BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kijken in het buitenland /HELP

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Fr08kevin
 Fr08kevin - donderdag 15 augustus 2013 - 12:10   quote  deeplink  
I need some help!

Ik zit op een Grieks eiland en nergens hier wordt Nederlands voetbal uitgezonden.
De wedstrijd as zondag kan ik natuurlijk niet via Twitter en dergelijke volgen want zoals velen van jullie waars ook, trek ik dat echt niet.

Bij het hotel heb ik wel een pc met internet maar wel pc van hotel dus kan niks downloaden. Ook zelf een iPhone 4 met Wifi hier.

Iemand tips, sites of iets dergelijks? Btw ik heb die Grieken al geld geboden om het uit te zenden maar ze hebben t echt niet.

Alvast bedankt!
ar
 ar - donderdag 15 augustus 2013 - 12:14   quote  deeplink  
sopcast.com?
kuipje
 kuipje - donderdag 15 augustus 2013 - 12:41   quote  deeplink  
http://www.viponlinesports.eu/
Vincent1970
 Vincent1970 - donderdag 15 augustus 2013 - 20:52   quote  deeplink  
Respect voor je als je retourtje Schiphol extra boekt..
Omekees
 Omekees - vrijdag 16 augustus 2013 - 00:05   quote  deeplink  
www.thefirstrow.eu moet lukken op die pc. Kwaliteit daar is oké, niet geweldig. Je moet ook geluk hebben. Soms heb je een stream van topkwaliteit, de ander is wel bagger. Het enige irritante is wel de ads die er zitten.

Of het op je Iphone 4 ook gaat werken, geen idee. Nouja, als je een Flashplayer oid erop kan zetten, moet je gewoon die wedstrijd via www.thefirstrow.eu op je telefoon kunnen kijken. Download dan meteen een adblocker en kijken maar!
sevillana
 sevillana - vrijdag 16 augustus 2013 - 00:17   quote  deeplink  
zou idd gewoon 1 van de beschikbare streams proberen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord kijken in het buitenland /HELP









0.0053589