|
|
remco k
|
|
|
Zit naar Feyenoord te kijken, maar wat is dit een schadalige vertoning van het Nederlandse voetbal in Europa.. 1-0 achter en eigenlijk ook gewoon kansloos. Zou erg zonde zijn voor Ajax in meer dan 1 opzicht als Feyenoord zich niet weet te plaatsen voor de groepsfase.
Feyenoord heeft dan een minder aantal wedstrijden wat ze spelen. En de belangrijkste is wederom het coëfficiënt van Nederland dat op deze manier niet echt in positieve zin een duw krijgt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Was niet best....alleen van Beek viel mij op |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 11:07 schreef nora het volgende:Ja maar die blijven niet zo spelen de eerste helft tegen G/head hadden ze al met 3-0 achter kunnen staan dus die gaan nog wel klappies krijgen. Heb die wedstrijd inderdaad niet gezien.. Maar dat ze een leuk team hebben is een feit.. We gaan het meemaken maar hoop toch dat we er 1 of 2 versterkingen bij krijgen. Verassingen a la Park zeg maar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Net als tegen Ajax. Ik zie Vilhena alleen maar uit positie lopen, Immers is gewoon niet goed genoeg en Clasie is bevangen door het "balletje breed" syndroom. Alle ballen dus lang en meestal inleveren.
Feyenoord mist alle creativiteit. Tenzij Vilhena en Clasie plotseling de goede vorm weer vinden lijkt de doelstelling voor Feyenoord dit jaar Europees voetbal en weinig meer. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gewoon 4 wedstrijden op rij verloren.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:03 schreef Eide het volgende:[..] Net als tegen Ajax. Ik zie Vilhena alleen maar uit positie lopen, Immers is gewoon niet goed genoeg en Clasie is bevangen door het "balletje breed" syndroom. Alle ballen dus lang en meestal inleveren. Feyenoord mist alle creativiteit. Tenzij Vilhena en Clasie plotseling de goede vorm weer vinden lijkt de doelstelling voor Feyenoord dit jaar Europees voetbal en weinig meer. Ze missen Boetius en ik zou die Manu ff laten staan.....Pelle is een uitgelezen boek |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Inderdaad stond het best van alle te verdedigen... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:03 schreef Eide het volgende:[..] Net als tegen Ajax. Ik zie Vilhena alleen maar uit positie lopen, Immers is gewoon niet goed genoeg en Clasie is bevangen door het "balletje breed" syndroom. Alle ballen dus lang en meestal inleveren. Feyenoord mist alle creativiteit. Tenzij Vilhena en Clasie plotseling de goede vorm weer vinden lijkt de doelstelling voor Feyenoord dit jaar Europees voetbal en weinig meer. Niet alleen creatief...beide spelers missen body.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Mulder was ook niet slecht....moet maar in Rusland gaan keepen,ligt hem goed.....en een hoop roebels.....contrakkie van 5 jaar en hij is ruim binnen |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Als we van PSV willen winnen dit seizoen zou het niet verkeerd zijn dat we nog minimaal 1 versterking binnen halen...maar wie?? Zeggen jullie het maar.....niet met onze jeugdspelers aan komen draven want die missen nog de hardheid cq body.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:25 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Mulder was ook niet slecht....moet maar in Rusland gaan keepen,ligt hem goed.....en een hoop roebels.....contrakkie van 5 jaar en hij is ruim binnen Mulder heeft het in principe gered voor onze kakkerlakken.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Vilhena vond ik nog wel een voldoende halen.....maar Clasie....wat is er met die knakker aan de hand ?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Als we van PSV willen winnen dit seizoen zou het niet verkeerd zijn dat we nog minimaal 1 versterking binnen halen...maar wie?? Zeggen jullie het maar.....niet met onze jeugdspelers aan komen draven want die missen nog de hardheid cq body.... Mijn stokpaardje Sjakie.....Guus Hupperts |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Is niet zoals men dit zo mooi noemt "in vorm" zoals bij ons Blind en Bojan.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb je het over Guus ??.....was hij vorig seizoen ook al.....mag dat ventje wel |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Ophalen dan voor een paar ton!!! Hij heeft wel een goede voorzet.... Ik zeg als nog Narsingh ophalen uit Eindhoven...die past veel beter bij ons....was de koning van de assists bij Heereveen....Dost mist hem nog elke dag....en Sigthorsson wordt dan endelijk topscoorder van de E.D. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ophalen dan voor een paar ton!!! Hij heeft wel een goede voorzet.... Ik zeg als nog Narsingh ophalen uit Eindhoven...die past veel beter bij ons....was de koning van de assists bij Heereveen....Dost mist hem nog elke dag....en Sigthorsson wordt dan endelijk topscoorder van de E.D. Sorry Sjakie.....mocro's en Ajax.....werkt niet |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 11:07 schreef nora het volgende:Ja maar die blijven niet zo spelen de eerste helft tegen G/head hadden ze al met 3-0 achter kunnen staan dus die gaan nog wel klappies krijgen. Stop jij mr met drinken want het doet je geen goed.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hij is een geboren Mocro maar meer Nederlander heeft ook in onze jeugd gespeeld...kan een mannetje passeren(ook buitenom) en heeft een perfecte voorzet in huis...een spits als Sigthorsson voelt zich in de hemel...krijgt nu 1 max. 2 goede voorzetten over 90 minuten... |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Narsingh komt ook niet dus no sweat..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:35 schreef remco k het volgende:Zit naar Feyenoord te kijken, maar wat is dit een schadalige vertoning van het Nederlandse voetbal in Europa.. 1-0 achter en eigenlijk ook gewoon kansloos. Zou erg zonde zijn voor Ajax in meer dan 1 opzicht als Feyenoord zich niet weet te plaatsen voor de groepsfase. Feyenoord heeft dan een minder aantal wedstrijden wat ze spelen. En de belangrijkste is wederom het coëfficiënt van Nederland dat op deze manier niet echt in positieve zin een duw krijgt.. Mogen zich rot schamen om vertoonde spel... Zullen het denk ik niet halen thuis en gek genoeg vind ik dat jammer.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Rapiditas Infamous....tis wel degelijk een mocro |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: ooit wel denk ik.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Mocro is toch Marokko en hij heeft hindoe/surinaamse ouders
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door infamous psv -- |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ohw oke....mijn excusses |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: no worries.. mocro lovert.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: ontkenning is de eerste fase van liefhebben.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat had ik met jou vriend :-).....maar kom uit mokum ouwe.....ik heb een bloedhekel aan berbers |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Als we van PSV willen winnen dit seizoen zou het niet verkeerd zijn dat we nog minimaal 1 versterking binnen halen...maar wie?? Zeggen jullie het maar.....niet met onze jeugdspelers aan komen draven want die missen nog de hardheid cq body.... En wat zijn de spelers van PSV dan?? Allemaal volwassen spelers met veel body?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hij is een geboren Mocro maar meer Nederlander heeft ook in onze jeugd gespeeld...kan een mannetje passeren(ook buitenom) en heeft een perfecte voorzet in huis...een spits als Sigthorsson voelt zich in de hemel...krijgt nu 1 max. 2 goede voorzetten over 90 minuten... Volgens mij heb ik er afgelopen week toch echt een stuk of wat meer gezien.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:25 schreef Jack Huntelaar het volgende:Als we van PSV willen winnen dit seizoen zou het niet verkeerd zijn dat we nog minimaal 1 versterking binnen halen...maar wie?? Zeggen jullie het maar.....niet met onze jeugdspelers aan komen draven want die missen nog de hardheid cq body.... Buitenspeler of sterke middenvelder daar ligt denk ik de prioriteit. Nr. 1 maar veel te duur Tadic Nr. 2 niet populair maar niet heel duur Aissaidi Nr. 3 Misschien Arnoutovich proberen?
Middenveld:
Toornstra of Martens
Hoop op twee versterkingen hoef niet deze namen mag ook uit de hoge hoed! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Hummel de prioritiet moet niet liggen bij een Tadic of Assaidi, voor die positie hebben we al goede spelers... zou dan eerder de prioriteit leggen bij een Maduro. of iig een cvm, die kan verdedigen en kan voetballen.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 18:24 schreef NatjosFC het volgende:Hummel de prioritiet moet niet liggen bij een Tadic of Assaidi, voor die positie hebben we al goede spelers... zou dan eerder de prioriteit leggen bij een Maduro. of iig een cvm, die kan verdedigen en kan voetballen.... Mee eens,, |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2013 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Klasse Schone, was ook wel een heel moeilijke bal om aan te nemen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
|
|
|
|
remco k
|
|
|
-
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Alles in het verkeerde topic.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Nee maar Milan wel...heb jij PSV gezien in de 2e helft ??? Ik niet!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 18:24 schreef NatjosFC het volgende:Hummel de prioritiet moet niet liggen bij een Tadic of Assaidi, voor die positie hebben we al goede spelers... zou dan eerder de prioriteit leggen bij een Maduro. of iig een cvm, die kan verdedigen en kan voetballen.... Juist MADURO!!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Maar Jack ziet de hele technische staf dan niet dat we een cvm nodig zijn?
Maduro heeft gewoon openlijk gesolliciteerdt!?! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maduro......pfff dat is een aanwinst....schei uit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 22:47 schreef NatjosFC het volgende:Maar Jack ziet de hele technische staf dan niet dat we een cvm nodig zijn? Maduro heeft gewoon openlijk gesolliciteerdt!?! We hebben een 2e Anita nodig...ik denk zelf dat Maduro een verbeterde versie is.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wie zie jij dan als een goede CVM voor ons kluppie ??? |
|
|
|