BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2014

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 19:10   quote  deeplink  
Het seizoen loopt weer bijna ten einde, de prijzen zijn verdeeld en mits we volgend jaar nog Eredivisie spelen is de noodzaak tot versterking wel aanwezig.

Oftewel, welke spelers komen naar Feyenoord, welke spelers van de huidige selectie gaan er vertrekken?

Selectie 2014/2015:

Keepers:

E Mulder
R Graafland
K Lamprou

Verdediging:

S de Vrij
J Mathijssen
B Martins Indi
T Kongolo
M Nelom
D Janmaat
J van Deelen
M Steenvoorden
S van Beek

Middenveld:

J Clasie
R Vormer
H Singh
T Vilhena
L Immers

Aanval:

JP Boetius
J Goossens
S Cisse
E Manu
W Verhoek
R Schaken
G Pelle
S Armenteros
M te Vrede
A Achahbar
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 19:11   quote  deeplink  
Slotje erop.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:11 schreef Bosifyable het volgende:
Slotje erop.
haha
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:18   quote  deeplink  
hahahahahahahahahaha goede topic deze goed jij bent een topper!
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:18 schreef TheMenace het volgende:
hahahahahahahahahaha goede topic deze goed jij bent een topper!
lol, ik zit te denken..

misschien een Transfertopic 2015? Aangezien we komend jaar toch geen geld hebben en het komende seizoen het rechter rijtje dus weer lonkt.
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:10 schreef moa het volgende:
Het seizoen loopt weer bijna ten einde, de prijzen zijn verdeeld en mits we volgend jaar nog Eredivisie spelen is de noodzaak tot versterking wel aanwezig.

Oftewel, welke spelers komen naar Feyenoord, welke spelers van de huidige selectie gaan er vertrekken?

Selectie 2014/2015:

Keepers:

E Mulder
R Graafland
K Lamprou

Verdediging:

S de Vrij
J Mathijssen
B Martins Indi
T Kongolo
M Nelom
D Janmaat
J van Deelen
M Steenvoorden
S van Beek

Middenveld:

J Clasie
R Vormer
H Singh
T Vilhena
L Immers

Aanval:

JP Boetius
J Goossens
S Cisse
E Manu
W Verhoek
R Schaken
G Pelle
S Armenteros
M te Vrede
A Achahbar
laten we eerst eens de spelers verwijderen die nooit spelen dus graafland lamprou singh goossens verhoek achacabar.we hebben maar 1 keeper nodig en anders zetten we wel een speler op het doel.verschi zie je toch niet.en het is nog goedkoper ook bespaart kosten.haha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:19 schreef moa het volgende:

[..]

lol, ik zit te denken..

misschien een Transfertopic 2015? Aangezien we komend jaar toch geen geld hebben en het komende seizoen het rechter rijtje dus weer lonkt.
ja precies wie levert er nog geld op????
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:20 schreef TheMenace het volgende:

[..]

laten we eerst eens de spelers verwijderen die nooit spelen dus graafland lamprou singh goossens verhoek achacabar.we hebben maar 1 keeper nodig en anders zetten we wel een speler op het doel.verschi zie je toch niet.haha
Maar die kunnen we nog verkopen?
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:22 schreef moa het volgende:

[..]

Maar die kunnen we nog verkopen?
ja ik zou eerst een nieuwe topic openen want anders begrijpen de mensen het hier niet.haha
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:23 schreef TheMenace het volgende:

[..]

ja ik zou eerst een nieuwe topic openen want anders begrijpen de mensen het hier niet.haha
Sounds like a plan.
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:22 schreef moa het volgende:

[..]

Maar die kunnen we nog verkopen?
ja van mij part verkoop je alles.of de hele club dan hebben de mensen in rotterdam er nog wat aan althans daar gaat het geld toch niet naartoe.nee waarschijnlijk wordt dat geinvesteerd in de Bijlmer...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door TheMenace --
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:24 schreef moa het volgende:

[..]

Sounds like a plan.
anders raken ze hier allemaal helemaal in de warrrrr haha
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 18 augustus 2013 - 19:27   quote  deeplink  
Alhier ziet u de droeftoeterende gloryhunters.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:27 schreef Bosifyable het volgende:
Alhier ziet u de droeftoeterende gloryhunters.
onzin
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:27 schreef Bosifyable het volgende:
Alhier ziet u de droeftoeterende gloryhunters.
we kunnen toch niet beide zijn????
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 augustus 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Kom op zeg, we hebben weliswaar 0 punten na drie wedstrijden, maar vorig jaar haalden we in dezelfde wedstrijden maar 1 punt. En toen werden we (op doelsaldo) derde. Dus alles is nog mogelijk, niets is verloren. De competitie is nog lang. (Of Parijs is nog ver, zoals Joop Zoetemelk zou zeggen)
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:37 schreef feyenoord!!! het volgende:
Kom op zeg, we hebben weliswaar 0 punten na drie wedstrijden, maar vorig jaar haalden we in dezelfde wedstrijden maar 1 punt. En toen werden we (op doelsaldo) derde. Dus alles is nog mogelijk, niets is verloren. De competitie is nog lang. (Of Parijs is nog ver, zoals Joop Zoetemelk zou zeggen)
wat is dat gelul steeds met die domme vergelijking over dezelfde 3 wedstrijden 1 punt daar gaat het niet om.tegen twente had je gewonnen als die scheidsrechter geen jodenkoek had geslikt en tegen de Bijlmer had je minimaal gelijkgespeeld als die scheids geen jodenkoek had geslikt en wat anders....
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 augustus 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:43 schreef TheMenace het volgende:

[..]

wat is dat gelul steeds met die domme vergelijking over dezelfde 3 wedstrijden 1 punt daar gaat het niet om.tegen twente had je gewonnen als die scheidsrechter geen jodenkoek had geslikt en tegen de Bijlmer had je minimaal gelijkgespeeld als die scheids geen jodenkoek had geslikt en wat anders....
En volgens jouw redenering ligt het dus niet aan onze spelers en is dit topic dus volledig overbodig. Eens krijgen we een scheids die wel een goede wedstrijd fluit en dan winnen we gewoon. We hebben niet eeuwig pech. Je kan drie keer verliezen, maar het gaat erom waar je staat na 34 wedstrijden. Er is nog niets verloren. Nu opgeven is het domste wat je kunt doen. Je moet niet achterom kijken, je moet vooruit kijken. De mooie wedstrijden zitten er nu juist aan te komen. Geloof mij, vanaf nu gaan we een stijgende lijn zien.
TheMenace
 TheMenace - zondag 18 augustus 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:46 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

En volgens jouw redenering ligt het dus niet aan onze spelers en is dit topic dus volledig overbodig. Eens krijgen we een scheids die wel een goede wedstrijd fluit en dan winnen we gewoon. We hebben niet eeuwig pech. Je kan drie keer verliezen, maar het gaat erom waar je staat na 34 wedstrijden. Er is nog niets verloren. Nu opgeven is het domste wat je kunt doen. Je moet niet achterom kijken, je moet vooruit kijken. De mooie wedstrijden zitten er nu juist aan te komen. Geloof mij, vanaf nu gaan we een stijgende lijn zien.
tuurlijk ligt het ook aan jezelf dat ontken ik niet maar iedere keer is er ook zo een knjber die boel verkloot.

ok daar houd ik je aan vanaf nu wint Feyenoord alles ook al hebben (we) de scheids tegen (want dat gebeurt sowieso wel)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 augustus 2013 door TheMenace --
feyenoord!!!
 feyenoord!!! - zondag 18 augustus 2013 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 19:51 schreef TheMenace het volgende:

[..]

tuurlijk ligt het ook aan jezelf dat ontken ik niet maar iedere keer is er ook zo een knjber die boel verkloot.

ok daar houd ik je aan vanaf nu wint Feyenoord alles ook al hebben (we) de scheids tegen (want dat gebeurt sowieso wel)
Nu houd ik er absoluut niet van om terug te krabbelen, maar je moet het dan wel goed verwoorden. Je mag me er absoluut aan houden dat het vanaf nu beter gaat en we een stijgende lijn zien. Je mag me er aan houden dat we vanaf nu wedstrijden gaan winnen. Maar ik heb nooit beweerd dat we alles gaan winnen. Tuurlijk zullen we nog wel eens verliezen of gelijk spelen. Maar vanaf nu zal het beter gaan en de top 5 gaan we echt wel halen.
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 20:04 schreef feyenoord!!! het volgende:

[..]

Nu houd ik er absoluut niet van om terug te krabbelen, maar je moet het dan wel goed verwoorden. Je mag me er absoluut aan houden dat het vanaf nu beter gaat en we een stijgende lijn zien. Je mag me er aan houden dat we vanaf nu wedstrijden gaan winnen. Maar ik heb nooit beweerd dat we alles gaan winnen. Tuurlijk zullen we nog wel eens verliezen of gelijk spelen. Maar vanaf nu zal het beter gaan en de top 5 gaan we echt wel halen.
Ik help het je hopen, ik zal de concurrenten aanpassen zodra nodig :)
tomson
 tomson - zondag 18 augustus 2013 - 20:46   quote  deeplink  
Hebben we niet eerst een winterstop of zo ?
moa
 moa - zondag 18 augustus 2013 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 20:46 schreef tomson het volgende:
Hebben we niet eerst een winterstop of zo ?
Ja die hebben we, maar ik richt me alvast op volgend seizoen, dit wordt weer een tussenjaar.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 18 augustus 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 20:47 schreef moa het volgende:

[..]

Ja die hebben we, maar ik richt me alvast op volgend seizoen, dit wordt weer een tussenjaar.
Wat wil je nou duidelijk maken?
piet de paler
 piet de paler - zondag 18 augustus 2013 - 21:15   quote  deeplink  
ik herhaal pas 3 wedstrijden gespeeld. Elvis Manu komt terug, Boetius , Janmaat en nu Armenteros. Bovendien zie ik toch nog wat gebeuren ik hoop BMI erg beperkte speler vind ik.Dus laten we effe stoppen met al die doem scenarios.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 18 augustus 2013 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 augustus 2013 - 20:47 schreef moa het volgende:

[..]

Ja die hebben we, maar ik richt me alvast op volgend seizoen, dit wordt weer een tussenjaar.
positivo%2Blogo_transparant%2Bkl.gif
MMM
 MMM - zondag 18 augustus 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Je blijft ook lachen hier..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het Transfergeruchtentopic Zomerstop 2014









0.0057978