|
|
Hasjkoph
|
|
|
1-1 80ste minuut.. Gelijkspel dan maar. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Daarmee heb ik die Warrior nog niet te grazen....grrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
huidige ajax
|
|
|
Ajax kan het goed uitmaken tegen Roda, om met 3 punten terug te gaan naar Amsterdam. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Gaat je ook niet meer lukken voor de winterstop ouwe. Of ik moet het vergeten in te vullen. Maar alvast een dikke middelvinger richting dat sprookjesdorp van je! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 22:16 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Gaat je ook niet meer lukken voor de winterstop ouwe. Of ik moet het vergeten in te vullen. Maar alvast een dikke middelvinger richting dat sprookjesdorp van je! ;-) de Efteling bedoel je....tsja is hier om de hoek....net als RKC |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehehe leipo, je kan me hielen likken ouwe. Ik laat je niet meer voorbij komen. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 december 2013 - 22:23 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hehehehehehe leipo, je kan me hielen likken ouwe. Ik laat je niet meer voorbij komen. ;-) Jij straks mijn naad ouwe |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Heerenveen 0-2 voor door Basacikoglu en Ziyech die vallen steeds meer op Net als de 2 van Groningen Zivkovic en Kostic 4 talenten om in de gaten te houden |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 19:13 schreef jiskefet het volgende:Heerenveen 0-2 voor door Basacikoglu en Ziyech die vallen steeds meer op Net als de 2 van Groningen Zivkovic en Kostic 4 talenten om in de gaten te houden Oud nieuws die laatste 3 namen roepen ik (en nog een aantal anderen) al maanden lees maar terug. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Tuurlijk is al langer bekend maar ik onderstreep het maar is echt talentjes waarvan Basacikoglu De laatste weken echt begint op te vallen.. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Hopelijk kan Heracles gaan stunten tegen Vitesse!!! |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Maar dan moeten ze niet zo beginnen 0-1 grrrr Dit keer niet Leerdam maar V Aanholt |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is pijnlijk voor Dickie. Hoe vaak heeft Finboganogiets gescoord? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ik zit niet te kijken, maar volgend de commentator spelt Finbogason niet al te best.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Heracles wordt wel sterker dan vitesse, maar nog steeds 0-1... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ondanks zijn slechte spel heeft hj er toch weer 1 ingeprikt. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: dat is natuurlijk ook een kwaliteit ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
0-2 voor Vitesse. Heracles wil wel maar kan niets en Vitesse straft gewoon alles af. Vitesse speelt gewoon beroerd maar maken het gewoon af. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Vitesse weer 3puntjes... helaas |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 20:27 schreef Eide het volgende:0-2 voor Vitesse. Heracles wil wel maar kan niets en Vitesse straft gewoon alles af. Vitesse speelt gewoon beroerd maar maken het gewoon af. Slecht spelen en winnen is tenslotte ook een kwaliteit ;-) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik vrees dat het voor mij Feijenoord word straks |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Kabel lostrekken ouwe en net doen alsof deze kapot is. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ga je toch de hond vd buren uitlaten, Jari.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: hahahaha ze is niet blond gap |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Die hebben ze niet....wel van die kut krijsers...agaponna's (of zoiets) |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Dan laat je die uit.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha....gauw klaar...het zijn alleen Kroaten die buren, en fucking ugly daar pas ik wel een beetje voor op |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 december 2013 - 20:47 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Hahahaha....gauw klaar...het zijn alleen Kroaten die buren, en fucking ugly daar pas ik wel een beetje voor op Al aan t genieten vd wedstrijd ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Zit toch met jou te lullen ;-)......dat doe ik liever |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Heracles scoort net, 1-2. |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
Heerenveen leuk ploegje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2013 door jiskefet -- |
|
|
|
|
jiskefet
|
|
|
quote: Mooi!
Als ze een puntje halen zou dat heel mooi zijn |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: :)
Je zit toch niet met de laptop op n zolderkamertje he..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 december 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: nee naast die schreeuwerd hier naast me....pffff |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Je laat je toch niet onderschreeuwen he..
PS: laat ze niet meelezen ;) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: oeps te laat....ach ze kent me en ze weet ook wie jij bent |
|
|