|
|
muisje1966
|
|
|
Tomson van harte Gefeliciteerd kerel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door muisje1966 -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
gefeliciteerd "ouwe"reus! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hieperdehiep!! hoera! congrats comrad!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gefeliciteerd Tommy hha 42 jaar, toevallig ik wordt er vandaag 41 en nu maar hopen dat we vanavond een mooi cadeau krijgen. |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 11:42 schreef VVout het volgende:Gefeliciteerd Tommy hha 42 jaar, toevallig ik wordt er vandaag 41 en nu maar hopen dat we vanavond een mooi cadeau krijgen. Jij ook Gefeliciteerd VVout |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 11:42 schreef VVout het volgende:Gefeliciteerd Tommy hha 42 jaar, toevallig ik wordt er vandaag 41 en nu maar hopen dat we vanavond een mooi cadeau krijgen. Dat is t belangrijkste ! Winst vanavond... Toch een hard hoofd in, maar onbeperkt drank voor de rest van de week gelukkig.. Dank voor de felicitaties en nu een zloty maar :) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 12:28 schreef tomson het volgende:[..] Dat is t belangrijkste ! Winst vanavond... Toch een hard hoofd in, maar onbeperkt drank voor de rest van de week gelukkig.. Dank voor de felicitaties en nu een zloty maar :) Als we winnen komen we allemaal een sappie doen bij je hehe. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
42??? Je ziet er veel ouder uit man!!! Any way van harte mattie! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gisteravond de feestlocatie alvast opgeruimd :)
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Gefeliciteerd maatje..d:-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 - 11:42 schreef VVout het volgende:Gefeliciteerd Tommy hha 42 jaar, toevallig ik wordt er vandaag 41 en nu maar hopen dat we vanavond een mooi cadeau krijgen. En jij ook VV.. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
|
|
|
charlotte
|
|
|
gefeliciteerd allebei xxxjes lotte |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier maak ik even een uitzondering voor: Gefeliciteerd prutsers! :) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Yeah miste je al ff |
|
|
|
|
craven
|
|
|
jij ook vvoutje...ennuh straks vlammen gvd!! |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
double post :|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Sensi -- |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja ff klaar met de betweterige zuurpruimige slechte energie vreters hier. :-) |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
CORgratulations ouwe pijp... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tnx allemaal en een rondje bananen voor iedereen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gefeliciteerd Tomson en VVout!
|
|
|
|
|
FR.rolde
|
|
|
|
|
|
FR-D@@N
|
|
|
|
|
|
FR-Elmo
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
Gefeliciteerd Tomson en VVout |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dank heren concurrerenten ;) |
|
|
|
|
Wim2
|
|
|
Gefeliciteerd Tom.
Ik had niet gedacht dat je zo oud was, had altijd het idee dat ik tegen een opvliegende puber aan het praten was. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De felicitatie is weer geheel in stijl Wim. Dankjewel. En wat dat opvliegende betreft : je brengt gewoon het slechtste in me boven ;) En al m'n kattekwaad hoort ook niet echt bij een 42 jarige hahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk