BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De bal lag opeens voor mijn voeten, ik dacht niets en al helemaal niet aan Feyenoord"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 13 augustus 2013 - 12:29   quote  deeplink  
nee dat is niks nieuws zelfs de spelers van Feyenoord denken niet aan Feyenoord wat kunnen we dan van oud feyenoorders........verwachten???haha
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 augustus 2013 - 12:33   quote  deeplink  
Kyle Ebecilio speelde zondagmiddag een ijzersterke wedstrijd voor FC Twente tegen Feyenoord. De Enschedeërs haalden met 1-4 uit in De Kuip en deelden zodoende een gevoelige tik uit aan de Rotterdammers. Voor Ebecilio was de wedstrijd een hele bijzondere, aangezien de negentienjarige speler zijn opleiding genoot bij Feyenoord.

"Als klein jongetje stond ik hier altijd op de tribune, in vak Y, met een patatje in de hand. En nu sta ik zelf op het veld. Toen we voor de wedstrijd op het veld stonden en de muziek door De Kuip knalde, ging er van alles door me heen. Ik wist niet wat ik meemaakte", vertelt de geboren Rotterdammer maandag aan het Eindhovens Dagblad. "Een dag voor de wedstrijd was ik gespannen. Ik dacht: hoe zou het zijn om in De Kuip te spelen? Het was genieten. Maar dat we het legioen zo stil zouden krijgen, dat had ik nooit verwacht."

Nadat Feyenoord-spits Graziano Pellè de thuisspelers op voorsprong kopte, tekende Ebecilio even later voor de gelijkmaker. "De bal lag opeens voor mijn voeten", zegt de jeugdinternational. "Wat ik dacht? Niets en al helemaal niet aan Feyenoord. Ik wilde dat ding gewoon in het net rammen. Ik was door het dolle heen, maar opeens besefte ik waar ik was, in mijn eigen Rotterdam. Toen heb ik geprobeerd me iets in te houden. Maar dat is geloof ik niet helemaal gelukt."
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 13 augustus 2013 - 12:34   quote  deeplink  
Hier gaat het dus om. Dennis praat nogal graag, maar maakt het niet duidelijk.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 13 augustus 2013 - 12:40   quote  deeplink  
Wie?>
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 13 augustus 2013 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 12:34 schreef Bosifyable het volgende:
Hier gaat het dus om. Dennis praat nogal graag, maar maakt het niet duidelijk.
er is maar 1 manier om mij rustig te krijgen.tjah en dat duurt nog wel 100 jaar dus ik ga ook halstarrig door!P:waar dan ook!haha

ik praat nogal graag ja dat komt omdat anderen hun kop niet houden.....haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2013 door TheMenace --
tomson
 tomson - dinsdag 13 augustus 2013 - 14:24   quote  deeplink  
Aansteller...
TheMenace
 TheMenace - dinsdag 13 augustus 2013 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 augustus 2013 - 14:24 schreef tomson het volgende:
Aansteller...
lol

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De bal lag opeens voor mijn voeten, ik dacht niets en al helemaal niet aan Feyenoord"









0.0072097