BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 22:12   quote  deeplink  
Pffffff kutkakkerlakken!
jonass
 jonass - zaterdag 08 februari 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Vind ik prima hoor....de strijd hoort tussen hun en ons, mooiste scenario.
4-1 inmiddels
Ben ik niet met je eens ,het gaat tussen ajax en twente en als twente tweede word kan ik er mee leven .
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:15 schreef jonass het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens ,het gaat tussen ajax en twente en als twente tweede word kan ik er mee leven .
Twente? Dat zijn toch die ponyneukertjes?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:15 schreef jonass het volgende:

[..]

Ouwe gek.....jullie worden getransfereerd naar slagharen met Tadic als opperpony....ik heb het natuurlijk over Ajax Feijenoord
jonass
 jonass - zaterdag 08 februari 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Twente? Dat zijn toch die ponyneukertjes?
Slappe reactie maar is van jou ook wel te verwachten
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 22:27   quote  deeplink  
Ik moet het nog maar zien met Twente. Promess is het hele seizoen al prima en Tadic is nu weer in vorm maar verder vind ik het geen bijzondere ploeg.
jonass
 jonass - zaterdag 08 februari 2014 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:27 schreef Eide het volgende:
Ik moet het nog maar zien met Twente. Promess is het hele seizoen al prima en Tadic is nu weer in vorm maar verder vind ik het geen bijzondere ploeg.
Ben ik wel met je eens ,maar vertel me nou niet dat dat de andere 4 bovenin zo goed zijn ze spelen allemaal slap voetbal ,ook ajax feyenoord vitesse en psv ,maar het blijft zo wel spannend.
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Feyenoord is inconsistent. Vitesse vind ik als ploeg beter dan Twente maar draait op jonge talenten... en die hebben een dipje. Maar ook Ajax is nog niet wat het moet zijn. Toch moet ik nog eens zien hoe de einduitslag eruit gaat zien. Ajax heeft alles te verliezen en kan het zich absoluut niet veroorloven te verslappen, maar zeker voor de plaatsen 2, 3 en 4 is helemaal niets zeker.
jonass
 jonass - zaterdag 08 februari 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:34 schreef Eide het volgende:
Feyenoord is inconsistent. Vitesse vind ik als ploeg beter dan Twente maar draait op jonge talenten... en die hebben een dipje. Maar ook Ajax is nog niet wat het moet zijn. Toch moet ik nog eens zien hoe de einduitslag eruit gaat zien. Ajax heeft alles te verliezen en kan het zich absoluut niet veroorloven te verslappen, maar zeker voor de plaatsen 2, 3 en 4 is helemaal niets zeker.
Ook plaats 1 is nog niks zeker , maar gezien de hele competitie tot nu toe zeg ik ajax staat er beter voor ,maar het is nog niet gespeeld.
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:39 schreef jonass het volgende:

[..]

Ook plaats 1 is nog niks zeker , maar gezien de hele competitie tot nu toe zeg ik ajax staat er beter voor ,maar het is nog niet gespeeld.
Zeker niet, maar de voorsprong van Ajax loopt zo wel rap op en met Twente thuis nog op het programma was dit vandaag wel een hele prettige uitslag voor ons. Maar wat ik al schreef, ook Ajax kan zich maar heel weinig veroorloven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:24 schreef jonass het volgende:

[..]

Slappe reactie maar is van jou ook wel te verwachten
Ja?
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zaterdag 08 februari 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 22:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker niet, maar de voorsprong van Ajax loopt zo wel rap op en met Twente thuis nog op het programma was dit vandaag wel een hele prettige uitslag voor ons. Maar wat ik al schreef, ook Ajax kan zich maar heel weinig veroorloven.
Maar er staat volgende week nog wel een groningen-twente en twente-vitesse en de week erna twente feyenoord op het programma.
Daartegenover staan twee thuiswedstrijden voor ajax tegen heerenveen en az. Als ze daar goed doorheen komen moet het toch wel heel gek lopen, wil ajax niet het kwartet volmaken.
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:05 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Maar er staat volgende week nog wel een groningen-twente en twente-vitesse en de week erna twente feyenoord op het programma.
Daartegenover staan twee thuiswedstrijden voor ajax tegen heerenveen en az. Als ze daar goed doorheen komen moet het toch wel heel gek lopen, wil ajax niet het kwartet volmaken.
Feyenoord uit wordt voor ons ook nog lastig zat hoor, en Vitesse uit hebben we ook niet zomaar gewonnen. Bovendien mag je niet uitvlakken dat we nog op 3 fronten actief zijn. Daar mogen we trouwens ook trots op zijn.

Maar als Ajax morgen wint begint het er inderdaad goed uit te zien.
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zaterdag 08 februari 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Feyenoord uit wordt voor ons ook nog lastig zat hoor, en Vitesse uit hebben we ook niet zomaar gewonnen. Bovendien mag je niet uitvlakken dat we nog op 3 fronten actief zijn. Daar mogen we trouwens ook trots op zijn.

Maar met een gat van minstens 7 punten kan je daar een misstap permiteren!
En ergens heb ik het idee, dat de matige wedstrijden ook te maken hebben met het opbouwen van reserves voor de pittige periode op drie fronten.
Ben het verder helemaal met je eens dat we daar trots op mogen zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Lachman en Mokotjo zijn er al niet bij.....Ajax gaat dit sws winnen al waren ze erbij
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:41 schreef Inglourious bastard het volgende:

[..]

Maar met een gat van minstens 7 punten kan je daar een misstap permiteren!
4 punten. Ik ga er van uit dat twente die inhaalpot van Groningen wint, dan kan het alleen maar meevallen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 23:45   quote  deeplink  
Ik moet schijten!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:44 schreef Eide het volgende:

[..]

4 punten. Ik ga er van uit dat twente die inhaalpot van Groningen wint, dan kan het alleen maar meevallen.
Die winnen ze niet vriend
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:45 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik moet schijten!
Neem de telegraaf mee....gaat sneller en je kan je er je reet mee afvegen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Neem de telegraaf mee....gaat sneller en je kan je er je reet mee afvegen
Staat er vandaag een foto in van die kakkerlakken? Schijt namelijk nog sneller! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Staat er vandaag een foto in van die kakkerlakken? Schijt namelijk nog sneller! ;-)
Dan moet je het AD nemen....staan foto's van het nieuwe Feijenoord stadion in
Eide
 Eide - zaterdag 08 februari 2014 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die winnen ze niet vriend
Dat zien we dan wel weer. Uitgaan van het slechtste geval, kan het alleen maar meevallen.
jariheld
 jariheld - zaterdag 08 februari 2014 - 23:52   quote  deeplink  
Denk als we tegen Feyenoord en Vitesse uit minimaal een punt pakken dat dat genoeg zal zijn voor de vierde titel op rij.
Persoonlijk gun ik Twente de tweede plaats wel...denk ook dat ze ondanks de nederlaag tegen Psv van vanavond nog steeds de beste papieren hebben voor die tweede plek ook al hebben ze nog een relatief zwaar programma voor de boeg.
Maar winnen in Zwolle is idd wel van groot belang. Ik heb vertrouwen erin en gok op 1-3 voor Ajax.
.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zien we dan wel weer. Uitgaan van het slechtste geval, kan het alleen maar meevallen.
Je hoort me toch slome.....die winnen ze niet....moet ik het spellen ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 februari 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:52 schreef jariheld het volgende:
Denk als we tegen Feyenoord en Vitesse uit minimaal een punt pakken dat dat genoeg zal zijn voor de vierde titel op rij.
Persoonlijk gun ik Twente de tweede plaats wel...denk ook dat ze ondanks de nederlaag tegen Psv van vanavond nog steeds de beste papieren hebben voor die tweede plek ook al hebben ze nog een relatief zwaar programma voor de boeg.
Maar winnen in Zwolle is idd wel van groot belang. Ik heb vertrouwen erin en gok op 1-3 voor Ajax.
.
Het moet tussen Ajax en Feijenoord gaan.....het liefst de aankomende 10 jaar....de rest boeit me niet die zoeken het maar uit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 08 februari 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan moet je het AD nemen....staan foto's van het nieuwe Feijenoord stadion in
Hehehe kan ook natuurlijk! ;-)
jonass
 jonass - zondag 09 februari 2014 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 februari 2014 - 23:55 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het moet tussen Ajax en Feijenoord gaan.....het liefst de aankomende 10 jaar....de rest boeit me niet die zoeken het maar uit
Wat een slap gelul van jou ouwe en groningen winnen ze wel en het word niet ajax feyenoord maar ja tegen wie zeg ik het .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 februari 2014 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 00:04 schreef jonass het volgende:

[..]

Wat een slap gelul van jou ouwe en groningen winnen ze wel en het word niet ajax feyenoord maar ja tegen wie zeg ik het .
Jij snapt mij niet pony....ik zeg dat er maar 2 clubs zijn in Nederland en dat zijn Ajax en Feijenoord....wij gedogen dat jullie mee spelen.

Verder nu mondje dicht tukkertje....en braaf je alu hoedje opzetten, net zoals de lampies en fietstasjes....ksssst....move over darling ;-)
Eide
 Eide - zondag 09 februari 2014 - 00:14   quote  deeplink  
Heeft Ajax in het verleden wel eens 4 keer op rij de titel gehaald? Volgens mij niet toch?
jonass
 jonass - zondag 09 februari 2014 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 00:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij snapt mij niet pony....ik zeg dat er maar 2 clubs zijn in Nederland en dat zijn Ajax en Feijenoord....wij gedogen dat jullie mee spelen.

Verder nu mondje dicht tukkertje....en braaf je alu hoedje opzetten, net zoals de lampies en fietstasjes....ksssst....move over darling ;-)
Ja kan weer om je lachen mafkees en ik gedoog jou omdat je zo lekker dom bent en een grote bek hebt maar ja dat hoort bij jou .
Ga nu plat want trek het niet meer ,groeten aan ria ouwe en die mafkees die niet luisteren wil je weet wel wie ik bedoel :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 09 februari 2014 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 00:18 schreef jonass het volgende:

[..]

Ja kan weer om je lachen mafkees en ik gedoog jou omdat je zo lekker dom bent en een grote bek hebt maar ja dat hoort bij jou .
Ga nu plat want trek het niet meer ,groeten aan ria ouwe en die mafkees die niet luisteren wil je weet wel wie ik bedoel :)
Ik ben zo trots op je Jonass....je hebt weer moeten leren praten en lopen na je zware hersenbloeding daarom was jij lange tijd weg.....tering man diep respect voor jou
Inglourious bastard
 Inglourious bastard - zondag 09 februari 2014 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 februari 2014 - 00:14 schreef Eide het volgende:
Heeft Ajax in het verleden wel eens 4 keer op rij de titel gehaald? Volgens mij niet toch?
Nee alleen psv, 2x zelfs.
jariheld
 jariheld - zondag 09 februari 2014 - 11:38   quote  deeplink  
Frank de boer kan wel de eerste trainer in de eredivisie worden die 4 keer achter elkaar kampioen kan worden.
Bij Psv gebeurde dat destijds niet onder dezelfde trainer.
Eide
 Eide - woensdag 12 februari 2014 - 20:31   quote  deeplink  
Groningen - Twente, inhaalwedstrijd van een afgelasting eerder dit seizoen, bij rust 1-0 voor Groningen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 12 februari 2014 - 20:41   quote  deeplink  
zou mooi als het zo zou blijven tot het eind, maar daar geloof ik niet in eerlijk gezegd....
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 12 februari 2014 - 23:21   quote  deeplink  
1-1 geworden. Prima toch.
nora
 nora - woensdag 12 februari 2014 - 23:39   quote  deeplink  
Ja als Ajax nou ook weer is gaat winnen dan gaat de zon weer schijnen.
Blade85
 Blade85 - woensdag 12 februari 2014 - 23:41   quote  deeplink  
een gat van 4 punten nou doorpakken en dan is er geen vuiltje meer aan de lucht...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - donderdag 13 februari 2014 - 00:00   quote  deeplink  
niet verkeerd! Zou wel erg prettig zijn als we zelf winnen zondag....
twente en Vitesse treffen elkaar dit weekend en feyenoord gaat op bezoek bij NAC....
Als de concurentie wederom punten verspeelt en wij winnen, kan het gaatje groter worden....

Maar ja, als, als, als.........

die mogelijkheid hebben we al eerder gekregen en niet optimaal van geprofiteerd
Peterhs
 Peterhs - donderdag 13 februari 2014 - 12:11   quote  deeplink  
Bakkali schijnt te twijfelen om bij te tekenen bij PSV.
Hij komt niet meer aan spelen toe.

Ik vind het een aardige speler en hij heeft wel wat laten zien begin van het seizoen. Optie voor ons?
remco k
 remco k - donderdag 13 februari 2014 - 13:49   quote  deeplink  
Direct halen als dat mogelijk is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 februari 2014 - 19:33   quote  deeplink  
Twente tegen Vitesse rust met 0-0.
Twente de betere ploeg hier.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 februari 2014 - 19:56   quote  deeplink  
1-0 Twente nu 55ste minuut.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 februari 2014 - 20:02   quote  deeplink  
Van Aanholt rood.
Moet veel gebeuren wil Vitesse nog gelijk maken of zelfs winnen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 15 februari 2014 - 20:19   quote  deeplink  
En toen was het 2-0.
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2014 - 20:33   quote  deeplink  
Vitesse is wel klaar. Blijven Feyenoord en Twente over als serieuze concurrenten.
remco k
 remco k - zaterdag 15 februari 2014 - 20:51   quote  deeplink  
Vitesse zou ik nog niet afschrijven, staan gewoon gelijk, en 1 gewonnen wedstrijd kan maar zo de vorm weer terug brengen..
Eide
 Eide - zaterdag 15 februari 2014 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 20:51 schreef remco k het volgende:
Vitesse zou ik nog niet afschrijven, staan gewoon gelijk, en 1 gewonnen wedstrijd kan maar zo de vorm weer terug brengen..
Ik zeg dat omdat de man die het verschil moet maken, Piazon, geen schim van zichzelf is na de winterstop. Wat is die ver weggevallen zeg.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zaterdag 15 februari 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Daar niet alleen Ajax lichtelijk wisselvallig speelt, doet de rest van d eredivisie dat ook. Dat is dan ook de reden, waarom ons eredivisie niet divisie is zoals in Duitsland, Engeland,en Spanje.

Als je het heel goed bekijkt, lijkt Ajax voor mij te goed voor de Nederlandse eredivisie en iets te slecht voor deze 4 buitenlandse topcompetities. In geen van deze buitenlandse divisies haalt Ajax niet de 4e plaats. Eerder de 7e of 8e plaats.
Zo liggen de kaarten tot heden nu eenmaal met ons eredivisie en deze 4 toplanden.
remco k
 remco k - zaterdag 15 februari 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 21:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik zeg dat omdat de man die het verschil moet maken, Piazon, geen schim van zichzelf is na de winterstop. Wat is die ver weggevallen zeg.
Klopt zeker, en je ziet dat direct dat heel het elftal zwakker wordt.. Jeugdige spelers zullen ook vrijwel nooit hele seizoenen uitblinken, en dan is het wel lekker dat er talent genoeg is om dat af te wisselen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

0.0176429