BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Кубань (Kuban Krasnodar) - Feyenoord (EL: donderdag 22 augustus, 18:00)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
moa
 moa - donderdag 22 augustus 2013 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:29 schreef Boudewijn het volgende:
Is het daar 40 graden ofzo?
Het lijkt wel of ze nergens puf voor hebben. Ballen buitenom lukt voor geen ene meter, geef ze dan maar gelijk voor.
Het is het hele seizoen al zo, gezapig, langzaam, inspiratieloos.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:31   quote  deeplink  
Ik hoop het, maar zie het nog niet gebeuren.. Ik hoop eerlijk gezegd dat de schade beperkt blijft en dat we het thuis kunnen ombuigen
Alexmem
 Alexmem - donderdag 22 augustus 2013 - 19:32   quote  deeplink  
Het lijkt sprekend op Oranje in Polen / Oekraïne.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 augustus 2013 - 19:33   quote  deeplink  
Kijk, gewoon voorzetten en hopen op een goede kopbal... Heeft op dit moment veel meer zin.
kuipje
 kuipje - donderdag 22 augustus 2013 - 19:34   quote  deeplink  
ik snap niet dat een talent als vilhena ook zo verschrikkelijk slecht speelt.. hoe kan dat nou. Je kunt het toch niet opeens zo erg verleren ofwel?
kuipje
 kuipje - donderdag 22 augustus 2013 - 19:35   quote  deeplink  
Ik heb ook het idee dat spelers als schaken minder hard kunnen rennen als het niet loopt.. opeens lijkt het alsof ze door de modder lopen of iets dergelijks.. alles gaat traag als stront
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:38   quote  deeplink  
Nu misschien dan...
moa
 moa - donderdag 22 augustus 2013 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:35 schreef kuipje het volgende:
Ik heb ook het idee dat spelers als schaken minder hard kunnen rennen als het niet loopt.. opeens lijkt het alsof ze door de modder lopen of iets dergelijks.. alles gaat traag als stront
Er is gewoon geen geloof en geen vertrouwen ofzo, met wat strijd zoals in de eerste 15 minuten tegen Ajax zie je dat we echt wel heel goed kunnen voetballen en een tegenstander compleet vast zetten. MAAR dan moeten ze wel alle 11 gewoon aan de bak.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 22 augustus 2013 - 19:41   quote  deeplink  
Wat is die Immers toch weer aan het klungelen
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:43   quote  deeplink  
Ze hebben allemaal een off-day..
moa
 moa - donderdag 22 augustus 2013 - 19:44   quote  deeplink  
Nou, de mannen lijken ook geen zin te hebben in een slotoffensief.

Thuis dan maar vertrouwen tanken tegen NAC, en dan hopen dat er volgende week onze eerste Feyenoord waardige wedstrijd kunnen spelen en door naar de groepsfase.
moa
 moa - donderdag 22 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:43 schreef ronnieveen1984 het volgende:
Ze hebben allemaal een off-day..
Als je 4 van zulke waardeloze wedstrijden speelt kan je niet spreken van een off-day.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:44 schreef moa het volgende:
Nou, de mannen lijken ook geen zin te hebben in een slotoffensief.

Thuis dan maar vertrouwen tanken tegen NAC, en dan hopen dat er volgende week onze eerste Feyenoord waardige wedstrijd kunnen spelen en door naar de groepsfase.
Ik hoop het ook, maar dan zal het roer toch flink om moeten..
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:45 schreef moa het volgende:

[..]

Als je 4 van zulke waardeloze wedstrijden speelt kan je niet spreken van een off-day.
Haha nee.. Complete off-work week... Heb ik ook weleens
ly'83
 ly'83 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:48   quote  deeplink  
pffffffffffffff
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 22 augustus 2013 - 19:48   quote  deeplink  
Om te huilen.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:48   quote  deeplink  
Het zit er gelukkig op.. Niet om aan te zien maar misschien toch nog hoopvol voor volgende week..
moa
 moa - donderdag 22 augustus 2013 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:48 schreef Bosifyable het volgende:
Om te huilen.
Zuurpruim. :P
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Gewoon nog een kans in een volle kuip. Dus niet zeuren en gaan volgende week .de dood of de gladiolen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:50   quote  deeplink  
Ik ben deVrij overuit dat ik verschrikkelijk uit VORMer bent maar een goed aannamen is Immers iets
teveel gevraagt..Wat een ARM(oe)teros.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Leon FR1908 --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:50 schreef piet de paler het volgende:
Gewoon nog een kans in een volle kuip. Dus niet zeuren en gaan volgende week .de dood of de gladiolen
Ik herhaal
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:52   quote  deeplink  
Koeman zal tevreden zijn over het resultaat..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ben deVrij overuit dat ik verschrikkelijk uit VORMer bent maar een goed aannamen is Immers iets
teveel gevraagt..Wat een ARM(oe)teros.
Ik herhaal
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:54   quote  deeplink  
Gewoon eerst ef NAC verslaan met 3-0.. Put vertrouwen uit die wedstrijd, allemaal lachende gezichtjes want ze hebben ineens het licht gezien en thuis van die vodkadrinkers winnen met 2-0.. Pièce of cake..
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:50 schreef piet de paler het volgende:
Gewoon nog een kans in een volle kuip. Dus niet zeuren en gaan volgende week .de dood of de gladiolen
Jezus.. dat er mensen zo blind zijn..

Hoe wil je ooit gaan winnen wanneer je totaal geen kansen kan creëren, je een kleuter verdediging hebt, Je een stijve golfer als 10 hebt, en de Kuip is toch sfeerloos de laatste maanden.. zie het zelf in.

Het is over..

4e verlies op rij!! GO FEYENOORD!! GO FEYENOORD!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Wim2 --
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:55   quote  deeplink  
Waarom was clasie 2 jaar geleden goed.. omdat El Ahmadi erbij liep..
Waarom was de vrij goed, omdat ie vlaar had

Dit is gewoon een slappe hap en ik snap er geen kut van.. geen fel voetbal maar afwachten en die bal maar op pelle.. toont al dat er niet meer in zit dan dat..

De talenten vallen gewoon door de mand, en hetgene wat gehaald word is niet beter dan een jeugdspeler dat erachter staat.. liever MANU dan Armenteros.. Liever boetius dan verhoek..

Tis dan wel je gal spuwen.. maar waarom verkoopt psv wel kutspelers voor geld en haalt iets goeds terug.. en feyenoord niet..

Tis niet dat ik niet van feyenoord hou, maar gewoon teleurgesteld ben en het elftal met el ahmadi en vlaar en guidetti en die drive die ze toen hadden mis.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:56   quote  deeplink  
Dus nu moet ik een middagie vrij nemen om afgeslacht te worden door die kutclub uit dat graf land.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 19:58   quote  deeplink  
Ik denk toch echt dat feyenoord niet vele malen beter is met en Ahmadi en vlaar, maar het mist wel de echte felheid van bijvoorbeeld een Guidetti.. Nu spelen we ook uit, missen ze misschien wel,de 12e man.. Als het eenmaal draait dan draait het vaak ook wel..
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - donderdag 22 augustus 2013 - 19:58   quote  deeplink  
Lig nie te zijken. Komen daar goed weg. Volgendeweek de beuk erin!
Zw' 28
 Zw' 28 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:58 schreef ronnieveen1984 het volgende:
Ik denk toch echt dat feyenoord niet vele malen beter is met en Ahmadi en vlaar, maar het mist wel de echte felheid van bijvoorbeeld een Guidetti.. Nu spelen we ook uit, missen ze misschien wel,de 12e man.. Als het eenmaal draait dan draait het vaak ook wel..
Het draait wel.. maar de verkeerde kant op?? en El Ahmadi was mss nog belangrijker dan Guidetti kwa baloverwicht.
rcrd
 rcrd - donderdag 22 augustus 2013 - 20:02   quote  deeplink  
Aub een positief protest spandoek over de instelling van onze spelers. Wat de spelers op de mat leggen is gewoon te triest voor worden. Als je een salaris van 7 ton per jaar verdiend, mag je best je broekje vuil maken en het gras opvreten. Laat het team gewoon blijken dat de instelling echt te kort schiet. Ik heb in tijden niet zoveel wedstrijden zitten billen knijpen in de laatste minuten dat je niet nog meer doelpunten om je oren krijgt.

Als je in de 80ste minuut zit en 1-0 achter staat tegen een matige tegenstander ga je niet nog even terug spelen naar mulder die vervolgens een lange bal geeft die in de middle of nowhere beland. Begin het echt zat te worden.

Amen.

Ps. Wat heb ik medelijden met die fans die naar Rusland zijn meegereist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door rcrd --
PieterBos
 PieterBos - donderdag 22 augustus 2013 - 20:03   quote  deeplink  
Lijdensweg, lijdensweg wat ben je stil!!!
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Van Geel lacht op zijn grote stoel..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 20:04   quote  deeplink  
Allemaal verkapte kritiek maar nergens een realistische oplossing dus slikken en blijven steunen. Het enige wat mij opvalt is dat Feyenoord niet fit oogt
Alexmem
 Alexmem - donderdag 22 augustus 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Dat gras opvreten lukt ook alleen als je als team speelt. Nu gaat Clasie op een gegeven moment in z'n uppie. Wordt ie als de eerste Jan lul weggetikt. Er lijkt gewoon iets gruwelijk mis met de groep. Alleen daarom kunnen er volgens mij iedere week 10 onder hun niveau spelen.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Joh ook daar werd op gezeurd.. Was een postbode en blablabla.. Missen idd de overtuiging, komt ook omdat je al 4 wedstrijden verliest en dat gaat spelen in die koppies.. Komt echt wel goed, alleen ligt heel feyenoord onder een vergrootglas.. Worden breed uitgemeten in de media.. Ook daar moet je mee om kunnen gaan.. Het zit nu gewoon flink tegen, van de volgende 5 competitiewedstrijden spelen we er 4 thuis..die zouden te doen moeten zijn..
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:04 schreef piet de paler het volgende:
Allemaal verkapte kritiek maar nergens een realistische oplossing dus slikken en blijven steunen. Het enige wat mij opvalt is dat Feyenoord niet fit oogt
Het komt allemaal goed.. 4 nederlagen op rij zijn helemaal zo slecht nog niet..
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2013 - 20:06   quote  deeplink  
Kansloze wedstrijd. 1 kans gecreëerd en kansloos verdedigd bij de 1-0.

Klootzakken..
rcrd
 rcrd - donderdag 22 augustus 2013 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:05 schreef ronnieveen1984 het volgende:
Joh ook daar werd op gezeurd.. Was een postbode en blablabla.. Missen idd de overtuiging, komt ook omdat je al 4 wedstrijden verliest en dat gaat spelen in die koppies.. Komt echt wel goed, alleen ligt heel feyenoord onder een vergrootglas.. Worden breed uitgemeten in de media.. Ook daar moet je mee om kunnen gaan.. Het zit nu gewoon flink tegen, van de volgende 5 competitiewedstrijden spelen we er 4 thuis..die zouden te doen moeten zijn..
Tuurlijk ligt de nadruk erop daar heb ik ook totaal geen probleem mee.
Maar als je met zo'n instelling voetbalt na de eerste 3 verloren wedstrijden.
Neem nou die laatste bal die tussen armenteros en manu valt dit is geen kwestie van concentratie, kwaliteit, onzekerheid. Er word een bal naar je gespeeld je speelt voetbal ga er is wat fanatieker achteraan.
legrande
 legrande - donderdag 22 augustus 2013 - 20:11   quote  deeplink  
Ze zijn compleet uit vorm schaken de vrij immers heel zwak. Er moet snel vertrouwen komen. Gelukkig speelde mulder vandaag heel sterk. Pell moet maar weer eens gaan scoren n niet zo zeuren in het veld en een beetje meer inzt van hem mag ook wel.Janmaat en Boetius er bij en veel meer inzet dat moet het weer goed komen.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 20:11   quote  deeplink  
Maar wat is nu de mogelijke oplossing............alle kopstukken van het forum
Klootzakken,hufters hebben we niets aan. Hoe komt het dat de verdediging er wel? Staat bij oranje.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:12   quote  deeplink  
Immers ondermaats.
Clasie ondermaats.
Schaken ondermaats.
Bij hen is het nu structureel aan het worden.
Ook Vilhena alweer enige wedstrijden a-creatief.
Ons middenveld is een groot probleem.

Goed werk Mulder en van Beek.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:10 schreef rcrd het volgende:

[..]

Tuurlijk ligt de nadruk erop daar heb ik ook totaal geen probleem mee.
Maar als je met zo'n instelling voetbalt na de eerste 3 verloren wedstrijden.
Neem nou die laatste bal die tussen armenteros en manu valt dit is geen kwestie van concentratie, kwaliteit, onzekerheid. Er word een bal naar je gespeeld je speelt voetbal ga er is wat fanatieker achteraan.
Daar heb je zeker een punt.. En dat was helaas niet het enge deze wedstrijd.. Maar waren ze misschien ook niet een maatje te groot? Ook zenit en CSKA hebben moeite met deze ploeg.. Nogmaals, de overtuiging mis ik ook, maar als je alleen maar kan verdedigen..tja, dan mogen we nog blij zijn met maar 1-0
rcrd
 rcrd - donderdag 22 augustus 2013 - 20:14   quote  deeplink  
Ja enige lichtpuntjes mulder en van beek toch triest dat een jongen als van beek de meeste duels wint.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 20:16   quote  deeplink  
Maar zonder Joris achterin ging het verleden keer kut. Dus tegen nac bmi v beek de vrij weer proberen ?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:17   quote  deeplink  
Niet moeiloijk doen. Feyenoord heeft een probleem tussen de oren.
Boëtius & Janmaat erbij en het komt weer.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:18   quote  deeplink  
Triest of afgedwongen... Of is de rest teveel opgehemeld,,,
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 22 augustus 2013 - 20:20   quote  deeplink  
wat een zooitje dit Feyenoord en de man die ze weg willen hebben veel mensen in ieder geval Mulder steekt met kop en schouders boven de rest uit er zal thuis uit een ander vaatje getapt moeten worden wat ik niet zie gebeuren ik denk thuis nog een nederlaag
en dus weer niet europa in dat gaat leeglopen na dit seisioen als er nog intresse is in ieder geval droevig om dit telkens aan te moeten zien
rcrd
 rcrd - donderdag 22 augustus 2013 - 20:20   quote  deeplink  
Ik vind indi een goede verdediger maar wat van gijp zei van de week heeft die toch gelijk in. Tegen 020 krijgt indi 6 keer in 5 minuten een bal en tot 6 keer toe niet de juiste oplossing vinden. Ik begrijp het niet.

Conclusie: Het niveau van nu en vorig jaar is een wereld van verschil aangezien het elftal bij elkaar is gebleven en het niveau dus niet omlaag kan zijn gegaan, moeten de mouwen weer is opgestroken en dan maar waardig verliezen maar niet met deze ongemotiveerde houding.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door rcrd --
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:20 schreef rcrd het volgende:
Ik vind indi een goede verdediger maar wat van gijp zei van de week heeft die toch gelijk in. Tegen 020 krijgt indi 6 keer in 5 minuten een bal en tot 6 keer toe niet de juiste oplossing vind. Ik begrijp het niet.

Conclusie: Het niveau van nu en vorig jaar is een wereld van verschil aangezien het elftal bij elkaar is gebleven en het niveau dus niet omlaag kan zijn gegaan, moeten de mouwen weer is opgestroken en dan maar waardig verliezen maar niet met deze ongemotiveerde houding.
Ik vind het een conditie probleem het oogt en ziet er niet fit uit allemaal

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5141
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Кубань (Kuban Krasnodar) - Feyenoord (EL: donderdag 22 augustus, 18:00)









0.0100951