BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gaat Ajax dit seizoen de Doelstellingen; overwinteren CL en Landskampioen halen?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:40 schreef remco k het volgende:
Maar wat er staat is toch totaal niet relevant, iedereen ziet de dingen toch ook gewoon met eigen ogen.. Eriksen doet heel erg weinig met links en wordt in mijn optiek gewoon onterecht tweebenig genoemd..
Jij hebt hier vaak lopen verkondigen dat spelers die linksbenig zijn bij de Boer nooit op rechts gestald worden...

Als Eriksen alleen alles met rechts doet waarom zet hij hem dan niet aanvallend rechts op het middenveld??? Vanwege Siem ??? Denk het niet anders zou hem daar nu neer zetten en Serero op links.....lijkt me...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Jack Huntelaar --
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Jij hebt hier vaak lopen verkondigen dat spelers die linksbenig zijn bij de Boer nooit op rechts gestald worden...

Als Eriksen alleen alles met rechts doet waarom zet hij hem dan niet aanvallend rechts op het middenveld??? Vanwege Siem ??? Denk het niet anders zou hem daar nu neer zetten en Serero op links zetten lijkt me...
Hoho kerel, nu moet je geen dingen gaan verzinnen pik..

Ik zeg dat hij nooit een rechtsbenige speler op linksback zet en andersom en dat ie een centrum wil met een rechts en linksbenige speler.

Dat zijn heel wat andere uitspraken dan dat jij zegt welke ik gedaan zou hebben, je moet me geen woorden in de mond leggen..

Dat zijn compleet andere posities en belangen dan op de aanvallend ingestelde posities, hij stelt toch ook Fischer als linksbuiten op..
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:52 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Als Eriksen alleen alles met rechts doet waarom zet hij hem dan niet aanvallend rechts op het middenveld??? Vanwege Siem ??? Denk het niet anders zou hem daar nu neer zetten en Serero op links.....lijkt me...
En Serrero is ook gewoon rechts.. Daarnaast is Eriksen gewend aan zijn positie en het samenspel met Fischer en Blind ( komende wedstrijd Boilesen.).. De Boer zou wel gek zijn als ie dat omdraait, al zou het voor Bojan wel lekker zijn..
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 22 augustus 2013 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg dat hij nooit een rechtsbenige speler op linksback zet en andersom en dat ie een centrum wil met een rechts en linksbenige speler.

Dat zijn heel wat andere uitspraken dan dat jij zegt welke ik gedaan zou hebben, je moet me geen woorden in de mond leggen..

Dat zijn compleet andere posities en belangen dan op de aanvallend ingestelde posities, hij stelt toch ook Fischer als linksbuiten op..
is overigens ook 5 star weakfoot
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

is overigens ook 5 star weakfoot
Heb ik ook niet veel met links zien doen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Die uitspraken deed je inderdaad over de CV's...dat is ook weer zo...
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die uitspraken deed je inderdaad over de CV's...dat is ook weer zo...
Dat weet ik...:-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat weet ik...:-)
Hahaha ben jij familie van Johan?? dat moet haast wel....
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha ben jij familie van Johan?? dat moet haast wel....
Ik denk dat ik nog eigenwijzer ben....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Kon je maar zo goed voetballen...dan had ik er geen moeite mee....hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Hehehehehehehe....ik zeg ff niks
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:13 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Kon je maar zo goed voetballen...dan had ik er geen moeite mee....hahahaha
Iedereen in zijn waarde laten.. Dat is de sleutel tot persoonlijk succes..

Is moeilijk zat hoor, probeer het zelf altijd maar lukt niet altijd..
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehehehehe....ik zeg ff niks
Non verbale communicatie, je hebt het al gezegd..
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 22:17   quote  deeplink  
Jij kan me trouwens ook iets te goed praten met een ondertoon...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:17 schreef remco k het volgende:
Wie?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:17 schreef remco k het volgende:
Komt omdat jij begrijpend leest
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

O was jij het....hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:27 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

O was jij het....hahahaha
Hehehehehe.....ik kan hier jongens over het randje laten gaan....ben een tering gappie Sjakie.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hehehehehe.....ik kan hier jongens over het randje laten gaan....ben een tering gappie Sjakie.....
vertel mij wat....lache....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 22:38   quote  deeplink  
Soms is het nodig Sjakie.....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Soms is het nodig Sjakie.....
Ik weet het pik....anders wordt het 1 grote grijze massa met Remco als aanvoerder...hahahaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik weet het pik....anders wordt het 1 grote grijze massa met Remco als aanvoerder...hahahaha
Ach Remco is een best jong....eigengereid dat wel ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ach Remco is een best jong....eigengereid dat wel ;-)
Weet ik....hij is niet verkeerd...heeft wel enigszins inzicht...hahaha...zo'n eigenheimer moet er tussen zitten...zou graag Cruyff geheten hebben denk ik....
infamous psv
 infamous psv - donderdag 22 augustus 2013 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Weet ik....hij is niet verkeerd...heeft wel enigszins inzicht...hahaha...zo'n eigenheimer moet er tussen zitten...zou graag Cruyff geheten hebben denk ik....
Hij komt meer over als een VGaal type..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:57 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hij komt meer over als een VGaal type..
Nee man....Lex Immers....overal opknallen.....maar o wee als hij gewisseld wordt....dan is meneer boos......hehehehehehe
remco k
 remco k - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:20 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Is echt niet zo moeilijk hoor.. Alleen praten sommige mensen liever dan dat ze luisteren.. Of lezen in dit geval.
remco k
 remco k - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 23:02 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee man....Lex Immers....overal opknallen.....maar o wee als hij gewisseld wordt....dan is meneer boos......hehehehehehe
Ik houd er niet van om gepasseerd te worden nee. Maar ik zorg er ook altijd voor dat dit niet gebeurt..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 22:41   quote  deeplink  
Denk dat ze makkelijk gaan overwinteren met al die voedselpakketten....
remco k
 remco k - vrijdag 30 augustus 2013 - 12:37   quote  deeplink  
De doelstellingen zijn door de Boer al bijgesteld. In een persconferentie gaf hij aan in eerste instantie voor de derde plek te moeten kijken gezien de tegenstand, maar uiteraard keihard te willen vechten.. En dat is ook wel een logische uitspraak..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 11 september 2013 - 20:49   quote  deeplink  
Mijn broertje is positief!!!

Huntelaar ziet kansen voor Ajax: "Overwintering mogelijk"

Ajax is in de Champions League van dit jaar opnieuw ingedeeld in de Poule des Doods. Toch is Klaas-Jan Huntelaar positief gestemd over de overlevingskansen van de Amsterdammers. Europese overwintering behoort zeker tot de mogelijkheden, meent de spits van Schalke 04
"Ajax heeft nooit geluk met de loting. Ze krijgen het lastig", opent Huntelaar zijn betoog tegenover Voetbal International. "Ook is het jammer dat ze beginnen tegen Barcelona. Als Milan wint van Celtic, staat Ajax gelijk op achterstand."
Huntelaar ziet evenwel kansen. "Barcelona zal normaal gesproken groepswinnaar worden, maar voor de tweede plaats is Ajax niet kansloos. Als je goed speelt tegen Milan, zijn er mogelijkheden. In elk geval kunnen ze derde worden en doorgaan in de Europa League.
Eide
 Eide - woensdag 11 september 2013 - 22:27   quote  deeplink  
KJH heeft ook gewoon gelijk. Je moet eerlijk zijn en stellen dat Ajax geen favoriet is voor die 2e plek maar onmogelijk is het ook niet. Het hangt in mijn ogen om Fischer en Bojan. Die 2 zijn goed genoeg voor de CL en de Europese top, maar moeten wel opstaan.

ALs die 2 niet het verschil gaan maken wordt het wel een heel moeilijk verhaal. Ajax kan niet op Siem de Jong alleen drijven.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 september 2013 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 september 2013 - 22:27 schreef Eide het volgende:
KJH heeft ook gewoon gelijk. Je moet eerlijk zijn en stellen dat Ajax geen favoriet is voor die 2e plek maar onmogelijk is het ook niet. Het hangt in mijn ogen om Fischer en Bojan. Die 2 zijn goed genoeg voor de CL en de Europese top, maar moeten wel opstaan.

ALs die 2 niet het verschil gaan maken wordt het wel een heel moeilijk verhaal. Ajax kan niet op Siem de Jong alleen drijven.
Daar zijn mijn broer en ik het over eens Eide!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 12 september 2013 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 september 2013 - 22:27 schreef Eide het volgende:

Als je de vi hebt gelezen. Ajax Word geanalyseerd in de cl bulletin. Fluwelen revolutie is begonnen bij de uit wedstrijd bij real.
Er word ook over de tactiek gesproken en de boer heeft 3 jaar geleden gezegd toen hij aantrad dat een linkspoot op links speelt en rechtspoot op rechts. We spelen nu met minder spelers uit de opleiding dan toen.
Eide
 Eide - donderdag 12 september 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 september 2013 - 20:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Als je de vi hebt gelezen.
Ik hou niet van voetbalbladen en -programma's. Te makkelijk, te opportunistisch voor mij.

Ik wil niet te veel hangen aan de woorden van FdB 3 jaar geleden. Hij is nog altijd een onervaren coach. Ook aan de woorden van de revolutie niet te veel trouwens. Ik hecht met name aan de uitgesproken intenties en wil wel zien dat men er alles aan doet die intenties waarheid te laten worden. Wat dan de termijnen zijn boeit me iets minder.

Juist daarom ben ik wel ontstelt over het uitblijven van een transfer van bijvoorbeeld Maher. Ik snap waarom men hem niet wilde kopen voor een vertrek van Eriksen maar ik ben fan van die gast.

Nou ja, met FdB zijn de voetballende intenties altijd goed. De test van de directie komt nu. Ben benieuwd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 12 september 2013 door Eide --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 september 2013 - 22:24   quote  deeplink  
van der Aat heeft het licht gezien.....opbokken met die gast.

Ach Eide....dan maar een jaartje minder.....volgend seizoen weer knallen met hopelijk wat meer Nederlanders in de selectie
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 12 september 2013 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 september 2013 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:
van der Aat heeft het licht gezien.....opbokken met die gast.

Ach Eide....dan maar een jaartje minder.....volgend seizoen weer knallen met hopelijk wat meer Nederlanders in de selectie
Dat vind ik ook Neman....hopelijk meer Nederlanders...de begintoon is gezet want v.d. Hoorn en Duarte zijn Nederlanders al komen de ouders van Duarte van de Kaapverdische eilanden (Portugal)...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 september 2013 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 september 2013 - 23:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat vind ik ook Neman....hopelijk meer Nederlanders...de begintoon is gezet want v.d. Hoorn en Duarte zijn Nederlanders al komen de ouders van Duarte van de Kaapverdische eilanden (Portugal)...
Yep er zijn er nog meer....en dan gaat het nederlands elftal ook weer voetballen ;-)
Eide
 Eide - donderdag 12 september 2013 - 23:21   quote  deeplink  
De eerste hype is er nu wel vanaf en de aanhoudende kampioenschappen beginnen weer gewoon te worden en dus kijken nu veel fans echt naar die uitspraken over de Europese top. Gelijk hebben ze. De directie heeft nu 2 jaar gehad om de organisatie naar de hand te zetten, de financiƫn in order te brengen en de juiste mensen binnen te halen. Dan moeten nu de stappen voorwaarts gaan komen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 12 september 2013 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 september 2013 - 23:21 schreef Eide het volgende:
De eerste hype is er nu wel vanaf en de aanhoudende kampioenschappen beginnen weer gewoon te worden en dus kijken nu veel fans echt naar die uitspraken over de Europese top. Gelijk hebben ze. De directie heeft nu 2 jaar gehad om de organisatie naar de hand te zetten, de financiƫn in order te brengen en de juiste mensen binnen te halen. Dan moeten nu de stappen voorwaarts gaan komen.
Pfff Eide......lange zin ouwe......haal ff adem
nora
 nora - vrijdag 13 september 2013 - 08:59   quote  deeplink  
Maar waar het omgaat kan Ajax overleven in de CL ? dan moet ik helaas zeggen nee geen kans,het zal een strijd worden voor plaats 3.Ajax is nu zwakker als afgelopen seizoen, ik vrees dat Eriksen belangrijker was dan de meeste denken hier.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 13 september 2013 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 - 08:59 schreef nora het volgende:
Maar waar het omgaat kan Ajax overleven in de CL ? dan moet ik helaas zeggen nee geen kans,het zal een strijd worden voor plaats 3.Ajax is nu zwakker als afgelopen seizoen, ik vrees dat Eriksen belangrijker was dan de meeste denken hier.
Als ik heel eerlijk bent denk ik dat Ajax hooguit 3 punten weet te vergaren, gewonnen in de thuiswedstrijd tegen Celtic, en dat we gewoon 4e worden.
Eide
 Eide - vrijdag 13 september 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 - 08:59 schreef nora het volgende:
Ik vind AC Milan geen onoverwinnelijke ploeg. Ajax is wel de underdog tegen Milan maar als Ajax 6 punten pakt tegen Celtic (wat wel de uitgangspositie moet zijn) dan zijn er tegen Milan best mogelijkheden.
nora
 nora - vrijdag 13 september 2013 - 11:45   quote  deeplink  
Ja ik heb ook geen hoge pet op van AC Milan maar ik ben van mening dat Ajax op dit moment zwakker is als vorig jaar, en zeker nog niet in vorm is, daarom denk ik dat op dit moment zeker minder is als AC Milan.Dus de derde plaats de meest waarschijnlijke plek waar we ons op moeten richten, of de swing moet er in komen en moeten ze gaan draaien en dan bedoel ik Bojan en Fischer en Siggi.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 september 2013 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 12 september 2013 - 22:19 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik hou niet van voetbalbladen en -programma's. Te makkelijk, te opportunistisch voor mij.

Ik wil niet te veel hangen aan de woorden van FdB 3 jaar geleden. Hij is nog altijd een onervaren coach. Ook aan de woorden van de revolutie niet te veel trouwens. Ik hecht met name aan de uitgesproken intenties en wil wel zien dat men er alles aan doet die intenties waarheid te laten worden. Wat dan de termijnen zijn boeit me iets minder.

Juist daarom ben ik wel ontstelt over het uitblijven van een transfer van bijvoorbeeld Maher. Ik snap waarom men hem niet wilde kopen voor een vertrek van Eriksen maar ik ben fan van die gast.

Nou ja, met FdB zijn de voetballende intenties altijd goed. De test van de directie komt nu. Ben benieuwd.
Vond sulejmani bij heerenveen ook goed spelen, vooral tegen ajax.
El hamdaoui vond ik ook goed spelen, bij az.
Bulykin scoorde makkelijk bij ado.
dat zegt dus niks.

Maher werd belangrijk gemaakt bij az, alles ging over hem.
Dat resulteerde in soms een goede en soms een slechte wedstrijd.
Az stond vaak onderin het rechter rijtje. Top wedstrijden werden verloren.
Omdat maher in de wedstrijden niet zijn stempel kon drukken.
Ja, in de beker speelde hij tegen psv een goede wedstrijd.
Maar je gaat niet op 1 top wedstrijd een speler kopen.

Je ziet het nu, maher speelt veel minder goed bij psv. omdat niet alles over hem gaat.
dat gaat bij ajax ook niet. Ajax zal een goede reden hebben gehad waarom ze dat niet gedaan hebben.

De intenties van de boer was dat ajax weer ouderwets ging voetballen. links op links en rechts op rechts en niet andersom. Wat zijn de uitgesproken teksten dan nu nog waard?
Helemaal niks. De intenties was ook dat Ajax gat met de europese top ging verkleinen. Nu zegt hij dat wij er nooit meer tussen zullen staan.
Ik moet wel vermelden dat we er bijna waren. Er ging iets mis in zagreb.
Je kan zoals city de doelstelling hebben om met dure spelers en een goede trainer kampioen te worden en europa te veroveren. Dat is ook niet gelukt.

Aankopen zegt niks hoe duur ze ook zijn. Met of zonder Maher is de kans dat we door zouden gaan even groot, namelijk klein. Dat vergroot je niet door een speler te kopen met een speler die uitvorm is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 13 september 2013 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 - 11:45 schreef nora het volgende:
Ja ik heb ook geen hoge pet op van AC Milan maar ik ben van mening dat Ajax op dit moment zwakker is als vorig jaar, en zeker nog niet in vorm is, daarom denk ik dat op dit moment zeker minder is als AC Milan.Dus de derde plaats de meest waarschijnlijke plek waar we ons op moeten richten, of de swing moet er in komen en moeten ze gaan draaien en dan bedoel ik Bojan en Fischer en Siggi.
Dat ajax zwakker is dan vorig jaar baseer je op welke feit?

Dat eriksen en alderweireld zijn verkocht?
Vorig seizoen werd er gezegd over ajax dat er geen vedettes rond liepen, dat het collectief er voor gezorgd heeft dat ajax kampioen werd.
Vedettes waren er bij psv, werden zij kampioen, nee.

Of dat we al 1x hebben verloren en 2x hebben gelijkgespeeld.
Az uit werd vorig jaar dan wel gewonnen en groningen uit ook. heerenveen bleef het zelfde resultaat.
Thuis werd van roda en feyenoord gewonnen. vorig seizoen werd er gelijkgespeeld in beide matches.

of gaan we af op 1 wedstrijd. een wedstrijd uit bij groningen.
het seizoen gaat niet over 1 wedstrijd. maar over 34 en na 34 wedstrijden staan we bovenaan.

Als je een goede loting hebt dan is kans groter dat je overwint in de Cl.
Vorig seizoen was de loting zwaar. Toen werden we 3de. Nu is de loting minder zwaar.
Celtic vs dortmund. City vs AC milan. Als je puur naar de spelers kijkt waar ze mee spelen. dan is ac milan niet beter dan city, en celtic niet beter dan dortmund. Dus waarom dan niet 2de worden?

Gebaseerd op wat? daar ben ik benieuwd naar..
remco k
 remco k - vrijdag 13 september 2013 - 18:23   quote  deeplink  
Lekker fucking belangijk welke nationaliteiten in ons elftal spelen.. Litmanen?? Finidi? Peterson vergeten??

Als het spel maar goed is vind ik alles goed..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 september 2013 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 - 18:23 schreef remco k het volgende:
Lekker fucking belangijk welke nationaliteiten in ons elftal spelen.. Litmanen?? Finidi? Peterson vergeten??

Als het spel maar goed is vind ik alles goed..
Kan mij het fucking schelen wat jij belangrijk vindt .......ik geef gewoon een mening
remco k
 remco k - vrijdag 13 september 2013 - 19:37   quote  deeplink  
Quote ik jou?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 13 september 2013 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 september 2013 - 19:37 schreef remco k het volgende:
Quote ik jou?
11 posts hier boven heb ik het er toch over.....wie nog meer dan ??
remco k
 remco k - vrijdag 13 september 2013 - 20:14   quote  deeplink  
Met wie.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Gaat Ajax dit seizoen de Doelstellingen; overwinteren CL en Landskampioen halen?

0.0072968