|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 21:46 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Zou in theorie nog wel kunnen. Het gat met ons is 'slechts' 10 punten, maar wij hebben nu 1 wedstrijd minder gespeeld ;-) Nog 8 wedstrijden te gaan..... In theorie wel maar het feit blijft dan dat PSV alles moet winnen en dan dat Ajax er van de 8 wedstrijden(zondr de wedstrijd van morgen meegerekend) moet je er dus 3 verliezen, maar niet alleen dat, ze moeten ook nog eens hele moeilijke wedstrijden:
Utrecht(Thuis) Vitesse(Uit) Groningen(Thuis) Heerenveen(Uit) Feyenoord(Thuis) PEC Zwolle(Uit)
Ik heb dan de "Moeilijke" wedstrijden neergezet
Ajax: RKC(Uit) Twente(Thuis) Vitesse(Uit)
Theoretisch kan alles, in de praktijk gaat Ajax net lager eindigen dan psv.. Dat kan gewoon niet, zou Ajax er 3 verliezen dan wint Psv ze sowieso niet allemaal en zoals je vandaag zag denk ik dat ze er niet zo heel veel meer gaan winnen;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja zeker, de andere verliezen punten en zij blijven winnen, alleen zie je wel dat ze echt nog helemaal niet goed spelen en zijn. Ajax heeft het na de winterstop eigenlijk gelijk op orde. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:08 schreef freakie het volgende:[..] In theorie wel maar het feit blijft dan dat PSV alles moet winnen en dan dat Ajax er van de 8 wedstrijden(zondr de wedstrijd van morgen meegerekend) moet je er dus 3 verliezen, maar niet alleen dat, ze moeten ook nog eens hele moeilijke wedstrijden: Utrecht(Thuis) Vitesse(Uit) Groningen(Thuis) Heerenveen(Uit) Feyenoord(Thuis) PEC Zwolle(Uit) Ik heb dan de "Moeilijke" wedstrijden neergezet Ajax: RKC(Uit) Twente(Thuis) Vitesse(Uit) Theoretisch kan alles, in de praktijk gaat Ajax net lager eindigen dan psv.. Dat kan gewoon niet, zou Ajax er 3 verliezen dan wint Psv ze sowieso niet allemaal en zoals je vandaag zag denk ik dat ze er niet zo heel veel meer gaan winnen;) 4 verliezen... 3 keer is maar 8 punten en als wij morgen zouden verliezen staan we er nog steeds 10 voor.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:11 schreef freakie het volgende:[..] Ja zeker, de andere verliezen punten en zij blijven winnen, alleen zie je wel dat ze echt nog helemaal niet goed spelen en zijn. Ajax heeft het na de winterstop eigenlijk gelijk op orde. Gelijk op orde vind ik wel een heel groot woord.. Ajax speelt lang niet goed. Maar pakt wel haar punten.. Maar het moet echt nog wel beter. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:21 schreef remco k het volgende:[..] Gelijk op orde vind ik wel een heel groot woord.. Ajax speelt lang niet goed. Maar pakt wel haar punten.. Maar het moet echt nog wel beter. Uuu bedoel dat je na de winterstop altijd gelijk zag dat Ajax eigenlijk niet ging verliezen. Dit jaar vind ik het wat tegenvallen en niet zo sterk ogen, al zeggen de uitslagen wel wat anders;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] 4 verliezen... 3 keer is maar 8 punten en als wij morgen zouden verliezen staan we er nog steeds 10 voor.. Jup klopt, dat is waar.. Had het dan eigenlijk meer over dat we dan nog boven PSV staan. Het valt echt reuze mee kwa programma, waar het de vorige jaren eigenlijk heel moeilijk was. Dit kan je en mag je als Ajax niet meer weggeven, zelfs een Heerenveen zou dat niet meer weg kunnen geven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jij zegt dat Ajax het na de winterstop gelijk op orde heeft.. En nu zeg je dat het niet zo sterk oogt..
Ik snap er even niet veel meer van.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] 4 verliezen... 3 keer is maar 8 punten en als wij morgen zouden verliezen staan we er nog steeds 10 voor.. Remco, remco, remco! Jij moet echt terug naar school man. Hoe kunnen 3 verliespartijen nu 8 punten zijn? Ik heb nog nooit gezien dat je voor een verlies of winstpartij 2,67 punten krijgt! ;-) |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Kom op Ajax!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 maart 2014 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:28 schreef remco k het volgende:Jij zegt dat Ajax het na de winterstop gelijk op orde heeft.. En nu zeg je dat het niet zo sterk oogt.. Ik snap er even niet veel meer van.. Ja daar bedoel ik de laatste 3 kampioenschappen mee, nu hebben ze een beetje gerommel.. Weetje je kan ook niet willen snappen en moeilijk doen. Je snapt het maar man.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Remco, remco, remco! Jij moet echt terug naar school man. Hoe kunnen 3 verliespartijen nu 8 punten zijn? Ik heb nog nooit gezien dat je voor een verlies of winstpartij 2,67 punten krijgt! ;-) Jup maaar ik wou m wel begrijpen haha.. 8 of 9 zit niet zoveel verschil in. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
utrecht - twente rust 0-1, binnen 10 seconden na rust 1-1 |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Geweldig he Ronald! Ook serieus 2 passen een actie en een prachtige schuiver in de hoek. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Remco, remco, remco! Jij moet echt terug naar school man. Hoe kunnen 3 verliespartijen nu 8 punten zijn? Ik heb nog nooit gezien dat je voor een verlies of winstpartij 2,67 punten krijgt! ;-) Whahahaha, maar je snapt de strekking, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:29 schreef freakie het volgende:[..] Ja daar bedoel ik de laatste 3 kampioenschappen mee, nu hebben ze een beetje gerommel.. Weetje je kan ook niet willen snappen en moeilijk doen. Je snapt het maar man.. Jij post raar, dat snap ik niet en dan ligt het aan mij??
Maar goed, nu begrijp ik je. En je hebt gelijk. Ajax speelt nog niet geweldig, maar pakt wel de punten.. En in deze fase van de competitie is er iets belangrijker dan dat.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 14:19 schreef remco k het volgende:[..] Jij post raar, dat snap ik niet en dan ligt het aan mij?? Maar goed, nu begrijp ik je. En je hebt gelijk. Ajax speelt nog niet geweldig, maar pakt wel de punten.. En in deze fase van de competitie is er iets belangrijker dan dat.. Ja nogal je snapt echt wel wat ik wil zeggen en doet dan moeilijk, dat vond ik een beetje jammer. Maakt ook voor de rest niet zoveel uit man haha. In de vorige 3 kampioenschappen gingen ze na de winterstop direct goed spelen, gaven niks meer echt weg. Dit jaar valt dat een beetje tegen al pakken ze de punten wel, dat ligt denk ik vooral aan de aanvallers die allemaal hopeloos uit vorm zijn. de Jong, Fischer, Bojan en Siggie terwijl ik denk dat deze spelers echt hele goede voetballers zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 14:24 schreef freakie het volgende:[..] Ja nogal je snapt echt wel wat ik wil zeggen en doet dan moeilijk, dat vond ik een beetje jammer. Maakt ook voor de rest niet zoveel uit man haha. In de vorige 3 kampioenschappen gingen ze na de winterstop direct goed spelen, gaven niks meer echt weg. Dit jaar valt dat een beetje tegen al pakken ze de punten wel, dat ligt denk ik vooral aan de aanvallers die allemaal hopeloos uit vorm zijn. de Jong, Fischer, Bojan en Siggie terwijl ik denk dat deze spelers echt hele goede voetballers zijn. Ik begreep je niet. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twente 1-1 geëindigd trouwens. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Dan begrijp je me nu haha.. :) |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Prettig weekend uiteindelijk weer.
1 Ajax 26 57 2 FC Twente 26 49 3 Vitesse 26 49 4 Feyenoord 26 45 5 PSV 26 44 |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Twente en Vitesse op 8 punten. Feyenoord moet zich heel rap druk gaan maken over PSV want anders wordt het nog een heel vervelend seizoen voor Rotterdam. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:02 schreef Eide het volgende:Prettig weekend uiteindelijk weer. 1 Ajax 26 57 2 FC Twente 26 49 3 Vitesse 26 49 4 Feyenoord 26 45 5 PSV 26 44 Mooi hè? |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Haha. Volgend seizoen? Nou ja, PSV heeft nu wel een aardige serie achter zijn naam. Ruiz toch belangrijk! |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Het verschil is al erg vroeg erg groot Pietje. En waar ik vorig seizoen steeds heb gestreden tegen dat spook van "de zwakte van de rest" is dat voor de maanden januari en februari toch wel een waarheid want Ajax laat ook punten liggen, alleen veel minder dan de rest.
Een eventueel kampioenschap is straks gewoon terecht maar de tegenstand maakt het ons niet bepaald moeilijk. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 maart 2014 - 22:20 schreef remco k het volgende:[..] 4 verliezen... 3 keer is maar 8 punten en als wij morgen zouden verliezen staan we er nog steeds 10 voor.. Nog een keer de balans, na Feyenoord heeft Ajax 3 moeilijke wedstrijden Twente: Az(thuis) Ajax(uit) PEC Zwolle(thuis)
PSV: Utrecht(Thuis) Vitesse(Uit) Groningen(Thuis) Heerenveen(Uit) Feyenoord(Thuis) PEC Zwolle(Uit)
Ajax: RKC(Uit) Twente(Thuis) Vitesse(Uit)
Feyenoord: Groningen(uit) Heerenveen(thuis) RKC(Thuis) Psv(uit) Az(uit)
Vitesse: Psv(thuis) Heerenveen(thuis) Ajax(thuis) Utrecht(uit)
Twente is nog de grootste concurrent als je naar de tegenstanders kijkt. In principe zou Ajax dit nooit meer moeten weggeven en kunnen weggeven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 maart 2014 door freakie -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:06 schreef Eide het volgende:[..] Het verschil is al erg vroeg erg groot Pietje. En waar ik vorig seizoen steeds heb gestreden tegen dat spook van "de zwakte van de rest" is dat voor de maanden januari en februari toch wel een waarheid want Ajax laat ook punten liggen, alleen veel minder dan de rest. Een eventueel kampioenschap is straks gewoon terecht maar de tegenstand maakt het ons niet bepaald moeilijk. Volgens mij is elk kampioenschap terecht. Als je aan het eind van de rit bovenaan staat, met de meeste punten, ben je gewoon de beste of de minst slechte. Maar kampioen is kampioen. Ik zie het alweer voor me: Ajax opnieuw rechtstreeks naar de Champions League!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hey gap...alles goed ?? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:11 schreef Pietje het volgende:[..] Volgens mij is elk kampioenschap terecht. Als je aan het eind van de rit bovenaan staat, met de meeste punten, ben je gewoon de beste of de minst slechte. Maar kampioen is kampioen. Ik zie het alweer voor me: Ajax opnieuw rechtstreeks naar de Champions League!! Is ook wel, maar de vorige seizoenen was er altijd lang veel tegenstand, was er in maart echt een beslissende wedstrijd. Daar lijkt het niet op uit te gaan draaien, is niet erg, maar ook niet erg, ik klaag niet, maar wel opvallend. Je verwacht dat de verschillen met de rest kleiner worden... maar het tegenovergestelde lijkt waar. |
|
|
|
|
Aartus
|
|
|
Ajax is gewoon kampioen.FC Twente geeft weer niet thuis. Feijenoord laat t ook liggen in belangrijke wedstrijden. Ik zou niet raar kijken als PSV nog tweede word. Vitesse,FC Twente,Feijenoord moeten maar gaan uitmaken wie er bij de eerste vier komen,althans mijn voorspellng. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:09 schreef freakie het volgende:[..] Nog een keer de balans, na Feyenoord heeft Ajax 3 moeilijke wedstrijden Twente: Az(thuis) Ajax(uit) PEC Zwolle(thuis) PSV: Utrecht(Thuis) Vitesse(Uit) Groningen(Thuis) Heerenveen(Uit) Feyenoord(Thuis) PEC Zwolle(Uit) Ajax: RKC(Uit) Twente(Thuis) Vitesse(Uit) Feyenoord: Groningen(uit) Heerenveen(thuis) RKC(Thuis) Psv(uit) Az(uit) Vitesse: Psv(thuis) Heerenveen(thuis) Ajax(thuis) Utrecht(uit) Twente is nog de grootste concurrent als je naar de tegenstanders kijkt. In principe zou Ajax dit nooit meer moeten weggeven en kunnen weggeven. RKC lastig?? |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote: Ja dat kan je lastig noemen: 0-0 tegen ajax 1-0 tegen feyenoord 1-1 tegen twente 2-0 tegen psv
Ze hebben tegen Vitesse ook prima gespeeld, RKC is bij uitstek iemand die ik top wedstrijden vaak 3 keer zo goed speelt.(dat gaat nu tegen az niet zo best, je kan voor jezelf de wedstrijd dan wegstrepen, dat geldt dan ook voor Zwolle) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik denk dat andere ploegen met name heel slecht hebben gespeeld in Waalwijk..
en met alle respect, je kan er punten verliezen, maar die hoort niet bij de moeilijke ploegen. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:48 schreef remco k het volgende:Ik denk dat andere ploegen met name heel slecht hebben gespeeld in Waalwijk.. en met alle respect, je kan er punten verliezen, maar die hoort niet bij de moeilijke ploegen. Je weet het nooit. Ik voorzie meer problemen in de wedstrijd uit tegen NAC Breda. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:51 schreef Pietje het volgende:[..] Je weet het nooit. Ik voorzie meer problemen in de wedstrijd uit tegen NAC Breda. Ajax enigste tegenstander is Ajax.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Die moeten we kunnen winnen ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:51 schreef Pietje het volgende:[..] Je weet het nooit. Ik voorzie meer problemen in de wedstrijd uit tegen NAC Breda. Je kan overal punten laten liggen.. Maar de kampioen van Nederland die ook nu weer 8 punten voor staat op de nummer 2 moet bij beide ploegen gewoon met 3 punten naar huis gaan.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Kan lastiger zijn dan je denkt ;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Klopt Remco maar op basis van de punten die Zwolle en RKC hebben gepakt tegen de grote clubs heb ik ze er bij gezet, haal ze in je hoofd maar weg als je ze niet goed vindt!:) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:56 schreef freakie het volgende:Klopt Remco maar op basis van de punten die Zwolle en RKC hebben gepakt tegen de grote clubs heb ik ze er bij gezet, haal ze in je hoofd maar weg als je ze niet goed vindt!:) Ik zeg niet dat je er geen punten kan laten liggen.. Maar om dat nou te bestempelen als een op voorhand lastige wedstrijd gaat mij wat ver.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jong Ajax draait ook goed.. Wordt dus lastig zat ja.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Mooi dat je er weer eens bent trouwens.. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Draaien prima , alleen het voetbal schiet er soms wat in ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ze schieten er inderdaad aardig wat in. Dat draaien nemen we op de koop toe:-) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 17:58 schreef remco k het volgende:[..] Ik zeg niet dat je er geen punten kan laten liggen.. Maar om dat nou te bestempelen als een op voorhand lastige wedstrijd gaat mij wat ver.. Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat ze op basis van de gewonnen punten tegen grote clubs wel een van de betere zijn. Je kan ze zelf weg denken of ze erbij denken. Punten verliezen kan inderdaad tegen iedereen, dan heeft Ajax er maar 2 die moeilijk zijn xD |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 02 maart 2014 - 18:02 schreef remco k het volgende:[..] Ze schieten er inderdaad aardig wat in. Dat draaien nemen we op de koop toe:-) Hahahahaha.. de stand bij jou op zijn kop.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
PSV dus gewoon weer 5de. Zou me niet verbazen als die nog hoger komen uiteindelijk. |
|
|
|