BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lies flies in De Gouden Kooi!

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - zondag 10 februari 2008 - 16:10   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Lies flies in De Gouden Kooi!

Fernando zijn taak zit er weer op: Jaap blij maken! Brian laat de autocoureur uit en de rijdt de poort weer uit. In de tuin ligt het trio Claire, Eric en Huub nog steeds in het heerlijke zonnetje. Selène komt weer eens aan bod en ze proberen een snood plan te verzinnen. Ze willen dat Amanda en Brian haar laten vallen. En volgens Huub kan dat op één manier. "Als Amanda er van overtuigd is dat Selène slechte dingen over Brian heeft gezegd", vertelt hij aan zijn maatjes. Huub is er ook achtergekomen dat Selène zijn ex-vriendin Hedda had gebeld. "Beetje f*cking Hedda bellen, gestoord wijf", vervolgt de Oldenzaler. "Ze lijkt wel een beetje op me in bepaalde opzichten", vertelt Eric. "Het is gewoon een slijmh*er", antwoordt Huub daarop. "Zij is gewoon niet oprecht, dat ben ik meestal wel", lacht de ex-Miljonair. "Ik zou willen dat dit huis hermetisch afgesloten was, dan kon je liegen!", mijmert Huub. "Lies flies in De Gouden Kooi. Twee dagen max.", vervolgt hij. Liegen is ook niet goed voor je Huub!

bron: tien.tv

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Lies flies in De Gouden Kooi!

0.0039689