|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Wat ben jij lief hier....op jouw forum noem je me heel wat anders ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ach, grote bek hebben ze daar allemaal. Maar ze posten hier maar wat graag. Wij blijven toch de mooiste club van de wereld ouwe! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik generaliseerde derhalve ook he d:-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ohw....dus ik ben een uitzondering ??....de meest irritante hoop ik ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Waarom post je een foto van de Vrij hiero ???....of is dat Mulder
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Wacht zie het al....tis Mulder....als ze op zijn doel afkomen hahahahahaha |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahahahahaha inderdaad! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee kan niet, Mulder zou handschoenen aan moeten hebben he.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Hey kakkerlak, speciaal voor jou! Whahahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 december 2013 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hopelijk is die weer weggevlogen. ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Whahahahaha inderdaad. Maar verder nog wedstrijden gekeken vandaag ouwe? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ja nu Psv.....ado keeper rood en een pingel |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja klopt en ik betwijfel nou nog steeds of die keeper hem echt raakt. Heb eerder het idee dat die speler uitgleed en daarom min of meer ten val kwam.
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 17:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja klopt en ik betwijfel nou nog steeds of die keeper hem echt raakt. Heb eerder het idee dat die speler uitgleed en daarom min of meer ten val kwam. Kon het niet goed zien......ach die boeren ook weer blij |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: En ik hoop dat die regel snel komt dat een doorgebroken speler niet direct een rode kaart en een penalty is, maar alleen een gele kaart en een penalty. Overigens vind ik wel dat een verdediger die een doorgebroken speler buiten de 16 meter neerhaalt wel een rode kaart krijgt. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 17:05 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] En ik hoop dat die regel snel komt dat een doorgebroken speler niet direct een rode kaart en een penalty is, maar alleen een gele kaart en een penalty. Overigens vind ik wel dat een verdediger die een doorgebroken speler buiten de 16 meter neerhaalt wel een rode kaart krijgt. Ligt aan situatie mr snap je grotendeels wel.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
rood en penalty vind ik ook absurd |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Bij zowat elke penalty geven ze rood tegenwoordig.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Natuurlijk is een doorgebroken speler met een doodschop neerhalen dan weer wel goed voor een rode kaart. ;-)
Maar ik vind de straf nu veel te hoog. De pingel is gegeven en de keeper mag eraf. Daardoor is een verder verloop van de wedstrijd in principe al voorspeld. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
noem het maar lampen geluk |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Jullie krijgen een pingel terwijl het er misschien niet eens een is en ons wordt er zeker een onthouden terwij de keeper van Roda eerst de man pakte en daarna pas de bal.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Laten wij maar niemand anders verwijten, dat ze geluk hebben... Cambuur uit in blessuretijd, Roda uit in blessuretijd... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 17:48 schreef Pietje het volgende:[..] Laten wij maar niemand anders verwijten, dat ze geluk hebben... Cambuur uit in blessuretijd, Roda uit in blessuretijd... Ik zit er niet mee.....sterker nog ik heb er schijt aan.....als we maar winnen |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Tja... ik schaam me wel een beetje hoor, zeker naar onze concurrenten toe, die zich al rijk hadden gerekend... Trouwens, jij was vanmiddag de enige die nog vertrouwen had in een goede afloop ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 17:48 schreef Pietje het volgende:[..] Laten wij maar niemand anders verwijten, dat ze geluk hebben... Cambuur uit in blessuretijd, Roda uit in blessuretijd... Dat is de klasse van een kampioen Pietje. Dat was in de 80's ook zo met de psv... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: OK, "ze" zeggen wel eens: "geluk kun je afdwingen"... maar toch, zowel vorige week als vandaag hadden wij over geluk bepaald niet te klagen. Daar ben ik volstrekt eerlijk in. Neemt niet weg, dat ik erg blij ben met de 6 punten van de afdgelopen twee weken. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 17:54 schreef Pietje het volgende:[..] Haha. Tja... ik schaam me wel een beetje hoor, zeker naar onze concurrenten toe, die zich al rijk hadden gerekend... Trouwens, jij was vanmiddag de enige die nog vertrouwen had in een goede afloop ;-) Ik schaam me er niet voor....ik geef na het laatste fluitsignaal pas op....daarvoor blijf ik altijd hopen....tis wel Ajax hé |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 17:59 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik schaam me er niet voor....ik geef na het laatste fluitsignaal pas op....daarvoor blijf ik altijd hopen....tis wel Ajax hé Dat siert je |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hopen zeker, maar de verwachting was vandaag niet reeel om na de 85e minuut nog de winst te verwachten.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2013 - 18:05 schreef remco k het volgende:Hopen zeker, maar de verwachting was vandaag niet reeel om na de 85e minuut nog de winst te verwachten.. Ik niet inderdaad, ook gezien het spelniveau, dat opnieuw onder de ondergrens was. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Toch als je kijkt, hebben we gewoon 6 100% kansen gekregen door goede acties.
Zoals ik al wel vaker heb gezegd is het gewoon zo dat je als ploeg gewoon je eerste grote kans moet maken. Dan voetbal je gewoon een stuk makkelijker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Lekker voor hem, smerige SCHIJTHUIS! Floot gisteren wederom een kutwedstrijd tegen onze club. Maar ja, had ook niet anders verwacht van die arrogante kwal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2013 - 12:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Lekker voor hem, smerige SCHIJTHUIS! Floot gisteren wederom een kutwedstrijd tegen onze club. Maar ja, had ook niet anders verwacht van die arrogante kwal. In mijn optiek waren beide gevallen een penalty, in beide gevallen wordt namelijk de bal niet gespeeld en de man wel.. Hij floot een paar overtredingen waar er helemaal niks aan de hand was zowel in het voordeel als nadeel van onze ploeg..
Gewoon een heel matige scheidsrechter die terecht pas op de plaats moet maken.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: hey vogel,
C U na de winterstop ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: HET verschil tussen falen en schalen ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr......gotver ik mot pissen.....drup..drup..drup....bam....grrrrrrrr....grrr...grrrr.....grrrrrrrrrrrrrrrr.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Feyenoord verliest van ADO MET 3-2 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Volgende week Feyenoord thuis tegen Vitesse. Alleen Twente heeft het een week of wat makkelijk. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Als Vitesse hier wint heeft het best mazzel gehad. Spelen echt niet goed. |
|
|
|