BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Кубань (Kuban Krasnodar) - Feyenoord (EL: donderdag 22 augustus, 18:00)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:07 schreef moa het volgende:
Iemand nog een extra negatieve invalshoek nodig over deze wedstrijd? Want dan neem ik nog ff een duik in mijn zure bommen ketel.
Dan kun je beter een ticket voor Damascus kopen..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Wim2 --
ronnieveen1984
 ronnieveen1984 - donderdag 22 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Misschien geen Europees voetbal, maar willen we dit ook wel, behalve vanuit financieel standpunt gezien.. Keihard op onze bek gaan..4-0 of 5-0 verliezen tegen een of andere kut ploeg waarvan nooit iemand iets heeft gehoord.. Want zo ziet het voetbal er op dit moment uit voor ons.. Pas als alle gezichtjes weer 1 kant uitstaan, als ze de flow weer mee hebben, wordt het weer leuk.. Hoe graag ik ze ook Europees voetbal wil zien spelen, maar niet op deze manier: Feyenoord onwaardig!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:07 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Zeker niet,

Maar als je realist bent en kijkt de de huidige 'mogelijkheden' dan weet je dat enige verbetering voorlopig niet vanzelfsprekend is..
Dat hangt er van af waar je de oorzaak van het probleem ziet. Zelfvertrouwen is zoek. Dat kan in notime naar overtuiging switchen. Een overwinning helpt daarbij.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:07 schreef moa het volgende:
Iemand nog een extra negatieve invalshoek nodig over deze wedstrijd? Want dan neem ik nog ff een duik in mijn zure bommen ketel.
Zure bommen? Zelfmoord-terrorisme?
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:09 schreef moa het volgende:

[..]

Het is ook vreemd dat onze ploeg tot maximaal 2-3 keer per wedstrijd in staat is een balletje 2-3 keer over te spelen. Ik zie het overigens na een goed resultaat tegen NAC ook zomaar weer omslaan.
Zou nog kunnen ook. Maar er is geen vorm en vertrouwen om combinerend de oplossing te zoeken. CV's durven middenvelders niet in te spelen, want die verliezen meteen de bal. Worden gedwongen lange bal te spelen.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:10 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat hangt er van af waar je de oorzaak van het probleem ziet. Zelfvertrouwen is zoek. Dat kan in notime naar overtuiging switchen. Een overwinning helpt daarbij.
Het zelfvertrouwen gaat niet terugkeren. Waarom niet? Omdat we verliezen. Waarom verliezen we? Omdat er geen zelfvertrouwen is.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:09 schreef moa het volgende:

[..]

Het is ook vreemd dat onze ploeg tot maximaal 2-3 keer per wedstrijd in staat is een balletje 2-3 keer over te spelen. Ik zie het overigens na een goed resultaat tegen NAC ook zomaar weer omslaan.
Er ontbreken gewoon verbindingspunten. De middenvelders krijgen de ballen niet bij de aanvallers. Oorzaak: Grotendeels Immers die geen bal kan aannemen en een slechte samenwerking tussen onze centrale middenvelders. Het lijkt wel of de ploeg net een week in training is..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:11 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Het zelfvertrouwen gaat niet terugkeren. Waarom niet? Omdat we verliezen. Waarom verliezen we? Omdat er geen zelfvertrouwen is.
Bij onze komende 5 tegenstanders (- Kuban Krasnodar) loopt het ook niet. Liggen kansen voor een ommekeer.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:12 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Bij onze komende 5 tegenstanders (- Kuban Krasnodar) loopt het ook niet. Liggen kansen voor een ommekeer.
Laten we het hopen.. dan maar. Ik dacht ook tegen PEc Zwolle dat het een eitje ging worden..
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:11 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Het zelfvertrouwen gaat niet terugkeren. Waarom niet? Omdat we verliezen. Waarom verliezen we? Omdat er geen zelfvertrouwen is.
We zullen het zien.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:11 schreef Wim2 het volgende:

[..]

Het zelfvertrouwen gaat niet terugkeren. Waarom niet? Omdat we verliezen. Waarom verliezen we? Omdat er geen zelfvertrouwen is.
Het is niet puur een zelfvertrouwenkwestie. Kijk simpelweg naar vorig seizoen. Hoeveel tegenstanders hebben we van de mat getikt? 0. 80% van onze overwinningen waren met 1 goal verschil wat een bizar gemiddelde is. Er ontbreekt gewoon creativiteit, dat is toch wel duidelijk?
piet de paler
 piet de paler - donderdag 22 augustus 2013 - 21:22   quote  deeplink  
Hebben jullie de nieuwe smurfen film al gezien ?????
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:22 schreef piet de paler het volgende:
Hebben jullie de nieuwe smurfen film al gezien ?????
Ben er met mijn kleinkinderen heen geweest..
Pfff.. die Nederlands ingesproken stemmen zijn zo irritant.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Wim2 --
Appie53
 Appie53 - donderdag 22 augustus 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Er is maar optie op dit moment, 4-4-2
Milo
 Milo - donderdag 22 augustus 2013 - 21:44   quote  deeplink  
Ik word schijtziek van dat negatieve gelul! Valt allemaal gewoon net niet op zijn plekkie aanstaande zondag mooi weer tegen die homos uit het zuiden klappen we er vol op!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 21:46   quote  deeplink  
BAM!!!!
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:44 schreef Milo het volgende:
Ik word schijtziek van dat negatieve gelul! Valt allemaal gewoon net niet op zijn plekkie aanstaande zondag mooi weer tegen die homos uit het zuiden klappen we er vol op!
mwa, het valt allemaal vrij ruim niet op z'n plekkie hoor Milo! ;)

Maar natuurlijk positief blijven. We zijn nog niet uitgeschakeld en ook zondag is er alle kans op een goede resultaat.
feyenoordfanuitarnhe
 feyenoordfanuitarnhe - donderdag 22 augustus 2013 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:40 schreef piet de paler het volgende:
Maar je hebt ook ooit gezien dat feyenoord verloor van uta arad uit de DDR ,dus het is een golfbeweging en nu is er ook geen geld.
ja dat klopt maar toen hadden we wel de europacup net binnen met 2-1 tegen celtic en ik ben bang dat we dat niet meer gaan mee maken
coenjo
 coenjo - donderdag 22 augustus 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:44 schreef Milo het volgende:
Ik word schijtziek van dat negatieve gelul! Valt allemaal gewoon net niet op zijn plekkie aanstaande zondag mooi weer tegen die homos uit het zuiden klappen we er vol op!
pff je wordt ziek van het negatieve gelul? nu vraag ik jou lichtpunten om tegen nac te winnen.. ik snap dat je positief wilt blijven, maar dit feyenoord is werkelijk waar niet om aan te zien! de aanvallende opties zijn echt slecht!!! sorry maar als je niet in wil zien dat het het gewoon fucking slecht is.. heeft niks met positief te maken en is gewoon werkelijkheid..
coenjo
 coenjo - donderdag 22 augustus 2013 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:34 schreef Appie53 het volgende:
Er is maar optie op dit moment, 4-4-2
er is maar een optie! vol op de aanval met boeties en manu meer niet!
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2013 - 22:22   quote  deeplink  
T gaat mis in middenveld en verdediging.
Omschakeling dramatisch. Aanvallers hebben zo nooit ruimte.
Schaken is verleden tijd.
Doorselecteren.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 22:24   quote  deeplink  
je bent wel duidelijk he.
coenjo
 coenjo - donderdag 22 augustus 2013 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:22 schreef Stylzz het volgende:
T gaat mis in middenveld en verdediging.
Omschakeling dramatisch. Aanvallers hebben zo nooit ruimte.
Schaken is verleden tijd.
Doorselecteren.
het gaat niet mis in die linies, we hebben veel te weinig aanvallend..
waardoor ze verplicht terug gaan spelen..
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:25 schreef coenjo het volgende:

[..]

het gaat niet mis in die linies, we hebben veel te weinig aanvallend..
waardoor ze verplicht terug gaan spelen..
Over duidelijkheid gesproken... we hebben aanvallend veel te weinig waardoor ze verplicht terug gaan spelen....? maargoed Stylzz heeft gelijk, de omschakeling is dramatisch, wat puur te maken heeft met het inzicht van de spelers die moeten omschakelen en de linie's die te ver uit elkaar staan.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Middenveld speelt standaard terug. Niet dat er voor geen aanspeelpunt is, maar ze draaien de verkeerde kant op.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 22 augustus 2013 - 22:29   quote  deeplink  
Pellè is bijna altijd aanspeelbaar.
Immers ook. Alleen die kan er niets mee.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 22:29   quote  deeplink  
Vaak is er ook gewoon geen aanspeelpunt hoor, er is te weinig beweging om de bal heen en zoals ik al zei de linie's staan te ver van elkaar.
dennie
 dennie - donderdag 22 augustus 2013 - 22:30   quote  deeplink  
Het is te makkelijk te verdedigen. En wat je zegt Immers krijgt veel ruimte maar dat komt omdat ze weten dat hij er toch niets mee doet.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
Ongelofelijk hoeveel moeite Feyenoord met lopende mensen heeft. Tegen Zwolle was dat al zo. Tegen Twente ook, tegen Ajax ging dat redelijk, maar vandaag was het weer prijs. Elke dieptepass was gevaarlijk. En aan de bal totaal geen rust. Clasie volkomen uit vorm. Vilhena verzuipt en speelt ook niet goed. Immers speelt naar vermogen. En dat is in absolute zin net zo slecht als Clasie en Vilhena uit vorm.

De Vrij ligt weer eens op de grond, waardoor die Balde zo kon doorlopen. Mathijsen vond ik ook matig. Net als De Vrij moeite met lopende mensen. Indi en Van Beek waren verdedigend okee, maar vooral Indi was in balbezit bij vlagen onthutsend slecht.

Mulder redt je nog. Pellè bleef redelijk overeind terwijl hij constant tegen 2-3 man stond. Die twee waren met Van Beek de enige voldoende aan de kant van Feyenoord.

Schaken is al net zo uit vorm als Clasie. En Armenteros leek alleen de eerste pakweg 15 minuten een idee te hebben wat hij aan het doen was.

Enige positieve is dat Feyenoord wel geleerd heeft standaardsituaties te verdedigen. Voetballend is het wel erg treurig.
Prima post !
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:
Middenveld speelt standaard terug. Niet dat er voor geen aanspeelpunt is, maar ze draaien de verkeerde kant op.
Of ze raken de bal kwijt. Geen vorm en geen vertrouwen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 22:37   quote  deeplink  
Misschien hebben Clasie en de Vrij het gevoel nu ze zo'n volwassen salaris hebben ze ook
wat meer moeten laten zien?Ze zijn alleen maar achteruit gegaan.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 22 augustus 2013 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:
Misschien hebben Clasie en de Vrij het gevoel nu ze zo'n volwassen salaris hebben ze ook
wat meer moeten laten zien?Ze zijn alleen maar achteruit gegaan.
Clasie oogt totaal niet fris. De Vrij maakt er een sport van om elke wedstrijd een beslissende fout te maken.

Lijkt inderdaad logisch om ten minste 1 tijdelijk naar de bank te verwijzen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 22:47   quote  deeplink  
Eens !Doe deVrij maar...
sevillana
 sevillana - vrijdag 23 augustus 2013 - 00:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Clasie oogt totaal niet fris. De Vrij maakt er een sport van om elke wedstrijd een beslissende fout te maken.

Lijkt inderdaad logisch om ten minste 1 tijdelijk naar de bank te verwijzen.
Er is idd sprake van een chronisch gebrek aan zelfvertrouwen in de verdediging, je kunt het ook een beetje zien aan de houding en de gelaatsuitdrukking bij een aantal spelers. Waar is de tijd gebleven dat de verdedigers iets uitstraalden van .. kop maar op, wij zijn Feyenoord! ..
Eigenlijk is dat wel van toepassing op zo goed als het hele team, Schaken oogt ook niet goed en over Immers zal ik het verder maar niet hebben.
Hopelijk is dat volgende week in de Kuip anders want anders kunnen we gevoegelijk al gaan spreken over "een verloren seizoen" vrees ik. Maar er is nog hoop, alleen zal er volgende week dan wel "uit een geheel ander vaatje getapt moeten worden".
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 23 augustus 2013 - 00:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 00:24 schreef sevillana het volgende:

[..]

Er is idd sprake van een chronisch gebrek aan zelfvertrouwen in de verdediging, je kunt het ook een beetje zien aan de houding en de gelaatsuitdrukking bij een aantal spelers. Waar is de tijd gebleven dat de verdedigers iets uitstraalden van .. kop maar op, wij zijn Feyenoord! ..
Eigenlijk is dat wel van toepassing op zo goed als het hele team, Schaken oogt ook niet goed en over Immers zal ik het verder maar niet hebben.
Hopelijk is dat volgende week in de Kuip anders want anders kunnen we gevoegelijk al gaan spreken over "een verloren seizoen" vrees ik. Maar er is nog hoop, alleen zal er volgende week dan wel "uit een geheel ander vaatje getapt moeten worden".
jep. Tegen NAC wordt het alweer een sleutelduel. Is bepalend hoe je de komende serie ingaat en met welk gevoel je de return gaat spelen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 06:47   quote  deeplink  
Eigenlijk waren t meest positieve v beek Muldertje en de uitslag
VVout
 VVout - vrijdag 23 augustus 2013 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 06:47 schreef Stylzz het volgende:
Eigenlijk waren t meest positieve v beek Muldertje en de uitslag
Zeker v. Beek wat was die goed bezig, vol er bij. De rest had die gedreven uitstraling niet, gedrevenheid het sleutelwoord voor komende wedstrijden. Ik kan natuurlijk niet in die koppen kijken van die gasten maar het ziet er zo naar uit van buitenaf.
ferfan
 ferfan - vrijdag 23 augustus 2013 - 09:56   quote  deeplink  
Onze grote vriend Armenteros heeft een hele andere wedstrijd gezien, hahahahah!!
Onterecht dat we verloren hebben volgens hem.
Als de standaard voor hem dit soort voetbal is, dan moeten we ons echt zorgen gaan maken!!! Wat een kerel, hahahahaha!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 10:01   quote  deeplink  
Ik denk dat dat de beleving is van tijdens de wedstrijd, zal er nu wel anders over denken.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 augustus 2013 - 10:42   quote  deeplink  
Krasnodar kan in de Nederlandse competitie meedoen voor de bovenste 3 plaatsen.
Bekijk eens even waar die spelers vandaan komen en waar ze gespeeld hebben.
Geld daar draait het om en dat hebben wij niet en zij wel.
Allen conditioneel zit het niet goed bij Feyenoord
sevillana
 sevillana - vrijdag 23 augustus 2013 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 06:47 schreef Stylzz het volgende:
Eigenlijk waren t meest positieve v beek Muldertje en de uitslag
+1
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 23 augustus 2013 - 12:19   quote  deeplink  
Hopen dat Boetius en Janmaat in de basis staan volgendeweek. Manu ook wat mij betreft.
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 augustus 2013 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 12:19 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Hopen dat Boetius en Janmaat in de basis staan volgendeweek. Manu ook wat mij betreft.
wat is de medische status van deze 2?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 23 augustus 2013 - 14:01   quote  deeplink  
Allebei zondag nog niet.
craven
 craven - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:33   quote  deeplink  
ik lees allemaal leuke quotes van spelers dat het nog niet voorbij is en dat we ze wel pakken volgende week...misschien kunnen de heren beter de mond houden en het laten zien!
sevillana
 sevillana - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 15:33 schreef craven het volgende:
ik lees allemaal leuke quotes van spelers dat het nog niet voorbij is en dat we ze wel pakken volgende week...misschien kunnen de heren beter de mond houden en het laten zien!
goed plan!
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 23 augustus 2013 - 16:29   quote  deeplink  
Idee als feyenoord verder komt leggen de supporters 1 euro in ,echter als feyenoord niet vefder komt leggen de spelers 50.000 euro in de pot, en dit geld geven we aan de jeugdopleiding. Wat een fantastisch plan vinden jullie ook niet?
sevillana
 sevillana - vrijdag 23 augustus 2013 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:29 schreef piet de paler het volgende:
Idee als feyenoord verder komt leggen de supporters 1 euro in ,echter als feyenoord niet vefder komt leggen de spelers 50.000 euro in de pot, en dit geld geven we aan de jeugdopleiding. Wat een fantastisch plan vinden jullie ook niet?
vind ik ook een strak plan, .. maar ja, geloof je er zelf in?
Gerard_FR
 Gerard_FR - vrijdag 23 augustus 2013 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 12:19 schreef Beempjerotterdam het volgende:
Hopen dat Boetius en Janmaat in de basis staan volgendeweek. Manu ook wat mij betreft.
Juist, samen met van Beek en Armenteros staat er dan een ander Feyenoord en gaan de andere
ook weer beter renderen.
Vooral Janmaat wordt nu gemist.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 23 augustus 2013 - 23:58   quote  deeplink  
Kan iemand mij vertellen hoe laat donderdag de return is?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Кубань (Kuban Krasnodar) - Feyenoord (EL: donderdag 22 augustus, 18:00)









0.0094110