BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KRITIEK op MIJN club (Koeman/Van Geel/Koevermans)

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 21 augustus 2013 - 10:12   quote  deeplink  
Ik vind dat wij als supporters wel wat kritischer mogen zijn, natuurlijk zingen wij Feyenoord till I die na een beschamende vertoning tegen Twente. Maar dit zingen wij uit zelfbescherming omdat wij alleen hiermee ons onderscheiden van andere clubs en met name van ajax. Wij, supporters, kunnen trots zijn op wie wij zijn en wat wij voelen voor onze club, dag in dag uit ondanks alle hoon die wij krijgen uit de media en alle meelopende ajaxsupporters uit heel het land, zelfs in mijn stad Rotterdam. Het is ongelofelijk om te zien hoeveel mensen graag meelopen met succes zonder er ook maar iets mee te maken te hebben...maar dit geheel terzijde.
Wij, supporters zijn druk geweest met vóór en tegen het nieuwe stadion waar met name de tegenstanders naar mijn mening te veel en ongepast hun stem lieten horen maar ook dit weer geheel terzijde en missen nu naar mijn mening de essentie, de prestaties op en rondom het veld.

Ik ben blij met Koeman en van Geel maar zij maken zichtbare fouten zonder dat zij van ons hierover kritische noten krijgen. Mokotjo bewijst dat hij een zeer bruikbare speler was en het dus onzin was om als mogelijke vervanger Ruud Vormer aan te trekken. Mokotjo als stand in voor Clasie en Mokotjo had ook nog gelukkig in de Kuip rondgelopen. Nu is Vormer aangetrokken die transfervrij kwam en dus één van de grootverdieners is.....weggegooid geld dus gezien de beperkingen die Vormer heeft. Naar het schijnt heeft Van Geel een transfer van Immers naar Cardiff geblokkeerd omdat Lex zo waardevol is. Tegen mindere tegenstanders is Lex zeer waardevol, werkt altijd als een paard en pikt zijn doelpuntjes mee. Maar in topwedstrijden blijft alleen het harde werken over en is van enig voetbalgogme geen spraken en beslissend is het nooit. Hetzelfde geldt voor Schaken, hij kon vorig seizoen naar Turkije maar wat doen wij, wij gaan mee met Van Gaal en doen net of Schaken een topspeler is en maken ook van hem een topverdiener en lopen een transfersom mis. Als je Schaken analyseert zie je dat hij het voetbal abc ontbeert....totaal geen overzicht en zeer beperkte techniek. Hoe Schaken en Immers afgelopen zondag keer op keer bij een uitbraak buitenspel liepen zegt alles.
Natuurlijk loopt van Geel te shoppen met een gesloten portemonnee en ben je veroordeeld tot transfervrije spelers en jeugd en als je in deze categorie spelers aantrekt laat deze ook weer gaan als je er iets voor kan vangen. Had Immers laten gaan en bv. Falkenburg ervoor teruggehaald......
Tja en dan kan je Cabral verkopen aan Swansea maar sputtert Cabral iets tegen en komt Twente met het aanbod om een ruil met Verhoek......had Cabral lekker laten vertrekken naar Wales, levert je een zak met geld op en nu kost Verhoek ons geld zonder dat daar ook maar iets tegenover staat. Menig ADO supporter was blij dat Verhoek naar Twente vertrok...nou dat zegt toch genoeg....Vragen jullie je ook wel eens af wie er sneller is.....Johnnie van de Burgerking of Verhoek????
Ik ben geen fan van Mulder maar hij is beter dan ons Griekje ......nu pakt Mulder geen punten voor ons maar als hij geblesseerd raakt dan zijn we helemaal in de aap gelogeerd, was er nou niet ergens een betere transfervrije keeper dan Lamprou te vinden??? Hoe bestaat het in godsnaam dat Lamprou een meerderjarig contract heeft bij onze club, volgens mij wil je dan geen topclub zijn. Ben ik nog Matthijsen vergeten, ik was blij met zijn aantrekken vooral omdat dit gebeurde omdat er toen helemaal nog niemand was aangetrokken maar waarom in godsnaam voor 3 jaar!!! Had Joris aangetrokken voor 1 jaar met wat opties er in of zo......Ook Mathijssen is zeer nuttig tegen mindere tegenstanders maar in topwedstrijden heb je weer geen kloten aan hem en had je meer vertrouwen in je eigen jeugd moeten hebben......als één club centrale verdedigers kan opleiden zijn wij het wel....De vrij, Indi, Kongolo, Rekik,Bruma.......

Niemand is groter dan de club maar onze beleidsbepalers en ex beleidsbepalers kennen die principe niet ........Hoe kan het bv. dat Twente een speler van Zenit St Petersburg op huurbasis krijgt terwijl Henk van Stee daar als technisch directeur zit???
Spreek ik voorts nog de hoop uit dat Joh Dahl Tomasson het goed gaat doen als trainer bij Excelsior en dat hij de opvolger wordt van Koeman, je hebt internationale connecties nodig om aan goede huurspelers te komen die je team komen versterken.

O ja nog iets anders, heel Rotterdam loopt in kleding van 010 casuals en 010 kleding maar Feyenoord ziet hier niets van terug......in onze shops kun je alleen Puma kleding kopen en als ik Koevermans hierop aanspreek zegt hij dat er geen winst te behalen is in een ruimer assortiment. Nu kom ik vaak in Engeland en met name bij Sunderland en Newcastle, beiden clubs met een even grote achterban als Feyenoord......lijkt mij zeer sterk dat die clubs verlies leiden op hun winkelverkoop.........en je kan daar van alles krijgen!! weer een geval van mismanagement bij onze club!

Niettemin ben ik blij dat ik supporter ben van een echte club maar ik heb echt te weinig kampioenschappen meegemaakt en mijn zoon nog helemaal géén en daar moet wel snel verandering in komen!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 augustus 2013 - 10:28   quote  deeplink  
Amen!
Op zo'n bericht als deze heb ik lang moeten wachten op HL
Madhopfc
 Madhopfc - woensdag 21 augustus 2013 - 10:52   quote  deeplink  
Bedankt Leon, ik hoop dat iemand die het leest er iets mee kan, een beetje inspraak heeft bij de beleidsbepalers zodat deze er ook iets mee gaan doen want nu slaan deze gasten zich wel iets te veel op hun eigen borst........
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 21 augustus 2013 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 10:52 schreef Madhopfc het volgende:
Bedankt Leon, ik hoop dat iemand die het leest er iets mee kan, een beetje inspraak heeft bij de beleidsbepalers zodat deze er ook iets mee gaan doen want nu slaan deze gasten zich wel iets te veel op hun eigen borst........
Grotendeels niet eens met het verhaal. Ik vind dat Feyenoord sinds het seizoen 2011-2012 over het algemeen de juiste keuzes maakt en dat het sinds lange tijd op financieel en sportief gebied weer aantoonbaar de goede kant opgaat. Natuurlijk worden er incidentele fouten gemaakt, maar dat is inherent aan het bedrijf.
el triste
 el triste - woensdag 21 augustus 2013 - 11:56   quote  deeplink  
Goede tekst! M.b.t. de kleding kan ik je melden dat daar verandering in gaat komen op zeer korte termijn. Excuses dat het vaag is, maar meer kan ik niet melden.
JanM
 JanM - woensdag 21 augustus 2013 - 11:58   quote  deeplink  
Achteraf heb je op vele punten gelijk, maar beleid beoordelen is makkelijker dan beleid maken ...
Bosifyable
 Bosifyable - woensdag 21 augustus 2013 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 11:56 schreef el triste het volgende:
Goede tekst! M.b.t. de kleding kan ik je melden dat daar verandering in gaat komen op zeer korte termijn. Excuses dat het vaag is, maar meer kan ik niet melden.
Ga jij je er mee bemoeien met je sportzaak? ;)
plannetje
 plannetje - woensdag 21 augustus 2013 - 12:56   quote  deeplink  
MAthijssen staat er juist wel met topwedstrijden.. je heb het over falkenburg, maar deze is niet beter dan Lex. ik snap wel wat je zegt... ergens heb je wel gelijk.
cato
 cato - woensdag 21 augustus 2013 - 14:04   quote  deeplink  
In elk beleid dat gemaakt wordt zitten fouten, als daar niets van geleerd zou worden dan is het pas echt fout. Ik vind dat MVG het goed doet.
2 seizoenen geleden waren we bankroet o.a. van geel heeft toen beleidsplan voor de komende jaren uitgestippeld en daardoor met vvf de club gered! Was logisch dat ze vormer transfervrij haalden, had prima seizoen gehad bij roda en wilde graag naar feyenoord. mokotjo doet het leuk bij pec maar heeft kansen gehad en zich nooit onderscheiden. Wie had feyenoord moeten halen i.p.v schaken? die gozer doet het gewoon goed (enkele wedstrijd daargelaten) Mathijssen heeft ervaring en was niet gekomen voor 1 seizoen het is alleen maar mooi dat de jonge verdediging zich zo goed heeft ontwikkeld!Rekik en bruma waren toen al weg of niet meer te behouden want als er een engelse club komt kan je daar toch niet tegenop bieden.De ruil Cabral-Verhoek was toen oke cabral wilde niet meer en ik denk dat feyenoord hoopte op de verhoek van 1 jaar eerder. Helaas heeft dit niet goed uitgepakt maar ook met cabral was je niets wijzer geworden blijkt nu. Immers laat het idd in topwedstrijden niet zien en vind ik ook beperkt maar was op dat moment geen rare aankoop. Als het bod van cardiff goed was geweest hadden ze hem denk ik wel laten gaan, maar om dan falkenburg te halen??? Met het verhaal over de keepers kan ik het alleen maar eens zijn. Ik hoop ook dat tomasson het goed gaat doen maar zie hem liever over een jaar of wat komen, eerst maar gio of jp. Wat betrefd de kleding (casuals) daar zul je eerst in moeten investeren wil je daar goed op gaan verdienen en ik denk dat de club daar nu nog geen prioriteit in ziet maar wie weet als we schuldenvrij en nog iets verder zijn!
Kortom we maken hele grote stappen daar worden foutjes in gemaakt maar 2 jaar geleden hadden we niet durven dromen dat we nu alweer zo ver zouden zijn.
Ga zo door martin
eko-sporter
 eko-sporter - woensdag 21 augustus 2013 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 14:04 schreef cato het volgende:
In elk beleid dat gemaakt wordt zitten fouten, als daar niets van geleerd zou worden dan is het pas echt fout. Ik vind dat MVG het goed doet.
2 seizoenen geleden waren we bankroet o.a. van geel heeft toen beleidsplan voor de komende jaren uitgestippeld en daardoor met vvf de club gered! Was logisch dat ze vormer transfervrij haalden, had prima seizoen gehad bij roda en wilde graag naar feyenoord. mokotjo doet het leuk bij pec maar heeft kansen gehad en zich nooit onderscheiden. Wie had feyenoord moeten halen i.p.v schaken? die gozer doet het gewoon goed (enkele wedstrijd daargelaten) Mathijssen heeft ervaring en was niet gekomen voor 1 seizoen het is alleen maar mooi dat de jonge verdediging zich zo goed heeft ontwikkeld!Rekik en bruma waren toen al weg of niet meer te behouden want als er een engelse club komt kan je daar toch niet tegenop bieden.De ruil Cabral-Verhoek was toen oke cabral wilde niet meer en ik denk dat feyenoord hoopte op de verhoek van 1 jaar eerder. Helaas heeft dit niet goed uitgepakt maar ook met cabral was je niets wijzer geworden blijkt nu. Immers laat het idd in topwedstrijden niet zien en vind ik ook beperkt maar was op dat moment geen rare aankoop. Als het bod van cardiff goed was geweest hadden ze hem denk ik wel laten gaan, maar om dan falkenburg te halen??? Met het verhaal over de keepers kan ik het alleen maar eens zijn. Ik hoop ook dat tomasson het goed gaat doen maar zie hem liever over een jaar of wat komen, eerst maar gio of jp. Wat betrefd de kleding (casuals) daar zul je eerst in moeten investeren wil je daar goed op gaan verdienen en ik denk dat de club daar nu nog geen prioriteit in ziet maar wie weet als we schuldenvrij en nog iets verder zijn!
Kortom we maken hele grote stappen daar worden foutjes in gemaakt maar 2 jaar geleden hadden we niet durven dromen dat we nu alweer zo ver zouden zijn.
Ga zo door martin
Grotendeels mee eens.
De Spot
 De Spot - woensdag 21 augustus 2013 - 14:12   quote  deeplink  
Goed stukkie hoor,maar vorig seizoen en met namen het seizoen ervoor heeft Van Geel het heel goed gedaan.(Guidetti,Bakkal)
Immers was een gok hadden we achteraf nooit moeten doen,Mathijsen vond ik vooraf al raar zeker drie jaar.

Er komen nu 5 wedstrijden aan die je alle 5 gewoon moet winnen,en dan zit het er allemaal weer heel anders uit.

Vergeet niet de we al 2 jaar boven ons kunnen hebben gepresteerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2013 door De Spot --
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 21 augustus 2013 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 14:04 schreef cato het volgende:
In elk beleid dat gemaakt wordt zitten fouten, als daar niets van geleerd zou worden dan is het pas echt fout. Ik vind dat MVG het goed doet.
2 seizoenen geleden waren we bankroet o.a. van geel heeft toen beleidsplan voor de komende jaren uitgestippeld en daardoor met vvf de club gered! Was logisch dat ze vormer transfervrij haalden, had prima seizoen gehad bij roda en wilde graag naar feyenoord. mokotjo doet het leuk bij pec maar heeft kansen gehad en zich nooit onderscheiden. Wie had feyenoord moeten halen i.p.v schaken? die gozer doet het gewoon goed (enkele wedstrijd daargelaten) Mathijssen heeft ervaring en was niet gekomen voor 1 seizoen het is alleen maar mooi dat de jonge verdediging zich zo goed heeft ontwikkeld!Rekik en bruma waren toen al weg of niet meer te behouden want als er een engelse club komt kan je daar toch niet tegenop bieden.De ruil Cabral-Verhoek was toen oke cabral wilde niet meer en ik denk dat feyenoord hoopte op de verhoek van 1 jaar eerder. Helaas heeft dit niet goed uitgepakt maar ook met cabral was je niets wijzer geworden blijkt nu. Immers laat het idd in topwedstrijden niet zien en vind ik ook beperkt maar was op dat moment geen rare aankoop. Als het bod van cardiff goed was geweest hadden ze hem denk ik wel laten gaan, maar om dan falkenburg te halen??? Met het verhaal over de keepers kan ik het alleen maar eens zijn. Ik hoop ook dat tomasson het goed gaat doen maar zie hem liever over een jaar of wat komen, eerst maar gio of jp. Wat betrefd de kleding (casuals) daar zul je eerst in moeten investeren wil je daar goed op gaan verdienen en ik denk dat de club daar nu nog geen prioriteit in ziet maar wie weet als we schuldenvrij en nog iets verder zijn!
Kortom we maken hele grote stappen daar worden foutjes in gemaakt maar 2 jaar geleden hadden we niet durven dromen dat we nu alweer zo ver zouden zijn.
Ga zo door martin
+1
JanM
 JanM - woensdag 21 augustus 2013 - 14:35   quote  deeplink  
+2

Het beleid was prima, de uitwerking ervan niet in alle gevallen gelukkig:

- Guidetti TOP => Pellè TOP

- Bakkal TOP => Immers minder gelukkig, maar wel waardevol en maximaal haalbare?

- El Ahmadi => Vormer minder gelukkig, maar transfervrij en presteert beneden niveau

- Vlaar => Mathijsen TOP: zolang hij zo speelt is/blijft hij onze beste verdediger! + ervaring!

- Cabral FLOP => Verhoek FLOP dus weinig aan verloren!

- Mokotjo: heeft het jammer genoeg bij Feyenoord niet (kunnen) laten zien ...

Géén slechte balans lijkt me zo, zeker aangezien Feyenoord 2 jaar TOP3 gehaald heeft en er financieel weer bijna bovenop is!
Wim I.
 Wim I. - woensdag 21 augustus 2013 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 10:12 schreef Madhopfc het volgende:

Niettemin ben ik blij dat ik supporter ben van een echte club maar ik heb echt te weinig kampioenschappen meegemaakt en mijn zoon nog helemaal géén en daar moet wel snel verandering in komen!!!
Prima gezegd!

Beschamend zoals sommigen hier vinden dat na 14! jaar een paar jaar er ook wel bij kunnen.
GVD 14 jaar! is veel te lang voor onze club!
el triste
 el triste - woensdag 21 augustus 2013 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 12:25 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ga jij je er mee bemoeien met je sportzaak? ;)
Haha, hoor weleens wat..... :)
el triste
 el triste - woensdag 21 augustus 2013 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 14:12 schreef De Spot het volgende:
Goed stukkie hoor,maar vorig seizoen en met namen het seizoen ervoor heeft Van Geel het heel goed gedaan.(Guidetti,Bakkal)
Immers was een gok hadden we achteraf nooit moeten doen,Mathijsen vond ik vooraf al raar zeker drie jaar.

Er komen nu 5 wedstrijden aan die je alle 5 gewoon moet winnen,en dan zit het er allemaal weer heel anders uit.

Vergeet niet de we al 2 jaar boven ons kunnen hebben gepresteerd.
Kan je boven jezelf presteren? Wat er niet inzit kan er ook niet uitkomen toch? Ik verwacht dat spelers die kaatste stap zetten. Indi, de vrij, clasie, vilhena enz blijven geen talenten. 45000 mensen iedere week en de 5e begroting van nl gaan niet samen.

Wordt tijd dat qua beleid en marketing eens flinke stappen gezet gaan worden. Maar de grootste stap zet je met prijzen!
MMM
 MMM - woensdag 21 augustus 2013 - 17:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 11:56 schreef el triste het volgende:
Goede tekst! M.b.t. de kleding kan ik je melden dat daar verandering in gaat komen op zeer korte termijn. Excuses dat het vaag is, maar meer kan ik niet melden.
Gerucht dat het Adidas word, is bijna overal te lezen..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2013 - 18:55   quote  deeplink  
Topicopener spreekt over verkeerde keuzes qua spelers.
En er zitten idd een paar missers bij.
Noem mij eens een club die het altijd goed heeft met dergelijke keuzes?
Milo
 Milo - woensdag 21 augustus 2013 - 19:03   quote  deeplink  
Dit hele verhaal is achteraf een koe in zijn kont kijken. Niet meer niet minder.
Sensi
 Sensi - woensdag 21 augustus 2013 - 19:05   quote  deeplink  
Goed constructief stukje, is weer is wat andere koek als iemand die een onzin topic start.. Om er ff op in te gaan kan ik me vinden in de meeste criteria. Ik vind bijvoorbeeld ook dat een Schaken maar onderhand is plaats moet gaan maken. Boetius/Armenteros op de vleugels zou niet mistaan, met achter de hand Manu. Aan de andere kant als je het hebt over aantrekken van spelers vind ik niet dat MvG de fout is ingegaan. Vormer/Verhoek draaien niet zoals verwacht. Je kan daar moeilijk op anticiperen, het kan zomaar zijn dat 1 van de 2 wel ineens de draai vind. Zo niet, mja jammer dan, het is geprobeerd. We hadden niet veel mogelijkheden toen en nog steeds niet, dat moet je niet vergeten. Wat betreft de keeper geef ik je ook gelijk. Voor nu is Mulder ok en ook niet meer als dat, het is mij een raadsel dat Boy de Jong verhuurd is. We zullen zien hoe hij het bij Tomasson onder de lat doet, hopelijk zien we meer van beide. Nu eerst maar zorgen dat we Europa inkomen! En hoe dan ook... Feyenoord till I die ;)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2013 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 14:35 schreef JanM het volgende:
+2

Het beleid was prima, de uitwerking ervan niet in alle gevallen gelukkig:

- Guidetti TOP => Pellè TOP

- Bakkal TOP => Immers minder gelukkig, maar wel waardevol en maximaal haalbare?

- El Ahmadi => Vormer minder gelukkig, maar transfervrij en presteert beneden niveau

- Vlaar => Mathijsen TOP: zolang hij zo speelt is/blijft hij onze beste verdediger! + ervaring!

- Cabral FLOP => Verhoek FLOP dus weinig aan verloren!

- Mokotjo: heeft het jammer genoeg bij Feyenoord niet (kunnen) laten zien ...

Géén slechte balans lijkt me zo, zeker aangezien Feyenoord 2 jaar TOP3 gehaald heeft en er financieel weer bijna bovenop is!
Prima tekst.Realistisch, eerlijk t.o.v. gevoerde beleid.
En in twee jaar schulden weggewerkt.

Waarom komen klachten boven drijven, altijd als het wat minder gaat? Dan is niets goed meer?
Hollands glorie
 Hollands glorie - woensdag 21 augustus 2013 - 21:10   quote  deeplink  
Feyenoord is toch juist de goede weg ingeslagen de afgelopen paar jaar..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 augustus 2013 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 12:56 schreef plannetje het volgende:
MAthijssen staat er juist wel met topwedstrijden.. je heb het over falkenburg, maar deze is niet beter dan Lex. ik snap wel wat je zegt... ergens heb je wel gelijk.
Eens..
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - woensdag 21 augustus 2013 - 21:26   quote  deeplink  
Mathijssen blunderde toch vorig seizoen gruwelijk tegen ajax en ook afgelopen zondag zag er niet goed uit bij de 2-1. De vrij had zo moeten verdedigen, dan had koeman hem niet gespaard in de media. Koeman spaart alleen de spelers die door hem zijn gehaald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2013 door Feijenoord1908 --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 augustus 2013 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 21:08 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Prima tekst.Realistisch, eerlijk t.o.v. gevoerde beleid.
En in twee jaar schulden weggewerkt.

Waarom komen klachten boven drijven, altijd als het wat minder gaat? Dan is niets goed meer?
Nou zitten jullie elke dag op headliner,heb jij met het aantrekken van Mathijsen nu niks
kritisch gelezen?
Heb jij vorig jaar Van Geil en nog een forumlid gevolgt over de kritiek
met betrekking hoe onze eigen jeugd werd gedegradeerd door de transfervrije aankopen?

En dat saneren doet van Geel/Gudde goed maar vergeet niet dat het MOET in verband
met het bestaansrecht van Feyenoord.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 21 augustus 2013 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 19:03 schreef Milo het volgende:
Dit hele verhaal is achteraf een koe in zijn kont kijken. Niet meer niet minder.
Deze bijdragen is weinig zeggend,niks meer niks minder Milo
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2013 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou zitten jullie elke dag op headliner,heb jij met het aantrekken van Mathijsen nu niks
kritisch gelezen?
Heb jij vorig jaar Van Geil en nog een forumlid gevolgt over de kritiek
met betrekking hoe onze eigen jeugd werd gedegradeerd door de transfervrije aankopen?

En dat saneren doet van Geel/Gudde goed maar vergeet niet dat het MOET in verband
met het bestaansrecht van Feyenoord.


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 augustus 2013 door FR-Henk --
craven
 craven - woensdag 21 augustus 2013 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 17:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Gerucht dat het Adidas word, is bijna overal te lezen..
owwwkeee
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 21 augustus 2013 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 21:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Nou zitten jullie elke dag op headliner,heb jij met het aantrekken van Mathijsen nu niks
kritisch gelezen?
Heb jij vorig jaar Van Geil en nog een forumlid gevolgt over de kritiek
met betrekking hoe onze eigen jeugd werd gedegradeerd door de transfervrije aankopen?

En dat saneren doet van Geel/Gudde goed maar vergeet niet dat het MOET in verband
met het bestaansrecht van Feyenoord.
Die kritiek op Mathijsen heb ik wel gezien. Die 3 jaar is een risico. Evenals salaris van die jongen.
Tuurlijk is er hier en daar wat aan te merken op het beleid, evenals op uitgevoerde transfers. Ze maken fouten.

Maar het stuk van madhopfc wil beweren dat van Geel cs. zoveel fouten maken dat ze de club verkwanselen. Zoals hij het zegt: Niets is groter dan Feyenoord maar de beleidsmensen kennen dat principe niet. Zo'n uitspraak: WAT EEN ONZIN.

Als jij op je werk alleen maar de fouten van twee jaar ziet en optelt, maar je bedrijf maakt wel winst, vind jij dan evengoed dat directie het niet goed doet en moet opdonderen?
De Spot
 De Spot - donderdag 22 augustus 2013 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 15:24 schreef el triste het volgende:

[..]

Kan je boven jezelf presteren? Wat er niet inzit kan er ook niet uitkomen toch? Ik verwacht dat spelers die kaatste stap zetten. Indi, de vrij, clasie, vilhena enz blijven geen talenten. 45000 mensen iedere week en de 5e begroting van nl gaan niet samen.

Wordt tijd dat qua beleid en marketing eens flinke stappen gezet gaan worden. Maar de grootste stap zet je met prijzen!
Je kan weleens een seizoen hebben dat het allemaal meezit,maar goed ik vrees dat de Vrij en INdi misschien wel niet zo goed zijn als we gehoopt hadden..Clasie vind ik een goede speler maar moet veel meer gaan scoren...Vilhena komt er wel.

Nieuw stadion ben ik voor en het klopt dat we weer is wat moeten winnen trekt alleen maar sponsors dus geld binnen.

Wat mij verbaasd is dat bij Feyenoord nogsteeds iedereen mekaar tegenwerkt....allemaal eigen belangtjes...grote ego's..
Madhopfc
 Madhopfc - donderdag 22 augustus 2013 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die kritiek op Mathijsen heb ik wel gezien. Die 3 jaar is een risico. Evenals salaris van die jongen.
Tuurlijk is er hier en daar wat aan te merken op het beleid, evenals op uitgevoerde transfers. Ze maken fouten.

Maar het stuk van madhopfc wil beweren dat van Geel cs. zoveel fouten maken dat ze de club verkwanselen. Zoals hij het zegt: Niets is groter dan Feyenoord maar de beleidsmensen kennen dat principe niet. Zo'n uitspraak: WAT EEN ONZIN.

Als jij op je werk alleen maar de fouten van twee jaar ziet en optelt, maar je bedrijf maakt wel winst, vind jij dan evengoed dat directie het niet goed doet en moet opdonderen?
Vooropgesteld, ik ben echt onder de indruk hoe Gudde en consorten de club van de ondergang hebben gered daarbij zeer geholpen met twee goede eindklasseringen waardoor iedereen nog meer van onze club is gaan houden.
Ik denk dat wij vooral Guidetti mogen bedanken, door zijn kwaliteiten en grote bevlogendheid raakte iedereen hiermee besmet. Wiens verdienste het is dat Guidetti bij ons terecht is gekomen laat ik even in het midden omdat hier verschillende verhalen over zijn.

Ik bedoel met niemand is groter dan de club dat je kan constateren dat eigen belang en ego vaak belangrijker gevonden wordt........Been/Beenhakker die zo nu en dan het nog nodig vinden om wat te roepen, Vd Herik die de ruimte krijgt in het AD om zijn visie te geven op het nw stadion maar dus ook een speler van Zenit die naar Twente gaat ipv naar ons terwijl daar Henk van Stee zit......ik ben dan benieuwd naar de reden hiervan.
Het lijkt er op dat ik kritiek geef omdat het nu slecht gaat maar ik geef altijd mijn mening al is het al een tijdje niet meer op dit forum. Ook toen Schaken wel in vorm was vond ik dat hij eigenlijk heel beperkt is, ik heb er bij de broederstrijd Feyenoord - sportclub nog eens nadrukkelijk opgelet......hij heeft totaal geen overzicht en is continue met zijn blik gericht op de bal en is dus geen topper en als je zo'n iemand kan verkopen moet je dat doen, zeker ook gezien onze financiele situatie.
Ik sta nog steeds achter de voorbeelden die ik gaf en natuurlijk weet ik dat het achteraf makkelijker oordelen is maar vooraf weet je ook dat Verhoek geen snelheid heeft hetgeen essentieel is als voorhoede speler. Dit geldt ook voor Mathijsen, is een redelijke verdediger als je met je kont in de zestien speelt maar wij willen op de helft van de tegenstander spelen en dan komt hij dus ook weer snelheid te kort.....

Nogmaals ik ben blij om Feyenoordsupporter te zijn maar als je zoals ik mijn zoon ook Feyenoorder hebt gemaakt en die vol trots in Italie in Feyenoordtenue laat rondlopen en hij wordt alweer uitgelachen omdat we niet van Zwolle kunnen winnen, je eerder van vakantie terugkomt om ze weer te zien verliezen van Twente en je dan vreest voor een afstraffing in amsterdam die gelukkig in de 1e helft niet plaatsvind maar je ook ziet dat in de 2e helft ajax rijp was voor de slacht maar je door eigen onkunde (Schaken, Vormer, Immmers) dit niet voor elkaar krijgt tja dan stoor ik mij mateloos aan de in mijn ogen missers die Van Geel en Koeman maken en gaan de zaken die zij wel goed hebben gedaan naar de achtergrond.

Op naar een goed resultaat vanavond en zondag de herstart van ons seizoen, een overwinning op nac en vele zeges hierna!
el triste
 el triste - donderdag 22 augustus 2013 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 17:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Gerucht dat het Adidas word, is bijna overal te lezen..
dat weet ik niet. weet wel dat ook puma "gewoon" in onderhandeling met feyenoord is
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 18:41   quote  deeplink  
Pff, je denkt toch niet echt dat ik die hele lap tekst ga lezen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 07:53 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Vooropgesteld, ik ben echt onder de indruk hoe Gudde en consorten de club van de ondergang hebben gered daarbij zeer geholpen met twee goede eindklasseringen waardoor iedereen nog meer van onze club is gaan houden.
Ik denk dat wij vooral Guidetti mogen bedanken, door zijn kwaliteiten en grote bevlogendheid raakte iedereen hiermee besmet. Wiens verdienste het is dat Guidetti bij ons terecht is gekomen laat ik even in het midden omdat hier verschillende verhalen over zijn.

Ik bedoel met niemand is groter dan de club dat je kan constateren dat eigen belang en ego vaak belangrijker gevonden wordt........Been/Beenhakker die zo nu en dan het nog nodig vinden om wat te roepen, Vd Herik die de ruimte krijgt in het AD om zijn visie te geven op het nw stadion maar dus ook een speler van Zenit die naar Twente gaat ipv naar ons terwijl daar Henk van Stee zit......ik ben dan benieuwd naar de reden hiervan.
Het lijkt er op dat ik kritiek geef omdat het nu slecht gaat maar ik geef altijd mijn mening al is het al een tijdje niet meer op dit forum. Ook toen Schaken wel in vorm was vond ik dat hij eigenlijk heel beperkt is, ik heb er bij de broederstrijd Feyenoord - sportclub nog eens nadrukkelijk opgelet......hij heeft totaal geen overzicht en is continue met zijn blik gericht op de bal en is dus geen topper en als je zo'n iemand kan verkopen moet je dat doen, zeker ook gezien onze financiele situatie.
Ik sta nog steeds achter de voorbeelden die ik gaf en natuurlijk weet ik dat het achteraf makkelijker oordelen is maar vooraf weet je ook dat Verhoek geen snelheid heeft hetgeen essentieel is als voorhoede speler. Dit geldt ook voor Mathijsen, is een redelijke verdediger als je met je kont in de zestien speelt maar wij willen op de helft van de tegenstander spelen en dan komt hij dus ook weer snelheid te kort.....

Nogmaals ik ben blij om Feyenoordsupporter te zijn maar als je zoals ik mijn zoon ook Feyenoorder hebt gemaakt en die vol trots in Italie in Feyenoordtenue laat rondlopen en hij wordt alweer uitgelachen omdat we niet van Zwolle kunnen winnen, je eerder van vakantie terugkomt om ze weer te zien verliezen van Twente en je dan vreest voor een afstraffing in amsterdam die gelukkig in de 1e helft niet plaatsvind maar je ook ziet dat in de 2e helft ajax rijp was voor de slacht maar je door eigen onkunde (Schaken, Vormer, Immmers) dit niet voor elkaar krijgt tja dan stoor ik mij mateloos aan de in mijn ogen missers die Van Geel en Koeman maken en gaan de zaken die zij wel goed hebben gedaan naar de achtergrond.

Op naar een goed resultaat vanavond en zondag de herstart van ons seizoen, een overwinning op nac en vele zeges hierna!
Nou laten we maar van zondag uitgaan,vandaag was niet veel...prima post weer overigens!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 23:27 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Die kritiek op Mathijsen heb ik wel gezien. Die 3 jaar is een risico. Evenals salaris van die jongen.
Tuurlijk is er hier en daar wat aan te merken op het beleid, evenals op uitgevoerde transfers. Ze maken fouten.

Maar het stuk van madhopfc wil beweren dat van Geel cs. zoveel fouten maken dat ze de club verkwanselen. Zoals hij het zegt: Niets is groter dan Feyenoord maar de beleidsmensen kennen dat principe niet. Zo'n uitspraak: WAT EEN ONZIN.

Als jij op je werk alleen maar de fouten van twee jaar ziet en optelt, maar je bedrijf maakt wel winst, vind jij dan evengoed dat directie het niet goed doet en moet opdonderen?
Ja en daarom werd ik iets meer dan 2 jaar terug op nonactief gezet ;-)
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 07:53 schreef Madhopfc het volgende:

[..]

Vooropgesteld, ik ben echt onder de indruk hoe Gudde en consorten de club van de ondergang hebben gered daarbij zeer geholpen met twee goede eindklasseringen waardoor iedereen nog meer van onze club is gaan houden.
Ik denk dat wij vooral Guidetti mogen bedanken, door zijn kwaliteiten en grote bevlogendheid raakte iedereen hiermee besmet. Wiens verdienste het is dat Guidetti bij ons terecht is gekomen laat ik even in het midden omdat hier verschillende verhalen over zijn.

Ik bedoel met niemand is groter dan de club dat je kan constateren dat eigen belang en ego vaak belangrijker gevonden wordt........Been/Beenhakker die zo nu en dan het nog nodig vinden om wat te roepen, Vd Herik die de ruimte krijgt in het AD om zijn visie te geven op het nw stadion maar dus ook een speler van Zenit die naar Twente gaat ipv naar ons terwijl daar Henk van Stee zit......ik ben dan benieuwd naar de reden hiervan.
Het lijkt er op dat ik kritiek geef omdat het nu slecht gaat maar ik geef altijd mijn mening al is het al een tijdje niet meer op dit forum. Ook toen Schaken wel in vorm was vond ik dat hij eigenlijk heel beperkt is, ik heb er bij de broederstrijd Feyenoord - sportclub nog eens nadrukkelijk opgelet......hij heeft totaal geen overzicht en is continue met zijn blik gericht op de bal en is dus geen topper en als je zo'n iemand kan verkopen moet je dat doen, zeker ook gezien onze financiele situatie.
Ik sta nog steeds achter de voorbeelden die ik gaf en natuurlijk weet ik dat het achteraf makkelijker oordelen is maar vooraf weet je ook dat Verhoek geen snelheid heeft hetgeen essentieel is als voorhoede speler. Dit geldt ook voor Mathijsen, is een redelijke verdediger als je met je kont in de zestien speelt maar wij willen op de helft van de tegenstander spelen en dan komt hij dus ook weer snelheid te kort.....

Nogmaals ik ben blij om Feyenoordsupporter te zijn maar als je zoals ik mijn zoon ook Feyenoorder hebt gemaakt en die vol trots in Italie in Feyenoordtenue laat rondlopen en hij wordt alweer uitgelachen omdat we niet van Zwolle kunnen winnen, je eerder van vakantie terugkomt om ze weer te zien verliezen van Twente en je dan vreest voor een afstraffing in amsterdam die gelukkig in de 1e helft niet plaatsvind maar je ook ziet dat in de 2e helft ajax rijp was voor de slacht maar je door eigen onkunde (Schaken, Vormer, Immmers) dit niet voor elkaar krijgt tja dan stoor ik mij mateloos aan de in mijn ogen missers die Van Geel en Koeman maken en gaan de zaken die zij wel goed hebben gedaan naar de achtergrond.

Op naar een goed resultaat vanavond en zondag de herstart van ons seizoen, een overwinning op nac en vele zeges hierna!
Je hebt gelijk, een aantal spelers zijn niet geschikt voor een hoger nivo, het nivo dat wij willen dat Feyenoord moet spelen.
Maar ja, dat geld he.
Betekent ook dat een spelersruil als met Verhoek direct een aderlating is. We hebben geen brede en betere alternatieven.
De 2e en 3e plaats waren mooi, maar hoger dan we op basis van uitgaven (en dus spelerskwaliteit) mochten verwachten.
Weinig om trots voor te zijn voor je zoon. Successen tellen. Moeilijk. Maar voor Feyenoord zijn is op zichzelf al een voorrecht. Meer is er niet, normaal gesproken zal dat ook nog even duren.

Overigens: ook Clasie vind ik ver wegzakken. Ik raak steeds minder gecharmeerd van zijn kwaliteiten. Zorgelijk.

Goeie post, genuanceerde reactie. Eindelijk inhoud én op realistische wijze gebracht.
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 22 augustus 2013 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:18 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en daarom werd ik iets meer dan 2 jaar terug op nonactief gezet ;-)
Hahahaha!
MMM
 MMM - donderdag 05 september 2013 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 augustus 2013 - 17:51 schreef MMM het volgende:

[..]

Gerucht dat het Adidas word, is bijna overal te lezen..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 05 september 2013 - 15:39   quote  deeplink  
+1 voor MMM ;)
van geil
 van geil - donderdag 05 september 2013 - 16:09   quote  deeplink  
voor 80 procent eens met de topicopener

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5148
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: KRITIEK op MIJN club (Koeman/Van Geel/Koevermans)









0.0074331