BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:05 schreef Nenam_tiL het volgende:
We gaan het zien maar ik verwacht dat er niks gebeurd
Ik ook niet. En wil het eigenlijk niet eens. Met Pelle weet je precies wat feyenoord gaat doen. Zonder Pelle is het toch minder voorspelbaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 februari 2014 door Eide --
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:05 schreef Nenam_tiL het volgende:
We gaan het zien maar ik verwacht dat er niks gebeurd
Ik verwacht het ook niet, vind wel dat ze wat moeten doen..
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weer wel. Dat Pelle deed kan en mag niet. Een boete voor zijn gedrag lijkt mij op z'n plaats waarbij ik hoop dat de boete door feyenoord wordt opgelegd en dat de KNVB zich daar niet in hoeft te mengen.
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Maakt voor ajax toch niks uit want die schorsing wordt, ivm in beroep gaan en tijd om te reageren, echt wel over de klassieker heen getild.
Brandje
 Brandje - zondag 23 februari 2014 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:54 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat weer wel. Dat Pelle deed kan en mag niet. Een boete voor zijn gedrag lijkt mij op z'n plaats waarbij ik hoop dat de boete door feyenoord wordt opgelegd en dat de KNVB zich daar niet in hoeft te mengen.
Deden ze met Pieters wel dus ik zou een of twee wedstrijden brommen heel normaal vinden. Zeker als je zijn reactie na de wedstrijd hoort. Hij heeft niemand verwond dus dan maakt het niet uit.
De halve Rotterdamse jeugd heeft het hetzelfde kapsel als die kwibus. Wat ik daarmee wil zeggen is dat hij een voorbeeldfunctie geniet en dus aangepakt dient te worden.
Schorst de KNVB hem niet dan zou zijn club dat moeten doen
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:57 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maakt voor ajax toch niks uit want die schorsing wordt, ivm in beroep gaan en tijd om te reageren, echt wel over de klassieker heen getild.
Had het daarmee ook niet zozeer over de klassieker.. Maar zoals ik eerder al aangaf, Ajax schorste Suarez, Twente Douglas, en PSV Pieters.. Denk niet dat Feyenoord zelf iets aan Pelle gaat doen..
remco k
 remco k - zondag 23 februari 2014 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Deden ze met Pieters wel dus ik zou een of twee wedstrijden brommen heel normaal vinden. Zeker als je zijn reactie na de wedstrijd hoort. Hij heeft niemand verwond dus dan maakt het niet uit.
De halve Rotterdamse jeugd heeft het hetzelfde kapsel als die kwibus. Wat ik daarmee wil zeggen is dat hij een voorbeeldfunctie geniet en dus aangepakt dient te worden.
Sluit me helemaal bij je aan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 februari 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Had het daarmee ook niet zozeer over de klassieker.. Maar zoals ik eerder al aangaf, Ajax schorste Suarez, Twente Douglas, en PSV Pieters.. Denk niet dat Feyenoord zelf iets aan Pelle gaat doen..
Natuurlijk niet, want die kakkerlakken zijn maar wat bang voor volgende week. En dan zouden ze hun belangrijkste speler gaan schorsen!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 23 februari 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 20:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

+1!
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 23 februari 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Natuurlijk niet, want die kakkerlakken zijn maar wat bang voor volgende week. En dan zouden ze hun belangrijkste speler gaan schorsen!
Denk idd ook dat er niks zal gebeuren.
Eide
 Eide - zondag 23 februari 2014 - 23:44   quote  deeplink  
26 Feyenoord - Ajax
27 Ajax - SC Cambuur
28 NAC Breda - Ajax
29 RKC Waalwijk - Ajax
30 Ajax - FC Twente
31 Vitesse - Ajax
32 Ajax - ADO Den Haag
33 Heracles Almelo - Ajax
34 Ajax - NEC

Als je wint van Feyenoord ga je wel heel ontspannen richting ronde 30 en 31 hoor. Verlies je van Feyenoord kan Twente op 3 punten komen en wordt het toch billenknijpen.
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 17:19   quote  deeplink  
Ik zit het vanaf gister een beetje in de gaten te houden..

Maar ik denk dat helemaal niemand bij Feyenoord na vandaag ooit nog een ander mag en kan beschuldigen van Calimero gedrag.. Ongelooflijk hoe veel mensen er over door blijven gaan.. Niet normaal..
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 18:11   quote  deeplink  
Ach, ze maken zichzelf gek. Er gebeurt iets dus doet de KNVB onderzoek, dat is logisch. Die schorsing praten ze zichzelf aan want ze weten zelf ook niet hoe de KNVB het wangedrag van Pelle gaat beoordelen. Maar als er een sanctie komt ligt dat niet aan de KNVB maar aan Pelle die zichzelf niet in de hand heeft.

Dat is trouwens iets wat verschillende lui daar ook zeggen. Het ligt puur aan Pelle, als hij zich inhoudt is er niets aan de hand.

Maar er zitten er altijd bij die elke avond plechtig naar Calimero bidden met die brandende vraag waarom iedereen het maar op hun gemunt heeft. En als je zo in het leven staat zie je inderdaad op elke straathoek iemand die inderdaad als enige levensdoel heeft jou het leven zuur te maken. Wat een kutleven heb je dan zeg.
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:11 schreef Eide het volgende:
Ach, ze maken zichzelf gek. Er gebeurt iets dus doet de KNVB onderzoek, dat is logisch. Die schorsing praten ze zichzelf aan want ze weten zelf ook niet hoe de KNVB het wangedrag van Pelle gaat beoordelen. Maar als er een sanctie komt ligt dat niet aan de KNVB maar aan Pelle die zichzelf niet in de hand heeft.

Dat is trouwens iets wat verschillende lui daar ook zeggen. Het ligt puur aan Pelle, als hij zich inhoudt is er niets aan de hand.

Maar er zitten er altijd bij die elke avond plechtig naar Calimero bidden met die brandende vraag waarom iedereen het maar op hun gemunt heeft. En als je zo in het leven staat zie je inderdaad op elke straathoek iemand die inderdaad als enige levensdoel heeft jou het leven zuur te maken. Wat een kutleven heb je dan zeg.
Het valt nu wel heel erg op. Ik begrijp dat het kut is op het moment zelf. Maar door de regel genomen heeft iedere ploeg zo af en toe nadeel door arbitraal falen, en heeft iedere ploeg af en toe voordeel door arbitraal falen...

Daarnaast is het al jaren algemeen bekend dat de kuip vaker zorgt voor positieve beslissingen richting Feyenoord dan andersom..
jonass
 jonass - maandag 24 februari 2014 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Het valt nu wel heel erg op. Ik begrijp dat het kut is op het moment zelf. Maar door de regel genomen heeft iedere ploeg zo af en toe nadeel door arbitraal falen, en heeft iedere ploeg af en toe voordeel door arbitraal falen...

Daarnaast is het al jaren algemeen bekend dat de kuip vaker zorgt voor positieve beslissingen richting Feyenoord dan andersom..
Kijk dit probeerde ik gisteren ook duidelijk te maken , begrijpen ze bij feyenoord niet maar ben het helemaal met je reactie eens .
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Als ik van de NOS was geweest had ik trouwens een aanklacht tegen Pelle ingediend..
Pietje
 Pietje - maandag 24 februari 2014 - 18:33   quote  deeplink  
Feyenoord kan tegen Ajax gewoon beschikken over Pellè

Feyenoord kan tegen Ajax gewoon beschikken over Pellè

De supporters van Feyenoord hoeven niet te vrezen dat Graziano Pellè er komend weekend in de kraker tegen Ajax niet bij is. De Telegraaf kwam er na onderzoek achter dat de spits hoe dan ook beschikbaar is voor de Klassieker.

Pellè kon zich na het 2-2 gelijkspel tegen FC Twente van afgelopen weekend niet beheersen in de catacomben en vernielde onder meer een reclamebord. De KNVB heeft inmiddels een onderzoek ingesteld naar het wangedrag van de topscorer van de Rotterdammers, maar zelfs als de voetbalbond besluit tot een schorsing over te gaan zal de Italiaan kunnen spelen tegen Ajax.

Tegen een schikkingsvoorstel is namelijk een hoger beroep mogelijk en die beroepsprocedure zal over het weekend heen getild worden. Pellè zal zodoende alleen ontbreken tegen Ajax wanneer Feyenoord akkoord gaat met het schikkingsvoorstel, maar gezien de enorme belangen rondom de wedstrijd is die mogelijkheid eigenlijk uitgesloten.

bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door Pietje --
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 18:38   quote  deeplink  
En nogmaals, ik zou een schorsing overdreven vinden. Een boete, schade vergoeden aan de benadeelden en een excuus van Pelle en zijn club is wat mij betreft passend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 februari 2014 door Eide --
Pietje
 Pietje - maandag 24 februari 2014 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:38 schreef Eide het volgende:
En nogmaals, ik zou een schorsing overdreven vinden. Een boete, schade vergoeden aan de benadeelden en een excuus van Pelle en zijn club is wat mij betreft passend.
Het gaat mij ook niet om een schorsing, hoor. Ik pikte dit bericht gewoon op en plaatste het hier.
Eide
 Eide - maandag 24 februari 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het gaat mij ook niet om een schorsing, hoor. Ik pikte dit bericht gewoon op en plaatste het hier.
Weet ik toch Pietje :)
Pietje
 Pietje - maandag 24 februari 2014 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Weet ik toch Pietje :)
Hahaha. Dan is het goed ;)
remco k
 remco k - maandag 24 februari 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Mij gaat het ook niet om een schorsing tegen Ajax.. Maar hij moet zeer zeker wel geschorst worden.. Van mijn part na Ajax..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 februari 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:56 schreef remco k het volgende:
Mij gaat het ook niet om een schorsing tegen Ajax.. Maar hij moet zeer zeker wel geschorst worden.. Van mijn part na Ajax..
Ja minimaal 5 wedstrijden...
Wie niet wil leren moet maar voelen was het gezegde toch?
hippy
 hippy - dinsdag 25 februari 2014 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 februari 2014 - 18:56 schreef remco k het volgende:
Ik las ook net dat ze hem alleen hebben berispt... Ik ben benieuwd wie er na fey ajax over de kook gaat... Ik zou als ik de nos was me maar extra verzekeren...;)).... En het stadion is van hun zelf dus dat is niet zo erg..;))...
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 17:18 schreef hippy het volgende:

[..]

Ik las ook net dat ze hem alleen hebben berispt... Ik ben benieuwd wie er na fey ajax over de kook gaat... Ik zou als ik de nos was me maar extra verzekeren...;)).... En het stadion is van hun zelf dus dat is niet zo erg..;))...
Ik begrijp niet dat de NOS geen aanklacht heeft ingediend.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 25 februari 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Normaliter hoort Pellé voor 2 wedstrijden geschorst te worden, vindt ik.
Zo'n speler met een grote voorbeeldfunctie, hoort dat niet te doen.
Eide
 Eide - dinsdag 25 februari 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Ik vind dit een terechte sanctie, hij heeft een plastic bord kapot getrapt en een lampje omgeschopt. Nou, foei, nooit meer doen maar verder... gaan we dan ook schorsen als een speler in frustatie tegen de reclameborden aantrapt?

Is het verschrikkelijk kinderachtig gedrag? Ja, maar een schorsing waardig? Niet in mijn ogen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 februari 2014 door Eide --
soccer
 soccer - dinsdag 25 februari 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 18:55 schreef nieuwe ajax het volgende:
Normaliter hoort Pellé voor 2 wedstrijden geschorst te worden, vindt ik.
Zo'n speler met een grote voorbeeldfunctie, hoort dat niet te doen.
Waarom 2 wedstrijden geschorst worden? Zoek is even na en dan zie je dat er nog nooit iemand geschorst is na zo'n incident. Ook Pieters niet die kreeg gewoon 3 wedstrijden voor zijn rode kaart. Waarom heeft een voetballer een voorbeeldfunctie? Dat hebben de ouders en verder niemand.
soccer
 soccer - dinsdag 25 februari 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 18:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp niet dat de NOS geen aanklacht heeft ingediend.
blijf jij nou doorzeuren over een aanklacht? En als je het niet begrijpt denk even aan commerciele belangen. De schade wordt vergoed dus waarom moeilijk gaan lopen doen.
soccer
 soccer - dinsdag 25 februari 2014 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 februari 2014 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Die schorsingen stelde niets voor. Ze liepen gelijk met de schorsing van de KNVB niet erna. Maar schorste Ajax ene vertonghen toen hij een lied zong over kut kakkerlakken? Ik kan me nog ene van Gobbel herinneren die wel geschorst werd door zijn club omdat hij ging staan te zingen wie niet springt is een ..... En dat ook nog tegen Ajax.
soccer
 soccer - dinsdag 25 februari 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 19:39 schreef Eide het volgende:
Ik vind dit een terechte sanctie, hij heeft een plastic bord kapot getrapt en een lampje omgescopt. Nou, foei, nooit meer doen maar verder... gaan we dan ook schorsen als een speler in frustatie tegen de reclameborden aantrapt?

Is het verschrikkelijk kinderachtig gedrag? Ja, maar een schorsing waardig? Niet in mijn ogen.
helemaal mee eens. Zeker met dat kinderachtig gedrag.
remco k
 remco k - dinsdag 25 februari 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 februari 2014 - 19:55 schreef soccer het volgende:

[..]

blijf jij nou doorzeuren over een aanklacht? En als je het niet begrijpt denk even aan commerciele belangen. De schade wordt vergoed dus waarom moeilijk gaan lopen doen.
Het gaat mij er niet om dat ie tegen ons niet speelt, heb namelijk liever dat ie wel speelt..

Maar hij is in Rotterdam een publiek figuur, heeft een extreme voorbeeldfunctie, en ik weet niet of je er weleens komt, maar half 13 jaar oud Rotterdam loopt met hetzelfde kapsel als Pelle, en als ze dat kopiëren, is de stap naar het kopiëren van de agressie snel gemaakt..

Overigens ook niet de eerste keer dit seizoen dat ie zich laat gaan, de vorige keer op het veld..

Ik was eerst zelf heilig in de veronderstelling dat Pieters 3 wedstrijden kreeg puur oor de rode kaart omdat er standaar al 3 wedstrijden voor die overtreding staan.. Echter staan daar twee wedstrijden voor en kreeg Pieters ook 1 wedstrijd dus voor zijn wangedrag nadien..

Waarom zou Pelle die schorsing dan niet moeten krijgen??

Daarnaast zou ik in alle ruimtes waar ik de boel zo kort en klein mep gewoon opgepakt en aangeklaagt.. Waar Pelle dan niet??

Nogmaals, van mijn part na Ajax, het liefste zelfs, en ze mogen die wedstrijd van mijn part ook winnen.. Maar niet schorsen zou nergens op slaan..
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 20:16   quote  deeplink  
PSV met 2-0 achter tegen Go Ahead Eagles. De linkerkant is vrij zwak bij PSV. Toch zou het me niet verbazen als Go Ahead Eagles een keer gaat winnen van een topclub

Schakel af en toe naar PEC - NEC, heerlijke wedstrijd! 3-3 inmiddels daar.
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 20:16 schreef Loetje het volgende:
PSV met 2-0 achter tegen Go Ahead Eagles. De linkerkant is vrij zwak bij PSV. Toch zou het me niet verbazen als Go Ahead Eagles een keer gaat winnen van een topclub

Schakel af en toe naar PEC - NEC, heerlijke wedstrijd! 3-3 inmiddels daar.
Heb heel die pot zitten kijken, geweldig. Tempo, goals, vechtlust. Heerlijk.

Nu even zitten voor Vitesse en dan af en toe PSV in het oog houden.
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 20:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Heb heel die pot zitten kijken, geweldig. Tempo, goals, vechtlust. Heerlijk.

Nu even zitten voor Vitesse en dan af en toe PSV in het oog houden.
Lastige wedstrijd hoor altijd, Go Ahead in de Adelaarshorst is gewoon ontzettend lastig om tegen te spelen.

Aangezien het nu 2-1 is zal PSV nog wel terugkeren. Vitesse ook 1-0

PEC speelt vaak wel leuk en NEC wordt ook beter en beter
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 21:30   quote  deeplink  
Toch mag je van een PSV echt winst verwachten tegen een promovendus..
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Vitese - Roda is een walkover voor Vitesse. Denk dat we dit jaar afscheid nemen van de laatste Limburgse ploeg op het hoogste niveau.
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 21:33   quote  deeplink  
PSV op 2-3 voor... Weer de winnende van Ruiz
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:33 schreef remco k het volgende:
Komt wel op het konto van Arias die wel heel eenvoudig mocht passeren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 01 maart 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:33 schreef remco k het volgende:
Da's dan toch wel knap van psv
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Komt wel op het konto van Arias die wel heel eenvoudig mocht passeren.
Ja.. Toch weer winnen, langzaam aan kruipt PSV uit het dal...
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:32 schreef Eide het volgende:
Vitese - Roda is een walkover voor Vitesse. Denk dat we dit jaar afscheid nemen van de laatste Limburgse ploeg op het hoogste niveau.
Rode kaart ook he
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 01 maart 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja.. Toch weer winnen, langzaam aan kruipt PSV uit het dal...
net als wij de afgelopen seizoenen ;-)
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:30 schreef remco k het volgende:
Toch mag je van een PSV echt winst verwachten tegen een promovendus..
Klopt. Wel jammer dat het geen 4-0 met rust is. Nu krijg je de rekening
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 01 maart 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Rode kaart ook he
voor wie? (kan ff nie kijken)
Loetje
 Loetje - zaterdag 01 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:37 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

voor wie? (kan ff nie kijken)
Bonevacia dacht ik
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

Jazeker.. Psv zat wel in een veel dieper dal.. Die kunnen geen kampioen worden denk ik..
remco k
 remco k - zaterdag 01 maart 2014 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Bonevacia dacht ik
Ja, volgens mij raakte hij hem helemaal niet. Rode kaart echt heel erg overtrokken..
Eide
 Eide - zaterdag 01 maart 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:

[..]

Het dal van PSV is aanzienlijk dieper en de start van het herstel aanzienlijk later dan dat van ons :)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 01 maart 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Jazeker.. Psv zat wel in een veel dieper dal.. Die kunnen geen kampioen worden denk ik..
Zou in theorie nog wel kunnen. Het gat met ons is 'slechts' 10 punten, maar wij hebben nu 1 wedstrijd minder gespeeld ;-)
Nog 8 wedstrijden te gaan.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5131
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

0.0179791