|
|
remco k
|
|
|
En daarbij geef ik er mijn mening over. Jij de jouwe. Prima toch. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Met je kleinzoon....je kan toch scrollen en lezen slome |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dus jij vindt het geen probleem als alleen Vermeer er staat en 10 andere nationaliteiten....ik dus wel....we zijn geen Chelsea ouwe....gelukkig niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Nee vind ik geen probleem. Ajax leert hun spelers snel Nederlands en ze spreken het vrij snel vrij goed. Prima voor mij |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Laat maar. Je snapt hem niet. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 20:43 schreef remco k het volgende:Nee vind ik geen probleem. Ajax leert hun spelers snel Nederlands en ze spreken het vrij snel vrij goed. Prima voor mij Oke....ik denk daar geheel anders over....dan gooi je de identiteit van je club te grabbel. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Tering mannen! Jullie (Nenam en Remco)zijn onverbeterlijk samen. Jullie zouden samen volgens mij een leuk stelletje zijn, 2 tegenpolen van elkaar werkt over het algemeen best goed. ;-)
Maar hoe het ook zij: met of zonder buitenlanders in ons ajax, we gaan in de CL gewoon voor de 2e plek in de poulefase. Niets meer en niets minder. Te beginnen met een punt te pakken van Barcelona in Camp Nou en daarna gewoon WINNEN van Milan, dan 2x tegen Celtic 4 punten pakken en dan 2x gelijk spelen, uit tegen Milan en thuis tegen Barca. En voor alle duidelijkheid, Barca wint gewoon de rest van de wedstrijden, behalve dus tegen ons ajax en de 2e plek in de poulefase is een feit.
Het is en het blijft voetbal. wie vorig seizoen had voorspelt dat we 4 punten tegen Man.City zouden pakken, werd voor gek verklaard. Dus..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 20:54 schreef Ronald 1960 het volgende:Tering mannen! Jullie (Nenam en Remco)zijn onverbeterlijk samen. Jullie zouden samen volgens mij een leuk stelletje zijn, 2 tegenpolen van elkaar werkt over het algemeen best goed. ;-) Maar hoe het ook zij: met of zonder buitenlanders in ons ajax, we gaan in de CL gewoon voor de 2e plek in de poulefase. Niets meer en niets minder. Te beginnen met een punt te pakken van Barcelona in Camp Nou en daarna gewoon WINNEN van Milan, dan 2x tegen Celtic 4 punten pakken en dan 2x gelijk spelen, uit tegen Milan en thuis tegen Barca. En voor alle duidelijkheid, Barca wint gewoon de rest van de wedstrijden, behalve dus tegen ons ajax en de 2e plek in de poulefase is een feit. Het is en het blijft voetbal. wie vorig seizoen had voorspelt dat we 4 punten tegen Man.City zouden pakken, werd voor gek verklaard. Dus..... Ik val niet op blond Ron....dus dat gaat niet werken.
Ik ben niet tegen buitenlanders,integendeel.....maar verhouding 7:4 zal ik toejuichen |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 21:01 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik val niet op blond Ron....dus dat gaat niet werken. Ik ben niet tegen buitenlanders,integendeel.....maar verhouding 7:4 zal ik toejuichen Hoe weet je dat hij blond is....;-))
ik heb ook liever een ajax met een verhouding 7:4, maar helaas is voorlopig nog even anders. Wel denk ik dat het binnekort weer beter gaat worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 21:08 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Hoe weet je dat hij blond is....;-)) ik heb ook liever een ajax met een verhouding 7:4, maar helaas is voorlopig nog even anders. Wel denk ik dat het binnekort weer beter gaat worden. Soms post hij als een blondje ;-)........ |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahahaha, zo'n antwoord had ik van jou Eigenlijk wel verwacht. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
maar wat is jouw reactie op het 2e deel van mijn post? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hehehehe.....ik ben grijs ouwe,dus neutraal.
Ik denk dat dit een overgangs jaartje wordt voor ons....ach ik kan er mee leven Ron |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 21:16 schreef Nenam_tiL het volgende:Hehehehe.....ik ben grijs ouwe,dus neutraal. Ik denk dat dit een overgangs jaartje wordt voor ons....ach ik kan er mee leven Ron Als we maar wel gewoon kampioen worden, vind ik het best... Maar we worden kampioen en 2e in de poulefase. Beter dus ....;-)) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 21:35 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Als we maar wel gewoon kampioen worden, vind ik het best... Maar we worden kampioen en 2e in de poulefase. Beter dus ....;-)) AC Milan is een maatje te groot vriend.....Celtic ken ik niet,speelt Rod Stewart daar nog ??;-) |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
City was ook te groot voor ons aller ajax. Resultaat bekend. Ac milan heeft geen beter elftal dan city. Oke . 8 van de 10 verliezen we zulke wedstrijden. Maar kansloos zijn we nooit. Je moet wel spelen naar je vermogen. Achteruit lopen is dodelijk |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 21:37 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] AC Milan is een maatje te groot vriend.....Celtic ken ik niet,speelt Rod Stewart daar nog ??;-) Je was toch grijs, zei je? Dan zou jij dat zeker moeten weten;-)
Hoezo Milan een maatje te groot.... Drie seizoenen geleden wonnen we ook van ze. We hebben ook van Man.City gewonnen.
Geen vertrouwen meer in onze club...?? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Juist in dit soort wedstrijden staan er nieuwe jongens op.
Kom op man!! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 22:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:City was ook te groot voor ons aller ajax. Resultaat bekend. Ac milan heeft geen beter elftal dan city. Oke . 8 van de 10 verliezen we zulke wedstrijden. Maar kansloos zijn we nooit. Je moet wel spelen naar je vermogen. Achteruit lopen is dodelijk AC is meer catanaccio(excuse mon mot).....dat hebben ze meer als city. Zeg ook niet dat we kansloos zijn.....maar speel liever tegen engelse clubs |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 22:06 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Je was toch grijs, zei je? Dan zou jij dat zeker moeten weten;-) Hoezo Milan een maatje te groot.... Drie seizoenen geleden wonnen we ook van ze. We hebben ook van Man.City gewonnen. Geen vertrouwen meer in onze club...?? Vertrouwen wordt met de jaren minder.....als je zoals ik al 40 jaar supporter ben.....en dat ben jij......weet je wat ik bedoel. Jij bent toch ook een realist... |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Vertrouwen wordt met de jaren minder.....als je zoals ik al 40 jaar supporter ben.....en dat ben jij......weet je wat ik bedoel. Jij bent toch ook een realist... Maar dan weet je ook dat er juist in dit soort wedstrijden ook andere/nieuwe jongens opstaan? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Kijk naar de 70's, 90's en dat gaat nu weer gebeuren. Ik zeg niet gelijk dat weer de CL gaan winnen, maar onmogelijk is het zeker niet! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 22:20 schreef Ronald 1960 het volgende:Kijk naar de 70's, 90's en dat gaat nu weer gebeuren. Ik zeg niet gelijk dat weer de CL gaan winnen, maar onmogelijk is het zeker niet! Ik hoop het....net zoals ik hoop dat we in een overgangs fase zitten met dat gepruts van nu......toen der tijd was het makkelijker zonder al die sociale media |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 11:27 schreef Eide het volgende:[..] Ik vind AC Milan geen onoverwinnelijke ploeg. Ajax is wel de underdog tegen Milan maar als Ajax 6 punten pakt tegen Celtic (wat wel de uitgangspositie moet zijn) dan zijn er tegen Milan best mogelijkheden. We pakken eerder punten tegen Milan als tegen Celtic....kunnen fantastisch verdedigen...lieten ze vorig jaar al zien in Nou Camp.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 20:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dus jij vindt het geen probleem als alleen Vermeer er staat en 10 andere nationaliteiten....ik dus wel....we zijn geen Chelsea ouwe....gelukkig niet We zijn een club uit Amsterdam....dus graag meer Nederlanders in de selectie...hebben meer binding als al die buitenlanders.... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We zijn een club uit Amsterdam....dus graag meer Nederlanders in de selectie...hebben meer binding als al die buitenlanders.... BAM.................Sjakie////Held |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 20:30 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Dus jij vindt het geen probleem als alleen Vermeer er staat en 10 andere nationaliteiten....ik dus wel....we zijn geen Chelsea ouwe....gelukkig niet Eens Nenam, heb niets tegen buitenlanders in het algemeen, maar baal zo langzamerhand wel van het vreemdelingenlegioen dat we zijn geworden! Moet niet kunnen als Ajax zijnde ! |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] AC is meer catanaccio(excuse mon mot).....dat hebben ze meer als city. Zeg ook niet dat we kansloos zijn.....maar speel liever tegen engelse clubs Ik zeg wel dat we kansloos zijn, zelfs tegen Celtic gaan we het niet redden. Troosteloos 4de met slechts 0 of 1 punt ! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 23:17 schreef Stanley het volgende:[..] Ik zeg wel dat we kansloos zijn, zelfs tegen Celtic gaan we het niet redden. Troosteloos 4de met slechts 0 of 1 punt ! Bim Bam....Stan the man....hehehehe |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] AC is meer catanaccio(excuse mon mot).....dat hebben ze meer als city. Zeg ook niet dat we kansloos zijn.....maar speel liever tegen engelse clubs Catanaccio is niet nadelig voor ons. Barca en real is nadelig voor ons. Andere clubs hoeven dat niet te zijn. Kansen die je krijgt moeten er dan wel in. Niet zoals wijnaldum een Grote kans missen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Dat ben ik niet met je eens. je identiteit gooi je te grabbel als je een systeem gaat spelen dat niet bij je club past, of als je zoals bij Ajax de jeugd geen kans geeft.
Natuurlijk zou het mooi zijn als je het met eigen talent kan uit eigen land, maar als dat niet het geval is heb ik liever veel kwaliteit dan mensen uit eigen land.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 22:12 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] AC is meer catanaccio(excuse mon mot).....dat hebben ze meer als city. Zeg ook niet dat we kansloos zijn.....maar speel liever tegen engelse clubs Catanaccio is niet nadelig voor ons. Barca en real is nadelig voor ons. Andere clubs hoeven dat niet te zijn. Kansen die je krijgt moeten er dan wel in. Niet zoals wijnaldum een Grote kans missen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 23:04 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] We zijn een club uit Amsterdam....dus graag meer Nederlanders in de selectie...hebben meer binding als al die buitenlanders.... Dus liever maar minder goed en geen kampioen??? Die talenten zijn er niet, kijk eens naar de kwaliteit van het Nederlands elftal. Zwaar onder de maat.. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 23:17 schreef Stanley het volgende:[..] Ik zeg wel dat we kansloos zijn, zelfs tegen Celtic gaan we het niet redden. Troosteloos 4de met slechts 0 of 1 punt ! Wat ben je toch kansloos als je van te voren al zo negatief gaat praten over je eigen kansen.
Stan de man, zoals Nenam jou dus noemt: KANSLOOS ben je van te voren nooit.
Of, jawel, als je met die mentaliteit het veld in loopt, dan wel ja. Maar dan moet je ook geen voetballer willen zijn.
Kom op man, jij had vorig seizoen ook niet voorspeld dat we van City zouden winnen en 3 seizoenen geleden ook niet van Milan.
Maar het gebeurde wel. Ik heb het al eerder gezegd: Er staan ongetwijfeld weer andere mensen op, die boven zich zelf uit zullen stijgen. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 23:34 schreef remco k het volgende:[..] Dus liever maar minder goed en geen kampioen??? Die talenten zijn er niet, kijk eens naar de kwaliteit van het Nederlands elftal. Zwaar onder de maat.. En een stuk onderschatting van de tegenstander. oke, mag niet, maar gebeurt dus wel degelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat uberhaubt een Nederlandse ploeg hofleverancier is van het NL elftal zegt wel wat over de kwaliteit van onze Nederlandse spelers.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 23:33 schreef remco k het volgende:[..] Dat ben ik niet met je eens. je identiteit gooi je te grabbel als je een systeem gaat spelen dat niet bij je club past, of als je zoals bij Ajax de jeugd geen kans geeft. Natuurlijk zou het mooi zijn als je het met eigen talent kan uit eigen land, maar als dat niet het geval is heb ik liever veel kwaliteit dan mensen uit eigen land.. Wij zijn het nooit eens.....zullen we nooit worden.....en hier regeer je weer als een blondje |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 23:34 schreef remco k het volgende:[..] Dus liever maar minder goed en geen kampioen??? Die talenten zijn er niet, kijk eens naar de kwaliteit van het Nederlands elftal. Zwaar onder de maat.. Jij zegt toch regelmatig.....we gaan met de jeugd verder "dan maar geen kampioen worden".... geen punt wat mij betreft...maar...dan veel liever met Nederlandse jongetjes als met Denen en/of Marokkanen.... Er lopen genoeg goede Nederlanders rond...kijk naar PSV met 11 Nederlanders...of naar PEC Zwolle doen het helemaal niet verkeerd....hebben zelfs meer punten als wij....met geknepen billen gaan wij nu met die Denen naar Eindhoven....toch?? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 00:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij zegt toch regelmatig.....we gaan met de jeugd verder "dan maar geen kampioen worden".... geen punt wat mij betreft...maar...dan veel liever met Nederlandse jongetjes als met Denen en/of Marokkanen.... Er lopen genoeg goede Nederlanders rond...kijk naar PSV met 11 Nederlanders...of naar PEC Zwolle doen het helemaal niet verkeerd....hebben zelfs meer punten als wij....met geknepen billen gaan wij nu met die Denen naar Eindhoven....toch?? Wouw Sjakie......tsjakkaaaa |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op vrijdag 13 september 2013 - 23:43 schreef remco k het volgende:Dat uberhaubt een Nederlandse ploeg hofleverancier is van het NL elftal zegt wel wat over de kwaliteit van onze Nederlandse spelers.. Bij gebrek aan beter.....snap deze post niet blondie |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Milan speelt absoluut geen catenaccio meer. De serie A is toch al een hele leuke competitie aan het worden met veel goals en goed voetbal. AC Milan is wel meester in een wedstrijd controleren. Je hebt het idee dat je leuk meedoet maar stapt aan het einde wel met 3-0 verlies van het veld zonder dat je echt kansen hebt gehad.
Maar echt dat verdedigende van vroeger hebben ze niet meer in mijn ogen. Wel nog die typische Italiaanse sluwheid. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 00:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Jij zegt toch regelmatig.....we gaan met de jeugd verder "dan maar geen kampioen worden".... geen punt wat mij betreft...maar...dan veel liever met Nederlandse jongetjes als met Denen en/of Marokkanen.... Er lopen genoeg goede Nederlanders rond...kijk naar PSV met 11 Nederlanders...of naar PEC Zwolle doen het helemaal niet verkeerd....hebben zelfs meer punten als wij....met geknepen billen gaan wij nu met die Denen naar Eindhoven....toch?? Volgens mij is PSV zeer zwak gaan spelen sinds hun grootste talent bakkali er niet meer bij was. Een Belg vgens mij. Grootste talent van Twente is Tadic. Clich is een van de betere spelers van Zwolle. Dus waar heb je het over?? Geen van de Nederlandse talenten heeft meer talent dan een Fischer of een Eriksen had.
En volgens mij zeg ik ook. Het zou mooi zijn als het kan. Maar blijkbaar kan het niet. Speelt PSV CL??? Ajax wel. Daarnaast moet je even niet vergeten dat heg cv duo van PSV zijn opleiding in het buitenland heeft gehad en fysiek dus veel verder zijn dan een jongen uit onze opleidingen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Het nl elftal wordt momenteel bestempeld als zwak. Maar die jongens zijn momenteel wel de beste Nederlandse voetballers die we hebben. Blijkbaar lopen er nu dus niet zoveel goede Nederlandse spelers rond. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 07:48 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij is PSV zeer zwak gaan spelen sinds hun grootste talent bakkali er niet meer bij was. Een Belg vgens mij. Grootste talent van Twente is Tadic. Clich is een van de betere spelers van Zwolle. Dus waar heb je het over?? Geen van de Nederlandse talenten heeft meer talent dan een Fischer of een Eriksen had. Ik ben het in deze wel met Remco eens. Rekik mogelijk daargelaten zijn de grootste talenten in de Eredivisie momenteel allemaal buitenlanders.
Edit: Moet Boetius denk ik ook wel noemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2013 door Eide -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Alleen maar even kijkend naar PSV... Rekik 18jr. Bruma 21 jr. Maher 20 jr. Wijnaldum 22jr. Locadia 19jr. Jozefzoon 22jr. Willems 19jr. Narsingh 23jr. van Ooijen 21jr. Zoet 22jr. Depay 19jr. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zet je nu echt lui van 23 als toptalent neer en een oud-Ajacied die niet goed genoeg was?
Dan moet je dus ook Van Rhijn, Blind, Ligeon, Hoessen, Denswil, Veltman noemen en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Waar het om gaat zijn de echte potentiele toppers. En dan zijn van Nederlandse nationaliteit in mijn ogen de enige toptalenten Rekik en Boetius en mogelijk Maher hoewel ik die vooralsnog vindt tegenvallen na zijn overgang. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Ik heb allen even naar PSV gekeken, zo begon mijn zin toch ? Narsingh hoorde idd niet in het rijtje thuis...maar was zeer zeker ook een talent zoals Eriksen en Fisher terug lezend naar de post van Remco....we hebben best wel talenten in Nederland...alleen gaan ze groeien...dat is eerder de vraag...heeft natuurlijk ook met de technische staf te maken....maar waarom zouden talenten uit het buitenlanders eerder groeien dan Nederlandse talenten??
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 september 2013 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 september 2013 - 11:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:Ik heb allen even naar PSV gekeken, zo begon mijn zin toch ? Narsingh hoorde idd niet in het rijtje thuis...maar was zeer zeker ook een talent zoals Eriksen en Fisher terug lezend naar de post van Remco....we hebben best wel talenten in Nederland die nog nog groeiende zijn anders zijn het geen talenten....alleen groeien ze???...dat is eerder de vraag...maar goed ook met buitenlanders is dat de vraag.... Ah ok.
En toch he, de grootste talenten zijn toch niet Rekik en/of Boetius, dan zijn gasten als Fischer, Finbogasson en Bakkali gewoon grotere talenten, in mijn ogen dan. Dat wil niet zeggen dat ze ook daadwerkelijk beter worden maar ik vind de buitenlandse lichting jonge jongens in Nederland beter dan de Nederlandse lichting.
Bij Ajax zien we dat in extremis op het moment. Er is wel licht aan het eind van de tunnel, in de aankomende generatie 2e jaars B junioren zitten Nederlandse jongens met veel potentie maar dat is een andere discussie.
Het is niet voor niets dat Ajax de afgelopen 2 jaar met name in buitenlandse talenten heeft geinvesteerd. |
|
|
|