BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Smakeloze reportage AT5: Feyenoord vergelijken met kakkerlakken

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 augustus 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 15:25 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

hoop het voor je. enige vrouw die ik ken met voetbalverstand.
Zeker te weten...!
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 19 augustus 2013 - 15:46   quote  deeplink  
Dan onderschat jij meerdere vrouwen Elmo (Slot)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 augustus 2013 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 15:46 schreef Jan Tol het volgende:
Dan onderschat jij meerdere vrouwen Elmo (Slot)
Hahaha maar nu overschat jij jezelf een beetje Jan...
Zij weet alles ,maar dan ook echt alles van Feyenoord...
Daarbij heeft zij een extreem goede kijk op het spelletje
zodat er in een discusie over voetbal er bij haar vaak geen
spelt is tussen te krijgen..!!!
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 19 augustus 2013 - 16:57   quote  deeplink  
OK, zeg Els welke vlag werd ooit verwijderd bij vak BB, omdat hij te groot was voor de bewakingscamera(s)?
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 augustus 2013 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 15:42 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Laat dan t filmpje zien Roel,die is nog leuker haha
kan ik niet vinden... plaats maar als je hem hebt ;)
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 19 augustus 2013 - 18:23   quote  deeplink  
Geen antwoord ik stop met Els, met een laatste vraag uit welke vak werd Gerard van der Lem altijd uitgescholden voor NSB-er ? (Makkie toch).
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 augustus 2013 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 15:46 schreef Jan Tol het volgende:
Dan onderschat jij meerdere vrouwen Elmo (Slot)
ik ben het volledig eens met Hotjumper wat betreft vrouwen en voetbal, en ook met de enige uitzondering die hij daarop maakt (Els)
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 19 augustus 2013 - 18:25   quote  deeplink  
Toch wel fijn dat je op een openbaar forum blijkbaar anderhalf uur de tijd krijgt om te antwoorden, voor je 'afgeschreven' wordt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 augustus 2013 - 18:29   quote  deeplink  
Gaat niet,post alleen nog via me telefoon..
Maar zo spannend was het ook weer niet :p
Jan Tol
 Jan Tol - maandag 19 augustus 2013 - 18:30   quote  deeplink  
Sorry mensen, voor mij is het nu 18.30 uur sluiten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 19 augustus 2013 - 18:31   quote  deeplink  
Oke lees morgen de antwoorden maar ...
VVout
 VVout - maandag 19 augustus 2013 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 18:17 schreef FR-Elmo het volgende:

[..]

kan ik niet vinden... plaats maar als je hem hebt ;)
Groene rook vanaf het veld,



Paniek achter de schermen,

Groene rook hahahaha
FR-Elmo
 FR-Elmo - maandag 19 augustus 2013 - 18:43   quote  deeplink  
hehehehe
sevillana
 sevillana - maandag 19 augustus 2013 - 21:59   quote  deeplink  
ach, het is maar neuzenvreugd
sevillana
 sevillana - maandag 19 augustus 2013 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 15:51 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Hahaha maar nu overschat jij jezelf een beetje Jan...
Zij weet alles ,maar dan ook echt alles van Feyenoord...
Daarbij heeft zij een extreem goede kijk op het spelletje
zodat er in een discusie over voetbal er bij haar vaak geen
spelt is tussen te krijgen..!!!
klopt ...
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 augustus 2013 - 09:31   quote  deeplink  
Maar wat word er nu gedaan aan deze lasterpraat door een gesubsidieerde haat campagne ?????
Door dit soort dingen twijfel ik of ik mij weer ga vestigen in Nederland.
Misschien te veel eer voor peppi en kokkie, maar dit symboliseerd Nederland ten top nogmaals je mag iedereen beledigen (liefst met subsidie van de gemeente of overheid) behalve Islam en Homofielen. (niets mis met deze groepen hoor)
Kortom waarom grijpt de gemeente Amsterdam niet in ?????. Dus als wij gaan ageren zijn we ineens hooligans ???? kan iemand mij dit eens uitleggen?
JanM
 JanM - dinsdag 20 augustus 2013 - 10:35   quote  deeplink  
Lekker belangrijk
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 augustus 2013 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 10:35 schreef JanM het volgende:
Lekker belangrijk
Dutch approach ?????
Jan Tol
 Jan Tol - dinsdag 20 augustus 2013 - 11:11   quote  deeplink  
Beste Els en Leon hierbij de antwoorden op mijn vragen:
Vraag 1: Het Zeil(span)doek van Ruud van Os, beter bekend als HooligRUUD.
Vraag 2: "Van der Lem... NSB-er" werd geroepen uit het vak BB. (slot)
JanM
 JanM - dinsdag 20 augustus 2013 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 10:53 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Dutch approach ?????
Allemaal huilie huilie en Calimero-gedrag. Maakt toch geen fuck uit: ze noemen ons Kakkerlakken, so what? Wij hebben het over Boeren, Lampies, Tukkers, Duitsers, Vite$$e, Hoerenveen, 020, joden, aRENa, Ferrader, Zwijnaldum, De Hoer, Lulring AKA Kroket. Lekker belangrijk. Het enige dat telt is: Er is maar één FEYENOORD!
VVout
 VVout - dinsdag 20 augustus 2013 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 11:50 schreef JanM het volgende:

[..]

Allemaal huilie huilie en Calimero-gedrag. Maakt toch geen fuck uit: ze noemen ons Kakkerlakken, so what? Wij hebben het over Boeren, Lampies, Tukkers, Duitsers, Vite$$e, Hoerenveen, 020, joden, aRENa, Ferrader, Zwijnaldum, De Hoer, Lulring AKA Kroket. Lekker belangrijk. Het enige dat telt is: Er is maar één FEYENOORD!
Relax Jan, plakje cake.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 augustus 2013 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 11:50 schreef JanM het volgende:

[..]

Allemaal huilie huilie en Calimero-gedrag. Maakt toch geen fuck uit: ze noemen ons Kakkerlakken, so what? Wij hebben het over Boeren, Lampies, Tukkers, Duitsers, Vite$$e, Hoerenveen, 020, joden, aRENa, Ferrader, Zwijnaldum, De Hoer, Lulring AKA Kroket. Lekker belangrijk. Het enige dat telt is: Er is maar één FEYENOORD!
O ja natuurlijk de essentie is dat dit door een gesubsidieerde (gemeente Amsterdam) wordt uitgezonden......Dus de gemeente Amsterdam staat hier dus achter. Maar als jij roept joden joden wordt je door het invoeren van een gemeentelijke politie wet opgepakt .En wat heeft dit met huilie huilie te maken.
ben wel met je eens dat er maar een feyenoord is.
tomson
 tomson - dinsdag 20 augustus 2013 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 18:37 schreef VVout het volgende:

[..]

Groene rook vanaf het veld,

[ filmpje ]

Paniek achter de schermen,

Groene rook hahahaha
http://mobiel.nusport.nl/thijs-zonneveld/3554305/puberhooligans.html
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 augustus 2013 - 13:14   quote  deeplink  
Haha de watjes..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 20 augustus 2013 - 13:16   quote  deeplink  
BOEEEEEEEEE
]125449484010-500x317.jpg
VVout
 VVout - dinsdag 20 augustus 2013 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Goed idee maar dan wel MILFies natuurlijk.
JanM
 JanM - dinsdag 20 augustus 2013 - 14:15   quote  deeplink  
Na Anthony Kroket alweer een ijzersterke column van Thijs. Voor de luiaards onder ons hierbij de tekst:

Dertig man sterk waren ze. De meesten hadden capuchons over hun ogen getrokken. Ze schreeuwden, ze scholden, ze duwden en trokken, ze probeerden over het hek naar het volgende vak te klimmen.

In dat vak was namelijk een groene rookbom afgegaan. En groen, dat was de kleur van het (uit)shirt van Feyenoord. De knokploeg van de harde kern van Ajax-fans zou die ene Feyenoorder, die ondanks het verbod op uitpubliek de Arena binnen was gekomen, wel even het stadion uit slaan.

Ze zouden 'm verpulveren, net als de kakkerlakken in dat filmpje van Kokkie en Kale, de twee halvegaren die voor de camera van AT5 zo'n arm beestje onder een auto gooiden en er daarna hard om lachten.

Maar hoe hard de capuchonkereltjes ook hun best deden om er stoer en dreigend uit te zien: het lukte niet. Een mevrouw twee stoelen verderop verslikte zich in haar krentenbol toen ze ons vak binnen kwamen denderen, maar dat was het dan ook wel. Het waren geen bomen van kerels, geen Hells Angels, geen opgepompte Badr Hari's, geen hooligans zonder voortanden.

Lachwekkend

Het waren dertig jochies. Schattige pubertjes met te veel gel in hun haar en allemaal dezelfde sneakers aan. Ze maakten een hoop lawaai, ze deden alsof ze bad ass motherfuckers waren, maar allemaal hoopten ze dat ze niet écht die ene Feyenoorder tegen zouden komen.

Dertig lawaaimakende pubertjes die de volgende dag op school zouden vertellen hoe stoer het wel niet was wat ze deden: het was lachwekkend en dieptreurig tegelijk. Ik dacht: dit is het dus. Dit is de reden dat er geen uitpubliek meer mee mag naar De Kuip of de Arena. Dit is de reden dat de ME moet uitrukken als Roda JC op bezoek komt. Dit is de reden dat twee derde van het aantal politie-uren voor evenementen op gaat aan het begeleiden van betaald voetbal.

Als er bakstenen door de ruiten van De Kuip worden gegooid staan er jochies op de eerste rij die de volgende dag door hun moeder aan hun oor naar het politiebureau worden getrokken. In Haren wordt een dorpscentrum gesloopt omdat er een stel verveelde scholieren langskwam op een feestje waarvoor ze niet waren uitgenodigd. In Eindhoven schopten dronken tieners bijna iemand dood, op een voetbalveld in Almere helemaal.

Twintig moeders

Copy-paste-pubers zijn het. Ze komen naar het stadion, of naar een Facebookfeestje, om te zieken en om rotzooi te schoppen. Ze verstoppen zich in een massa, achter leeftijdsgenoten die hetzelfde doen. Ze zoeken samen de confrontatie met de politie en de stewards, ze doen alles om een stadionverbod te krijgen - en 'm daarna weer te ontlopen.

Maar ik begin me hoe langer hoe meer af te vragen of de aanpak van de huidige generatie capuchonhooligans niet averechts werkt. Hoe serieuzer je ze neemt, hoe mooier ze het vinden. Misschien moeten we maar eens ophouden met de oplossing zoeken in meer politie-inzet, buscombi's, persoonsgebonden seizoenskaarten en nog meer regeltjes. Mijn voorstel: geef de ME een weekend vrij en zet twintig moeders tussen de puberhooligans.

Ik wil wedden dat ze poeslief zijn.
Door: NUsport/Thijs Zonneveld
FR-Elmo
 FR-Elmo - dinsdag 20 augustus 2013 - 17:25   quote  deeplink  
klinkt als petje
Bosifyable
 Bosifyable - dinsdag 20 augustus 2013 - 18:43   quote  deeplink  
*proest*
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 20 augustus 2013 - 19:20   quote  deeplink  
Leuk stukje hahashas maar aanzetten voor haat op tv????????????????keuren jullie dit goed door schouders op te halen??????????Ik heb even weinig te doen,en ben over 3 weken in Rotterdam, ik ga een brief schtijven naar at5 het antwoord zal ik hier op het forum zetten,

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5998
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Smakeloze reportage AT5: Feyenoord vergelijken met kakkerlakken









0.0062320