|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Daar zat jij toch niet mee, of dan toch..
quote: |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
PSV op 0-2 tegen FC Utrecht. Het lijkt er echt op, of Utrecht alleen tegen Ajax echt goed voetbalt en z'n mouwen opstroopt. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:51 schreef Pietje het volgende:PSV op 0-2 tegen FC Utrecht. Het lijkt er echt op, of Utrecht alleen tegen Ajax echt goed voetbalt en z'n mouwen opstroopt. Heh, grappige opmerking... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hoe bedoel je, Boudewijn? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hij is bloedserieus Boudewijn |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Denk dat hij dat zelf ook niet weet. ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat klopt inderdaad. Ik was me niet bewust, dat ik grappig was. Normaal wel, natuurlijk... ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
FC Utrecht is zelfs bereid om een penalty te missen tegen PSV... ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Moet je eens zien hoe makkelijk die 3e goal wordt weggegeven. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Straks nog even een supporter het veld op en alles is gelijk aan de bekerwedstrijd tegen Ajax vorig seizoen. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
O nee wacht, dan moet eerst de wedstrijd worden stilgelegd door spreekkoren. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat is precies hetgeen ik bedoelde. FC Utrecht vecht, soms erg letterlijk, als idioten tegen Ajax. Nu zijn het net makke lammetjes... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 17:05 schreef Pietje het volgende:[..] Dat is precies hetgeen ik bedoelde. FC Utrecht vecht, soms erg letterlijk, als idioten tegen Ajax. Nu zijn het net makke lammetjes... Hehehe inderdaad. En de 4e ligt er ook al in. Pfffffff domme overtreding en terechte pingel. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 17:07 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehe inderdaad. En de 4e ligt er ook al in. Pfffffff domme overtreding en terechte pingel. Pfff Weer een strafschop... Niet om het een of ander, maar Ajax heeft dit seizoen pas één penalty gekregen (tegen Feyenoord) en dat voor een aanvallende ploeg als Ajax. Echt bizar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 17:13 schreef Pietje het volgende:[..] Pfff Weer een strafschop... Niet om het een of ander, maar Ajax heeft dit seizoen pas één penalty gekregen (tegen Feyenoord) en dat voor een aanvallende ploeg als Ajax. Echt bizar. Waarom Feyenoord, er zijn nog zo veel andere clubs! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: De enige strafschop die Ajax dit seizoen heeft meegekregen, was in de wedstrijd Ajax-Feyenoord (2-1). Dat is wat ik bedoelde, VVout. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 17:21 schreef Pietje het volgende:[..] De enige strafschop die Ajax dit seizoen heeft meegekregen, was in de wedstrijd Ajax-Feyenoord (2-1). Dat is wat ik bedoelde, VVout. Ik snap je bedoeling, ik hoop jij mij ook of je het nou wilt of niet. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Is goed. Maar eerlijk gezegd, snapte ik jouw bedoeling niet. Serieus niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 16:36 schreef VVout het volgende:[..] Feyenoord speelde een kudtwedtstrijd en is gewoon gelukkig met zijn drie punten, geen moeite het toe te geven. Ook bij julie is dat het geval, dat staat gewoon als een paal boven water en mag dan toch gezegd worden toch. Jazeker wel, maar als ik zie hoe daar bij jullie over ons op gereageerd word vraag ik me af en toe af waar de hersens gebleven zijn..
Er waren hier bijvoorbeeld ook tijden dat de twee letters KK hier hard werden aangepakt.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Zeker, zeg ook niet van niet toch? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee hoor, zit er ook niet mee, integendeel, moet er wel om lachen.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ik vond het grappig omdat vorige week iemand precies het tegenovergestelde tegen me zei. (alle clubs doen tegen Ajax juist niet hun best) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 17:31 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik vond het grappig omdat vorige week iemand precies het tegenovergestelde tegen me zei. (alle clubs doen tegen Ajax juist niet hun best) Haha. Oké, maar dat was vast geen Ajacied... ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 17:31 schreef Boudewijn het volgende:[..] Ik vond het grappig omdat vorige week iemand precies het tegenovergestelde tegen me zei. (alle clubs doen tegen Ajax juist niet hun best) Je vrouw zeker....wat weet die van voetbal dan?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Alles wat ze weet is meer dan Boudewijn.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: en dan nog is dat meer dan jij :) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: die weet niets van voetbal, kijkt het nooit. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: ik ook niet maar kom er eerlijk vooruit |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: daarom negeer ik jou ook in serieuze topics :) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kijk jij ook voetbal? Altijd gedacht dat jij alleen in de reet van koeien keek. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: daar zit ik vrijwel nooit....dus dat is een makkie. Negeren is sowieso jouw tweede natuur.....trouwens hoe is het met Tommie?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 21:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] daar zit ik vrijwel nooit....dus dat is een makkie. Negeren is sowieso jouw tweede natuur.....trouwens hoe is het met Tommie?? tommie Cooper....is er helaas niet meer... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zijn maatje Thomas slome.....die hij in de kelder heeft opgesloten....die liet zich niet uitkopen ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....moe ouwe |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee man.. Als je de laatste paar pagina's over Kishna doorleest, dan is het bijna lachwekkend hoe die reageert..
Dan heeft het ook niet zo veel zin meer er tegenin te gaan.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 22:01 schreef remco k het volgende:Nee man.. Als je de laatste paar pagina's over Kishna doorleest, dan is het bijna lachwekkend hoe die reageert.. Dan heeft het ook niet zo veel zin meer er tegenin te gaan.. Dat heb ik 80% op jouw posts ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar wel altijd inhoudelijk, of iemand het ermee eens is, is een andere discussie.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Probeer altijd inhoudelijk over iets te discussieren..En ja, het klopt dat ik niet makkelijk te overtuigen ben..
Maar goed, dan moet men maar eens met fatsoenlijke argumenten komen als men dat wil bereiken.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2013 - 22:17 schreef remco k het volgende:Probeer altijd inhoudelijk over iets te discussieren..En ja, het klopt dat ik niet makkelijk te overtuigen ben.. Maar goed, dan moet men maar eens met fatsoenlijke argumenten komen als men dat wil bereiken.. Joh zit je te dishen ouwe....je kent me toch....niet zo serieus pik |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Twente 1-0 achter op het moment! |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Is goed nieuws voor Ajax. Nu moet Ajax het zelf nog waarmaken. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Wel respect hoor voor RKC, ik dacht echt degradant nummer 1 Maar ze halen steeds de juiste spelers en Erwin is echt een goede trainer Hopelijk houden ze het vol gelijkspel zou al mooi zijn |
|
|
|