|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MOcht het zo zijn dat Ajax een spits gaat aantrekken.. Zou die spits van AZ niet wat zijn?? Is nog jong, dus veel bij te brengen... Een echte voetballer volgens mij..
heb hem overigens pas een paar keer echt gezien.. Dus ben ook nog niet zo uitgesproken als normaal.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Als er wat gehaald moet worden is het Hupperts ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: voor het komende seizoen? Ik denk niet dat ajax Hupperts gaat halen.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nee joh dat weet ik ook wel....hij is wel transfervrij |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Dan zou het mij niet verbazen als ze hem wel halen, tranfervrij is natuurlijk niet duur ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nog steeds en nu vlak voor tijd.... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
9 wedstrijden in de Eredivie en 8 verschillende speeldagen/tijden. Ongelooflijk. Welkom in de wondere wereld van de commercie. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kutzooi!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 05 februari 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 00:39 schreef Ajax Warrior het volgende:9 wedstrijden in de Eredivie en 8 verschillende speeldagen/tijden. Ongelooflijk. Welkom in de wondere wereld van de commercie. Misschien een rare vraag hoor..
Maar waarom heb jij daar last van..
Ik zie het verschil niet zo tussen alles op dezelfde tijd spelen?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Zo, nog geen 2 minuten gespeeld of die pisboeren staan alweer op achterstand! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 18:25 schreef remco k het volgende:[..] Misschien een rare vraag hoor.. Maar waarom heb jij daar last van.. Ik zie het verschil niet zo tussen alles op dezelfde tijd spelen?? Sowieso zie ik liever voetbal op de zaterdagavond of de zondagmiddag. Zaterdagavond om 20.45 uur en zondagmiddag om 14.30 uur. Als het dan doordeweeks moet dan liever gewoon op woensdagavond om 20.45 uur. Al die tijden, het slaat helemaal nergens meer op! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: He slome heb jij gauw je pooler aangepast ??? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee, hoezo? Ik wilde het wel doen, maar toen ik mijn computer aanzette begon de wedstrijd al. Klotezooi! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 18:53 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Nee, hoezo? Ik wilde het wel doen, maar toen ik mijn computer aanzette begon de wedstrijd al. Klotezooi! Dan is het goed ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hey, ik zie net dat ik Cambuur ook op winst heb gezet! Whahahahahaha en ik maar denken dat ik die pisboeren op winst had gezet |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 19:12 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Hey, ik zie net dat ik Cambuur ook op winst heb gezet! Whahahahahaha en ik maar denken dat ik die pisboeren op winst had gezet Daarom vroeg ik het ook ....flikker ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
PSV na meer dan een halfuur nog steeds geen enkele kans gecreƫerd.. 1 schot, dat nog zelfs geblokt werd. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehe, maar ik heb het niet aangepast ouwe. Want toen ik mijn computer aanzette floot die klotescheidsrechter al voor het begin van de wedstrijd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
1-1 inderdaad. Enige kans, gewoon standaardsituatie, en een goal. Wel efficient. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ow, jij bent het aan het kijken? Ik niet ouwe, was al weer overgeschakeld. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Tis best een leuke pot.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: geloof mij...die komt...het zal me niet verbazen dat Ajax al contact heeft gehad... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Denk het niet sjakie |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Wel als hij transfervrij is, dan kijk ik daar ook niet van op..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 18:48 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Sowieso zie ik liever voetbal op de zaterdagavond of de zondagmiddag. Zaterdagavond om 20.45 uur en zondagmiddag om 14.30 uur. Als het dan doordeweeks moet dan liever gewoon op woensdagavond om 20.45 uur. Al die tijden, het slaat helemaal nergens meer op! Alleen maar meer voetbal op TV... mooi toch.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: en ik ook niet...maar of hij de juiste man is weet ik niet....vergelijk hem een beetje met Jesper Olsen.... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Denk dat twente straks wel een penalty gaat krijgen tegen Heerenveen........ |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Had het al moeten hebben. Heerenveen beter op t moment. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: was geen pingel man |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: nou... De scheids had hem kunnen geven en ik ken ploegen in de ed die hem ook wel gekregen zouden hebben (bijv. onze rotterdamsche vrinden ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Die Ziyech van Heerenveen is trouwens echt een leuk voetballertje zeg... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Mijn vrouwtje kijkt nu 2x GTST achterelkaar....is ook kut |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
die van mij heeft al weken geen gtst gekeken :-), maar die recorder neemt alles automatisch op, maar heb ik vanmiddag helemaal leeg gemaakt ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 22:19 schreef Ronald 1960 het volgende:die van mij heeft al weken geen gtst gekeken :-), maar die recorder neemt alles automatisch op, maar heb ik vanmiddag helemaal leeg gemaakt ;-) Whahahahaha....dus jij hebt straks een ban, maar niet van Boudewijn |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
waarschijnlijk wel... en de wedstrijd van ajax voor de *** tegen twente staat er nog steeds op.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 05 februari 2014 - 22:22 schreef Ronald 1960 het volgende:waarschijnlijk wel... en de wedstrijd van ajax voor de *** tegen twente staat er nog steeds op.... Hehehehehe....logeerkamer ouwe en twee maanden geen bier |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Tadic ook wel goed vanavond hoor... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Vitesse-Ado nog 0-0 ......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 februari 2014 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: ....en 0-0 gebleven :-))
Wel zondag ff winnen natuurlijk!!! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twente nog wel 1 inhaalpot tegoed dus maar 1 verliespunt meer als Ajax. Vitesse en Feyenoord beide op 7 punten als Ajax zondag wint.
Van de huidige top 4 nog Vitesse en Feyenoord uit en Twente thuis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 februari 2014 door Eide -- |
|
|
|