BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem de Jong weken eruit wegens een ingeklapte long.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nora
 nora - donderdag 15 augustus 2013 - 11:06   quote  deeplink  
Eriksen is mijn favoriet en niet door zijn in jou ogen meeverdedigen maar door zijn geweldige inzicht zijn pas zijn balbehandeling en zijn handelingssnelheid, en dat is ook zijn kracht daar wordt hij ook op verkocht en beoordeeld. Al hoop ik echt dat hij blijft en bijtekend !!!!!!!
remco k
 remco k - donderdag 15 augustus 2013 - 11:15   quote  deeplink  
Hier ben ik het helemaal mee eens. Alleen doet dat niks af aan zijn verdedigende kwaliteiten voor een am. En ook dat gedeelte wordt bij een kopende in echt wel meegenomen.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 15 augustus 2013 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 11:15 schreef remco k het volgende:
Hier ben ik het helemaal mee eens. Alleen doet dat niks af aan zijn verdedigende kwaliteiten voor een am. En ook dat gedeelte wordt bij een kopende in echt wel meegenomen.
Mr jij ben het toch wel eens dat als Erikssen een echte topper is dan had hij al weggeweest..

Want de de grote clubs hebben toch twijfels..
remco k
 remco k - donderdag 15 augustus 2013 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 16:41 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Mr jij ben het toch wel eens dat als Erikssen een echte topper is dan had hij al weggeweest..

Want de de grote clubs hebben toch twijfels..
Ik heb het gevoel dat spelers gewoon niet voor hun 24e weg moeten gaan, vrijwel niemand die het dan red bij een topclub. Ga je op je 24e of wat later weg heb je iets meer bagage..

Ik ben trouwens wel van mening dat Eriksen moeiteloos mee zou kunnen bij vrijwel iedere topclub, of dat dan ook een topspeler definieert weet ik niet:-)

Denk dat als ie blijft hij dit seizoen veruit de beste speler van de ED gaat worden, die jongen is fysiek een heel stuk sterker geworden en lijkt me wat rustiger aan de bal.
nora
 nora - donderdag 15 augustus 2013 - 23:02   quote  deeplink  
Wie weet blijft hij nog een jaartje zou voor iedereen beter zijn.
infamous psv
 infamous psv - donderdag 15 augustus 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 17:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat spelers gewoon niet voor hun 24e weg moeten gaan, vrijwel niemand die het dan red bij een topclub. Ga je op je 24e of wat later weg heb je iets meer bagage..

Ik ben trouwens wel van mening dat Eriksen moeiteloos mee zou kunnen bij vrijwel iedere topclub, of dat dan ook een topspeler definieert weet ik niet:-)

Denk dat als ie blijft hij dit seizoen veruit de beste speler van de ED gaat worden, die jongen is fysiek een heel stuk sterker geworden en lijkt me wat rustiger aan de bal.
Gaat er niet over of hij het red maar over de interesse van de clubs.... Als hij echt zo goed was dan hadden de TOPclubs hem al weggehaald...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 15 augustus 2013 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 23:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Gaat er niet over of hij het red maar over de interesse van de clubs.... Als hij echt zo goed was dan hadden de TOPclubs hem al weggehaald...
Misschien is hij idd niet zo goed als sommigen hier denken.....de Boer gaat niet de transfermarkt op als hij weg gaat...dat wilt wel iets zeggen toch??....ik denk dat Siem nog belangrijker is....is multifunctioneel...ze hadden graag van Ginkel gekocht een tijdje geleden maar dat was omdat ze dachten dat Siem weg zou gaan....
nora
 nora - vrijdag 16 augustus 2013 - 08:42   quote  deeplink  
Laat de topclubs dat dan maar even blijven denken dat is gunstig voor Ajax
remco k
 remco k - vrijdag 16 augustus 2013 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 23:05 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Uiteraard valt er wat voor te zeggen, maar als ik puur naar zijn kwaliteiten kijk denk ik echt oprecht dat ie het wel aankan en zelfs daar bij de betere spelers kan horen. Dat hij dus ook nog niet is weggekocht is me een raadsel.

Misschien niet helemaal meer een moderne middenvelder..
remco k
 remco k - vrijdag 16 augustus 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien is hij idd niet zo goed als sommigen hier denken.....de Boer gaat niet de transfermarkt op als hij weg gaat...dat wilt wel iets zeggen toch??....ik denk dat Siem nog belangrijker is....is multifunctioneel...ze hadden graag van Ginkel gekocht een tijdje geleden maar dat was omdat ze dachten dat Siem weg zou gaan....
het enige waar dat wat over zegt is de kwaliteit van de andere jongens en heeft niet zoveel met Eriksen te maken.
remco k
 remco k - vrijdag 16 augustus 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 08:42 schreef nora het volgende:
Laat de topclubs dat dan maar even blijven denken dat is gunstig voor Ajax
inderdaad
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:28   quote  deeplink  
Klaassen zal in ieder geval niet de vervanger worden van Siem tijdens de wedstrijd tegen die kakkies. Blijft de keuze tussen Andersen, Schöne en Serrero.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Doe dan maar Andersen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:37 schreef Peterhs het volgende:
Doe dan maar Andersen.
Ja.......goed ventje is dat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:40 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja.......goed ventje is dat
Een Deens middenveld dus? Met Poulsen, Eriksen en Andersen en dan de voorhoede met Fischer, Sigi en Bojan.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Een Deens middenveld dus? Met Poulsen, Eriksen en Andersen en dan de voorhoede met Fischer, Sigi en Bojan.
Boeie toch....kijk naar Monaco,Real,Chelsea,Totingham
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:44 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Boeie toch....kijk naar Monaco,Real,Chelsea,Totingham
Ik bedoel er ook niets slechts mee hoor. Heb liever buitenlandse voetballers die kunnen voetballen, dan halfbakken Nederlandse spelers.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik bedoel er ook niets slechts mee hoor. Heb liever buitenlandse voetballers die kunnen voetballen, dan halfbakken Nederlandse spelers.
Eens ouwe....hoewel ik wel voor de buitenlander regel ben
remco k
 remco k - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eens ouwe....hoewel ik wel voor de buitenlander regel ben
Dan zouden we ook weer genoeg Nederlanders hebben om uit te kiezen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 22:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan zouden we ook weer genoeg Nederlanders hebben om uit te kiezen..
Is toch niks mis mee.....??
remco k
 remco k - vrijdag 16 augustus 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Zeker niet zelfs.. Alleen maar goed.. De enige kleuren waar ik geen moeite mee heb komen uit mijn kleuren TV

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5958
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Siem de Jong weken eruit wegens een ingeklapte long.

0.0176160