BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - NAC Breda (zondag 25 augustus 2013, 14:30) 3-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
tomson
 tomson - zondag 25 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 20:55 schreef RenatoBos het volgende:
Vilhena draait nu toch ook wel lang genoeg mee..?
Niet overdrijven. Scheelt toch wel een jaar of 3..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 20:59 schreef tomson het volgende:

[..]

Niet overdrijven. Scheelt toch wel een jaar of 3..
Klopt, maar speelt nu lang genoeg mee is mijn mening..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door RenatoBos --
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 25 augustus 2013 - 21:09   quote  deeplink  
Vilhena krediet geven?
Nee.
Rijp om eens de keiharde bank te gaan voelen. Wordt ie beter van.
sevillana
 sevillana - zondag 25 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 21:07 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Klopt, maar speelt nu lang genoeg mee is mijn mening..
maar naar jouw mening wordt dus niet gevraagd ... ;)
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 21:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

maar naar jouw mening wordt dus niet gevraagd ... ;)
Werd jij geroepen d:-))
VVout
 VVout - zondag 25 augustus 2013 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 20:55 schreef RenatoBos het volgende:
Vilhena draait nu toch ook wel lang genoeg mee..?
Hij loopt wel een tijdje mee maar voor een jonge speler is het belangrijk dat alles om hem heen redelijk goed loopt om progressie te kunnen maken. Als de mensen om hem heen aan het emmeren zijn heeft hij minder houvast aan zijn team en komt hij er ook moeilijker uit. Hij is nou niet iemand die ik er met kop en schouders qua karakter boven uit vind steken en de boel op sleeptouw neemt.
Sensi
 Sensi - zondag 25 augustus 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 19 augustus 2013 - 04:42 schreef Sensi het volgende:
Dit topic is gestart door Renato dus dat worden de eerste 3 punten van t seizoen!
Zei t toch =) Geld voor volgende week ook weer zie ik, 3 punten. (Maak jij dr nog ff 1tje aan voor aanstaande donderdag chef!) Dan pakken we die russen van de week ook. Ben positief gesteld na vandaag alleen vond ik nog steeds dat Schaken niet meer mee kan. Zal blij zijn als JP terug is van zijn blessure en als Manu ingezet kan worden vanaf volgende week. En wanneer word Lexie nou is CM neergezet.. Werken en verdedigen doet ie goed maar scoren veel en veel minder.. Hoop dat Koeman dat ook is in gaat zien.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 21:51 schreef Sensi het volgende:

[..]

Zei t toch =) Geld voor volgende week ook weer zie ik, 3 punten. (Maak jij dr nog ff 1tje aan voor aanstaande donderdag chef!) Dan pakken we die russen van de week ook. Ben positief gesteld na vandaag alleen vond ik nog steeds dat Schaken niet meer mee kan. Zal blij zijn als JP terug is van zijn blessure en als Manu ingezet kan worden vanaf volgende week. En wanneer word Lexie nou is CM neergezet.. Werken en verdedigen doet ie goed maar scoren veel en veel minder.. Hoop dat Koeman dat ook is in gaat zien.
Als dat helpt voor as donderdag ga ik er gelijk 1 maken..
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2013 - 17:16   quote  deeplink  


Wat sfeer tijdens de wedstrijd, op het eind is de groene rook op vak W te zien..
tomson
 tomson - maandag 26 augustus 2013 - 17:23   quote  deeplink  
Geen boetes en stadionverboden hier ?
dr love
 dr love - maandag 26 augustus 2013 - 17:41   quote  deeplink  
Ongelooflijk toch die overdreven blijdschap NAC hoort niet eens in de eredivisie te spelen, zo zwak en Feyenoord doet alsof ze de championsleage hebben gewonnen, laten ze maar eerst eens vijf wedstrijden met degelijke tegenstanders winnen, als ze van krasnodar winnen en er is weer balans op het middenveld dan ben ik weer heel positief voor Feyenoord maar eerst geen worden maar daden en voorlopig is het nog laagdrempelig en te veel slap geluk van spelers en trainer.
piet de paler
 piet de paler - maandag 26 augustus 2013 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 17:41 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk toch die overdreven blijdschap NAC hoort niet eens in de eredivisie te spelen, zo zwak en Feyenoord doet alsof ze de championsleage hebben gewonnen, laten ze maar eerst eens vijf wedstrijden met degelijke tegenstanders winnen, als ze van krasnodar winnen en er is weer balans op het middenveld dan ben ik weer heel positief voor Feyenoord maar eerst geen worden maar daden en voorlopig is het nog laagdrempelig en te veel slap geluk van spelers en trainer.
Van mij hoef je geen feyenoord fan te zijn hoor, van mij hoef je geen positief verhaal op te hangen van mij hoef je ook niet op dit forum te zijn dus van mij mag je ...........
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 augustus 2013 - 18:01   quote  deeplink  
Hahahaha
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2013 - 18:01   quote  deeplink  
Ghehe..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 augustus 2013 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 17:41 schreef dr love het volgende:
Ongelooflijk toch die overdreven blijdschap NAC hoort niet eens in de eredivisie te spelen, zo zwak en Feyenoord doet alsof ze de championsleage hebben gewonnen, laten ze maar eerst eens vijf wedstrijden met degelijke tegenstanders winnen, als ze van krasnodar winnen en er is weer balans op het middenveld dan ben ik weer heel positief voor Feyenoord maar eerst geen worden maar daden en voorlopig is het nog laagdrempelig en te veel slap geluk van spelers en trainer.
Oh, dr. Love, wat bedoel je met 'laagdrempelig'?
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2013 - 18:04   quote  deeplink  
Zichzelf neem ik aan..
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 26 augustus 2013 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 18:04 schreef RenatoBos het volgende:
Zichzelf neem ik aan..
Dr. Love is de Forum-goeroe.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 26 augustus 2013 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 18:06 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dr. Love is de Forum-goeroe.
Sikh%252Bfan%252Bof%252BS.%252BManmohan%252BSingh.jpg

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 26 augustus 2013 door RenatoBos --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - NAC Breda (zondag 25 augustus 2013, 14:30) 3-1









0.0083019