BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2013 - 18:07   quote  deeplink  
We hadden er nog geen topic over, maar regelmatig woordt er gesproken over de andere ploegen..

Dit leek me een geschikte plek..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door remco k --
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2013 - 18:08   quote  deeplink  
Buiten het frisse spel van PSv doet ook Twente het erg goed en speelt het fris en vrij de eerste wedstrijden.. Ook nu weer 5-0 voor..

Een outsider voor de titel??
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2013 - 18:10   quote  deeplink  
Heerenveen, tegenstander van volgende week staat met 1-0 voor thuis wisselt onverwacht en verliest met 2-4
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:08 schreef remco k het volgende:
Buiten het frisse spel van PSv doet ook Twente het erg goed en speelt het fris en vrij de eerste wedstrijden.. Ook nu weer 5-0 voor..

Een outsider voor de titel??
Denk idd dat we die langzamerhand weer kunnen meerekenen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 augustus 2013 - 18:27   quote  deeplink  
Psv gaat het niet redden....nog niet...Bakkali erg jong en breekbaar....Rekik idem.....Twente,vind ik ff niet te peilen
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
Psv gaat het niet redden....nog niet...Bakkali erg jong en breekbaar....Rekik idem.....Twente,vind ik ff niet te peilen
Iamsterdam heeft gelijk.. je lult als n seniele vent ;)
Ajax Forum
 Ajax Forum - zondag 18 augustus 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Persoonlijk ben ik van mening dat PSV het heel goed doet, maar ik voorzie bij hun wel een terugval, zoals bij ieder team dat zo jong is. Ben erg benieuwd hoe zij mentaal zullen omgaan met tegenslagen. Zij zijn wel representatief voor hoe het gaat in de voetbalwereld op dit moment. Spelen een paar goede wedstrijden en ineens zijn ze favoriet tegen Milan. Ligt niet aan PSV, maar is wel tekenend voor hoe opportunistisch de voetbalwereld in elkaar steekt.

Twente kan een gevaarlijke outsider zijn, maar om eerlijk te zijn vind ik dat ze daar wel echt wat kwaliteit missen. Vooral op het middenveld houdt het allemaal niet over (vooral op het gebied van creativiteit) en ook achterin vind ik ze niet erg sterk.

Feyenoord zal denk ik een terugslag krijgen. Die hebben eigenlijk een beetje boven hun stand gevoetbald de laatste twee jaar en gaan het vooral in de uitwedstrijden erg moeilijk krijgen denk ik. Laten we eerlijk wezen, jongens als Schaken en Vormer komen toch echt wel iets tekort voor de echte top. Ze hangen ook teveel op aan Pelle vind ik.

Vitesse gaat denk ik niks worden. Hebben wel leuke spelers en op sommige plekken wel echt kwaliteit. Maar het is en blijft een vreemdelingenlegioen. Als ze nou een paar seizoenen op elkaar met dezelfde trainer blijven spelen en wat vaker spelers kopen ipv huren zou het op de lange termijn kunnen lukken, maar nu zijn ze er echt nog niet klaar voor.

Als laatste wil ik AZ wel even aanstippen. Ik vind ze geen titelkandidaat, maar is wel echt een gevaarlijke outsider. Spelen leuk voetbal en zijn fysiek enorm sterk en misschien wel de fitste ploeg in de Eredivisie. Die gaan echt nog veel punten pakken. Ze zijn Maher en Altidore kwijt, maar doordat ze nu niet meer die uitblinkers hebben gaan ze het als team misschien wel beter doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door Ajax Forum --
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 18:38   quote  deeplink  
Toch heeft AZ weer een best leuke groep.
Jongens als Johansson, Gudmundsson, Gudelj, Mertens doen het tot nu toe gewoon goed. Dit zijn een paar uit het elftal, maar ze zijn wel redelijk totaal weer met zijn allen zoals wel vaker. Of het genoeg is om kans te maken weet ik niet, maar ja je weet het nooit.
Ik verwacht toch dat PSV het gaat redden dit jaar.
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:38 schreef Peterhs het volgende:
Jongens als Johansson, Gudmundsson, Gudelj, Mertens doen het tot nu toe gewoon goed. Dit zijn een paar uit het elftal, maar ze zijn wel redelijk totaal weer met zijn allen zoals wel vaker. Of het genoeg is om kans te maken weet ik niet, maar ja je weet het nooit.
Jij bent een wijs man...
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:39 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Jij bent een wijs man...
Hou je mond is dicht want het kwijl begint uit je mondhoeken te lekken en je stinkt toch behoorlijk uit je porum...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 18 augustus 2013 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:28 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Iamsterdam heeft gelijk.. je lult als n seniele vent ;)
Hehehehe....geef hem een kus Judas ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 18 augustus 2013 - 19:00   quote  deeplink  
Goed topic. Goed idee
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:45 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Hou je mond is dicht want het kwijl begint uit je mondhoeken te lekken en je stinkt toch behoorlijk uit je porum...
alleen je laatste zin hoor de rest zou tekst van iam kunne zijn ;0
jonass
 jonass - zondag 18 augustus 2013 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:27 schreef Nenam_tiL het volgende:
Maar nenam nu heb jij ook niet echt veel verstand van voetballen he
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:02 schreef infamous psv het volgende:

[..]

alleen je laatste zin hoor de rest zou tekst van iam kunne zijn ;0
Nu ga je wel echt beledigen...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 18 augustus 2013 - 19:20   quote  deeplink  
Vindt Feyenoord wel lekker gaan
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:20 schreef NatjosFC het volgende:
Vindt Feyenoord wel lekker gaan
Helaas kunnen ze dat niet volhouden ;)
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Dat is en blijft helaas een droom. 010 in de eerste divisie en dan niet promoveren... :-)
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:37 schreef Peterhs het volgende:
Dat is en blijft helaas een droom. 010 in de eerste divisie en dan niet promoveren... :-)
Feyenoord hoort in de eredivisie...
remco k
 remco k - zondag 18 augustus 2013 - 19:41   quote  deeplink  
Mee eens.. Zonder Klassieker geen leuke ED>. met name als wij hem winnen..
Peterhs
 Peterhs - zondag 18 augustus 2013 - 19:44   quote  deeplink  
Boeieh!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 18 augustus 2013 - 20:14   quote  deeplink  
Hoe lang heeft Pastoor nog? Utrecht gaat ook wel lekker zal leuk zijn als
we die twee keer winnen dit seizoen. Zwolle doet het opvallend goed.
Vitesse valt me erg tegen. Psv leuk gretig team grootste concurrent
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 18 augustus 2013 - 22:06   quote  deeplink  
overigens mooi voor Ron Jans en zijn staf.
Art Langeler gaf aan weg te gaan omdat hij de slechte periode voor wou zijn. nu gaat het nog beter... zijn op weg een stabiele middenmoter te worden :)
jop909
 jop909 - maandag 19 augustus 2013 - 01:46   quote  deeplink  
het maakt mij niet uit wat de andere ploegen doen ajax staat na 34 rondes toch wel weer bovenaan
Eide
 Eide - maandag 19 augustus 2013 - 09:38   quote  deeplink  
PSV heeft een leuke ploeg die fris voetbal speelt. Het is wel een ploeg met extreem veel jonge jongens, jongens die ook nog wel een terugval gaan krijgen. Of PSV dus zo stabiel kan blijven is maar de vraag. Maar op basis van wat ze tot nu toe laten zien het sterkste PSV in jaren.

Twente is vertekent. Tegen feyenoord met 2 rode kaarten natuurlijk te sterk en gister hield Utrecht open huis, maar Twente is niet heel veel beter als vorig jaar, lees een aardige ploeg maar wel gemankeerd op bepaalde posities.

AZ heeft ook weer een redelijke ploeg op de been, zeker ook in de breedte nu spelers als Martens weer op de weg terug zijn. Ten slotte vlak ik feyenoord ook nog niet uit maar zijn zij ondertussen wel gedegradeerd tot outsider.

PSV is voor mij titelconcurrent #1.
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 09:38 schreef Eide het volgende:
PSV heeft een leuke ploeg die fris voetbal speelt. Het is wel een ploeg met extreem veel jonge jongens, jongens die ook nog wel een terugval gaan krijgen. Of PSV dus zo stabiel kan blijven is maar de vraag. Maar op basis van wat ze tot nu toe laten zien het sterkste PSV in jaren.

Twente is vertekent. Tegen feyenoord met 2 rode kaarten natuurlijk te sterk en gister hield Utrecht open huis, maar Twente is niet heel veel beter als vorig jaar, lees een aardige ploeg maar wel gemankeerd op bepaalde posities.

AZ heeft ook weer een redelijke ploeg op de been, zeker ook in de breedte nu spelers als Martens weer op de weg terug zijn. Ten slotte vlak ik feyenoord ook nog niet uit maar zijn zij ondertussen wel gedegradeerd tot outsider.

PSV is voor mij titelconcurrent #1.
Wederom een realistisch stukkie ;)
Per4manc
 Per4manc - maandag 19 augustus 2013 - 09:50   quote  deeplink  
PSV speelt leuk nu en fris. Niemand heeft verwachtingen en dan speel je onbevangen. Hebben ook het geluk van makkelijke tegenstanders. Denk dat ook van Gaal zijn steentje bijdraagt aan de roze wolk door gelijk Bruma en Rekyk op te roepen. Al denk ik dat dat meer getuigd van rancune richting Ajax.
Sta ook wel te kijken van Ron Jans en PEC. Had ik niet verwacht. 9 uit 3
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 09:50 schreef Per4manc het volgende:
PSV speelt leuk nu en fris. Niemand heeft verwachtingen en dan speel je onbevangen. Hebben ook het geluk van makkelijke tegenstanders. Denk dat ook van Gaal zijn steentje bijdraagt aan de roze wolk door gelijk Bruma en Rekyk op te roepen. Al denk ik dat dat meer getuigd van rancune richting Ajax.
Sta ook wel te kijken van Ron Jans en PEC. Had ik niet verwacht. 9 uit 3
Bruma en Rekik opgeroepen?
Per4manc
 Per4manc - maandag 19 augustus 2013 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 09:51 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Bruma en Rekik opgeroepen?
Dat dacht ik wel. En zij hebben beide afgezegd voor Portugal.
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 09:55 schreef Per4manc het volgende:

[..]

Dat dacht ik wel. En zij hebben beide afgezegd voor Portugal.
Weet niet waar jij je info vandaan haalt..
Per4manc
 Per4manc - maandag 19 augustus 2013 - 10:10   quote  deeplink  
Dan zal ik het fout hebben. Excuses. Kan het ook niet terug vinden op internet.
infamous psv
 infamous psv - maandag 19 augustus 2013 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 10:10 schreef Per4manc het volgende:
Dan zal ik het fout hebben. Excuses. Kan het ook niet terug vinden op internet.
No worries..
Cyprioot
 Cyprioot - maandag 19 augustus 2013 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 10:16 schreef infamous psv het volgende:

[..]

No worries..
Van Gaal wilde Reikik oproepen maar kreeg te horen, ik meen van PSV, dat hij een overbelaste lies had. Dat heb ik iig begrepen. Over een mogelijke selectie van Bruma weet ik niets.
nora
 nora - maandag 19 augustus 2013 - 11:52   quote  deeplink  
De titel zal weer gaan tussen PSV en Ajax en Feyenoord.met outsider Twente het is voor Twente te hopen dat Tadic blijft anders denk ik dat ze tussen de 4 en 7 plaats eindigen, wie ik ook een outsider vind is AZ met een degelijke ploeg.Wie spelen voor de onderste plaatsen zijn NEC/ de Eagles / Cambuur en RKC.
===================================================================================
Wat me wel zorgen baart is de bezetting bij Ajax aan de buitenkanten met Bojan en Fisher heb je twee goede voetballers maar met hun speel je een systeem naar binnen trekken en hopen dat de backs opkomen, alleen hebben onze tegenstanders dat nu wel door en kunnen zich daartegen wapenen , dus lijkt het mij handig om een plan B te hebben zou Koeman zeggen, en moet je toch ook echte buitenspelers achter de hand hebben zodat je wel een ander systeem kan spelen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 19 augustus 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 11:52 schreef nora het volgende:
De titel zal weer gaan tussen PSV en Ajax en Feyenoord.met outsider Twente het is voor Twente te hopen dat Tadic blijft anders denk ik dat ze tussen de 4 en 7 plaats eindigen, wie ik ook een outsider vind is AZ met een degelijke ploeg.Wie spelen voor de onderste plaatsen zijn NEC/ de Eagles / Cambuur en RKC.
===================================================================================
Wat me wel zorgen baart is de bezetting bij Ajax aan de buitenkanten met Bojan en Fisher heb je twee goede voetballers maar met hun speel je een systeem naar binnen trekken en hopen dat de backs opkomen, alleen hebben onze tegenstanders dat nu wel door en kunnen zich daartegen wapenen , dus lijkt het mij handig om een plan B te hebben zou Koeman zeggen, en moet je toch ook echte buitenspelers achter de hand hebben zodat je wel een ander systeem kan spelen.
Roep ik al langer maar helemaal mee eens daarom had Boerrigter
als linksbuiten best mogen blijven. . Van rechts heb je eventueel nog
Andersen, Meleg, De Sa
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:38 schreef Peterhs het volgende:
Met name die Johansson...kan wel eens de beste speler van de eredivisie worden....geweldige speler!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:00 schreef Loetje het volgende:
Goed topic. Goed idee
Vindt het zeer zeker een goed topic!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 11:52 schreef nora het volgende:
Ben ik het helemaal mee eens waarom hebben wij geen buitenspelers die buiten om een goede voorzet kunnen geven ??? Denk dat Sigthorsson daar baat bij heeft...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 21:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Roep ik al langer maar helemaal mee eens daarom had Boerrigter
als linksbuiten best mogen blijven. . Van rechts heb je eventueel nog
Andersen, Meleg, De Sa
Altijd gezegt...Boerrigter hadden ze nooit voor dat armzalige bedrag weg moeten doen...nu speelt Ajax wel heel voorspelbaar....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 augustus 2013 door Jack Huntelaar --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 augustus 2013 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 22:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Altijd gezegt...Boerrigter hadden ze nooit voor dat armzalige bedrag weg moeten doen...nu speelt Ajax wel heel voorspelbaar....
BoerRigter(!)....had zich op de Boer moeten richten of anders om....sorry Sjakie,kan het ff niet laten........
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

BoerRigter(!)....had zich op de Boer moeten richten of anders om....sorry Sjakie,kan het ff niet laten........
Klopt wel Neman maar Derk kon sommige wedstrijden wel belangrijk zijn voor de ploeg met zijn acties buiten om...die acties zie ik nu te weinig van onze buitenspelers...of hij nu wel of niet goed door de deur ging met de Boer doet in deze niet ter zake....overigens wordt ook Babel om die zelfde redenen gemist...daarnaast hebben deze spelers ook meer body....wat staat er nu aan buitenspelers??? Spelers die alleen maar naar binnen trekken...en dat weet de tegenstander ook!!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 augustus 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt wel Neman maar Derk kon sommige wedstrijden wel belangrijk zijn voor de ploeg met zijn acties buiten om...die acties zie ik nu te weinig van onze buitenspelers...of hij nu wel of niet goed door de deur ging met de Boer doet in deze niet ter zake....overigens wordt ook Babel om die zelfde redenen gemist...daarnaast hebben deze spelers ook meer body....wat staat er nu aan buitenspelers??? Spelers die alleen maar naar binnen trekken...en dat weet de tegenstander ook!!!
Geld voor iedereen Sjakie.....iedere club weten nu ook om die Pelle te isoleren....die gaat er geen 20 meer scoren.....man ervoor en man er achter.....doei Pelle
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2013 - 23:11   quote  deeplink  
Dat dan weer wel maatje....maar nu kijkend naar Ajax....ik vind dat we nu na 3x op rij met deze speelstijl voor wat meer verrassing moeten komen....Koeman speelde zondag voor het eerst 4-4-2 en dat pakte bijna goed uit....niet dat wij 4-4-2 moeten gaan spelen maar laten we eens spelen met het ouderwetse Ajax...buitenspelers die buiten om gaan....vind het nog steeds jammer dat een speler als Narsingh bij PSV speelt ondanks dat hij nu geblesseerd is....ik baal nog steeds dat Boerrigter en Babel zijn vertrokken....Sigthorsson zou blij zijn met buitenspelers die buiten om gaan met een goede voorzet.....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 19 augustus 2013 - 23:18   quote  deeplink  
4-4=2....is vloeken in de Arena ouwe
Eide
 Eide - maandag 19 augustus 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 23:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Koeman speelde zondag voor het eerst 4-4-2 en dat pakte bijna goed uit....
Hoezo? Omdat ze 10 minuten druk konden zetten terwijl Ajax nog niet wakker was? Vilhena die alleen maar achter Ligeon aan moest sjouwen, Pelle die geen voorzetten kreeg. Heel feyenoord creëerde nauwelijks kansen.

Wat voor feyenoord goed uitpakte was dat Ajax verschrikkelijk slecht begon en gelukkig voor ons werd het daarna in plaats van verschrikkelijk slecht een beetje slecht met zo nu en dan goede momenten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2013 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 23:18 schreef Nenam_tiL het volgende:
4-4=2....is vloeken in de Arena ouwe
Dat zeg ik toch!!
Denk dat Koeman al rekening gehouden had met een nederlaag...wou eens kijken hoe de spelers met het 4-4-2 voor de dag zouden komen...dit ivm de uitwedstrijd in de E.L.....slim!!
Eide
 Eide - maandag 19 augustus 2013 - 23:24   quote  deeplink  
Ajax moet gewoon eens de bal het werk laten doen in plaats van dat eindeloze lopen en wijzen en bah. Tenenkrommend man zo langzaam als de bal rond gaat.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 23:23 schreef Eide het volgende:

[..]

Hoezo? Omdat ze 10 minuten druk konden zetten terwijl Ajax nog niet wakker was? Vilhena die alleen maar achter Ligeon aan moest sjouwen, Pelle die geen voorzetten kreeg. Heel feyenoord creëerde nauwelijks kansen.

Wat voor feyenoord goed uitpakte was dat Ajax verschrikkelijk slecht begon en gelukkig voor ons werd het daarna in plaats van verschrikkelijk slecht een beetje slecht met zo nu en dan goede momenten.
maar wel een doelpunt!!! 1-0...2e helft: dat kwam door Feyenoord en door Schone....Feyenoord zette meer druk op onze verdediging omdat ze 20 meter meer naar voor gingen spelen...resultaat foutieve passing van de Ajax spelers....Schone die meer ging mee verdedigen terwijl hij op de positie van de jong stond ?? Zodoende was er geen aansluiting....een beetje slecht?? welke goede momenten in de 2e helft??? was zeer slecht had ze in tijden niet zo slecht zien spelen....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 19 augustus 2013 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 23:24 schreef Eide het volgende:
Ajax moet gewoon eens de bal het werk laten doen in plaats van dat eindeloze lopen en wijzen en bah. Tenenkrommend man zo langzaam als de bal rond gaat.
Klopt helemaal...daar zat ik me ook aan te ergeren...
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 20 augustus 2013 - 00:49   quote  deeplink  
Dat de buitenspelers niet meer oorspronkelijke buitenspelers zijn dat probeer ik al een tijdje te vertellen hier. Maar ja, we kunnen hier blijven lullen, maar zolang ze het daar niet zien dan houd het al snel op.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5884
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

0.0198540