|
|
TheMenace
|
|
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHA
scherp en geconcentreerd?????.je moet op de bal letten bij die tweede overtreding lompe boer.je let helemaal niet op de bal.als je gewoon de sliding op de bal zet is der niks aan de hand maar je kijkt gewoon niet je komt gewoon in als debiel!lamlul.je was zeker bang voor ajaks he achterlijke......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door TheMenace -- |
|
|
|
|
Wim I.
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Standaard hier. Wen er maar aan. |
|
|
|
|
TheMenace
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Wim l. ??? we hebben al een Wim II en L. wat deze combi gaat worden, ohoh.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Groter toetsenbord kopen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 11:44 schreef TheMenace het volgende:HAHAHAHAHAHAHAHAHA scherp en geconcentreerd?????.je moet op de bal letten bij die tweede overtreding lompe boer.je let helemaal niet op de bal.als je gewoon de sliding op de bal zet is der niks aan de hand maar je kijkt gewoon niet je komt gewoon in als debiel!lamlul.je was zeker bang voor ajaks he achterlijke...... Joh over de zee in Engeland word er niet eens gefloten voor een sliding met gebogen been. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 13:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Joh over de zee in Engeland word er niet eens gefloten voor een sliding met gebogen been. idd Liesveld floot weer eens als een oud wijf |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerste gele kaart gewoon seponeren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ik weet. Maar blijft vreemd. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Scherp wel ,maar geconcentreerd? Dat vraag ik mij af ... Dan maak je niet van zulke 'lompe' overtredingen op plekken waar het helemaal niet nodig is !!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 18:27 schreef lijdensweg het volgende:Scherp wel ,maar geconcentreerd? Dat vraag ik mij af ... Dan maak je niet van zulke 'lompe' overtredingen op plekken waar het helemaal niet nodig is !!! DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: voor geld inderdaad daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
die de vrij gaat er nooit komen waar ze denken en ook bruno niet die flitsen ze voorbij als of hij stil staat veels te traag in zijn handelings snelheid en nu maar hopen dat ze na 3 wedstrijden en 0 punten (want zondag wordt de 3e nederlaag)die week erna nog wel kunnen winnen van NAC |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
zet de volgende lichting er maar in bv Congolo |
|
|
|
|
feyenoordfanuitarnhe
|
|
|
de vrij is of veel te slap of hij speelt als een dwaas |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Ik moet toegeven ik had altijd een hoge pet op van de Vrij,
zeker onder dat seizoen van Been. Maar nu begint hij me steeds meer tegen te vallen, het is de vraag of hij nu kan bewijzen een topspeler te zijn.
De Vrij maakt voor mij een hooploze indruk dat hij totaal niet weet wat hij aan het doen is. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Liever Bruma of Rekik hè. Of Willems.
Misschien zelfs Daley Blind? |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nee, maar tot nu toe laat de Vrij zien nog lang niet te zijn uitgeleerd in de eredivisie.
Je moet mij geen worden in de mond leggen. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op maandag 12 augustus 2013 - 22:03 schreef Wim2 het volgende:Nee, maar tot nu toe laat de Vrij zien nog lang niet te zijn uitgeleerd in de eredivisie. Je moet mij geen worden in de mond leggen. Nu zeg je alweer wat anders dan in je eerste post. Hopeloos of 'nog niet uitgeleerd' is een groot verschil. |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Nou, hopeloos bedoelde ik meer aan het feit dan die de ene keer te lief speelt en dan een rode kaart pakt. Hij weet niet waar hij moet staan als verdediger. |
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908