|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En als wij naar hem kijken:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wat een drama tot nu toe,had ik niet echt verwacht. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik stoor me ook erg aan z'n houding en hij is zo ontzettend lui. Ben bang dat als hij er naast blijft staan dat ie vervelend kan gaan worden.
Ben er wel klaar mee eigenlijk.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Daar lijkt het me ook wel een ventje voor ja, maar daar weet Ronald wel mee om te gaan..die duld dat never.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Of zal ie 'tijd nodig hebben'. Ook altijd zo'n handig argument. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee want hij was al bekend met de Nederlandse competitie..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 november 2013 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Allemaal Feyenoord onwaardig, waarvan ik Singh nog moeilijk te beoordelen vind omdat ik simpelweg niet genoeg heb kunnen zien.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Armenteros, opkenkeren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
he Armenteros,bosjesman. ga godnondajuu n beetje normaal ballen of emigreer. ze vliegen er allemaal in,,jaja.. jij vliegt eruit.droplul. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
oh,,verkeerde topic..moest bij harde woorden |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zijn we mooi vergeten te vragen wat zijn belofte is.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Retteketet naar beter bed, daar zou ie het goed doen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 13 november 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan hij in de winterstop al terug? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
och we hebben Verhoek nog |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Pfff armoetierig voorlopig. Ook al geen logische eerste keus meer als invaller. De basis heel ver weg iig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Ronald Koeman kan niet beschikken over Armenteros
Feyenoord zal het aanstaande zondag zonder aanvaller Samuel Armenteros moeten doen. De huurling van Anderlecht kampt met een ontstoken peesplaat en de medische staf denkt dat de herstelperiode enige tijd in beslag zal nemen ondanks een reeds gegeven injectie, aldus het Algemeen Dagblad woensdagochtend. De wedstrijd tegen SC Heerenveen lijkt daarmee te vroeg te komen voor de speler die rechtsbuiten Ruben Schaken voor zich moet dulden. Goh, balen zeg..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2013 door MMM -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
een aderlating.
kan ie nog terug? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Fantastisch zo'n speler. Hij is moe, ongemotiveerd en nu mankeert hij ook nog wat.
Het raam recht onder is een plaats voor hem gereserveerd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 december 2013 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 04 december 2013 - 10:23 schreef VVout het volgende:Fantastisch zo'n speler. Hij is moe, ongemotiveerd en nu mankeert hij ook nog wat. [ afbeelding ] Het raam recht onder is een plaats voor hem gereserveerd. en zelfs die trein staat stil. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Het gaat niet voor de wind ja! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Armenteros terug op trainingsveld Feyenoord
Samuel Armenteros heeft zijn rentree op het trainingsveld van Feyenoord gemaakt. De Zweedse aanvaller ontbrak vorige week nog in het duel met sc Heerenveen vanwege een voetblessure. Miquel Nelom is momenteel de enige afwezige bij de Rotterdammers. De linksback kampt al enige tijd met een bovenbeenblessure. Samuel zit nog niet bij de wedstrijdselectie van Feyenoord tegen Groningen. Bron:Rijnmond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Heel snel op de trein terug zetten, samen met Cissé, Verhoek, Singh en dan zeggen dat op zijkant van de huurovereenkomst stond dat ze die er gratis bijkrijgen als Armenteros wordt teruggestuurd! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inderdaad, ik vind hem de grootste tegenvaller dit seizoen.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Cuba.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 13 december 2013 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
kan effe duren met zijn snelheid |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Geeft niks ook al is ie jaren onderweg :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij krijgt van mij twee boterhammen met pindakaas mee en n banaan. sociaal toch. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe is het mogelijk dat deze nietsnut met z'n dikke pens het veld mag betreden?
Lachwekkend en triest, niveauloos. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Misschien iets voor Mario Been.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: 2 niksnutten bij elkaar! Wat voor jou dan. 3 niksnutten bij elkaar !!!!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Scoort van Geel punten mee. en Koeman ook. Met die Armenteros. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
De enige grote fout van Martin van Geel & de Technische staf is om Armenteros bij Feyenoord gehaald te hebben heel jammer, wat een waardeloze voetballer ze hadden het geld beter in de jeugdopleiding kuunen stoppen |
|
|
|
|
kraaitje
|
|
|
Wat kost ons deze vent aan huur, elke euro is er een te veel, dus terugsturen naar Anderlecht |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|