BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Concurrenten Topic

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Feyenoord speelt ook dit seizoen weer om de prijzen in de nacompetitie, als we volgend jaar weer in de eredivisie willen spelen zullen we ons gemiddelde van 0 punten per wedstrijd en 1 doelpunt per wedstrijd uit 3 kansen per wedstrijd nog wel enigszins op moeten krikken.

Afijn, wie zijn onze concurrenten en wat presteerden zij tot nu toe om het ultieme doel (lijfsbehoud) te behalen:

SC Cambuur
GA Eagles
NEC
RKC Waalwijk
Roda JC

Cambuur, RKC, Roda en Eagles kwamen tot nu toe tot 4 wedstrijdpunten, waar NEC en Feyenoord nek aan nek om de 17e plaats strijden, deze lijkt tot nu toe beslist in het voordeel van Feyenoord met een uitstekend doelsaldo van 3 voor en 8 tegen.

Programma Feyenoord:

Feyenoord - NAC
Feyenoord - Roda JC
NEC - Feyenoord
Feyenoord - Utrecht
Feyenoord - ADO Den Haag

In de komende twee wedstrijden treft Feyenoord direct twee direct concurrerende laagvliegers in de strijd om eredivisie voetbal.

Nac is het seizoen bijna net zo dramatisch begonnen als Feyenoord en haalde tot nu toe 1 punt uit 3 wedstrijden, de Bredanaars zijn goed voor 0.33 doelpunt per wedstrijd.

Voorspelling: Feyenoord - NAC 1-0
infamous psv
 infamous psv - zondag 18 augustus 2013 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:26 schreef moa het volgende:
Feyenoord speelt ook dit seizoen weer om de prijzen in de nacompetitie, als we volgend jaar weer in de eredivisie willen spelen zullen we ons gemiddelde van 0 punten per wedstrijd en 1 doelpunt per wedstrijd uit 3 kansen per wedstrijd nog wel enigszins op moeten krikken.

Afijn, wie zijn onze concurrenten en wat presteerden zij tot nu toe om het ultieme doel (lijfsbehoud) te behalen:

SC Cambuur
GA Eagles
NEC
RKC Waalwijk
Roda JC

Cambuur, RKC, Roda en Eagles kwamen tot nu toe tot 4 wedstrijdpunten, waar NEC en Feyenoord nek aan nek om de 17e plaats strijden, deze lijkt tot nu toe beslist in het voordeel van Feyenoord met een uitstekend doelsaldo van 3 voor en 8 tegen.

Programma Feyenoord:

Feyenoord - NAC
Feyenoord - Roda JC
NEC - Feyenoord
Feyenoord - Utrecht
Feyenoord - ADO Den Haag

In de komende twee wedstrijden treft Feyenoord direct twee direct concurrerende laagvliegers in de strijd om eredivisie voetbal.

Nac is het seizoen bijna net zo dramatisch begonnen als Feyenoord en haalde tot nu toe 1 punt uit 3 wedstrijden, de Bredanaars zijn goed voor 0.33 doelpunt per wedstrijd.

Voorspelling: Feyenoord - NAC 1-0
Jij bent nog gekker dan Menace!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 augustus 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Kies een andere club!
Scheelt dit soort stompzinnigheid.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 18:28   quote  deeplink  
Boehoe. Wedstrijd tegen Ajax niet willen zien, blijkt het allemaal wel mee te vallen, maar dan toch nog overal tegenaan willen schoppen.

Beetje triest.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:28 schreef Bosifyable het volgende:
Boehoe. Wedstrijd tegen Ajax niet willen zien, blijkt het allemaal wel mee te vallen, maar dan toch nog overal tegenaan willen schoppen.

Beetje triest.
Je vond het wel meevallen?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:29 schreef moa het volgende:

[..]

Je vond het wel meevallen?
Ik heb bij vlagen voetbal gezien wat beter was dan de voorgaande wedstrijden. En de voorspellingen van 5-0 t.o.v. 2-1, ja, dan valt het nog mee.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik heb bij vlagen voetbal gezien wat beter was dan de voorgaande wedstrijden. En de voorspellingen van 5-0 t.o.v. 2-1, ja, dan valt het nog mee.
Qua uitslag viel het inderdaad mee, maar gezien het spelbeeld mag er absoluut niemand klagen over 2-1. Feyenoord was de eerste 20 minuten lekker fel in de duels, maar heeft maar 1 kans gehad en die ging er in. Ajax had 8 schoten op doel in het eerste half uur.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:29 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik heb bij vlagen voetbal gezien wat beter was dan de voorgaande wedstrijden. En de voorspellingen van 5-0 t.o.v. 2-1, ja, dan valt het nog mee.
Wat me vooral mateloos irriteert is die blinden die klagen dat we wel recht op een puntje hadden gehad, die hebben echt helemaal niks van de wedstrijd gezien of begrepen. Inclusief Jordy that is.
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:31 schreef moa het volgende:

[..]

Qua uitslag viel het inderdaad mee, maar gezien het spelbeeld mag er absoluut niemand klagen over 2-1. Feyenoord was de eerste 20 minuten lekker fel in de duels, maar heeft maar 1 kans gehad en die ging er in. Ajax had 8 schoten op doel in het eerste half uur.
schoten op doel zegt me niks.de scheidsrechter zegt me wel wat!ik geloof dat heel twente vorige week ook niet over middenlijn bijna is geweest.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door TheMenace --
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:32 schreef TheMenace het volgende:

[..]

schoten op doel zegt me niks.de scheidsrechter zegt me wel wat!ik geloof dat heel twente vorige week ook niet over middenlijn bijna is geweest.
Als je zelf niet wilt vechten voor 3 punten kan je dat niet op een scheids afschuiven, op dit moment is ons niveau gewoon degradatiewaardig.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:35   quote  deeplink  
Niemand anders een voorspelling voor de topper van volgende week?
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:32 schreef moa het volgende:

[..]

Wat me vooral mateloos irriteert is die blinden die klagen dat we wel recht op een puntje hadden gehad, die hebben echt helemaal niks van de wedstrijd gezien of begrepen. Inclusief Jordy that is.
En dan moet je je selectie maar te koop zetten.

Zit nu even terug te lezen, maar je reacties het afgelopen uur, en dit topic, laten niet echt zien dat je serieus te nemen bent. Het klopt dat Ajax creatiever is en ze meer kansen hebben gehad, maar als Feyenoord net dat laatste stukje van de puzzel zou hebben, speel je Ajax in de tweede helft zoek. Niet omdat wij zo geweldig waren, maar Ajax een ontzettend zware fase had. Afmaken die graftakken.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:36 schreef TheMenace het volgende:

[..]

mwah als feyenoord 4 of 6 punten had gehad had ik echt wel gekeken maar je denkt toch echt niet dat ik ga kijken als (we) 0 punten hebben en ze lopen er als kutjes bij en worden genaaid door die knjber van wie de kineren binnenkort in het buitenland werken hahaha.
Je hebt slechts fragmenten gezien, op basis daarvan is jouw mening niet echt belangrijk.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:35 schreef moa het volgende:
Niemand anders een voorspelling voor de topper van volgende week?
Dit dus, wat een onzin weer. Maar hopelijk ben je blij met jezelf, dan is het goed hè.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:37 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En dan moet je je selectie maar te koop zetten.

Zit nu even terug te lezen, maar je reacties het afgelopen uur, en dit topic, laten niet echt zien dat je serieus te nemen bent. Het klopt dat Ajax creatiever is en ze meer kansen hebben gehad, maar als Feyenoord net dat laatste stukje van de puzzel zou hebben, speel je Ajax in de tweede helft zoek. Niet omdat wij zo geweldig waren, maar Ajax een ontzettend zware fase had. Afmaken die graftakken.
Natuurlijk is dit topic met het nodige cynisme geschreven, zou niet best zijn als dat niet zo was. Betrap mezelf er ook op dat ik steeds weer wil hopen maar wordt er zo langzaam aan een beetje hopeloos van. Elke keer als we denken dat alles weer bij het oude komt in de Kuip dan gaan we weer volledig de mist in.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:40 schreef TheMenace het volgende:

[..]

hetlijkt echt of ik met de jostiband te maken heb hea?
Tsja, en jij dan de lead singer of the band?
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:40 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Tsja, en jij dan de lead singer of the band?
Lol, een lead singer bij de josti band klinkt als een slecht idee.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:39 schreef moa het volgende:

[..]

Natuurlijk is dit topic met het nodige cynisme geschreven, zou niet best zijn als dat niet zo was. Betrap mezelf er ook op dat ik steeds weer wil hopen maar wordt er zo langzaam aan een beetje hopeloos van. Elke keer als we denken dat alles weer bij het oude komt in de Kuip dan gaan we weer volledig de mist in.
En hoe slecht was het vorig jaar? Toen hebben we in de Arena helemaal niets laten zien en gingen we er met 3-0 vanaf.

Sowieso drie 'lastige' wedstrijden achter elkaar aan het begin van het seizoen. En hoe graag de media mij ook willen laten geloven dat we in een crisis zijn beland, geloof ik daar niet in. Vol gas vooruit, en we gaan punten pakken. Misschien wel meer dan vorig seizoen.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:42 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

En hoe slecht was het vorig jaar? Toen hebben we in de Arena helemaal niets laten zien en gingen we er met 3-0 vanaf.

Sowieso drie 'lastige' wedstrijden achter elkaar aan het begin van het seizoen. En hoe graag de media mij ook willen laten geloven dat we in een crisis zijn beland, geloof ik daar niet in. Vol gas vooruit, en we gaan punten pakken. Misschien wel meer dan vorig seizoen.
Het is ook geen crisis, en wat de media zegt interesseert me vrij weinig, alleen zie ik nog steeds geen beleving bij dit Feyenoord. Voetballend en kwalitatief stroomt deze selectie over, maar als ze niet bereid zijn meer dan 15 minuten per wedstrijd arbeid te verrichten dan zie ik het voor dit seizoen allemaal heel donker in.
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 18:45 schreef moa het volgende:

[..]

Het is ook geen crisis, en wat de media zegt interesseert me vrij weinig, alleen zie ik nog steeds geen beleving bij dit Feyenoord. Voetballend en kwalitatief stroomt deze selectie over, maar als ze niet bereid zijn meer dan 15 minuten per wedstrijd arbeid te verrichten dan zie ik het voor dit seizoen allemaal heel donker in.
Onzin. De komende tijd zal er een aantal cruciale beslissingen genomen worden, ik ga er vanuit dat het dan een stuk beter zal gaan lopen.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:00 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Onzin. De komende tijd zal er een aantal cruciale beslissingen genomen worden, ik ga er vanuit dat het dan een stuk beter zal gaan lopen.
Als de 11 op het veld niet willen houdt het op.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 augustus 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 21:28 schreef moa het volgende:

[..]

Als de 11 op het veld niet willen houdt het op.
Vandaag wilden ze echt wel. Kúnnen, daar zit 'm nog de kneep. En dat zit tussen de oortjes...
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vandaag wilden ze echt wel. Kúnnen, daar zit 'm nog de kneep. En dat zit tussen de oortjes...
Had toch soms ook het idee dat ze niet wilden..
MMM
 MMM - zondag 18 augustus 2013 - 22:44   quote  deeplink  
Slotje.

Wat een idioot.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Concurrenten Topic









0.0053489