|
|
Eide
|
|
|
quote: Veel meer een collectief als in de periode Pastoor. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Nu nog het doelpunt haha. Verdient een gelijkspel. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Pats, 1-1 bij Vitesse NEC. Dik verdient ook. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Cambuur ook gewoon 3-0 van Heerenveen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Met Lukoki als doelpuntenmaker. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat komt hard aan in H'veen. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nog 10 minuten. Hoop niet dat Vitesse weer scoort in de laatste minuten. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Wel meer druk nu van Vitesse. NEC oogt nog fit. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
NEC speelt goed de laatste tijd. Als ze zo doorgaan zie ik zoe nog wel 11e worden ofzo |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het gat met de middenmoot is erg klein. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vitesse 1-1 gebleven... nu wel winnen natuurlijk, dan staan we alleen op kop!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prettig, alleen aan de leiding en volgende week gaan concurrenten Feyenoord en Vitesse ook weer voor ruimte zorgen. Links of rechts maar een concurrent gaat dan punten verliezen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 17:18 schreef Eide het volgende:Prettig, alleen aan de leiding en volgende week gaan concurrenten Feyenoord en Vitesse ook weer voor ruimte zorgen. Links of rechts maar een concurrent gaat dan punten verliezen. Wij winnen bij utrecht en vitesse-feyenoord gelijk.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
groningen-twente ook maar ff gelijk laten spelen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Feijenoord wint van Vitesse vrijdag.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Zie ik niet gebeuren.... |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Nou... Vitesse is niet sterk uit de stop gekomen hoor. Op vechtlust is die ploeg te kloppen, wat NEC vandaag heeft bewezen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Laten we hopen dat die kakkies vrijdag winnen of het desnoods gelijk houden. Bij gelijkspel en winst van Ajax pak je al 4 punten op Vitesse en 9 op die kakkies. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax Amsterdam!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: OMdat ik vitesse voetballend toch iets beter inschat dan onze rotterdamse vrienden ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 21:49 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] OMdat ik vitesse voetballend toch iets beter inschat dan onze rotterdamse vrienden ;-) Ik heb Vitesse Zwolle gezien en Vitesse Nec zo best waren ze niet.....Feijenoord speelt in de kuip op een behoorlijke grasmat(dat kunstgras van Ado is ruk) heeft 2 zeperts gehad dus gaan er vol voor. Ook al is het gunstig voor ons als ze winnen, maar ze moeten wel....tip van mijn kant voor Feijenoord, laat die TeVrede maar een helft spelen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb Vitesse Zwolle gezien en Vitesse Nec zo best waren ze niet.....Feijenoord speelt in de kuip op een behoorlijke grasmat(dat kunstgras van Ado is ruk) heeft 2 zeperts gehad dus gaan er vol voor. Ook al is het gunstig voor ons als ze winnen, maar ze moeten wel....tip van mijn kant voor Feijenoord, laat die TeVrede maar een helft spelen Eens. Schat Feyenoord momenteel ook verder in dan Vitesse. Al speelden beiden hun laatste twee potten gewoon erg slecht. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik heb Vitesse Zwolle gezien en Vitesse Nec zo best waren ze niet.....Feijenoord speelt in de kuip op een behoorlijke grasmat(dat kunstgras van Ado is ruk) heeft 2 zeperts gehad dus gaan er vol voor. Ook al is het gunstig voor ons als ze winnen, maar ze moeten wel....tip van mijn kant voor Feijenoord, laat die TeVrede maar een helft spelen Heb het liefst dat ze gelijk spelen ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik niet.....ik kan niet wachten op een bloedstollend einde tussen Ajax en Feijenoord....liefst elk seizoen, de rest van de ploegen als eredivisie vulling die zoeken het maar uit voor plaats 3 ;-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Zeker weten in een volle kuip...wij gaan daar ook niet winnen...dus moeten wij alvast een ruime voorsprong bewerkstelligen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik niet.....ik kan niet wachten op een bloedstollend einde tussen Ajax en Feijenoord....liefst elk seizoen, de rest van de ploegen als eredivisie vulling die zoeken het maar uit voor plaats 3 ;-) Liever geen Ajaxbloed narreke...of het moet Feijenoordbloed zijn....heb ik geen moeite mee!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Liever geen Ajaxbloed narreke...of het moet Feijenoordbloed zijn....heb ik geen moeite mee!! Whahahahaha....de eind wedstrijd op 1 punt verschil of doelsaldo..... op de laatste dag alles om 14.30........kolere dan haal ik de 60 niet |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote: Ik wel..fey uit of thuis |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Ah thuis lees ik net...;)) |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Zeker weten in een volle kuip...wij gaan daar ook niet winnen...dus moeten wij alvast een ruime voorsprong bewerkstelligen... In een volle Kuip zal feyenoord meer voetbal willen laten zien dan in de beker. Daar liggen echt wel kansen, zeker als dat middenveld van hun blijft spelen als een natte krant. |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
Als we maar geen europees hebben gespeeld...;))... We weten hoe we ze moeten bestrijden... Ze waren kapot afgelopen week |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:37 schreef hippy het volgende:Als we maar geen europees hebben gespeeld...;))... We weten hoe we ze moeten bestrijden... Ze waren kapot afgelopen week Hoezo? Ajax heeft geloof ik elk duel na een Europees duel gewonnen dit seizoen. Is zo fabeltje net als de 12:30 wedstrijden. Ajax presteerd dit seizoen juist het best om 12:30...
Daarnaast heeft FdB groot gelijk dat je in het moderne voetbal 2 wedstrijden per week moet kunnen spelen. Als je dat niet kan ben je niet goed genoeg. Ik ben erg blij dat Ajax dus nog op 3 fronten mee doet. Laat die selectie maar harden, daar hebben we op den duur alleen maar profijt van. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:49 schreef Eide het volgende:[..] Hoezo? Ajax heeft geloof ik elk duel na een Europees duel gewonnen dit seizoen. Is zo fabeltje net als de 12:30 wedstrijden. Ajax presteerd dit seizoen juist het best om 12:30... Daarnaast heeft FdB groot gelijk dat je in het moderne voetbal 2 wedstrijden per week moet kunnen spelen. Als je dat niet kan ben je niet goed genoeg. Ik ben erg blij dat Ajax dus nog op 3 fronten mee doet. Laat die selectie maar harden, daar hebben we op den duur alleen maar profijt van. Pffff geen speld tussen te krijgen....eens ouwe |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:29 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Whahahahaha....de eind wedstrijd op 1 punt verschil of doelsaldo..... op de laatste dag alles om 14.30........kolere dan haal ik de 60 niet volgens mij de laatste wedstrijd? allemaal om 18.45 uur!!! |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee man....zondag 14.30 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Kampioenschap in speelronde 31, uit tegen Vitesse. Of jinx ik nu de boel ;)
Overigens zijn de verschillen nog heel klein. Beetje hoogmoed in de vorige zin want Ajax is er nog lang niet, zeker als we zo spelen als tegen GAE. Zeker Feyenoord uit en Vitesse uit worden gewoon hele lastige wedstrijden en Twente thuis is ook niet zomaar gewonnen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: PROGRAMMA BETAALD VOETBAL EREDIVISIE SEIZOEN 2013/'14 EL donderdag 1 mei 2014 Ajax (?), PSV (?), Feyenoord, AZ, Vitesse, FC Utrecht 34 zaterdag 3 mei 2014 SC Cambuur-ADO Den Haag 18:45 34 zaterdag 3 mei 2014 FC Utrecht=Vitesse 18:45 34 zaterdag 3 mei 2014 AZ-Feyenoord 18:45 34 zaterdag 3 mei 2014 RKC Waalwijk-sc Heerenveen 18:45 34 zaterdag 3 mei 2014 Go Ahead Eagles-Roda JC 18:45 34 zaterdag 3 mei 2014 Ajax-N.E.C. 18:45 34 zaterdag 3 mei 2014 PSV-NAC Breda 18:45 34 zaterdag 3 mei 2014 FC Groningen-Heracles Almelo 18:45 34 zaterdag 3 mei 2014 FC Twente-PEC Zwolle 18:45
PO donderdag 8 mei 2014 halve finale play-offs europees ticket PO zondag 11 mei 2014 return halve finale play-offs europees ticket EL woensdag 14 mei 2014 Europa League finale PO donderdag 15 mei 2014 finale play-offs europees ticket PO zondag 18 mei 2014 return finale play-offs europees ticket int maandag 19 mei 2014 oproepen internationals WK 2014 Braziliƫ CL zaterdag 24 mei 2014 Champions League finale int donderdag 12 juni 2014 start WK 2014 Braziliƫ int zondag 13 juli 2014 finale WK 2014 Braziliƫ Zeist,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Sorry, beetje onduidelijk, maar zeker niet onleesbaar ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
02/02/14 | FC Utrecht - Ajax 12:30 u 06/02/14 | Ajax - FC Groningen 20:45 u 09/02/14 | PEC Zwolle - Ajax 14:30 u 16/02/14 | Ajax - sc Heerenveen 16:30 u 20/02/14 | Ajax - FC Salzburg 21:05 u 23/02/14 | Ajax - AZ 14:30 u 27/02/14 | FC Salzburg - Ajax 19:00 u 02/03/14 | Feyenoord - Ajax 14:30 u 09/03/14 | Ajax - SC Cambuur 16:30 u 16/03/14 | NAC - Ajax 16:30 u 22/03/14 | RKC Waalwijk - Ajax 18:45 u 30/03/14 | Ajax - FC Twente 14:30 u 06/04/14 | Vitesse - Ajax 14:30 u 13/04/14 | Ajax - ADO Den Haag 12:30 u 27/04/14 | Heracles Almelo - Ajax 14:30 u 03/05/14 | Ajax - NEC 18:45 u
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door Eide -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ik heb dat van die wedstrijd op 3 mei hier al eens geplaatst, aangezien de KNVB wel eens een groot probleem kan hebben als Ajax nog speelt in de halve finale van de Europa League en de competitie dan niet is beslist. Overigens vind ik die laatste wedstrijd echt een kuttijd, maar ja commercie. JE DOET ER GEEN KLOOT AAN!
Natuurlijk hebben ze bij de KNVB daar vast een draaiboek voor, maar wanneer ze niets doen en Ajax is al kampioen zou ik mooi de laatste wedstrijd de C1 opstellen. ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Ajax Amsterdam!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 januari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ajax wint ook slechte wedstrijden,vandaag tegen go Ahead.Laatst tegen Roda. Tsja volgens mij word je dan kampioen als je ook in deze wedstrijden 3 punten pakt. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Zou Feyenoord volgend jaar niet gewoon van Bronckhorst kunnen aanstellen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 27 januari 2014 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik denk dat Koeman gewoon blijft. Waarom zou hij gaan. Ik mis wel een voetbalfilosofie bij Feyenoord, iets wat ze tactisch vastigheid geeft. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 01:38 schreef Eide het volgende:[..] Ik denk dat Koeman gewoon blijft. Waarom zou hij gaan. Ik mis wel een voetbalfilosofie bij Feyenoord, iets wat ze tactisch vastigheid geeft. True, maar stel van niet. Dat Koeman weggaat en er is een nieuwe trainer nodig. Is dit dan geen logische zet? |
|
|
|