BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Кубань (Kuban Krasnodar) - Feyenoord (EL: donderdag 22 augustus, 18:00)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 22 augustus 2013 - 20:22   quote  deeplink  
die twee ex verdedigers van Feyenoord die nu bij pisvee spelen zijn stukken beter en nemen de rol ook bij Nederland over let maar op
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:12 schreef FR-Henk het volgende:
Immers ondermaats.
Clasie ondermaats.
Schaken ondermaats.
Bij hen is het nu structureel aan het worden.
Ook Vilhena alweer enige wedstrijden a-creatief.
Ons middenveld is een groot probleem.

Goed werk Mulder en van Beek.
Kan je nagaan,Vilhena liep beter de ruimtes dicht dan Vormer en ook zijn passes waren een stuk beter..
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 20:25   quote  deeplink  
Ja dat kun je na 3 wedstrijden al zien? Tegen ga eagles hadden ze het moeilijk. Even hoor zij zijn weggegaan bij Feyenoord . Het is een vreemd kwaaltje van ons om alles wat weggaat bij Feyenoord op te hemelen. Je kan niet alles behouden.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:20 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:
wat een zooitje dit Feyenoord en de man die ze weg willen hebben veel mensen in ieder geval Mulder steekt met kop en schouders boven de rest uit er zal thuis uit een ander vaatje getapt moeten worden wat ik niet zie gebeuren ik denk thuis nog een nederlaag
en dus weer niet europa in dat gaat leeglopen na dit seisioen als er nog intresse is in ieder geval droevig om dit telkens aan te moeten zien
Dankzij Mulder ( al het hele seizoen uitblinker) hebben we niet nog meer tegendoelpunten.. En als er een leegloop komt omdat we niet Europees spelen, dan is dat misschien alleen maar goed.. Veel slechter kan het toch niet gaan en zo vangen we er misschien nog wat geld voor om wat behoorlijks neer te zetten..
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 22 augustus 2013 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 augustus 2013 - 00:51 schreef rotjeknor! het volgende:
Fuck,,,,,, Feyenoord hoort in de ChamL

laten we daarvoor gaan dit jaar Fuck 0 uit 9
laten we 28 keer winnen KLAAR!!!!!!!!!!!!!!!!
als je 18 x wint mag je al blij zijn met dit rampzalige elftal
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:27 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

als je 18 x wint mag je al blij zijn met dit rampzalige elftal
Optie sparta schijnt ook een leuke club te zijn .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:29   quote  deeplink  
Je kan wel zien wie er allemaal salarisverhoging hebben gehad..?
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:29 schreef Leon FR1908 het volgende:
Je kan wel zien wie er allemaal salarisverhoging hebben gehad..?
Ik gvd weer niet!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Kan je nagaan,Vilhena liep beter de ruimtes dicht dan Vormer en ook zijn passes waren een stuk beter..
Ja, Vormer....Wat ging die al snel de mist in.
Maarreh...Ook bij Vilhena zit het niet goed.

Eigenlijk vond ik alleen onze supporters daar goed.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:34 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ja, Vormer....Wat ging die al snel de mist in.
Maarreh...Ook bij Vilhena zit het niet goed.

Eigenlijk vond ik alleen onze supporters daar goed.
En Mulder
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 22 augustus 2013 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:29 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Optie sparta schijnt ook een leuke club te zijn .
Nee dank u ik zie Feyenoord al vanaf de tijden met coentje en willem dat waren goeie spelers
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:36 schreef ronnieveen1984 het volgende:

[..]

En Mulder
You're right. En van Beek. Zeker 2 tegengoals gered.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 22 augustus 2013 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:32 schreef ronnieveen1984 het volgende:

[..]

Ik gvd weer niet!
nee jij krijgt een verhoging maar dan wel van de belasting haha
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Maar je hebt ook ooit gezien dat feyenoord verloor van uta arad uit de DDR ,dus het is een golfbeweging en nu is er ook geen geld.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:40   quote  deeplink  
Wat een kut wedstrijd weer...

Feyenoord was nergens vandaag, compleet weggespeeld de hele wedstrijd en moet blij zijn dat het niet is opgelopen tot 4-0 ofzo. Geen combinaties, geen vechtlust. geen filosofie.
Wat een overschatte team met allemaal beperkte voetballers. Schande voor het Nederlands voetbal. Ze verdienen een Europa League ticket echt niet.

Immers is echt gewoon, shit, hoe het zo mooi in het Engels heet. Geen voetballend inzicht, zwak schot, geen afmaker, kan niet passen en denkt geen stappen vooruit.

Man of the Match: In ieder geval een Russische speler
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:32 schreef ronnieveen1984 het volgende:

[..]

Ik gvd weer niet!
Ik wel. Ga in Barcelona een 5e woning kopen. Ik weet het adres al...
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Wat heb ik een medelijden van de mensen die naar rusland zijn gegaan om een kaartje te kopen voor deze ongelooflijke kut wedstrijd.

Wat een kut elftal hebben we toch ook met spelers als Immers.. Pellé en MathijsSe,
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:38 schreef feyenoordfanuitarnhe het volgende:

[..]

nee jij krijgt een verhoging maar dan wel van de belasting haha
Was het maar 1....
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:42 schreef Wim2 het volgende:
Wat heb ik een medelijden van de mensen die naar rusland zijn gegaan om een kaartje te kopen voor deze ongelooflijke kut wedstrijd.

Wat een kut elftal hebben we toch ook met spelers als Immers.. Pellé en MathijsSe,
Leven is kut he. En je schrijft mattijzzen.
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:44   quote  deeplink  
Haha
VVout
 VVout - donderdag 22 augustus 2013 - 20:44   quote  deeplink  
1-0, is in de Kuip nog goed te maken geen gelul er is nog een kans. Ik ga nu eerst een sappie drinken, heb wat mensen op bezoek.

De groeten.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:45   quote  deeplink  
De uit wedstrijd wordt gewoon 0-2 voor Krasnodar..

Dat mensen nog denken te kunnen winnen met dit kut elftal..
Lachwekkend..

Voor de zoveelste keer meteen Europa uit..

We zijn een schande voor het Nederlands Voetbal.. en verantwoordelijk waarom Nederland steeds meer punten verliest..

Een jong PSV speelt Milan van de mat, en wij worden overklast door fucking Kuban Krasnodar..

Ik hoop dat we maar verliezen in de kUip, dan zetten we het Nederlands voetbal tenminste niet nog meer voor schut.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:46   quote  deeplink  
HOU JE GORE BEK DICHT!

Of teken een zebrapad op een snelweg.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 20:48   quote  deeplink  
Je kan niet zo makkelijk oordelen over individuele prestaties, zeker niet van jongere spelers als Vilhena. Zelfs Ozil zou bij dit Feyenoord niet kunnen uitblinken. Ze zijn gewoon niet in staat om tot een normale aanval te komen, pas als het voetballend klopt kan je je onderscheiden,we zijn niet allemaal Messi.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:46 schreef FR-Henk het volgende:
HOU JE GORE BEK DICHT!

Of teken een zebrapad op een snelweg.
Ga eens tot tien tellen man. Nergens voor nodig om zo te reageren.

Ik geef gewoon mijn mening op de wedstrijd als mede Feyenoord supporter.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:48 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ga eens tot tien tellen man. Nergens voor nodig om zo te reageren.

Ik geef gewoon mijn mening op de wedstrijd als mede Feyenoord supporter.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

HOU JE GORE BEK DICHT!
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:46 schreef FR-Henk het volgende:
HOU JE GORE BEK DICHT!

Of teken een zebrapad op een snelweg.
Hij heeft ergens nog gelijk ook hoor, dit niveau is echt heel heel slecht. In alle topcompetities ben je zekere degradatiekandidaat met dit elftal.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:49 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

HOU JE GORE BEK DICHT!
Ik mag toch wel gewoon een mening over mijn bloedeigen club hebben.

quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:49 schreef dennie het volgende:

[..]

Hij heeft ergens nog gelijk ook hoor, dit niveau is echt heel heel slecht. In alle topcompetities ben je zekere degradatiekandidaat met dit elftal.
Inderdaad. We moeten het bestuur duidelijk maken dat er nieuwe spelers gehaald moeten worden en er andere de deur uit moeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Wim2 --
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:49 schreef dennie het volgende:

[..]

Hij heeft ergens nog gelijk ook hoor, dit niveau is echt heel heel slecht. In alle topcompetities ben je zekere degradatiekandidaat met dit elftal.
Nee, nooit gaan zeggen dat je hoopt dat je club verliest.
ferfan
 ferfan - donderdag 22 augustus 2013 - 20:52   quote  deeplink  
wim2 is zijn "precious" kwijt volgens mij....
Maarja, ik moet toegeven dat het vandaag wel errrrruugg slecht was! Niet normaal!
Er zit totaal geen "voetbal" in. het is het ouderwetse kick and rush, maar dan zonder de "rush".
Hopelijk zijn boetius en vnl janmaat snel terug zodat we weer wat flair krijgen. Janmaat is zo belangrijk voor dit elftal! misschien moeten we maar blij zijn dat hij nu geblesseerd is en zich niet in de kijkert kan spelen bij grote europese clubs!

Goed, tot zondag allemaal! keep your fingers crossed dat het balletje goed valt voor pele ;p
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2013 - 20:53   quote  deeplink  
Zo verschrikkelijk moeten ze lekker bij dat kut Nederlands Elftal spelen.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:51 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ik mag toch wel gewoon een mening over mijn bloedeigen club hebben.
Tis steeds dezelfde mening Wim, en als je dan ook nog eens hoopt dat Feyenoord verliest....
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:51 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, nooit gaan zeggen dat je hoopt dat je club verliest.
Dat is alleen maar voor bescherming tegen ons zelf.

Zou jij het leuk vinden om met 10-0 te verliezen van een Napoli/Wolfsborg of Aston VIlla?
FR.rolde
 FR.rolde - donderdag 22 augustus 2013 - 20:54   quote  deeplink  
Het loopt vast zodra er opgebouwd moet worden, niemand draait open of zoekt de aanval
combinatie tussen aanval en voorhoede zijn er nauwelijks.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:53 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Dat is alleen maar voor bescherming tegen ons zelf.

Zou jij het leuk vinden om met 10-0 te verliezen van een Napoli/Wolfsborg of Aston VIlla?
Nee, tuurlijk niet. Maar weet jij waar Feyenoord staat als het half september is?
feyelinde
 feyelinde - donderdag 22 augustus 2013 - 20:56   quote  deeplink  
er waren een paar waarheden wat je vertelde ,maar luister op dit punt gewoon naar henk
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Nee, tuurlijk niet. Maar weet jij waar Feyenoord staat als het half september is?
Ja, ik denk te weten waar Feyenoord staat.

Waarom weet ik dit? Omdat mijn ploeg totaal geen enige vorm van vooruitgang toont na 5 wedstrijden. Er komt een dag dat je deze 'incidenten' als de realiteit gaat zien.
feyelinde
 feyelinde - donderdag 22 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
maar dat betekent nog niet dat je verwacht en hoopt dat Feyenoord verliest
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 21:01   quote  deeplink  
Niemand zit te wachten op mijn oplossing, juist daarom geef ik hem lekker toch
Alle pseudo toppers verkopen of laten gaan hier volgt het rijtje (zit ook niemand op te wachten maar ik doe het lekker toch. Immers, Vormer,Lamprou,Cisse,Goossens,BMI,helaas ook Joris M,Singh, en dan ja en dan gewoon eigen jeugd. En dan? billen bij elkaar dat je niet onder de streep komt......en dan ome Piet ja jongens dan komt het walhalla geen schulden meer .even geen gezeur meer over het stadion, Maar lekker echt gaan bouwen ja echt Maar pikken de fans het als je dit gaat doen ? nee ome Piet dan gaan ze roepen en het maasgebouw bestormen.
Het is tijd ome Piet dat de fans een keuze maken of net niet club of echt bouwen.Het is een keuze.maar willen we dat?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:58 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Ja, ik denk te weten waar Feyenoord staat.

Waarom weet ik dit? Omdat mijn ploeg totaal geen enige vorm van vooruitgang toont na 5 wedstrijden. Er komt een dag dat je deze 'incidenten' als de realiteit gaat zien.
Als dit nog een maand doorgaat dán heb je grond om te zeggen dat het niet langer kan.
Dan (of eerder) is het wat mij betreft vooral de vraag of Koeman dan nog langer kan.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:59 schreef feyelinde het volgende:
maar dat betekent nog niet dat je verwacht en hoopt dat Feyenoord verliest
Nog een keer goed lezen.

Ik hoop alleen dat we verliezen omdat we ons dan zelf in de groepsfase niet nog meer voor schut zetten. En er komt ook nog bij spelen dat het 6 extra wedstrijden zijn die je moet spelen ook al ben je al meteen uitgeschakeld. Deze 6 extra wedstrijden zullen onze belabberde prestaties in de competitie niet gaan verbeteren.

Ik weet het niet hoor maar ik heb geen zin om nog verder tegen degradatie te voetballen.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:01 schreef piet de paler het volgende:
Niemand zit te wachten op mijn oplossing, juist daarom geef ik hem lekker toch
Alle pseudo toppers verkopen of laten gaan hier volgt het rijtje (zit ook niemand op te wachten maar ik doe het lekker toch. Immers, Vormer,Lamprou,Cisse,Goossens,BMI,helaas ook Joris M,Singh, en dan ja en dan gewoon eigen jeugd. En dan? billen bij elkaar dat je niet onder de streep komt......en dan ome Piet ja jongens dan komt het walhalla geen schulden meer .even geen gezeur meer over het stadion, Maar lekker echt gaan bouwen ja echt Maar pikken de fans het als je dit gaat doen ? nee ome Piet dan gaan ze roepen en het maasgebouw bestormen.
Het is tijd ome Piet dat de fans een keuze maken of net niet club of echt bouwen.Het is een keuze.maar willen we dat?
Helemaal mee eens.

Het is een triest feit dat de eigen Feyenoord aanhang de club er van weerhoudt om verder te kunnen groeien.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:54 schreef FR.rolde het volgende:
Het loopt vast zodra er opgebouwd moet worden, niemand draait open of zoekt de aanval
combinatie tussen aanval en voorhoede zijn er nauwelijks.
Er is geen inzicht en er is geen beweging om de bal heen. Het is veeel te voorspelbaar, vorig seizoen al. Maar nu ze mentaal zo zwak bezig zijn komt het duidelijker naar voren.

Denk er maar is over na. De Vrij speelt of Clasie in of de RB of Pelle. Als hij Clasie inspeelt komen we niet verder dan weer een balletje breed. Speelt hij de RB in dan lopen we ook tegen een individuele tegenstander aan. Lange bal heeft ook niets met inzicht te maken. We hebben ook geen opbouwende middenvelder naast Clasie die aanvallen opzet. We hebben geen spelverdeler achter de spitsen die de gaatjes vind, en we hebben geen dynamische buitenspeler die een actie kan maken en scoren. Het is niet zo rampzalig als het lijkt, het geraamte staat er, Pelle is een prima Feyenoord spits om ballen vast te houden zodat spelers kunnen doorschuiven, maar er ontbreken gewoon puzzelstukjes. Een type El Ahmadi, een nr 10, en een productieve buitenspeler. Assaidi kan al 2 vd 3 posities innemen, Manu toont potentie en we krijgen ook nog Boetius terug die van grote waarde kan zijn. Ik heb nog wel hoop voor dit Feyenoord.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:02 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Nog een keer goed lezen.

Ik hoop alleen dat we verliezen omdat we ons dan zelf in de groepsfase niet nog meer voor schut zetten. En er komt ook nog bij spelen dat het 6 extra wedstrijden zijn die je moet spelen ook al ben je al meteen uitgeschakeld. Deze 6 extra wedstrijden zullen onze belabberde prestaties in de competitie niet gaan verbeteren.

Ik weet het niet hoor maar ik heb geen zin om nog verder tegen degradatie te voetballen.
Jij geeft al op dus.
tomson
 tomson - donderdag 22 augustus 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Janmaat aanvoerder maken..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:06   quote  deeplink  
Ongelofelijk hoeveel moeite Feyenoord met lopende mensen heeft. Tegen Zwolle was dat al zo. Tegen Twente ook, tegen Ajax ging dat redelijk, maar vandaag was het weer prijs. Elke dieptepass was gevaarlijk. En aan de bal totaal geen rust. Clasie volkomen uit vorm. Vilhena verzuipt en speelt ook niet goed. Immers speelt naar vermogen. En dat is in absolute zin net zo slecht als Clasie en Vilhena uit vorm.

De Vrij ligt weer eens op de grond, waardoor die Balde zo kon doorlopen. Mathijsen vond ik ook matig. Net als De Vrij moeite met lopende mensen. Indi en Van Beek waren verdedigend okee, maar vooral Indi was in balbezit bij vlagen onthutsend slecht.

Mulder redt je nog. Pellè bleef redelijk overeind terwijl hij constant tegen 2-3 man stond. Die twee waren met Van Beek de enige voldoende aan de kant van Feyenoord.

Schaken is al net zo uit vorm als Clasie. En Armenteros leek alleen de eerste pakweg 15 minuten een idee te hebben wat hij aan het doen was.

Enige positieve is dat Feyenoord wel geleerd heeft standaardsituaties te verdedigen. Voetballend is het wel erg treurig.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:05 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij geeft al op dus.
Zeker niet,

Maar als je realist bent en kijkt de de huidige 'mogelijkheden' dan weet je dat enige verbetering voorlopig niet vanzelfsprekend is..
moa
 moa - donderdag 22 augustus 2013 - 21:07   quote  deeplink  
Iemand nog een extra negatieve invalshoek nodig over deze wedstrijd? Want dan neem ik nog ff een duik in mijn zure bommen ketel.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:09   quote  deeplink  
Ondanks dat je zo slecht speelt is er nog van alles mogelijk thuis. Publiek er achter. Janmaat terug. Hopelijk een positief resultaat van NAC en dus vertrouwen mee. Ik geef ons nog 30-40% kans om door te gaan.
moa
 moa - donderdag 22 augustus 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ongelofelijk hoeveel moeite Feyenoord met lopende mensen heeft. Tegen Zwolle was dat al zo. Tegen Twente ook, tegen Ajax ging dat redelijk, maar vandaag was het weer prijs. Elke dieptepass was gevaarlijk. En aan de bal totaal geen rust. Clasie volkomen uit vorm. Vilhena verzuipt en speelt ook niet goed. Immers speelt naar vermogen. En dat is in absolute zin net zo slecht als Clasie en Vilhena uit vorm.

De Vrij ligt weer eens op de grond, waardoor die Balde zo kon doorlopen. Mathijsen vond ik ook matig. Net als De Vrij moeite met lopende mensen. Indi en Van Beek waren verdedigend okee, maar vooral Indi was in balbezit bij vlagen onthutsend slecht.

Mulder redt je nog. Pellè bleef redelijk overeind terwijl hij constant tegen 2-3 man stond. Die twee waren met Van Beek de enige voldoende aan de kant van Feyenoord.

Schaken is al net zo uit vorm als Clasie. En Armenteros leek alleen de eerste pakweg 15 minuten een idee te hebben wat hij aan het doen was.

Enige positieve is dat Feyenoord wel geleerd heeft standaardsituaties te verdedigen. Voetballend is het wel erg treurig.
Het is ook vreemd dat onze ploeg tot maximaal 2-3 keer per wedstrijd in staat is een balletje 2-3 keer over te spelen. Ik zie het overigens na een goed resultaat tegen NAC ook zomaar weer omslaan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Кубань (Kuban Krasnodar) - Feyenoord (EL: donderdag 22 augustus, 18:00)









0.0102760