BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kromme: "Liever El Hamdaoui dan Armenteros"

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
AvB-fr1908
 AvB-fr1908 - woensdag 14 augustus 2013 - 19:49   quote  deeplink  
alles goed hielelikker van de kromme? sjongejonge begrijp toch eensdat Feyenoord geen tot weinig mogelijkheden heeft om goede spelers binnen te halen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 augustus 2013 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 19:24 schreef michelxot het volgende:
De medische keuring laat op zich wachten.
Stel je voor, dat het niet doorgaat.
Dan heeft de Leiding van Feyenoord Armenteros voor l*l een veer in zijn h*l gestoken.
Want deze matige voetballer moet op voorhand en op alle fronten als 'geweldige versterking' worden genoemd.
Zelfs Antoine van der Linden(?!) zegt het. Nou weten we wel genoeg. Binnenhalen die gozer.
Expres tegen de autoriteit van Van Hanegem in. De Kromme zal nog eens advies geven.
Weet Willem dat je verkikkerd op 'm bent?
michelxot
 michelxot - woensdag 14 augustus 2013 - 21:18   quote  deeplink  
Willem van Hanegem geeft 1000x meer om de club dan het zootje in het Maasgebouw.
Laten jullie je voor hun karretje spannen?
In de tijd van de Kromme als voetballer had je nog bestuurders met een Feyenoord-hart.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 14 augustus 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 21:18 schreef michelxot het volgende:
Willem van Hanegem geeft 1000x meer om de club dan het zootje in het Maasgebouw.
Laten jullie je voor hun karretje spannen?
In de tijd van de Kromme als voetballer had je nog bestuurders met een Feyenoord-hart.
Zootje in Maasgebouw? Hebben de club vrijwel schuldenvrij gemaakt!
michelxot
 michelxot - woensdag 14 augustus 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 21:28 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zootje in Maasgebouw? Hebben de club vrijwel schuldenvrij gemaakt!
Kruip maar lekker in de hol van de Maasgebouw-maffia.
Mensen die echt begaan zijn met de club zoals De Kromme hoef je niet naar te luisteren.
We komen hier ogetwijfeld nog uitgebreid op terug.
Ik blijf kritisch!
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 14 augustus 2013 - 21:53   quote  deeplink  
Niets mis met kritisch zijn. Maar als het zo'n zooitje was, was het allang buitengewerkt. Inzien dat ze ook goede dingen hebben gedaan betekent niet meteen in de hol kruipen.

Beetje jammer.
sevillana
 sevillana - woensdag 14 augustus 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 19:13 schreef henkie1969 het volgende:
Armenteros ... de redder van Feyenoord , we zijn diep gezonken
moet eerst nog wel blijken
Stylzz
 Stylzz - woensdag 14 augustus 2013 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 22:13 schreef sevillana het volgende:

[..]

moet eerst nog wel blijken
Ze kunnen niet lezen. Armenteros is gehaald om meer mogelijkheden te hebben. Voegt wel wat toe, maar is niet dé speler waar t om draait
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 14 augustus 2013 - 23:36   quote  deeplink  
Armenteros ik zeg welkom!!!
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - donderdag 15 augustus 2013 - 09:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 augustus 2013 - 12:04 schreef michelxot het volgende:
Feyenoord-icoon schrijft in het AD, dat Feyenoord beter El Hamdaoui kan aantrekken dan Armenteros.
De Kromme heeft gelijk.
Armenteros heeft ervaring in het Nederlandse voetbal bij Heracles, terwijl El Hamdaoui voetballer was bij AZ en Ajax.
Wat niet helemaal onbelangrijk is: El Hamdaoui is Rotterdammer.
Die gozer heeft nog nergens normaal gedaan....niets dan ellende!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 augustus 2013 - 10:29   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=194325&utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

prima toch, lekker multifunctioneel en t hart op de tong.
tomson
 tomson - donderdag 15 augustus 2013 - 10:31   quote  deeplink  
Benieuwd naar de interactie met Pelle :)
kraaitje
 kraaitje - donderdag 15 augustus 2013 - 11:42   quote  deeplink  
als die jongen er zondag 2 inschiet tegen 020 hebben we weer een Held erbij Pelle nog 1 erin en 020 1 dan winnen we met 1-3 ik zie het nu nog gebeuren en de Jong er niet bij is laatste keren heeft hij dacht ik elke Wedstrijd tegen Feyenoord gescoord
michelxot
 michelxot - donderdag 15 augustus 2013 - 12:01   quote  deeplink  
Volgens diverse bronnen heeft Armenteros eerst nog een gesprek met Koeman alvorens hij zijn diensten aanbiedt aan onze mooie club.
Wat een arrogantie voor zo'n matige voetballer. Toen hij van Heracles - overigens ook een leuk cluppie - naar Anderlecht werd gehaald dacht hij een wereldvoetballer te zijn. Hij schijnt echter tegen te vallen in Brussel. Moet Feyenoord een afgedankte speler nemen? Dacht het niet! Overigens; El Hamdaoui wil graag en kan het tig x beter dan de Zweedse Cubaan. Het zou mooi zijn als hij zondag meteen scoort tegen zijn oude ploeg. Een lange NEUS naar Frank de Boer.
Verder hoop ik, dat de jongere garde in de Kuip wat meer respect krijgt voor onze iconen en minder kritiekloos zijn ten opzichte van de beleidsbepalers, die enkele jaren geleden onze prachtige vereniging bijna naar de gallemieze hebben laten gaan.
De hartelijke groeten van Michel uit Rotjeknor.
craven
 craven - donderdag 15 augustus 2013 - 12:03   quote  deeplink  
groeten uit barca...
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 augustus 2013 - 14:23   quote  deeplink  
Smakelijk..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 augustus 2013 - 19:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 12:01 schreef michelxot het volgende:
Volgens diverse bronnen heeft Armenteros eerst nog een gesprek met Koeman alvorens hij zijn diensten aanbiedt aan onze mooie club.
Wat een arrogantie voor zo'n matige voetballer. Toen hij van Heracles - overigens ook een leuk cluppie - naar Anderlecht werd gehaald dacht hij een wereldvoetballer te zijn. Hij schijnt echter tegen te vallen in Brussel. Moet Feyenoord een afgedankte speler nemen? Dacht het niet! Overigens; El Hamdaoui wil graag en kan het tig x beter dan de Zweedse Cubaan. Het zou mooi zijn als hij zondag meteen scoort tegen zijn oude ploeg. Een lange NEUS naar Frank de Boer.
Verder hoop ik, dat de jongere garde in de Kuip wat meer respect krijgt voor onze iconen en minder kritiekloos zijn ten opzichte van de beleidsbepalers, die enkele jaren geleden onze prachtige vereniging bijna naar de gallemieze hebben laten gaan.
De hartelijke groeten van Michel uit Rotjeknor.
Welke bronnen? Spa? Bar-le-Duc? Chaudfontaine?
Alexmem
 Alexmem - donderdag 15 augustus 2013 - 19:28   quote  deeplink  
In het kader van afgedankt: wat denk je dan van El Hamdaoui? Geloosd bij 020 en ook bij Fiorentina 4e keus ofzo.
michelxot
 michelxot - donderdag 15 augustus 2013 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 19:16 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Welke bronnen? Spa? Bar-le-Duc? Chaudfontaine?
nieuws247
voetbalprimeur
voetbalnieuws
headlinez
etc enz
anders nog iets, vriend van Maasgebouwkliek?
Stylzz
 Stylzz - donderdag 15 augustus 2013 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 19:33 schreef michelxot het volgende:

[..]

nieuws247
voetbalprimeur
voetbalnieuws
headlinez
etc enz
anders nog iets, vriend van Maasgebouwkliek?
Allemaal zelfde bron, pipo
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 augustus 2013 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 19:33 schreef michelxot het volgende:

[..]

nieuws247
voetbalprimeur
voetbalnieuws
headlinez
etc enz
anders nog iets, vriend van Maasgebouwkliek?
Alleen als het op http://feyenoord.headliner.nl staat is het een goedgekeurde bron! ;)
moa
 moa - donderdag 15 augustus 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 19:28 schreef Alexmem het volgende:
In het kader van afgedankt: wat denk je dan van El Hamdaoui? Geloosd bij 020 en ook bij Fiorentina 4e keus ofzo.
Topper natuurlijk, alleen heeft ie nog wel een contract voor 2 jaar, verdiend daar waarschijnlijk rond de 2 a 3 miljoen euro per jaar en kwam vorig jaar tot 20 wedstrijden.

Fiorentina zal em vast niet voor een appel en een ei laten gaan en zelf zal El Ham ook geen miljoenen willen inleveren om meer te kunnen spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 augustus 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 19:33 schreef michelxot het volgende:

[..]

nieuws247
voetbalprimeur
voetbalnieuws
headlinez
etc enz
anders nog iets, vriend van Maasgebouwkliek?
Boudewijn!!! Waarom verwijderd?
Hij vroeg toch of ik anders nog iets wilde?

Wel,
ik wil nog steeds graag 2 loempia's.
sevillana
 sevillana - donderdag 15 augustus 2013 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 21:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Boudewijn!!! Waarom verwijderd?
Hij vroeg toch of ik anders nog iets wilde?

Wel,
ik wil nog steeds graag 2 loempia's.
B. (of een van z'n kornuiten wellicht?) is op een soort van oorlogspad denk ik, Henk. Ik heb namelijk opgemerkt dat van mij ook een in principe onschuldige reactie verwijderd is ... ?
sevillana
 sevillana - donderdag 15 augustus 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 12:03 schreef craven het volgende:
groeten uit barca...
van wie dan wel?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 augustus 2013 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 21:47 schreef sevillana het volgende:

[..]

B. (of een van z'n kornuiten wellicht?) is op een soort van oorlogspad denk ik, Henk. Ik heb namelijk opgemerkt dat van mij ook een in principe onschuldige reactie verwijderd is ... ?
Nou Boudewijn, mag je ons dan ff uitleggen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 15 augustus 2013 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 21:49 schreef sevillana het volgende:

[..]

van wie dan wel?
Een bepaalde ingezetene aldaar die nu op het CF Barcelona-Forum supporters zit te zieken...
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 augustus 2013 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 23:33 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Een bepaalde ingezetene aldaar die nu op het CF Barcelona-Forum supporters zit te zieken...
zou het werkelijk? ;)
michelxot
 michelxot - vrijdag 16 augustus 2013 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 augustus 2013 - 21:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Boudewijn!!! Waarom verwijderd?
Hij vroeg toch of ik anders nog iets wilde?

Wel,
ik wil nog steeds graag 2 loempia's.
Sambal bij?
On topic; ik erger me over het algemeen aan Feyenoord-supporters, die de beslissingen vanuit het Maasgebouw kritiekloos volgen.
Dus als men met een matige speler - Armenteros - komt en doet alsof een van de beste spelers is binnengehaald. Dat is volksverlakkerij.
Met het contracteren van El Hamdaoui, Assaidi en/of Guidetti kunnen we pas echt tevreden zijn.
tomson
 tomson - vrijdag 16 augustus 2013 - 09:58   quote  deeplink  
Wie steekt er hier nou zijn kop in het zand. Er is totaal niks verkocht dus waar moet dat geld dan vandaan komen ? Armenteros kan waarschijnlijk betaald worden van het geld dat op de salarissen van Mokotjo en Fernandez bespaard is. Als BMI verkocht is komt er pas ruimte voor wat andere spelers denk ik.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 10:20   quote  deeplink  
Plus, niemand doet alsog het een wereldspeler is, maar hij is wel beter dan spelers die we hebben, dus is het een verbetering, zeker omdat hij multifunctioneel inzetbaar is.

Wat ik verder niet snap is hoe kan je roepen dat El Hamdaoui en Guidetti versterkingen zijn terwijl dat ZEER onzeker is. De één heeft nauwelijks gespeeld en is bijna overal met ruzie de tent uitgevlogen, de ander is al tijden geblesseerd, moet nog fit worden en dan moet je maar afwachten of hij zijn oude niveau weer haalt. Die gok nemen, dat is eigenlijk pas mismanagement, moet je t volk horen als t mis gaat... Eigenlijk is alleen Assaidi van die 3 een rechtstreekse DIRECTE versterking omdat hij meteen inzetbaar is, maar ook Assaidi heeft al tijden niet meer op niveau gespeeld! Wel getraind, dat wel, dus daar is het risico lager, zelfde verhaal Armenteros, maar dan beter.
willem v G
 willem v G - vrijdag 16 augustus 2013 - 10:59   quote  deeplink  
Dit geval heeft de Kromme gelijk.
craven
 craven - vrijdag 16 augustus 2013 - 11:02   quote  deeplink  
Van Geel is denk ik nog wel bezig op de achtergrond, geduld...
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 16 augustus 2013 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 11:02 schreef craven het volgende:
Van Geel is denk ik nog wel bezig op de achtergrond, geduld...
en zo niet dan valt daar ook best iets voor te zeggen.
JanM
 JanM - vrijdag 16 augustus 2013 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 09:43 schreef michelxot het volgende:

[..]

Sambal bij?
On topic; ik erger me over het algemeen aan Feyenoord-supporters, die de beslissingen vanuit het Maasgebouw kritiekloos volgen.
Dus als men met een matige speler - Armenteros - komt en doet alsof een van de beste spelers is binnengehaald. Dat is volksverlakkerij.
Met het contracteren van El Hamdaoui, Assaidi en/of Guidetti kunnen we pas echt tevreden zijn.
Pellè was ook geen wereldspeler en volgens mij spelen El Hamdaoui, Assaidi en Guidetti überhaupt niet bij hun clubs ...

Voor èchte wereldspelers (de Messi's, CR7's en Bale's van deze wereld) zal Feyenoord sowieso nooit geld hebben!
craven
 craven - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 11:25 schreef JanM het volgende:

[..]

Pellè was ook geen wereldspeler en volgens mij spelen El Hamdaoui, Assaidi en Guidetti überhaupt niet bij hun clubs ...

Voor èchte wereldspelers (de Messi's, CR7's en Bale's van deze wereld) zal Feyenoord sowieso nooit geld hebben!
nee????
michelxot
 michelxot - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 11:06 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

en zo niet dan valt daar ook best iets voor te zeggen.
Dat bedoel ik!
Waar is de bezieling?
De toekomst van de club wordt gelegd bij lieden, die niets met Feyenoord hebben.
De enige betrokkenheid is het feit, dat die lui zichzelf een flink salaris toeschuiven.
De VvF zouden ook eens wat scheutiger mogen zijn.
Altijd verschuilen achter het argument van financiele onmogelijkheden.
Daar hoeven we toch niet meer in te trappen.
Zeker niet met de wetenschap, dat er miljoenen in de organisatie rondgaan.
Kom op! Laat dat geld eens werken en investeer, zodat we eindelijk weer eens kunnen juichen.
Anders neem je genoegen met de middelmaat en kun je op termijn een toppositie vergeten.
PSV en ajax zijn ons al lang gepasseerd. Moet dat ook door Vitesse, FCTwente, Groningen, Heerenveen en AZ gebeuren?
Dus Van Geel & Blokland; DOE JE BEST!!!
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 09:43 schreef michelxot het volgende:

[..]

Sambal bij?
On topic; ik erger me over het algemeen aan Feyenoord-supporters, die de beslissingen vanuit het Maasgebouw kritiekloos volgen.
Dus als men met een matige speler - Armenteros - komt en doet alsof een van de beste spelers is binnengehaald. Dat is volksverlakkerij.
Met het contracteren van El Hamdaoui, Assaidi en/of Guidetti kunnen we pas echt tevreden zijn.
snap jij nog steeds niet dat 1+1 2 is? het blijft voor Feyenoord nog steeds optellen en aftrekken van cijfertjes ...
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:13 schreef michelxot het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!
Waar is de bezieling?
De toekomst van de club wordt gelegd bij lieden, die niets met Feyenoord hebben.
De enige betrokkenheid is het feit, dat die lui zichzelf een flink salaris toeschuiven.
De VvF zouden ook eens wat scheutiger mogen zijn.
Altijd verschuilen achter het argument van financiele onmogelijkheden.
Daar hoeven we toch niet meer in te trappen.
Zeker niet met de wetenschap, dat er miljoenen in de organisatie rondgaan.
Kom op! Laat dat geld eens werken en investeer, zodat we eindelijk weer eens kunnen juichen.
Anders neem je genoegen met de middelmaat en kun je op termijn een toppositie vergeten.
PSV en ajax zijn ons al lang gepasseerd. Moet dat ook door Vitesse, FCTwente, Groningen, Heerenveen en AZ gebeuren?
Dus Van Geel & Blokland; DOE JE BEST!!!
tsja, .. het lijkt allemaal zo eenvoudig achter het toetsenbord op afstand
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:13 schreef michelxot het volgende:

[..]

Dat bedoel ik!
Waar is de bezieling?
De toekomst van de club wordt gelegd bij lieden, die niets met Feyenoord hebben.
De enige betrokkenheid is het feit, dat die lui zichzelf een flink salaris toeschuiven.
De VvF zouden ook eens wat scheutiger mogen zijn.
Altijd verschuilen achter het argument van financiele onmogelijkheden.
Daar hoeven we toch niet meer in te trappen.
Zeker niet met de wetenschap, dat er miljoenen in de organisatie rondgaan.
Kom op! Laat dat geld eens werken en investeer, zodat we eindelijk weer eens kunnen juichen.
Anders neem je genoegen met de middelmaat en kun je op termijn een toppositie vergeten.
PSV en ajax zijn ons al lang gepasseerd. Moet dat ook door Vitesse, FCTwente, Groningen, Heerenveen en AZ gebeuren?
Dus Van Geel & Blokland; DOE JE BEST!!!
oh tuurlijk, VvF helpt Feyenoord de schulden uit om ze er daarna weer in te schoppen.
De gok om dure spelers te halen en dat terug te verdienen met successen is nu juist waarom we in deze ellende zitten, pannekoek.
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oh tuurlijk, VvF helpt Feyenoord de schulden uit om ze er daarna weer in te schoppen.
De gok om dure spelers te halen en dat terug te verdienen met successen is nu juist waarom we in deze ellende zitten, pannekoek.
onbegonnen werk om hem dat aan het verstand te brengen, Stylzz.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:47   quote  deeplink  
Ik weet t, ik ben trollen aan t voeren...
Milo
 Milo - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:38 schreef Stylzz het volgende:

[..]

oh tuurlijk, VvF helpt Feyenoord de schulden uit om ze er daarna weer in te schoppen.
De gok om dure spelers te halen en dat terug te verdienen met successen is nu juist waarom we in deze ellende zitten, pannekoek.
Eens wat een domme reactie! v geel en co doen het perfect!
Milo
 Milo - vrijdag 16 augustus 2013 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:
Ik weet t, ik ben trollen aan t voeren...
doe maar niet de spanning neemt toe!
michelxot
 michelxot - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:51   quote  deeplink  
Als men nix doet zal je A- en beloftenspelers moeten inpassen. Prima, maar jonge spelers maken Feyenoord geen kampioen. Daarom moet er versterking van buitenaf komen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 16 augustus 2013 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:51 schreef michelxot het volgende:
Als men nix doet zal je A- en beloftenspelers moeten inpassen. Prima, maar jonge spelers maken Feyenoord geen kampioen. Daarom moet er versterking van buitenaf komen.
Is het realistisch dan met de 5de begroting van Nederland en een schuld van nog 15 miljoen?
craven
 craven - vrijdag 16 augustus 2013 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:53 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Is het realistisch dan met de 5de begroting van Nederland en een schuld van nog 15 miljoen?
gloryhunters
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 16 augustus 2013 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 15:51 schreef michelxot het volgende:
Als men nix doet zal je A- en beloftenspelers moeten inpassen. Prima, maar jonge spelers maken Feyenoord geen kampioen. Daarom moet er versterking van buitenaf komen.
Heb je geld?
Storten dan!
michelxot
 michelxot - vrijdag 16 augustus 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 augustus 2013 - 19:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb je geld?
Storten dan!
Daar heb je sponsors (Opel € 8 miljoen op jaarbasis) en de VvF voor.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 augustus 2013 - 21:02   quote  deeplink  
Hebben we hier de nieuwe bode??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kromme: "Liever El Hamdaoui dan Armenteros"









0.0065212