar de goal stond. Zoals ik al eerder schreef, had Koeman het redelijk neergezet met een blok van 4 man als verdedigend centrum (2cv en 2 vm). Siggie had de 2 cv's uit elkaar kunnen trekken door richting de backs te bewegen. Dan komt er automatisch meer ruimte voor onze aanvallende middenvelders. Dat gebeurde niet waardoor Ajax heel moeizaam speelde. 2e Helft helemaal niks gezien van het afjagen van een tegenstander.
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 21:54   quote  deeplink  
Nogmaals. Als je buitenspelers nu ook nog eens niet alleen maar naar binnen trekken moeten die spelers ook mee. Dan trek je ook ruimte.
Robinho
 Robinho - zondag 18 augustus 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 21:54 schreef Peterhs het volgende:
Nogmaals. Als je buitenspelers nu ook nog eens niet alleen maar naar binnen trekken moeten die spelers ook mee. Dan trek je ook ruimte.
Achterlijn halen is er inderdaad niet mee bij, jammer. Ruimtes blijven te klein. Dat eindeloze gebrij om een gaatje te vinden is af en toe best vermoeiend om naar te kijken. Zelfs bij Barca irriteert dat me af en toe
soccer
 soccer - zondag 18 augustus 2013 - 22:11   quote  deeplink  
Ongelooflijk wat een posts worden er hier geplaatst. Die hebben totaal niets met voetbal te maken. Dan wordt er nog gek gevonden dat er combiregelingen zijn of toeschouwers van bezoekende partijen niet welkom.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 augustus 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 22:11 schreef soccer het volgende:
Ongelooflijk wat een posts worden er hier geplaatst. Die hebben totaal niets met voetbal te maken. Dan wordt er nog gek gevonden dat er combiregelingen zijn of toeschouwers van bezoekende partijen niet welkom.
Klopt....ging het alleen maar over voetbal....dan was dit forum allang dood.
Geloof mij maar....wij hadden zo'n forum en weet je wat....tis opgeheven
soccer
 soccer - zondag 18 augustus 2013 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 22:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Klopt....ging het alleen maar over voetbal....dan was dit forum allang dood.
Geloof mij maar....wij hadden zo'n forum en weet je wat....tis opgeheven
Het mag van mij ook best een beetje jennen zijn. Maar wat sommige uitkramen daar vraag ik van af hoe die in het dagelijkse leven zijn. Je zult naast zo'n maf in het stadion zitten. Dan is het al snel niet meer gezellig.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 augustus 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 22:11 schreef soccer het volgende:
Pffffffff heb je weer zo'n kerkkutje wat bij een paar woorden al gaat denken dat hierdoor combiregelingen nodig zijn of supporters van de bezoekende partij geweerd moeten worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 augustus 2013 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 14:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Meestal zit er een gedachte achter die geen hond snapt. Vrijwel altijd pakt het goed uit dus dat zegt wel wat over De Boer. Echter vind ik wel dat hij bij sommige dingen echt perse zijn gelijk moet halen. Denk aan Schone. Zo waren er nog een aantal dingen meer. Dan wil Frank koste wat kost laten zien dat hij wel degelijk gelijk heeft. Soms erger ik me er wel eens aan
Helemaal mee eens Brabootje!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 augustus 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 15:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt ook wel. Echter is mijn mening dat we nooit mogen vergeten dat hij ons de eerste titel na 7 droge jaren heeft geschonken, hij de jeugd laat schitteren en dat we er ook Internationaal weer een beetje op staan na hele goede wedstrijden tegen Milan, Manutd en ManCity...

Daarbij laat hij Ajax herkenbaar spelen..

Overigens ben ik het dus wel met je eens hoor met een aantal rare keuzes.. Bijvoorbeel Janssen maar blijven proberen op de CVM plek was niet best..
Ook hier weer helemaal mee eens Remcootje!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 augustus 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 22:31 schreef soccer het volgende:

[..]

Het mag van mij ook best een beetje jennen zijn. Maar wat sommige uitkramen daar vraag ik van af hoe die in het dagelijkse leven zijn. Je zult naast zo'n maf in het stadion zitten. Dan is het al snel niet meer gezellig.
Dat begrijp ik ook wel....maar valt best wel mee vriend.....het meeste speelt achter de schermen (pb)....weet ik hebben jullie geen hol aan......maar zo werkt het nu eenmaal.

Oja mij moet je nooit serieus nemen.....en nu spreek ik voor mij zelf
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 18 augustus 2013 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 15:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Als je een voorzet geeft op een plek waar niemand loopt is die voorzet gewoon slecht. Eriksen en Schone\Serero zijn geen koppers en kiezen ook niet voor de 2e paal. Een spits kiest altijd voor de 1e paal... een bal kan nog zo aardig zijn, als er niemand aan het de andere kant staat om er iets mee te doen heb je er dus niets aan.
Klopt!!
Eide
 Eide - zondag 18 augustus 2013 - 22:36   quote  deeplink  
Toby heeft een scheurtje in z'n trommelvlies opgelopen trouwens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 augustus 2013 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 22:35 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dat begrijp ik ook wel....maar valt best wel mee vriend.....het meeste speelt achter de schermen (pb)....weet ik hebben jullie geen hol aan......maar zo werkt het nu eenmaal.

Oja mij moet je nooit serieus nemen.....en nu spreek ik voor mij zelf
Ach man, dit van hem is gewoon gejank. Het is gewoon fanatisme en zolang dat met woorden gebeurd is er niets aan de hand. Maar om nu bij een paar woorden te roepen dat zoiets ervoor zorgt dat er combiregelingen zijn en supporters van tegenstanders niet meer bij wedstrijden aanwezig mogen zijn gaat mij veel te ver. Misschien moet hij zich daar eerst eens gaan inlezen, want daar zijn hele andere dingen voor nodig voordat de lokale 3-hoek daartoe besluit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - Feyenoord (zondag 18 augustus 2013, 12:30): 2 - 1

0.0105140