|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: geduld pik...die gaan nog punten verspelen....is dat niet zo worden zij verdiend kampioen....al vind ik niet dat een club een heel elftal kan en mag huren.... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Verdiend kampioen ??.....tis ChelseaNL man......kutklappers,russenrukkers |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: zeg ik toch....lezen narreke....maar degene die de minste punten verliest wordt nou eenmaal kampioen....Ok ergens niet verdiend.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 15:10 schreef Eide het volgende:Vitesse heeft de scheidsrechter niet tegen zeg. Discutabele pingel en een ronduit onterechte rode kaart voor de Eagles. In ieder geval makkelijk gegeven die pingel. Lijkt zo een eenvoudige middag voor Vitesse te worden. Bij makkelijk gegeven penalties, moet ik altijd aan Louis van Gaal denken, toen die nog trainer van Ajax was, en (bijna) nooit een penalty kreeg. LvG zei toen, dat tegenstanders vier keer een Ajacied doormidden mochten schoppen, voordat Ajax een strafschop kreeg. Hij was toen jaloers, zei hij, hoe gemakkelijk concurrenten wèl een penalty kregen. Kennelijk is dat nog altijd zo... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Vitesse kampioen? Dat zou ik echt jammer vinden voor het nederlands voetbal. Je weet nooit wat voor team Vitesse gaat krijgen volgend jaar. Dat weet je ook bij Ajax niet en bij alle andere nederlandse clubs. Maar toch zijn er veel spelers niet eigendom van de club.
Denk wel dat vitesse onze grote concurrent is. Psv zit in een dip en Feyenoord kan eigenlijk niet voetballen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 16:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:Vitesse kampioen? Dat zou ik echt jammer vinden voor het nederlands voetbal. Je weet nooit wat voor team Vitesse gaat krijgen volgend jaar. Dat weet je ook bij Ajax niet en bij alle andere nederlandse clubs. Maar toch zijn er veel spelers niet eigendom van de club. Denk wel dat vitesse onze grote concurrent is. Psv zit in een dip en Feyenoord kan eigenlijk niet voetballen. Dat laatste even op het Feyenoord forum plaatsen aub....hahahahaha.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 16:13 schreef Pietje het volgende:[..] Bij makkelijk gegeven penalties, moet ik altijd aan Louis van Gaal denken, toen die nog trainer van Ajax was, en (bijna) nooit een penalty kreeg. LvG zei toen, dat tegenstanders vier keer een Ajacied doormidden mochten schoppen, voordat Ajax een strafschop kreeg. Hij was toen jaloers, zei hij, hoe gemakkelijk concurrenten wèl een penalty kregen. Kennelijk is dat nog altijd zo... Daar moet je ook de spelers voor hebben....Suarez bijv. kreeg genoeg pingels met name in het begin...later kreeg hij ze niet meer hahaha eerder een gele kaart....onze huidige voorhoede spelers moeten veel eerder gaan liggen met name in de C.L.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Dan ben je in ieder geval geen homo...;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 17:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Daar moet je ook de spelers voor hebben....Suarez bijv. kreeg genoeg pingels met name in het begin...later kreeg hij ze niet meer hahaha eerder een gele kaart....onze huidige voorhoede spelers moeten veel eerder gaan liggen met name in de C.L.... En nog langer geleden: Nikos Machlas... Whahaha wat een duikelaar was dat... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
ja zeker hij ook....maar internationaal OK... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Maar in feite moet je het niet van duikpartijen hebben. Ik kan me heel wat wedstrijden herinneren van Ajax, waarin wij onterecht geen penalty kregen. Scheidsrechters die dat ook na afloop ruiterlijk hebben toegegeven. Wat koop je daarvoor??? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Dat is wel zo.....maar kijk even naar de voorstelling van Balotelli...levert ze toch nog 1 punt op... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 17:26 schreef Jack Huntelaar het volgende:Dat is wel zo.....maar kijk even naar de voorstelling van Balotelli...levert ze toch nog 1 punt op... Daar heb je helemaal gelijk in. Toch blijf ik het bizar vinden hoe weinig strafschoppen Ajax krijgt, terwijl zij een van de meest aanvallende ploegen zijn. Nu ook weer FC Twente en hoe gemakkelijk kreeg Vitesse de pingels... Volgens mij heeft Ajax er maar twee mogen nemen dit seizoen. Echt vreemd! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 17:31 schreef Pietje het volgende:[..] Daar heb je helemaal gelijk in. Toch blijf ik het bizar vinden hoe weinig strafschoppen Ajax krijgt, terwijl zij een van de meest aanvallende ploegen zijn. Nu ook weer FC Twente en hoe gemakkelijk kreeg Vitesse de pingels... Volgens mij heeft Ajax er maar twee mogen nemen dit seizoen. Echt vreemd! De meesten van de KNVB zijn oosterlingen....Twente en Vitesse krijgen daardoor vaak de voorkeur... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 17:36 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] De meesten van de KNVB zijn oosterlingen....Twente en Vitesse krijgen daardoor vaak de voorkeur... Tja... als dat het criterium is... Dan zijn "ze" dus partijdig? Echt waar, dat kan ik mij gewoon niet voorstellen. Wel denk ik, dat scheidsrechters een hekel hebben aan de "Amsterdamse arrogantie" en ze op die manier een lesje willen leren. Ik heb het voormalig scheidrechter Dick Jol zelf een keer horen zeggen. Eén dag voordat juist hij Ajax moest fluiten... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
wat is "Amsterdamse arrogantie" ??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Wij zijn de besten, Godenzonen, et cetera. Anderen kunnen zich daar flink aan storen. Ook scheidrechters, zo heb ik het idee. Overigens, ik heb geen enkele moeite met die "arrogantie" hoor. Ik probeer alleen maar boven water te krijgen, waarom wij zo weinig strafschoppen meekrijgen. That's all. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 17:47 schreef Pietje het volgende:[..] Wij zijn de besten, Godenzonen, et cetera. Anderen kunnen zich daar flink aan storen. Ook scheidrechters, zo heb ik het idee. Overigens, ik heb geen enkele moeite met die "arrogantie" hoor. Ik probeer alleen maar boven water te krijgen, waarom wij zo weinig strafschoppen meekrijgen. That's all. Maar ehm....dat zijn we toch ook Piettekke....is gewoon de waarheid, geen arrogantie....toch ??? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 17:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Maar ehm....dat zijn we toch ook Piettekke....is gewoon de waarheid, geen arrogantie....toch ??? Dat is natuurlijk wel waar ;-) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 17:47 schreef Pietje het volgende:[..] Wij zijn de besten, Godenzonen, et cetera. .....Overigens, ik heb geen enkele moeite met die "arrogantie" hoor. Ik probeer alleen maar boven water te krijgen, waarom wij zo weinig strafschoppen meekrijgen. That's all. En het is nog allemaal waar ook Pietje!
WZAWZDB*** |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Wij zijn "neuzen"...ook hoor ik soms "snavels" Vraag maar aan een kakkerlak waarom Amsterdammers arrogant zijn gap.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Juist geantwoord!! Maar goed de vraag van Pietje was waarom wij zo weinig pingels krijgen ?? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Omdat er niet zo heel veel overtredingen worden gemaakt, of omdat onze spelers niet zo graag willen vallen en de mentaliteit hebben gewoon door te willen gaan???? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Omdat wij de bal het liefst voetballend in het doel willen leggen i.p.v. acties te maken in en rond de 16 van de tegenstander!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door Ronald 1960 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 21:14 schreef remco k het volgende:Omdat er niet zo heel veel overtredingen worden gemaakt, of omdat onze spelers niet zo graag willen vallen en de mentaliteit hebben gewoon door te willen gaan???? Ik denk het eerste...ik zie niet zo veel overtredingen op onze spelers binnen de 16....dat val best wel mee denk ik.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 21:18 schreef Ronald 1960 het volgende:Omdat wij de bal het liefst voetballend in het doel willen leggen i.p.v. acties te maken in en rond de 16 van de tegenstander! Dat ook...we hebben weinig spelers die een actie maken binnen de 16...het is allemaal over en weer..."tikkie takkie" |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat ook...we hebben weinig spelers die een actie maken binnen de 16...het is allemaal over en weer..."tikkie takkie" Wat is de "16" ?? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Duh......hahahahaha had een sneer van je verwacht ouwe |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 17:31 schreef Pietje het volgende:[..] Daar heb je helemaal gelijk in. Toch blijf ik het bizar vinden hoe weinig strafschoppen Ajax krijgt, terwijl zij een van de meest aanvallende ploegen zijn. Nu ook weer FC Twente en hoe gemakkelijk kreeg Vitesse de pingels... Volgens mij heeft Ajax er maar twee mogen nemen dit seizoen. Echt vreemd! Dat is al een paar jaar zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 24 november 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Hahahahahaha nee die meer als 17"...whehehehe |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 21:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk het eerste...ik zie niet zo veel overtredingen op onze spelers binnen de 16....dat val best wel mee denk ik.... Fischer en Bojan zijn spelers die dit kunnen, Andersen ook in potentie. durf zelfs wel te zeggen dat Duarte dit kan, is alleen nog niet fit.
wat ik mis is juist fysieke kracht bij Ajax... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Inderdaad "Lucky" Ajax bestaat allang niet meer! Meest van de tijd worden we juist een oor aan genaaid door de scheidsrechters. In Nederland valt het mee vind ik maar in Europa de laatste jaren toch aardig vaak. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 24 november 2013 - 21:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Dat ook...we hebben weinig spelers die een actie maken binnen de 16...het is allemaal over en weer..."tikkie takkie" Dit is bijv. nou arrogantie "tikkie takkie", haha. Droom toch verder man, dat niveau wat Pep nastreeft zijn jullie nog mijlenver van weg. Ook de uitspraak dat Feyenoord niet kan voetballen moet ik met een pijnlijk en bloedend hart erkennen, maar het aantal verliespunten van Ajax is toch bij benadering gelijk dus doe je het dan beter?
Amsterdamse arrogantie dus, wordt het al iets duidelijker. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 19:09 schreef VVout het volgende:[..] Dit is bijv. nou arrogantie "tikkie takkie", haha. Droom toch verder man, dat niveau wat Pep nastreeft zijn jullie nog mijlenver van weg. Ook de uitspraak dat Feyenoord niet kan voetballen moet ik met een pijnlijk en bloedend hart erkennen, maar het aantal verliespunten van Ajax is toch bij benadering gelijk dus doe je het dan beter? Amsterdamse arrogantie dus, wordt het al iets duidelijker. Waar staat dat dit het niveau van het Barca van Pep is dan?? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: "Tikkie takkie" refereert toch naar het snelle rondspelen wat Pep toondertijd met Barca deed of niet? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 19:29 schreef VVout het volgende:[..] "Tikkie takkie" refereert toch naar het snelle rondspelen wat Pep toondertijd met Barca deed of niet? Het wordt tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt, en zoals alles is het in verschillende kwaliteiten leverbaar..:-)
Het gaat erom dat Ajax combineert totdat het er letterlijk bij neer valt, en daar krijg je natuurlijk geen penalty voor.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 19:49 schreef remco k het volgende:[..] Het wordt tegenwoordig te pas en te onpas gebruikt, en zoals alles is het in verschillende kwaliteiten leverbaar..:-) Het gaat erom dat Ajax combineert totdat het er letterlijk bij neer valt, en daar krijg je natuurlijk geen penalty voor.. Maar dan wel hooguit door clubs die het denken te kunnen imiteren. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Wat zit je nou te janken hier kakkerlak. Misschien nu niet meer, maar nog niet eens heel lang geleden was Ajax de koning van het tikkie takkie. Het blijft altijd lastig winnen tegen RKC... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Barcelona heeft de filosofie van Ajax ooit inderdaad overgenomen, en ze hebben laten zien er succes mee te hebben..
Wat heet.. Barca heeft het beste voetbal ooit op de mat gelegd, Ajax komt daarna met twee fantastische periodes met geweldig totaalvoetbal.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Jep en nu voetballen ze net zo als de rest, om je kapot te schamen maar om dat toe te geven dat heet nou Amsterdamse arrogantie. Je krijgt hooguit nog een paar nietszeggende woorden naar je kop gesmeten, ja mannen we kunnen trots zijn op het niveau die door onze clubs behaald worden.
Thumbs up! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 12:16 schreef NatjosFC het volgende:[..] Fischer en Bojan zijn spelers die dit kunnen, Andersen ook in potentie. durf zelfs wel te zeggen dat Duarte dit kan, is alleen nog niet fit. wat ik mis is juist fysieke kracht bij Ajax... Klopt die mis ik ook....had graag van Ginkel zien komen.....een 2e optie was Toornstra maar die optie hebben ze niet gelicht.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 21:50 schreef VVout het volgende:Jep en nu voetballen ze net zo als de rest, om je kapot te schamen maar om dat toe te geven dat heet nou Amsterdamse arrogantie. Je krijgt hooguit nog een paar nietszeggende woorden naar je kop gesmeten, ja mannen we kunnen trots zijn op het niveau die door onze clubs behaald worden. Thumbs up! Ajax speelt onder zijn niveau....bagger wil ik niet zeggen....ben een Amsterdammer :-) |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op maandag 25 november 2013 - 21:50 schreef VVout het volgende:Jep en nu voetballen ze net zo als de rest, om je kapot te schamen maar om dat toe te geven dat heet nou Amsterdamse arrogantie. Je krijgt hooguit nog een paar nietszeggende woorden naar je kop gesmeten, ja mannen we kunnen trots zijn op het niveau die door onze clubs behaald worden. Thumbs up! Daar moet ik je ergens gelijk in geven.....ook het niveau van Ajax is vaak bedroevend...qua veldspel zijn wij wel beter al moet ik toegeven dat Twente en Vitesse dit jaar niet onder doen...zij kunnen net zo goed kampioen worden..mits ze weinig tot geen punten verliezen.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: zitten weer op 1 lijn gap!! |
|
|
|