|
|
Heeloudefan
|
|
|
Ik noem hem al jaren Armetierig....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan hij niet meteen terug? Optie tot koop zal niet gelicht worden mag ik hopen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik word gek als dat gebeurt.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gejank. Armenteros foute aanschaf. Bedrijfsongevalletje. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien kan hij Schaken meenemen...Kunnen ze samen de malaise delen bij Anderlecht. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Is dit per direct? Of blijft hij nog wel voor de rest van het seizoen?
Overigens is heeft hij het echt wel in zich om een redelijke voetballer te zijn, maar als je niet laat zien dat je ballen hebt...... Geen karakter, weg ermee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 29 januari 2014 - 13:24 schreef Arie.Klooster het volgende:Is dit per direct? Of blijft hij nog wel voor de rest van het seizoen? Overigens is heeft hij het echt wel in zich om een redelijke voetballer te zijn, maar als je niet laat zien dat je ballen hebt...... Geen karakter, weg ermee. oh, dat laatste bezien past hij eigenlijk prima binnen de club. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed nieuws, waardeloze speler. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Schandalig dat hij er dan nog bovenuit kan steken, bij de rest van de groep. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Schaken is niet de top, maar ik sla hem in ieder geval nog veel hoger aan dan Armenteros. Schaken kan in goede doen nog steeds wel een (matige) back omspelen. Ik geloof dat ik het Armenteros 1 keertje heb zien doen, bij een voorsprong tegen een moegestreden tegenstander terwijl hij zelf net ingevallen was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: quote: Zou die dat nog durven herhalen? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ach hij was niet de enige en iedereen hoopte toch dat hij er wat van zou (proberen) te bakken. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Zwaar teleur gesteld door die man, terwijl die bij Heracles het toch aardig deed. Gevalletje kuip vrees? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 30 januari 2014 - 23:20 schreef hoogvliet010 het volgende:Zwaar teleur gesteld door die man, terwijl die bij Heracles het toch aardig deed. Gevalletje kuip vrees? Gevalletje kan er geen reet van. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Bij Piet. Piet krediet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nah...Is meer mentaal een slapjanus. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mist snelheid voor een buitenspeler. Mist inzicht voor een 10. Mist body voor spits. Zijn ideale positie bestaat niet in dit Feyenoord. Dus op alle huidige posities kan ie er geen reet van. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
Misschien kan die keepen? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 00:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mist snelheid voor een buitenspeler. Mist inzicht voor een 10. Mist body voor spits. Zijn ideale positie bestaat niet in dit Feyenoord. Dus op alle huidige posities kan ie er geen reet van. Op de bank was ie anders behoorlijk goed. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Schamuel Armeteringjong? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 - 00:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Mist snelheid voor een buitenspeler. Mist inzicht voor een 10. Mist body voor spits. Zijn ideale positie bestaat niet in dit Feyenoord. Dus op alle huidige posities kan ie er geen reet van. +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelde nu wel twee potjes waarin hij nuttig was. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tegen Vitesse heel matig, speelde voor zijn goal tegen Roda ook waardeloos. Tweede helft aardig, terwijl het team juist minder speelde toen..
Publiek vroeg zelfs om Verhoek afgelopen dinsdag.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Beter dan voorheen, dat wel, maar bepaald niet denderend. Nuttig is wellicht het juiste woord ja. Maar meer dan een 6 was het niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloos zak stront, oppleuren.
Schaken kreeg echt geen bal in de tweede helft dus heeft niks kunnen bewijzen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Opvulling van het speelveld. Haal dan Castelen maar terug. Nog goedkoper ook. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
2 weken geleden een doelpunt en wat voorzichtige complimentjes. Dat was dus zijn voorlopige beste prestatie... Verlies nemen en lekker op vakantie sturen.Krijg t nauwelijks m'n bek uit, maar ik denk dat Verhoek nog beter is dan deze gozert. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 17 februari 2014 - 01:01 schreef tomson het volgende:2 weken geleden een doelpunt en wat voorzichtige complimentjes. Dat was dus zijn voorlopige beste prestatie... Verlies nemen en lekker op vakantie sturen.Krijg t nauwelijks m'n bek uit, maar ik denk dat Verhoek nog beter is dan deze gozert. Denk dat Verhoek minder kansen heeft gekregen dan hij... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als Armenteros nu eens verwacht dat hij diep gestuurd wordt in plaats van echt diep GESTUURD te moeten worden. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Zit ie al in de Thalys naar Brussel? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
AlAAAAAAAAfffff he laten we Armenteros halen,,,burp hik. goed plan! zo is het gegaan denk ik. :( |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Auch zurruck nach Belgium raus nu schnell |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die kop ook van hem gisteren op de bank, gadverdamme. Lijkt me een hele vervelende jongen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 10 maart 2014 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik denk dat fredje zijn eerste daad is Samuel zijn contract te verlengen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ben je gek..Anderlecht zit met smart op zijn terugkeer te wachten. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord geen behoefte aan langer verblijf Armenteros
Het mag geen verrassing heten, maar Feyenoord gaat geen pogingen ondernemen om Samuel Armenteros definitief bij Anderlecht los te weken. De aanvaller werd dit seizoen nog gehuurd van de Belgische topclub en bij die kortstondige periode blijft het. Dat meldt het Algemeen Dagblad zaterdagochtend.
De oud-speler van Heracles Almelo kon nimmer overtuigen in de Kuip. Buiten enkele basisplaatsen moest hij het vooral doen met invalbeurten. Hij werd onlangs zelfs nog naar de tribune verwezen, omdat trainer Ronald Koeman niet tevreden was over de trainingsarbeid van de Zweed. Bron:AD |
|
|
|