BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-jeugd niet opleiden voor anderen

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
michelxot
 michelxot - zaterdag 17 augustus 2013 - 15:52   quote  deeplink  
De Feyenoord-jeugdopleiding is een instituut in Nederland. Hoewel er altijd hoog opgegeven wordt over de 020-jeugd en zelfs de voetbalschool van Sparta wordt onderscheiden is Feyenoord met zijn jonge spelers de hoflerancier van het vaderlandse betaalde voetbal.
Daarom moet Feyenoord die jonge voetballers zoveel mogelijk koesteren en niet opofferen voor matige spelers van buitenaf.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2013 - 15:53   quote  deeplink  
Jeeeeeeeeeeeeeezussssssssssss...

Leg eens uit.
Voorbeelden graag.
tomson
 tomson - zaterdag 17 augustus 2013 - 15:53   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-23877/
JanM
 JanM - zaterdag 17 augustus 2013 - 15:55   quote  deeplink  
Je zou bijna heimwee krijgen naar L ... BIJNA!
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:04   quote  deeplink  
Oké.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:08   quote  deeplink  
Pffffffff..
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:09   quote  deeplink  
Tsja, en als ie iets moet uitleggen is ie stil.
tomson
 tomson - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:13   quote  deeplink  
zloty !
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 15:52 schreef michelxot het volgende:
De Feyenoord-jeugdopleiding is een instituut in Nederland. Hoewel er altijd hoog opgegeven wordt over de 020-jeugd en zelfs de voetbalschool van Sparta wordt onderscheiden is Feyenoord met zijn jonge spelers de hoflerancier van het vaderlandse betaalde voetbal.
Daarom moet Feyenoord die jonge voetballers zoveel mogelijk koesteren en niet opofferen voor matige spelers van buitenaf.
Ik ben hier een heel groot verstander van maar dan moet je een plek 7 of 8 wel accepteren einde seizoen!!
Kan jij dat is mijn vraag?
michelxot
 michelxot - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:36   quote  deeplink  
Vormer
Verhoek
etc.
Boetius moet nu plaatsmaken voor de geweldige - zeg ik het zo goed, mijheer van Geil? - Armenteros.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 16:36 schreef michelxot het volgende:
Vormer
Verhoek
etc.
Boetius moet nu plaatsmaken voor de geweldige - zeg ik het zo goed, mijheer van Geil? - Armenteros.
Heb jij een probleem met van Geil?
(waar is die gebleven trouwens?)
tomson
 tomson - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 16:42 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Heb jij een probleem met van Geil?
(waar is die gebleven trouwens?)
Donderdag 23.30 uur Henk.. http://forum.headliner.nl/topic-27423/p2/#1067639

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door tomson --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 16:36 schreef michelxot het volgende:
Vormer
Verhoek
etc.
Boetius moet nu plaatsmaken voor de geweldige - zeg ik het zo goed, mijheer van Geil? - Armenteros.
Nu Boëtius er niet is ja maar straks moeten immers en schaken gaan vrezen.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 16:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu Boëtius er niet is ja maar straks moeten immers en schaken gaan vrezen.
Precies, de topic starter is een trol.
Niet voeden.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 15:52 schreef michelxot het volgende:
De Feyenoord-jeugdopleiding is een instituut in Nederland. Hoewel er altijd hoog opgegeven wordt over de 020-jeugd en zelfs de voetbalschool van Sparta wordt onderscheiden is Feyenoord met zijn jonge spelers de hoflerancier van het vaderlandse betaalde voetbal.
Daarom moet Feyenoord die jonge voetballers zoveel mogelijk koesteren en niet opofferen voor matige spelers van buitenaf.
daar zit wat in.
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 15:55 schreef JanM het volgende:
Je zou bijna heimwee krijgen naar L ... BIJNA!
nee hoor ik ben er ook nog hehe
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 16:46 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nu Boëtius er niet is ja maar straks moeten immers en schaken gaan vrezen.
iets spoort er niet aan het middenveld maar ja wie/wat is het?soms moet je weleens mensen opofferen om een beter geheel te creeren.
immers,clasie?
clasie het mugje dat joden als vrienden heeft???

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 augustus 2013 door TheMenace --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:57   quote  deeplink  
Trololol
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 17 augustus 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 16:57 schreef Stylzz het volgende:
Trololol
hahaahha
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 17 augustus 2013 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 15:53 schreef FR-Henk het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeezussssssssssss...

Leg eens uit.
Voorbeelden graag.
nee niks voorbeelden,wrom moet je alles altijd maar uitleggen??niks ervan.of wil je het gesprek soms gaande houden...ehhmmm oh ja noem een voorbeelden michelxot anders stopt het gesprek en dat wil niemand hier natuurlijk.....haha
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2013 - 17:08   quote  deeplink  
Nee menace, ik hou sommigen aan de praat omdat ze achter het schermpie geen schade aan kunnen richten. HAhahahahahahahaha!
sevillana
 sevillana - zaterdag 17 augustus 2013 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 15:55 schreef JanM het volgende:
Je zou bijna heimwee krijgen naar L ... BIJNA!
nou ........................ NEE !
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 17 augustus 2013 - 17:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 17:08 schreef FR-Henk het volgende:
Nee menace, ik hou sommigen aan de praat omdat ze achter het schermpie geen schade aan kunnen richten. HAhahahahahahahaha!
naja je moest eens weten wat je met een scherm allemaal wel niet kan doen hoor....P:
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zaterdag 17 augustus 2013 - 17:37   quote  deeplink  
Persoonlijk zie ik het niet opleiden voor anderen in de huidige tijd geheel anders. Natuurlijk willen wij niet opleiden voor andere clubs en natuurlijk willen we dat de eigen jeugd een kans krijgt. Echter, als je slecht presteert, is het soms handig om er iets bij te halen. En de jeugd krijgt zijn kans nog wel. Het probleem ligt hem eerder een aantal jaar daarvoor, denk ik. Kijk naar de jonge spelers die naar grote Europese clubs gaan. Kijk naar Bruma, Rekik, Ebecilio etc. En waar komen die nu terecht? Juist, bij PSV, Twente etc. Daarnaast heb je natuurlijk nog Wijnaldum bij PSV en lopen er tal van andere Feyenoorders rond in de eredivisie die goed presteren momenteel, zoals Mokotjo. Beetje jammer voor Feyenoord dit, maar ligt echt niet allemaal aan de club zelf. Jonge spelers zijn bijna niet tegen te houden op jonge leeftijd als een Arsenal op de stoep staat. Een Wijnaldum en Fer wilden zelf weg en waren ook niet meer te behouden door de financiële problemen. Een Castaignos was ook niet meer te houden toen hij het salaris bij Inter kreeg voorgeschoteld. Enige wat je Feyenoord kwalijk kan nemen zijn spelers zoals Mokotjo. Maar dat zijn er maar heel weinig. En bovendien..wie zegt dat die jongens echt goed genoeg zijn voor de top? Volgens mij koester Feyenoord de jeugd momenteel misschien wel meer dan welke andere club, maar ze moeten kwalitatief wel goed genoeg zijn. Want een plaats 8 wordt niet geaccepteerd bij de achterban. Dus her en der een aankoop lijkt me geen kwaad kunnen. Met de jeugd als uitgangspunt, wat terug te zien is in het aantal zelfopgeleide spelers in de huidige basis-elf.
michelxot
 michelxot - zaterdag 17 augustus 2013 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 17:37 schreef feyenoord!!! het volgende:
Persoonlijk zie ik het niet opleiden voor anderen in de huidige tijd geheel anders. Natuurlijk willen wij niet opleiden voor andere clubs en natuurlijk willen we dat de eigen jeugd een kans krijgt. Echter, als je slecht presteert, is het soms handig om er iets bij te halen. En de jeugd krijgt zijn kans nog wel. Het probleem ligt hem eerder een aantal jaar daarvoor, denk ik. Kijk naar de jonge spelers die naar grote Europese clubs gaan. Kijk naar Bruma, Rekik, Ebecilio etc. En waar komen die nu terecht? Juist, bij PSV, Twente etc. Daarnaast heb je natuurlijk nog Wijnaldum bij PSV en lopen er tal van andere Feyenoorders rond in de eredivisie die goed presteren momenteel, zoals Mokotjo. Beetje jammer voor Feyenoord dit, maar ligt echt niet allemaal aan de club zelf. Jonge spelers zijn bijna niet tegen te houden op jonge leeftijd als een Arsenal op de stoep staat. Een Wijnaldum en Fer wilden zelf weg en waren ook niet meer te behouden door de financiële problemen. Een Castaignos was ook niet meer te houden toen hij het salaris bij Inter kreeg voorgeschoteld. Enige wat je Feyenoord kwalijk kan nemen zijn spelers zoals Mokotjo. Maar dat zijn er maar heel weinig. En bovendien..wie zegt dat die jongens echt goed genoeg zijn voor de top? Volgens mij koester Feyenoord de jeugd momenteel misschien wel meer dan welke andere club, maar ze moeten kwalitatief wel goed genoeg zijn. Want een plaats 8 wordt niet geaccepteerd bij de achterban. Dus her en der een aankoop lijkt me geen kwaad kunnen. Met de jeugd als uitgangspunt, wat terug te zien is in het aantal zelfopgeleide spelers in de huidige basis-elf.
Eindelijk een serieuze reactie, feyenoord!!!
Anderen kunnen dat waarschijnlijk niet., behalve posts belachelijk maken zonder zelf een bijdrage te leveren.
On topic;
Feyenoord moet proberen een mix te krijgen van eigen talent en ervaring van buitenaf. Voorwaarde voor de laatste groep is, dat ze beter moeten zijn dan de jeugdspelers.
Als je de ideale combinatie hebt gevonden doe je gewoon mee voor de top in Nederland.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 17 augustus 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Hallo, open deur, meet michelxot..!
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 augustus 2013 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 19:01 schreef michelxot het volgende:

[..]

Eindelijk een serieuze reactie, feyenoord!!!
Anderen kunnen dat waarschijnlijk niet., behalve posts belachelijk maken zonder zelf een bijdrage te leveren.
Och wat ben je weer goed zeg, die arrogantie verraad je voorkeur voor ajaks..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 augustus 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Trololol
moa
 moa - zaterdag 17 augustus 2013 - 20:14   quote  deeplink  
lol Renato
michelxot
 michelxot - zaterdag 17 augustus 2013 - 21:36   quote  deeplink  
Waar blijft positieve bijdrage?
Jullie kennen me niet; anders zou je me nooit beschuldigen van 020-sympathie.
Beste mede-Feyenoorders, veel succes morgen!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 augustus 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 21:36 schreef michelxot het volgende:
Waar blijft positieve bijdrage?
Jullie kennen me niet; anders zou je me nooit beschuldigen van 020-sympathie.
Beste mede-Feyenoorders, veel succes morgen!!!
Der zijn een aantal posters die je een vraag hebben gesteld, ook in dit topic. Reageer daar eens op als je een zinvolle discussie wil.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 17 augustus 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 21:48 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Der zijn een aantal posters die je een vraag hebben gesteld, ook in dit topic. Reageer daar eens op als je een zinvolle discussie wil.
Die gaat hij uit de weg, vervolgens poneert hij weer een stelling waarmee het bestuur in diskrediet gebracht word.

typisch trol gedrag.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zaterdag 17 augustus 2013 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 21:53 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Die gaat hij uit de weg, vervolgens poneert hij weer een stelling waarmee het bestuur in diskrediet gebracht word.

typisch trol gedrag.
Lijkt er wel op inderdaad. Tis aan hem om anders te bewijzen.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 17 augustus 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 21:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Lijkt er wel op inderdaad. Tis aan hem om anders te bewijzen.
Zit nix in, pubergeschreeuw.
moa
 moa - zaterdag 17 augustus 2013 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 21:36 schreef michelxot het volgende:
Waar blijft positieve bijdrage?
Jullie kennen me niet; anders zou je me nooit beschuldigen van 020-sympathie.
Beste mede-Feyenoorders, veel succes morgen!!!
Wat is er morgen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 17 augustus 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Onze jeugd is gewoon de beste ...word er in Enschede of in Eindhoven aan het eind van het seizoen
een feestje gevierd ?Dan is het de verdienste van Feyenoord...!
TheMenace
 TheMenace - zaterdag 17 augustus 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Onze jeugd is gewoon de beste ...word er in Enschede of in Eindhoven aan het eind van het seizoen
een feestje gevierd ?Dan is het de verdienste van Feyenoord...!
bij psv wel jah.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 17 augustus 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 22:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Onze jeugd is gewoon de beste ...word er in Enschede of in Eindhoven aan het eind van het seizoen
een feestje gevierd ?Dan is het de verdienste van Feyenoord...!
thinking-idea-animated-animation-smiley-emoticon-000339-large.gif idea-idea-animated-animation-smiley-emoticon-000274-large.gif
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 augustus 2013 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 augustus 2013 - 19:01 schreef michelxot het volgende:

[..]

Eindelijk een serieuze reactie, feyenoord!!!
Anderen kunnen dat waarschijnlijk niet., behalve posts belachelijk maken zonder zelf een bijdrage te leveren.
On topic;
Feyenoord moet proberen een mix te krijgen van eigen talent en ervaring van buitenaf. Voorwaarde voor de laatste groep is, dat ze beter moeten zijn dan de jeugdspelers.
Als je de ideale combinatie hebt gevonden doe je gewoon mee voor de top in Nederland.
Nou nou, laten we een beetje aardig blijven voor elkaar. Anderen kunnen dat zeker ook, daar hebben ze in andere topics vaak genoeg blijk van gegeven. En een beetje uitleg was bij je eerste post wel handig geweest, moet ik eerlijk zeggen.
On topic:
Tuurlijk is zo'n mix ideaal, maar volgens mij is Feyenoord daar aardig mee bezig. Veel jeugd momenteel, aangevuld met spelers van buitenaf waar dit nodig is. Dat het nog niet de ideale mix is, kan Feyenoord ook niet alles aan doen, want de spelers die kwalitatief echt veel beter zijn dan de jeugd die we hebben, die kunnen we helaas niet betalen. We moeten immers nog steeds een deel van de schulden afbetalen en zodoende op de kleintjes letten. En de top van Nederland? Daar hebben we de afgelopen twee jaar in meegedraaid. En dit seizoen is nog lang. Ik heb vandaag toch ook genoeg positieve dingen gezien. En zonder die strafschop tegen, hadden we misschien zelfs wel gewonnen. Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Feyenoord op de goede weg is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door feyenoord!!! --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord-jeugd niet opleiden voor anderen









0.0060398