BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 23 augustus 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 23:37 schreef Hollands glorie het volgende:

[..]

Van Der Vaart.
oh ja, want die kan goed verdedigen en het is totaal reeel dat hij haalbaar is.
Hollands glorie
 Hollands glorie - vrijdag 23 augustus 2013 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 23:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

oh ja, want die kan goed verdedigen en het is totaal reeel dat hij haalbaar is.
Werd niet gevraagd of het reel is maar hij kan bij Ajax op die positie speen
remco k
 remco k - zaterdag 24 augustus 2013 - 09:00   quote  deeplink  
Heeft ie nog nooit gespeeld en kan die ook niet.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 25 augustus 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Ik vind het wel mooi dat Zwolle bovenaan staat :)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 augustus 2013 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 22:49 schreef Hasjkoph het volgende:
Ik vind het wel mooi dat Zwolle bovenaan staat :)
Ik vind het best.....wat Natjos(dacht ik) zegt.....als wij maar rond de 31ste ronde boven aan staan
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 25 augustus 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik vind het best.....wat Natjos(dacht ik) zegt.....als wij maar rond de 31ste ronde boven aan staan
Jup, maar wie er nu bovenaanstaat is ook prima:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 augustus 2013 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 22:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Jup, maar wie er nu bovenaanstaat is ook prima:-)
Hihihi....ouwe blauwvinger
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Frankie: We spelen de volgende wedstrijden...met Serero op de plaats van de Jong...NIET SCHONE!!!

tegen ondermeer:
Groningen uit----PEC Zwolle thuis----en tegen PSV uit....

Of wil je straks onder Feyenoord staan in het linkerrijtje....
Feyenoord heeft de komende 4 wedstrijden een makkie....3 wedstrijden thuis en 1 uit naar NEC!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 26 augustus 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 22:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Frankie: We spelen de volgende wedstrijden...met Serero op de plaats van de Jong...NIET SCHONE!!!

tegen ondermeer:
Groningen uit----PEC Zwolle thuis----en tegen PSV uit....

Of wil je straks onder Feyenoord staan in het linkerrijtje....
Feyenoord heeft de komende 4 wedstrijden een makkie....3 wedstrijden thuis en 1 uit naar NEC!!
Groningen uit moeten we eigenlijk gewoon met 0-4 winnen,
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 22:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Eigenlijk wel maar kunnen wij eigenlijk nog wel de 0 houden ???...ikke betwijfel het...
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 22:45 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dat gaat op zeker NIET lukken. Ik durf te stellen, dat Ajax -gezien de vorm waarin de Godenzonen verkeren- niet zomaar gaat winnen. Ik houd serieus rekening met opnieuw puntenverlies.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 26 augustus 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 22:50 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eigenlijk wel maar kunnen wij eigenlijk nog wel de 0 houden ???...ikke betwijfel het...
ik ook, maar Groningen heeft toch niet z'n bijzondere aanval?
wel een creatief middenveld...
kan nog een heet potje wordend daar..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 26 augustus 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 22:56 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat gaat op zeker NIET lukken. Ik durf te stellen, dat Ajax -gezien de vorm waarin de Godenzonen verkeren- niet zomaar gaat winnen. Ik houd serieus rekening met opnieuw puntenverlies.
ommekeer moet toch ergens komen...
groepsgesprek deze week enzo...

denk echt dat daar wat uit kan komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 22:58   quote  deeplink  
quote:

[..]

Eens want het is triest gesteld met onze spelers....had graag gezien dat ze gegroeid waren...aan wie ligt dit???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 22:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Misschien wel...ik hoop het!!!
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 22:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Het streven is goed en nobel, maar met praten krijg je de goede vorm niet terug. Helaas. Ik zag vrijdagavond een aantal basiselementen hopeloos mislukken: een balletje geven over 3 meter lukte niet. Dan kun je praten wat je wilt.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 augustus 2013 - 23:00   quote  deeplink  
quote:

[..]

Onzin....die pot gaan we winnen....1-2 is genoeg
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 22:58 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens want het is triest gesteld met onze spelers....had graag gezien dat ze gegroeid waren...aan wie ligt dit???
Ik heb geen idee, Jack. Ik denk dat de verwachtingen gewoon te hoog waren. Drie keer op rij kampioen, geen of nauwelijks mutaties in de selectie... dan is het verwachtingspatroon al snel erg hoog. Misschien te hoog.
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Onzin....die pot gaan we winnen....1-2 is genoeg
Ik hoop dat je gelijk hebt. Misschien ben ik wat al te pessimistisch, maar ik heb vrijdagavond met kromme tenen en strak gespannen bilnaad in het Abe Lenstra stadion gezeten. Ik heb simpelweg mijn verwachtingen naar beneden bijgesteld.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 augustus 2013 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb geen idee, Jack. Ik denk dat de verwachtingen gewoon te hoog waren. Drie keer op rij kampioen, geen of nauwelijks mutaties in de selectie... dan is het verwachtingspatroon al snel erg hoog. Misschien te hoog.
Dan maar een jaartje minder.....bij jou zitten de bakken bij de VB toch ook niet altijd vol
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:02 schreef Pietje het volgende:

[..]

Zijn de meesten niet te verwend geraakt met hun 3 titels??? daardoor te makkelijk er over denken???...Vers bloed hebben we nu misschien hard nodig.....

Zou misschien een mooi topic zijn.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2013 door Jack Huntelaar --
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Dan maar een jaartje minder.....bij jou zitten de bakken bij de VB toch ook niet altijd vol
Haha. Mooie vergelijking. Nou, eerlijk gezegd zitten die bakken (kratten) wel degelijk vol. Het zijn serieus prachtige en evenwichtige pakketten, hoor.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 augustus 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:07 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Mooie vergelijking. Nou, eerlijk gezegd zitten die bakken (kratten) wel degelijk vol. Het zijn serieus prachtige en evenwichtige pakketten, hoor.
Gelukkig dan maar....heb er ook gebruik van moeten maken in Weesp...pffff was niet best Piet
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zijn de meesten niet te verwend geraakt met hun 3 titels??? daardoor te makkelijk er over denken???...Vers bloed hebben we nu misschien hard nodig.....

Zou misschien een mooi topic zijn.....
Nou, wie weet ligt daar ook een oorzaak. Het zo best eens zo kunnen zijn. En daarnaast, laat Frank de Boer opnieuw zien, dat hij een tikkie eigenwijs is door bepaalde spelers te laten staan, ook op voor hen verkeerde posities.
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:09 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Gelukkig dan maar....heb er ook gebruik van moeten maken in Weesp...pffff was niet best Piet
Ik geloof je, vriend. Als je dat nodig hebt... Er zijn maar liefst 155 VB's in Nederland en onze premier en consorten roepen maar, dat er geen armoede in Nederland is. De LUL !!!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 augustus 2013 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, wie weet ligt daar ook een oorzaak. Het zo best eens zo kunnen zijn. En daarnaast, laat Frank de Boer opnieuw zien, dat hij een tikkie eigenwijs is door bepaalde spelers te laten staan, ook op voor hen verkeerde posities.
Frank ziet het verdedigend wel goed.... kaassie....de rest laat hij zich adviseren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 augustus 2013 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik geloof je, vriend. Als je dat nodig hebt... Er zijn maar liefst 155 VB's in Nederland en onze premier en consorten roepen maar, dat er geen armoede in Nederland is. De LUL !!!
Weet het Piet.....en ik ga je verdriet doen.....maar ik stem Wilders,het beste van het slechtste
Wat ik bedoel het is allemaal niks

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2013 door Nenam_tiL --
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Frank ziet het verdedigend wel goed.... kaassie....de rest laat hij zich adviseren.
Maar hij is als hoofdcoach verantwoordelijk voor de opstelling.

Over Van Rhijn kun je echt redetwisten. Zo ook over Schøne. En Bojan staat verkeerd als rechtsbuiten. Dat is hij niet en dat zal hij ook niet worden.
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Weet het Piet.....en ik ga je verdriet doen.....maar ik stem Wilders,het beste van het slechtste
Wat ik bedoel het is allemaal niks
Ik ken je stemgedrag. We leven in een democratisch land: je mag stemmen op wie je wil. En eerlijk is eerlijk, Wilders heeft een paar goede dingen. Veel politieke partijen hebben punten van hem overgenomen. Bij mij zijn een aantal zaken belangrijk: onderwijs, armoedebestrijding, milieu, etc.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 augustus 2013 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Maar hij is als hoofdcoach verantwoordelijk voor de opstelling.

Over Van Rhijn kun je echt redetwisten. Zo ook over Schøne. En Bojan staat verkeerd als rechtsbuiten. Dat is hij niet en dat zal hij ook niet worden.
Bojan...retour zender
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:21 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bojan...retour zender
Nou nee, dat ook niet want hij is een fantastische voetballer. Laat hem voorlopig maar op de plek van Siem de Jong spelen, zolang die uit de roulatie is door zijn klaplong.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 augustus 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ken je stemgedrag. We leven in een democratisch land: je mag stemmen op wie je wil. En eerlijk is eerlijk, Wilders heeft een paar goede dingen. Veel politieke partijen hebben punten van hem overgenomen. Bij mij zijn een aantal zaken belangrijk: onderwijs, armoedebestrijding, milieu, etc.
Onderwijs en milieu lopen wij al 5 kabinetten achter.....dat is nooit meer in te halen.....armoede is wat politiek betreft een nieuw stokpaardje want dat bestond nooit......
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:25 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Onderwijs en milieu lopen wij al 5 kabinetten achter.....dat is nooit meer in te halen.....armoede is wat politiek betreft een nieuw stokpaardje want dat bestond nooit......
Althans niet in die orde van grootte (armoede). Armoede heeft wel altijd bestaan, maar dat bleef binnen de perken. Nu (met dank aan het asociale kabinetsbeleid) leeft bijna 20% van alle Nederlanders onder de armoedegrens, waaronder HEEL VEEL kinderen. Een regelrecht schandaal. En dat heeft HE-LE-MAAL niks met buitenlanders te maken, maar alles met het huidige regeringsbeleid.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 augustus 2013 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Althans niet in die orde van grootte (armoede). Armoede heeft wel altijd bestaan, maar dat bleef binnen de perken. Nu (met dank aan het asociale kabinetsbeleid) leeft bijna 20% van alle Nederlanders onder de armoedegrens, waaronder HEEL VEEL kinderen. Een regelrecht schandaal. En dat heeft HE-LE-MAAL niks met buitenlanders te maken, maar alles met het huidige regeringsbeleid.
I know Piet....ik kan de hele avond door gaan maar daar is het dit forum niet voor....voor je het weet beginnen we over Syrië ;-)
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:34 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

I know Piet....ik kan de hele avond door gaan maar daar is het dit forum niet voor....voor je het weet beginnen we over Syrië ;-)
Syrië? Wat is daarmee? Nee, geintje. Ook al zo'n schandaal met zijn gifgas. Ik heb een vriendin in Israël (waar ik 2 oktober voor een week naar toe ga) en die knijpt hem goed, net als vele andere Israeliërs). Het kan zomaar overslaan... Maar inderdaad, laten we het hier maar bij laten.
Ik ga tussen de zure lappen liggen. Slaap lekker maatje en de groeten aan Ria.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 26 augustus 2013 - 23:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Syrië? Wat is daarmee? Nee, geintje. Ook al zo'n schandaal met zijn gifgas. Ik heb een vriendin in Israël (waar ik 2 oktober voor een week naar toe ga) en die knijpt hem goed, net als vele andere Israeliërs). Het kan zomaar overslaan... Maar inderdaad, laten we het hier maar bij laten.
Ik ga tussen de zure lappen liggen. Slaap lekker maatje en de groeten aan Ria.
Doe ik gap....misschien een politiek topic voor Ajacieden openen....kan je reageren...of niet,het is geen moeten en je kan het overslaan.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:47   quote  deeplink  
Ze trekken naar binnen onze buitenspelers...daar heeft Sigthorsson niks aan...hij moet de voorzet vanaf de achterlijn krijgen....oooooh de Boer om Boerrigter zo maar te laten vertrekken voor een schijntje...en Babel...hadden we ook kunnen verlengen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 27 augustus 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:

oooooh de Boer om Boerrigter zo maar te laten vertrekken voor een schijntje...en Babel...hadden we ook kunnen verlengen.
hier ben ik het volledig mee eens!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 augustus 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hier ben ik het volledig mee eens!
We komen op dit moment echte buitenspelers te kort...spelers die buitenom gaan tot aan de achterlijn en Sigthorsson wordt topscoorder....foutje de Boer maar goed we kunnen nog snel iemand halen....
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 augustus 2013 - 21:47 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ze trekken naar binnen onze buitenspelers...daar heeft Sigthorsson niks aan...hij moet de voorzet vanaf de achterlijn krijgen....oooooh de Boer om Boerrigter zo maar te laten vertrekken voor een schijntje...en Babel...hadden we ook kunnen verlengen.
Die laatste twee snap ik niet helemaal dat je daar teleurgesteld in bent. Boerrigter is nooit een man van de goede voorzet geweest, en Babel is ook een speler die naar binnen trekt..

Dat strookt niet echt met je stelling van de voorzetten..
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 21:05   quote  deeplink  
AZ gestaakt door brand in het stadion. Wordt zoals het er nu uitziet morgen ochtend hervat.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Feyenoord mist in de 2e minuut een penalty.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 21:08   quote  deeplink  
Feyenoord op 1-0..
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 21:18   quote  deeplink  
feyenoord op 1-1..

kom toch op mensen, we hebben echt meer ploegn in Europa nodig..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:18 schreef remco k het volgende:
feyenoord op 1-1..

Inderdaad jammer...maar ergens ook weer niet....hahahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Die laatste twee snap ik niet helemaal dat je daar teleurgesteld in bent. Boerrigter is nooit een man van de goede voorzet geweest, en Babel is ook een speler die naar binnen trekt..

Dat strookt niet echt met je stelling van de voorzetten..
Beide spelers zochten altijd de achterlijn...Babel misschien iets minder maar inderdaad zijn beiden niet gezegend met een goede voorzet...dat dan weer wel...
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:18 schreef remco k het volgende:
feyenoord op 1-1..

wist je dat het in wezen niet uitmaakt...

Frankrijk is door het geld van PSG en Monaco niet meer haalbaar voor ons... het is al knap dat we Rusland en Oekraine voor blijven. maar als die ons in verloop van tijd in halen is het niet erg om dat Nederland dan hetzelfde aantal tickets houdt...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:25 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

wist je dat het in wezen niet uitmaakt...

Frankrijk is door het geld van PSG en Monaco niet meer haalbaar voor ons... het is al knap dat we Rusland en Oekraine voor blijven. maar als die ons in verloop van tijd in halen is het niet erg om dat Nederland dan hetzelfde aantal tickets houdt...
M.a.w. we zijn al ver gezakt...hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 23:10 schreef Pietje het volgende:

[..]

Klopt helemaal Pietje en weer zijn we het eens...hahahaha
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 21:19 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Inderdaad jammer...maar ergens ook weer niet....hahahahaha
Je hebt helemaal gelijk, houden we straks geen ploegen meer over in Europa.. En dan heb ik het over de komende jaren..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wat doen de tegenstanders uit de Eredivisie..

0.0078270