|
|
nora
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 10:26 schreef Peterhs het volgende:[..] Ik ben bang voor hetzelfde, maar dan tekent hij rechtstreeks voor het niet behalen van het kampioensschap en overwintering in CL. Dus niet de juiste vervangers !! |
|
|
|
|
drik
|
|
|
Als er geen vervangers komen is het een korte pijn zijn zo klaar met voetballen kan alles niet met eigen jeugd opvangen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 09:14 schreef nora het volgende:[..] Als dat zo is dat zou betekenen dat Eriksen niet byzonder is als je zo makkelijk een vervanger hebt. Integendeel zelfs, hij is juist bijzonder goed. Alleen hebben we daar een aantal opties voor die ook over heel veel talent beschikken. Fischer Serrero en Andersen komen voor die positie in beeld terwijl Klaassen eigenlijk de enige echte opvolger voor de Jong is ( ervan uitgaande dat je dezelfde types op die posities wil hebben).. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
nora
|
|
|
Klopt maar Klaasen voor de Jong kan ik mee leven alhoewel de Jong nu wel zeker blijft, maar Serrero een techn/vaardige speler alleen mist hij nog het overzicht en de slimheid van Eriksen ik zou dan meer gaan voor Andersen een Laudrup type maar is nog niet zo ver als Eriksen dus ik vrees het ergste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2013 door nora -- |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Waar ik me zorgen over maak is dat Ajax bij de verkoop van zowel Alderweireld en Eriksen niemand wordt aangetrokken. Omdat Ajax dan ook in de breedte bij blessures direct kwaliteit verliest. Ook lijkt Ajax voorspelbaar te worden voor andere teams om zich tegen te weren. Veel mensen vonden het prima dat Boerrichter vertrok. Ik zie dat anders. In een wedstrijd als tegen Feyenoord was zijn speelstijl juist het geen wat ontbrak. Bojan zijn rendement was zo matig. Dan heb je een plan B om meer via de flank te spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 18:09 schreef nora het volgende:Klopt maar Klaasen voor de Jong kan ik mee leven alhoewel de Jong nu wel zeker blijft, maar Serrero een techn/vaardige speler alleen mist hij nog het overzicht en de slimheid van Eriksen ik zou dan meer gaan voor Andersen een Laudrup type maar is nog niet zo ver als Eriksen dus ik vrees het ergste. Het is toch logisch dat iemand niet zo ver is als Eriksen, anders had ie namelijk wel in de basis gestaan wekelijks. Ajax is nu eenmaal een opleidingsclub, andere spelers moeten opstaan als Eriksen weggaat, bijvoorbeeld een Fischer en Sigthorson. Op die manier kan Andersen langzaam aan belangrijker worden binnen het elftal...
Eriksen was ook niet vanaf dag 1 zo goed, het is maar goed dat men hem die tijd wel heeft gegund anders was ie er nu niet meer geweest, datzelfde geld voor de talenten die er nu staan.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 18:24 schreef Bobby1972 het volgende:Waar ik me zorgen over maak is dat Ajax bij de verkoop van zowel Alderweireld en Eriksen niemand wordt aangetrokken. Omdat Ajax dan ook in de breedte bij blessures direct kwaliteit verliest. Ook lijkt Ajax voorspelbaar te worden voor andere teams om zich tegen te weren. Veel mensen vonden het prima dat Boerrichter vertrok. Ik zie dat anders. In een wedstrijd als tegen Feyenoord was zijn speelstijl juist het geen wat ontbrak. Bojan zijn rendement was zo matig. Dan heb je een plan B om meer via de flank te spelen. Vooor Alderweireld is allang een andere speler aangetrokken, en voor Eriksen ook. Namelijk de talenten genaamd vd Hoorn en Andersen.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Eriksen is zowel links als rechtsbenig....belangrijk!!! want de Boer zet altijd een linksbenige op links en een rechtsbenige op rechts of hij is zowel links als rechtsbenig....
1)Serero is zowel links als rechtsbenig 2)Fisher rechtsbenig 3)Andersen rechtsbenig.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 18:24 schreef Bobby1972 het volgende:Waar ik me zorgen over maak is dat Ajax bij de verkoop van zowel Alderweireld en Eriksen niemand wordt aangetrokken. Omdat Ajax dan ook in de breedte bij blessures direct kwaliteit verliest. Ook lijkt Ajax voorspelbaar te worden voor andere teams om zich tegen te weren. Veel mensen vonden het prima dat Boerrichter vertrok. Ik zie dat anders. In een wedstrijd als tegen Feyenoord was zijn speelstijl juist het geen wat ontbrak. Bojan zijn rendement was zo matig. Dan heb je een plan B om meer via de flank te spelen. met name in de omschakeling heb je snelle spelers nodig...spelers die niet altijd naar binnen trekken...Sigthorsson wordt dan ook beter in stelling gebracht....vorig seizoen was PSV aan het drukken tijdens PSV-Ajax...in de omschakeling de bal snel naar voor en doelpunt(Boerrigter)...met name in de E.L. en C.L. heb je dit soort snelle spelers met body nodig....Stephan El Shaarawy gezien gisteren tegen PSV...supersnel en body!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 19:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Eriksen is zowel links als rechtsbenig....belangrijk!!! want de Boer zet altijd een linksbenige op links en een rechtsbenige op rechts of hij is zowel links als rechtsbenig.... 1)Serero is zowel links als rechtsbenig 2)Fisher rechtsbenig 3)Andersen rechtsbenig.... Eriksen zowel links als rechtsbenig?? Hij heeft geen chocolade been maar is echt niet twee benig hoor..
voor de drie andere spelers die je noemt geld hetzelfde.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Over die CL trouwens en europees club voetbal:
Je ziet langzaam het grote geld toch z'n bedenkingen krijgen. Bij Malaga was de geldschieter van dienst al opgestapt, bij Anzi nu ook einde maximaal geld uitgeven. Zouden er meer gaan volgen? |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 19:44 schreef remco k het volgende:[..] Eriksen zowel links als rechtsbenig?? Hij heeft geen chocolade been maar is echt niet twee benig hoor.. voor de drie andere spelers die je noemt geld hetzelfde.. Wiki ! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wiki of mijn eigen ogen.. Ik denk dat ik dan maar mijn eigen ogen ga geloven.. Je uitroepteken maakt het niet meer waar trouwens. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 21:46 schreef remco k het volgende:[..] Wiki of mijn eigen ogen.. Ik denk dat ik dan maar mijn eigen ogen ga geloven.. Je uitroepteken maakt het niet meer waar trouwens. Ik ga met Sjakie mee.....jij kan onmogelijk alles zien ouwe.....tenzij je van der Gijp heet.....nu weet ik toevallig je achternaam.....dus sluit ik dat uit |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 21:46 schreef remco k het volgende:[..] Wiki of mijn eigen ogen.. Ik denk dat ik dan maar mijn eigen ogen ga geloven.. Je uitroepteken maakt het niet meer waar trouwens. Hahaha jij bent onverbeterlijk Remco...eigenlijk een echte neus want die staan bekend als arrogant...tenminste dat zeggen die kakkerlakken tegen mij op het werk dat wij neuzen arrogant zijn....je kan naar die uitroeptekens kijken maar je kan ook naar de wikipedia site gaan....dus niet te arrogant go!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ga met Sjakie mee.....jij kan onmogelijk alles zien ouwe.....tenzij je van der Gijp heet.....nu weet ik toevallig je achternaam.....dus sluit ik dat uit Ik denk dat ik weet hoe jij mijn achternaam weet...hoop dat je deze niet bekend maakt...ze hoeven hier niet te weten dat ik een vaste medewerker van Ajax ben maatje... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 23:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat ik weet hoe jij mijn achternaam weet...hoop dat je deze niet bekend maakt...ze hoeven hier niet te weten dat ik een vaste medewerker van Ajax ben maatje... Lezen Sjakie.....heb het over Remco |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 23:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Ik denk dat ik weet hoe jij mijn achternaam weet...hoop dat je deze niet bekend maakt...ze hoeven hier niet te weten dat ik een vaste medewerker van Ajax ben maatje... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Pfff....open boekie......weet waar je woont man |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Niet belangrijk..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahaha jij bent onverbeterlijk Remco...eigenlijk een echte neus want die staan bekend als arrogant...tenminste dat zeggen die kakkerlakken tegen mij op het werk dat wij neuzen arrogant zijn....je kan naar die uitroeptekens kijken maar je kan ook naar de wikipedia site gaan....dus niet te arrogant go!!! Nou laat mij eens even 5 goals met links zien dan van Eriksen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 21:53 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ga met Sjakie mee.....jij kan onmogelijk alles zien ouwe.....tenzij je van der Gijp heet.....nu weet ik toevallig je achternaam.....dus sluit ik dat uit Wat lul jij nu weer dom dan. Zie alles van Ajax. En iemand die twee enig is zou over het algemeen vrij veel met links doen maar dat doet ie gewoon niet. Tweebenig ben je als je zwakkere been vrijwel net zo sterk is als je goede been. Sneijder is tweebenig. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 23:08 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Hahaha jij bent onverbeterlijk Remco...eigenlijk een echte neus want die staan bekend als arrogant...tenminste dat zeggen die kakkerlakken tegen mij op het werk dat wij neuzen arrogant zijn....je kan naar die uitroeptekens kijken maar je kan ook naar de wikipedia site gaan....dus niet te arrogant go!!! Je laatste zin begrijp ik geen fuck van. Oja Wikipedia kan iedereen van alles op veranderen. Op die manier wordt die site namelijk grotendeels onderhouden. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 23:59 schreef remco k het volgende:[..] Je laatste zin begrijp ik geen fuck van. Oja Wikipedia kan iedereen van alles op veranderen. Op die manier wordt die site namelijk grotendeels onderhouden. Zeer scherp op t end vd dag..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijk. Hij is zowaar nog rechtsbenig ook. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Kruik zeiker ben je....en hou is op met dat doordrammen......tering betweter
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Flikker op joh mafkees. Als iemand zeg dat ik ongelijk heb bewijs ik mijn gelijk.
Waar heb jij ineens last van man. Slaap je op de bank ofzo. Mocht je er niet op vandaag. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Jij wil je gelijk....is heel wat anders.....slome
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Nenam_tiL -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het staat er toch gewoon blinde. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Dan zullen we het ijs weer doorbreken met de melding dat ik 3-benig ben. hehehe |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij is dat het hele punt als je ff alles had gelezen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ook daar staat trouwens dat ie rechts is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Maar wat er staat is toch totaal niet relevant, iedereen ziet de dingen toch ook gewoon met eigen ogen.. Eriksen doet heel erg weinig met links en wordt in mijn optiek gewoon onterecht tweebenig genoemd.. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 - 10:50 schreef Eide het volgende:Eens dat Poulsen in balbezit niets toevoegd maar jd hoeft toch ook niet 10 artiesten als veldspeler te hebben. De hardheid en slimmigheid van Poulsen is wel iets dat Ajax verder mist. Iemand die onruststokers bij de tegenstander af en toe onder het gras stopt. Ik denk dat juist dit Ajax iemand als Poulsen nodig heeft tegen fysiek ingestelde tegenstanders. Daar heb je deels gelijk in....door zijn harde charges laat hij zijn tegenstanders zien dat er niets te halen valt....maar als CVM wordt er iets meer gevraagd...in het begin bij Ajax gaf hij soms een goede dieptepass...en die mis ik de laatste tijd bij hem.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: klopt. maar 5 star weakfoot houdt hier 2benig in... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote: Excuse me kon twee kanten op.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ook die site is de mening van mensen.. Ik zie Eriksen zelden iets met links doen, alleen her en der wat balletjes in 1 keer breed leggen en dat is het ook wel..
Vind trouwens dat het woord tweebenig veel te makkelijk gebruikt wordt. Sneijder is tweebenig, die schoot er zelfs vrije trappen met links in bij Ajax als ik me niet vergis, nam ook de corners met rechts en links..
Jij Eriksen dat weleens zien doen?? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:44 schreef remco k het volgende:[..] Ook die site is de mening van mensen.. Ik zie Eriksen zelden iets met links doen, alleen her en der wat balletjes in 1 keer breed leggen en dat is het ook wel.. Vind trouwens dat het woord tweebenig veel te makkelijk gebruikt wordt. Sneijder is tweebenig, die schoot er zelfs vrije trappen met links in bij Ajax als ik me niet vergis, nam ook de corners met rechts en links.. Jij Eriksen dat weleens zien doen?? nee, maar ik zeg ook niet dat Eriksen 2 benig is... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahaha.. Oke.. Wat ben je dan aan het doen als ik vragen mag? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zelfs vd vaart krijgt trouwens 4 sterren met zijn zwakke been en die is toch echt stijf links.. Kijken of er nog een mooier voorbeeld te vinden valt |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nou ja, ik dacht dat jij met Wiki wou aantonen dat Eriksen rechtsbenig was... dacht ik: he ik ken een site waarop staat dat ie 2 benig is...
dus ja... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
van Persie 4 sterren, ook stijf links |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:48 schreef remco k het volgende:Zelfs vd vaart krijgt trouwens 4 sterren met zijn zwakke been en die is toch echt stijf links.. Kijken of er nog een mooier voorbeeld te vinden valt Bale ook.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k