BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 15 februari 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 21:45 schreef nieuwe ajax het volgende:
Daar niet alleen Ajax lichtelijk wisselvallig speelt, doet de rest van d eredivisie dat ook. Dat is dan ook de reden, waarom ons eredivisie niet divisie is zoals in Duitsland, Engeland,en Spanje.

Als je het heel goed bekijkt, lijkt Ajax voor mij te goed voor de Nederlandse eredivisie en iets te slecht voor deze 4 buitenlandse topcompetities. In geen van deze buitenlandse divisies haalt Ajax niet de 4e plaats. Eerder de 7e of 8e plaats.
Zo liggen de kaarten tot heden nu eenmaal met ons eredivisie en deze 4 toplanden.
Kon het wat de posities betreft niet meer met je oneens zijn..

Ajax heeft echt wel een ploeg die beter kan zijn dan een Freiburg, Leverkussen, Everton, Real sociedad, en meer van dat type ploegen..

Het talent bij een Ajax zal er dan ook sneller uitkomen omdat je simpelweg tegen betere ploegen speelt..

Ajax zou in die landen echt heel zeker mee kunnen doen om de plaatsen 3 tot 5... In Engeland zou dat nog het meest lastige zijn als je naar het aantal topploegen kijkt..
soccer
 soccer - zaterdag 15 februari 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 22:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Kon het wat de posities betreft niet meer met je oneens zijn..

Ajax heeft echt wel een ploeg die beter kan zijn dan een Freiburg, Leverkussen, Everton, Real sociedad, en meer van dat type ploegen..

Het talent bij een Ajax zal er dan ook sneller uitkomen omdat je simpelweg tegen betere ploegen speelt..

Ajax zou in die landen echt heel zeker mee kunnen doen om de plaatsen 3 tot 5... In Engeland zou dat nog het meest lastige zijn als je naar het aantal topploegen kijkt..
Heb je de plaatsen gezien van de ploegen die je op noemt? Everton en Sociedad 6e of 7e freiburg 15e alleen Leverkussen staat 2e boven dortmund en daar heb je Ajax vorig jaar tegen gezien dus ik denk dat een 4e plaats voor Ajax in die competities niet onmogelijk is maar wel moeilijk haalbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 15 februari 2014 door soccer --
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2014 - 09:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 15 februari 2014 - 23:05 schreef soccer het volgende:

[..]

Heb je de plaatsen gezien van de ploegen die je op noemt? Everton en Sociedad 6e of 7e freiburg 15e alleen Leverkussen staat 2e boven dortmund en daar heb je Ajax vorig jaar tegen gezien dus ik denk dat een 4e plaats voor Ajax in die competities niet onmogelijk is maar wel moeilijk haalbaar.
Ik heb de eindplaatsen van afgelopen seizoen erbij gepakt. En Dortmund en leverkussen zijn compleet verschillende ploegen. Ajax wint ook van united city en barca.

Dus kunnen ze van iedereen winnen.
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 10:19   quote  deeplink  
Ajax zal echt niet meedoen om de prijzen in de grote competities. Zo eerlijk moet je wel zijn. Maar Ajax zou daar gewoon een stabiele subtopper zijn. Daar ben ik wel van overtuigd.
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2014 - 10:33   quote  deeplink  
Dat bedoel ik, vanaf plek 3 maakt Ajax kans..
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 10:33 schreef remco k het volgende:
Dat bedoel ik, vanaf plek 3 maakt Ajax kans..
Wat is subtop. In Duitsland is alles achter Bayern subtop, in Spanje alles achter Real en Barca, in Engeland is de top breder met City, United, Chelsea, Arsenal en Liverpool. Denk dat je je niet vast kan of moet bijten in posities.

Maar naar het buitenland kijken heeft zo weinig zin. Daarom blijf ik hopen op een oprichting van PSV. Niet omdat ik medelijden heb maar omdat Ajax alleen beter kan worden als de tegenstand groter is. Als de tegenstand in de Eredivisie beter wordt MOET je wel mee. Momenteel zet Ajax de standaard. Fijn natuurlijk voor de prijzenkast maar Ajax kan zich veroorloven behoorlijk veel steken te laten vallen omdat de tegenstand gewoon matig is.
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2014 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 10:47 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat is subtop. In Duitsland is alles achter Bayern subtop, in Spanje alles achter Real en Barca, in Engeland is de top breder met City, United, Chelsea, Arsenal en Liverpool. Denk dat je je niet vast kan of moet bijten in posities.

Maar naar het buitenland kijken heeft zo weinig zin. Daarom blijf ik hopen op een oprichting van PSV. Niet omdat ik medelijden heb maar omdat Ajax alleen beter kan worden als de tegenstand groter is. Als de tegenstand in de Eredivisie beter wordt MOET je wel mee. Momenteel zet Ajax de standaard. Fijn natuurlijk voor de prijzenkast maar Ajax kan zich veroorloven behoorlijk veel steken te laten vallen omdat de tegenstand gewoon matig is.
Ben het met je eens hoor. Het heeft ook niet zo veel zin. Vind het alleen jammer dat mensen onze eigen club zo laag inschatten soms..
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 16:18   quote  deeplink  
92e minuut, Feyenoord 1-1 uit bij NAC. Nog 3 minuten.
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 16:22   quote  deeplink  
En definitief. Feyenoord gelijk tegen NAC.
jariheld
 jariheld - zondag 16 februari 2014 - 16:23   quote  deeplink  
Lekker hoor Nac hehehe... :-)
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 18:38   quote  deeplink  
Twente blijft nog redelijk bij. De sleutel daar ligt echt bij Tadic. Die is sinds december goed op dreef.
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2014 - 18:40   quote  deeplink  
Volgende week moet Ajax winnen van AZ, Twente en Feyenoord spelen tegen elkaar..

Dan kan er een gat geslagen worden..
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 18:48   quote  deeplink  
Ik zie dit feyenoord niet zomaar van Twente winnen. Met name achterin is feyenoord toch wel kwetsbaar en Twente maakt ze makkelijk op het moment.
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 18:51   quote  deeplink  
Wat een gevecht onderin trouwens. We krijgen sowieso de "beste" degradant ooit, iig met de meeste punten waar ooit een ploeg mee is gedegradeerd. NEC is na goede inkopen op weg naar boven. De laatste Limburgse ploeg dreigt ten onder te gaan.
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2014 - 18:56   quote  deeplink  
De nummer laatst naar nummer 8 is maar 10 punten verschil. Echt niet normaal inderdaad..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 februari 2014 - 19:55   quote  deeplink  
Koeman, Koeman,
Koeman, Koeman,
Koeman, Koeman,

Waar was nu plan B?
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 19:55 schreef Ajax Warrior het volgende:
Koeman, Koeman,
Koeman, Koeman,
Koeman, Koeman,

Waar was nu plan B?
Nee, z'n laatste uitspraak was dat feyenoord aantrekkelijker voetbal speelt. Daar kan ik zelfs wel inkomen, maar daarmee is het nog niet beter dan het spel van Ajax. Ajax kan af en toe slaapverwekkend saai spelen maar je sloopt er een tegenstander mee.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 16 februari 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Nee, z'n laatste uitspraak was dat feyenoord aantrekkelijker voetbal speelt. Daar kan ik zelfs wel inkomen, maar daarmee is het nog niet beter dan het spel van Ajax. Ajax kan af en toe slaapverwekkend saai spelen maar je sloopt er een tegenstander mee.
Ik refereer toch niet aan zijn laatste uitspraak? Ik refereer gewoon aan 1 van zijn domme uitspraken.

Maar even terug naar zijn laatste woorden dan maar. Mooier voetbal spelen en dan nog 7 punten achter staan en in de beker door diezelfde ploeg worden uitgeschakeld. Lekker zulke onzinnige uitspraken blijven doen als coach, halen wij ondertussen de punten wel.
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 februari 2014 - 20:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik refereer toch niet aan zijn laatste uitspraak? Ik refereer gewoon aan 1 van zijn domme uitspraken.

Maar even terug naar zijn laatste woorden dan maar. Mooier voetbal spelen en dan nog 7 punten achter staan en in de beker door diezelfde ploeg worden uitgeschakeld. Lekker zulke onzinnige uitspraken blijven doen als coach, halen wij ondertussen de punten wel.
Ja precies, daar doelde ik ook een beetje op. Het zijn van die uitspraken om jezelf een houding te geven terwijl het eigenlijk nergens op slaat. Maar z'n plan B was inderdaad weer volledig afwezig. Feyenoord werd alleen maar slechter toen het de lange bal ging hanteren.
remco k
 remco k - zondag 16 februari 2014 - 21:37   quote  deeplink  
Do or die weeks voor Ajax de komende twee wedstrijden... AZ thuis terwijl de twee andere kandidaten tegen elkaar spelen.. En daarna Feyenoord uit.... NU twee keer winnen op rij, en Twente dat punten verliest betekend een hele grote opening richting de titel.. Aan de andere kant kan Ajax door puntverlies de boel ook echt onnodig spannend maken..

Kortom.. Spannend..
Eide
 Eide - zondag 16 februari 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Er wachten in de competitie nog 4 echt lastige wedstrijden. In volgende van lastigheid (in mijn ogen)
Feyenoord uit
Twente thuis
Vitesse uit
AZ thuis

Dat gekoppeld met de EL en de beker zorgt voor een pittig programma de aankomende weken. Vitesse uit is de laatste in die serie.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 februari 2014 - 00:06   quote  deeplink  
we will rock them!!!
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 22:58   quote  deeplink  
en 2 punten ipv 6 voor ons zwolle en grunn.. dood zonde anders had je nu 8 punten los gestaan en had je je nog een foutje kunnen permiteren... maar goed hopen nu op feyenoord.. en dan zelf de 3 punten houden sta je ook weer 7 punten los en ziet het er allemaal wat leuker uit.. en als feyenoord wat wil zou het wel moeten nu
nummer10
 nummer10 - maandag 17 februari 2014 - 22:59   quote  deeplink  
godverdomme bedenk me net dat ALS we die 2 hadden gewonnen dat we gewoon 11 punten misschien los konden staan en was je eigenlijk al zo goed als zeker van het kampioenschap !! :((((
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 17 februari 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 22:59 schreef nummer10 het volgende:
godverdomme bedenk me net dat ALS we die 2 hadden gewonnen dat we gewoon 11 punten misschien los konden staan en was je eigenlijk al zo goed als zeker van het kampioenschap !! :((((
Als.....
tja.... Als we 50% van de kansen benutten die we krijgen.....

Daar ontbrak het aan in de afgelopen weken......
remco k
 remco k - maandag 17 februari 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 22:58 schreef nummer10 het volgende:
en 2 punten ipv 6 voor ons zwolle en grunn.. dood zonde anders had je nu 8 punten los gestaan en had je je nog een foutje kunnen permiteren... maar goed hopen nu op feyenoord.. en dan zelf de 3 punten houden sta je ook weer 7 punten los en ziet het er allemaal wat leuker uit.. en als feyenoord wat wil zou het wel moeten nu
En als je voor de winterstop niet zo verschrikkelijk veel domme punten had laten liggen had je ook verder los gestaan..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 18 februari 2014 - 08:38   quote  deeplink  
Ja en ALS... mijn nichtje een lul had gehad, had ze mijn neef geweest.
remco k
 remco k - dinsdag 18 februari 2014 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 08:38 schreef Peterhs het volgende:
Of je nichtje met een niet al te aardige vriend..
Eide
 Eide - dinsdag 18 februari 2014 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 februari 2014 - 08:38 schreef Peterhs het volgende:
Of een shemale.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 18 februari 2014 - 11:32   quote  deeplink  
Dat hele als, als, als moeten we eens mee kappen. Daar gaat het mij om.
Heeft toch allemaal geen zin.
jariheld
 jariheld - dinsdag 18 februari 2014 - 15:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 februari 2014 - 22:58 schreef nummer10 het volgende:
Ik denk niet dat Feyenoord in staat is om van Twente te winnen maar een gelijkspel zou ook fijn zijn.
Misschien wel het beste eigenlijk dan verliezen ze beide 2 punten.
Zondag moeten we gewoon winnen van Az ook al is dat geen makkelijke opgave.
Mocht dat lukken en kun je in de kuip minimaal gelijk spelen dan denk ik gezien het resterende programma dat we vierde titel op rij binnen hebben.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 23 februari 2014 - 17:59   quote  deeplink  
Ben bang dat twente evengoed nog gaat winnen
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 17:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ben bang dat twente evengoed nog gaat winnen
Hooguit gelijkspel vriend
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hooguit gelijkspel vriend
Denk dat je gelijk krijgt..
Strijdmakker
 Strijdmakker - zondag 23 februari 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Volgende week geen Pelle tegen Ajax. Wat een dombo .......
jariheld
 jariheld - zondag 23 februari 2014 - 18:31   quote  deeplink  
Moooiiiii Twente gelijk in blessuretijd en denk dat Pelle schorsing aan zijn broek heb.
Pieters werd destijds ook geschorst. Pelle trapt dug out in elkaar en gaat binnen vrolijk verder
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:31 schreef jariheld het volgende:
Moooiiiii Twente gelijk in blessuretijd en denk dat Pelle schorsing aan zijn broek heb.
Pieters werd destijds ook geschorst. Pelle trapt dug out in elkaar en gaat binnen vrolijk verder
Denk het niet....wel een boete van Feijenoord en de KNVB
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:29 schreef Strijdmakker het volgende:
Volgende week geen Pelle tegen Ajax. Wat een dombo .......
Die is er gewoon bij hoor. Let maar op..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:33 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Denk het niet....wel een boete van Feijenoord en de KNVB
Ik heb even wat gemist denk ik.. Ik hoor net van iemand dat Pelle geel heeft gehad wegens protest bij die tegengoal en dat ie daarom door het lint ging.. Heb het zelf niet gezien hoor..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb even wat gemist denk ik.. Ik hoor net van iemand dat Pelle geel heeft gehad wegens protest bij die tegengoal en dat ie daarom door het lint ging.. Heb het zelf niet gezien hoor..
Pelle heeft geen geel gehad...
jariheld
 jariheld - zondag 23 februari 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Hij heb geen geel gehad maar trapte na de wedstrijd de boel kort en klein.
Zou best schorsing kunnen worden. Pieters kreeg ook 3 wedstrijden en een boete van Psv
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 18:37 schreef jariheld het volgende:
Hij heb geen geel gehad maar trapte na de wedstrijd de boel kort en klein.
Zou best schorsing kunnen worden. Pieters kreeg ook 3 wedstrijden en een boete van Psv
Pieters kreeg die schorsing van de KNVB niet..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 19:20   quote  deeplink  
Lekker voor die kakkerlakken.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Ik verwacht trouwens geen schorsing voor Pelle, tenzij de KNVB dit een actie acht die de voorwaardelijke schorsing uit z'n rode kaart eerder dit seizoen activeerd. Maar anders zal er wel een onderzoek volgen verder niets, of een boete voor Feyenoord misschien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 19:37 schreef Eide het volgende:
Ik verwacht trouwens geen schorsing voor Pelle, tenzij de KNVB dit een actie acht die de voorwaardelijke schorsing uit z'n rode kaart eerder dit seizoen activeerd. Maar anders zal er wel een onderzoek volgen verder niets, of een boete voor Feyenoord misschien.
Die krijgt geen schorsing.....zou ik ook niet willen, ik wil winnen van Feijenoord die op volle oorlog sterkte is
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 19:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die krijgt geen schorsing.....zou ik ook niet willen, ik wil winnen van Feijenoord die op volle oorlog sterkte is
Het lijkt mij ook niet hoor. Zou de boel ook enorm op scherp zetten hoewel dat op zich geen reden mag zijn iemand niet te schorsen. Maar slim was het zeker niet.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 19:47   quote  deeplink  
Nee zeker niet....maar wat Pelle deed was niet voetbal gerelateerd, wat kan de aanklager dan doen....vrij weinig volgens mij...de club zelf wel
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 19:47 schreef Nenam_tiL het volgende:
Nee zeker niet....maar wat Pelle deed was niet voetbal gerelateerd, wat kan de aanklager dan doen....vrij weinig volgens mij...de club zelf wel
Een scheidsrechter kan tot 30 minuten na de wedstrijden sancties uitdelen. De KNVB kan dat altijd, zie het liedje van Jan Vertonghen een paar jaar terug. Er KAN zat.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 23 februari 2014 - 20:05   quote  deeplink  
We gaan het zien maar ik verwacht dat er niks gebeurd
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 23 februari 2014 - 20:08   quote  deeplink  
--Wij--staan--bovenaan--
---Wij staan bovenaan---

.....en 6 punten los.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

0.0167000