|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 01:47 schreef Hasjkoph het volgende:[..] True, maar stel van niet. Dat Koeman weggaat en er is een nieuwe trainer nodig. Is dit dan geen logische zet? Zeker wel, band met de club en de fans. Kent de selectie, draait al een tijd mee als assistent en is coach bij de jong F/E selectie. Koeman opvolgen zou een normale stap zijn. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zit overigens al een tijdje te dubben over de eventuele opvolging van FdB. Heb er zelfs al eens een stuk over geschreven dat ik uiteindelijk weer weggedonderd heb. Bergkamp wil geen hoofdcoach worden en bij Ajax zitten de meeste topvoetballers as techniek/individuele trainer ingebakken. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 01:55 schreef Eide het volgende:[..] Zeker wel, band met de club en de fans. Kent de selectie, draait al een tijd mee als assistent en is coach bij de jong F/E selectie. Koeman opvolgen zou een normale stap zijn. Ik zie alleen mensen die Koeman dan weg zouden willen hebben, maar dan een aantal namen opnoemen waar van Bronckhorst niet bij zit. Dus vond dat wat raar. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 01:56 schreef Eide het volgende:Zit overigens al een tijdje te dubben over de eventuele opvolging van FdB. Heb er zelfs al eens een stuk over geschreven dat ik uiteindelijk weer weggedonderd heb. Bergkamp wil geen hoofdcoach worden en bij Ajax zitten de meeste topvoetballers as techniek/individuele trainer ingebakken. Pff.. ik hoop eerst dat de Boer nog een paar jaar blijft haha. Zou het echt niet weten wie hem zou moeten opvolgen. Misschien dat later iemand, oudvoetballer, trainerscursus doet en het kan overnemen ofzo. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 01:57 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Ik zie alleen mensen die Koeman dan weg zouden willen hebben, maar dan een aantal namen opnoemen waar van Bronckhorst niet bij zit. Dus vond dat wat raar. Die wens om Koeman weg te sturen is geboren uit frustratie, geen prijzen. Als ik dan zie dat er daar lui zitten die hun selectie de sterkste van Nederland vinden denk ik dat het verwachtingspatroon bij sommigen te hoog is. Ik denk eerlijk gezegd dat alleen Pelle, Boetius, Janmaat en BMI bij Ajax in aanmerking zouden komen voor een basisplaats op dit moment waarbij ik Boetius niets beter vindt dan Fischer...
Maar goed, als je oprecht van mening bent dat feyenoord de sterkste selectie heeft is de frustratie over het uitblijven van prijzen en dus de roep om een vertrek van Koeman wel te begrijpen. De openlijke flirt met de "KNJB" wordt hem ook niet in dank afgenomen. Wat mij betreft heeft Feyenoord de opvolgers al in loondienst, iets waar ik bij Ajax minder van overtuigd ben. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 01:58 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Pff.. ik hoop eerst dat de Boer nog een paar jaar blijft haha. Zou het echt niet weten wie hem zou moeten opvolgen. Misschien dat later iemand, oudvoetballer, trainerscursus doet en het kan overnemen ofzo. Ik zal je zeggen dat die column onder andere Seedorf belichtte, omdat Seedorf z'n stage heeft gedaan bij good old Fredje Grim. Einde dit seizoen stoppen, overkomen naar Ajax, jeugdelftal gaan leiden en dan over een paar jaar via de A1 FdB opvolgen. Litmanen had ik daar ook bijstaan als ook Frank Rijkaard als een alternatief.
Ik kon trouwens niet tot een echte conclusie komen en dan blijft zoiets een vrijblijvend stukje tekst dus nooit mee verder mee gegaan maar toch. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 02:01 schreef Eide het volgende:[..] Die wens om Koeman weg te sturen is geboren uit frustratie, geen prijzen. Als ik dan zie dat er daar lui zitten die hun selectie de sterkste van Nederland vinden denk ik dat het verwachtingspatroon bij sommigen te hoog is. Ik denk eerlijk gezegd dat alleen Pelle, Boetius, Janmaat en BMI bij Ajax in aanmerking zouden komen voor een basisplaats op dit moment waarbij ik Boetius niets beter vindt dan Fischer... Maar goed, als je oprecht van mening bent dat feyenoord de sterkste selectie heeft is de frustratie over het uitblijven van prijzen en dus de roep om een vertrek van Koeman wel te begrijpen. De openlijke flirt met de "KNJB" wordt hem ook niet in dank afgenomen. Wat mij betreft heeft Feyenoord de opvolgers al in loondienst, iets waar ik bij Ajax minder van overtuigd ben. Die frustraties kennen wij ook haha in de begintijd dat men de Boer weg wilden hebben. Snap dat niet helemaal, maar daarom had ik dit scenario in gedachten van stel dat ze op zoek zijn naar een nieuwe. Qua spelers ben ik met je eens op BMI na. Ik vind hem nog steeds eigenlijk niet geweldig. Snap ook niet wat hij in het NL elftal doet. Maar zou het dan wel mooi vinden als de Boer, Cocu en van Bronckhorst bij de normale top drie aan het roer staan. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 02:04 schreef Eide het volgende:[..] Ik zal je zeggen dat die column onder andere Seedorf belichtte, omdat Seedorf z'n stage heeft gedaan bij good old Fredje Grim. Einde dit seizoen stoppen, overkomen naar Ajax, jeugdelftal gaan leiden en dan over een paar jaar via de A1 FdB opvolgen. Litmanen had ik daar ook bijstaan als ook Frank Rijkaard als een alternatief. Ik kon trouwens niet tot een echte conclusie komen en dan blijft zoiets een vrijblijvend stukje tekst dus nooit mee verder mee gegaan maar toch. Zijn idd goede opties. Wat vind je van Davids eventueel jeugdelftal bij Ajax ofzo? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Davids vind ik een onlogische keuze gezien de "revolutie". |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 02:04 schreef Eide het volgende:[..] Ik zal je zeggen dat die column onder andere Seedorf belichtte, omdat Seedorf z'n stage heeft gedaan bij good old Fredje Grim. Einde dit seizoen stoppen, overkomen naar Ajax, jeugdelftal gaan leiden en dan over een paar jaar via de A1 FdB opvolgen. Litmanen had ik daar ook bijstaan als ook Frank Rijkaard als een alternatief. Ik kon trouwens niet tot een echte conclusie komen en dan blijft zoiets een vrijblijvend stukje tekst dus nooit mee verder mee gegaan maar toch. Jammer dat je het hebt weggegooid, maar je hebt ook vast nog wel een kopie oid. Maar zonder geheid, ik denk dat het juist nu een mooi column zou zijn, zeker nu de naam van Frank de Boer bij Barcelona steed vaker en luider opklinkt..... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 09:46 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jammer dat je het hebt weggegooid, maar je hebt ook vast nog wel een kopie oid. Maar zonder geheid, ik denk dat het juist nu een mooi column zou zijn, zeker nu de naam van Frank de Boer bij Barcelona steed vaker en luider opklinkt..... LAAT MAAR ROEPEN, HIJ IS VAN ONS, LAAT MAAR ROEPEN, HIJ IS VAN ONS, LAAT MAAR ROEPEN, LAAT MAAR ROEPEN, LAAT MAAR ROEPEN, HIJ IS VAN ONS!! ;-) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 09:46 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Jammer dat je het hebt weggegooid, maar je hebt ook vast nog wel een kopie oid. Maar zonder geheid, ik denk dat het juist nu een mooi column zou zijn, zeker nu de naam van Frank de Boer bij Barcelona steed vaker en luider opklinkt..... Hij zit in de pen, maar we zien wel of die ooit verder komt. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Megaverlies voor Vitesse
Vitesse heeft over de periode van 1juli 2012 tot en met 30 juni 2013 een nettoverlies van 24,5 miljoen euro geleden. Dat maakte de club uit Arnhem maandagmiddag bekend. Dat bedrag is volgens de club inmiddels via een fiscale constructie afgedekt door de eigenaren van de club. "De leiding heeft er alle vertrouwen in dat wij hierin slagen, zei algemeen directeur Joost de Wit optimistisch.
Vitesse heeft vanaf 1 juli 2011 tot en met 30 juni 2013 een verlies geleden van 43 miljoen euro. Volgens de voorwaarden van Financial Fair Play mag dit over een periode van drie jaar maximaal 45 miljoen euro zijn. Dit houdt in dat de club uit Gelderland dit seizoen nauwelijks nog verlies mag lijden.
Wordt door Vitesse niet aan de regels van Financial Fair Play voldaan, dan kan de UEFA tot uitsluiting van Europees voetbal besluiten. Wellicht houdt de club van eigenaar Alexander Chigirinsky het verlies dit jaar beperkt. De verkoop van Wilfried Bony en Marco van Ginkel leverde de Arnhemmers bijna twintig miljoen euro op. Bron
Kortom, Vitesse mag dit seizoen maar 3 miljoen verlies draaien... Schandalig eigenlijk, heel de Eredivisie ligt krom om te blijven drijven en te voldoen aan de licentieverplichtingen van de KNVB en de FC Suikeroom draait verliezen die ze onmodelijk met eigen middelen kunnen dekken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op maandag 27 januari 2014 - 19:43 schreef Eide het volgende:Megaverlies voor VitesseVitesse heeft over de periode van 1juli 2012 tot en met 30 juni 2013 een nettoverlies van 24,5 miljoen euro geleden. Dat maakte de club uit Arnhem maandagmiddag bekend. Dat bedrag is volgens de club inmiddels via een fiscale constructie afgedekt door de eigenaren van de club. "De leiding heeft er alle vertrouwen in dat wij hierin slagen, zei algemeen directeur Joost de Wit optimistisch. Vitesse heeft vanaf 1 juli 2011 tot en met 30 juni 2013 een verlies geleden van 43 miljoen euro. Volgens de voorwaarden van Financial Fair Play mag dit over een periode van drie jaar maximaal 45 miljoen euro zijn. Dit houdt in dat de club uit Gelderland dit seizoen nauwelijks nog verlies mag lijden. Wordt door Vitesse niet aan de regels van Financial Fair Play voldaan, dan kan de UEFA tot uitsluiting van Europees voetbal besluiten. Wellicht houdt de club van eigenaar Alexander Chigirinsky het verlies dit jaar beperkt. De verkoop van Wilfried Bony en Marco van Ginkel leverde de Arnhemmers bijna twintig miljoen euro op. BronKortom, Vitesse mag dit seizoen maar 3 miljoen verlies draaien... Schandalig eigenlijk, heel de Eredivisie ligt krom om te blijven drijven en te voldoen aan de licentieverplichtingen van de KNVB en de FC Suikeroom draait verliezen die ze onmodelijk met eigen middelen kunnen dekken. Tja Eide, het is allemaal heel oneerlijk, maar dit is wel de doodsteek voor veel nl clubs als dit getolereerd gaat worden |
|
|
|
|
hippy
|
|
|
quote:Op zondag 26 januari 2014 - 22:49 schreef Eide het volgende:[..] Hoezo? Ajax heeft geloof ik elk duel na een Europees duel gewonnen dit seizoen. Is zo fabeltje net als de 12:30 wedstrijden. Ajax presteerd dit seizoen juist het best om 12:30... Daarnaast heeft FdB groot gelijk dat je in het moderne voetbal 2 wedstrijden per week moet kunnen spelen. Als je dat niet kan ben je niet goed genoeg. Ik ben erg blij dat Ajax dus nog op 3 fronten mee doet. Laat die selectie maar harden, daar hebben we op den duur alleen maar profijt van. Zie knipoog... Niet zo serieus ouwe......;))... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
feyenoort-vitesse 1-1 na 15 min. 2e helft...
Laat het lekker zo blijven.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Nice.. 1-1 gebleven. Wordt het weer een goed weekend? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dus in Vitesse nu met 4 verliespunten meer dan Ajax, Twente 3 verliespunten achter? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor Ajax denk ik de beste uitslag in Rotterdam mocht het zelf winnen..
Had alleen liever Feyenoord zien winnen, hadden we iets meer afstand kunnen nemen op Vitesse, en als ik eerlijk ben zou ik toch graag een titelrace zien tussen Ajax en Feyenoord, uiteraard met eerstgenoemde als uiteindelijke winnaar.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
ik vind het prima als feyenoord 2e wordt achter ons en het liefst worden wij kampioen met een zo groot mogelijke voorsprong op de nummer 2 ;-) |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 12:00 schreef Ronald 1960 het volgende:ik vind het prima als feyenoord 2e wordt achter ons en het liefst worden wij kampioen met een zo groot mogelijke voorsprong op de nummer 2 ;-) Dan hoop ik toch dat Twente tweede word.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 10:10 schreef remco k het volgende:Voor Ajax denk ik de beste uitslag in Rotterdam mocht het zelf winnen.. Had alleen liever Feyenoord zien winnen, hadden we iets meer afstand kunnen nemen op Vitesse, en als ik eerlijk ben zou ik toch graag een titelrace zien tussen Ajax en Feyenoord, uiteraard met eerstgenoemde als uiteindelijke winnaar.. Nee man krijgen ze een veel te grote smoel! Veel te Anti-Ajax dat clubje. Ajax Twente Vitesse Feyenoord Psv is prima voor mij |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 10:10 schreef remco k het volgende:Voor Ajax denk ik de beste uitslag in Rotterdam mocht het zelf winnen.. Had alleen liever Feyenoord zien winnen, hadden we iets meer afstand kunnen nemen op Vitesse, en als ik eerlijk ben zou ik toch graag een titelrace zien tussen Ajax en Feyenoord, uiteraard met eerstgenoemde als uiteindelijke winnaar.. Nee man krijgen ze een veel te grote smoel! Veel te Anti-Ajax dat clubje. Ajax Twente Vitesse Feyenoord Psv is prima voor mij |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nou, vooruit, omdat jij het bent ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2014 - 15:50 schreef Hummel10 het volgende:[..] Nee man krijgen ze een veel te grote smoel! Veel te Anti-Ajax dat clubje. Ajax Twente Vitesse Feyenoord Psv is prima voor mij Ajax Feijenoord ........ ........ ........ ........ boeit me geen ene reet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Komt omdat jij met een kakkerlak samenwoont en geen zin hebt in een chagerijn naast je. Van mij part wordt dat clubje 16e en weet het zich net te behouden voor de Eredivisie. Tis gewoon ongedierte en die gun ik helemaal niets. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2014 - 12:10 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Komt omdat jij met een kakkerlak samenwoont en geen zin hebt in een chagerijn naast je. Van mij part wordt dat clubje 16e en weet het zich net te behouden voor de Eredivisie. Tis gewoon ongedierte en die gun ik helemaal niets. En jij denkt dat ze nu wel vrolijk rondloopt.....NOT |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe maar nu staan ze ook geen 2 toch? ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Twente thuis tegen cambuur 0-1 achter met de rust.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
3-1.. Was ook wel te verwachten.. Goed weekend dus voor Twente.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
RKC-PSV 1-0.....nog 4 min
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2014 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
2-0.....hahahahahahahahaha |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Lekker hooooorrrrrrr!!!! proost!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis hier 5 km vandaan dat stadion......ziet er niet uit maar goed proost pik |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: maar zeker wel gezellig in jouw buurtje lijkt mij... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben er nog nooit geweest....kan wel een gaan als Ajax er speelt ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Kolere wat speelt Roda bagger zeg.....niet normaal |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ja die 010 idioten staan weer voor de tv te hangen en wij maar werken :-0 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960