BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (vrijdag 23 augustus 2013, 20:00): 3 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 22 augustus 2013 - 14:12   quote  deeplink  
191793_Heerenveen_600x338.gif

Morgen treedt ons aller Ajax aan tegen Heerenveen in het Abe Lenstra stadion. Ajax speelde in haar historie maar liefst 49 duels tegen SC Heerenveen. Daarvan won Ajax er 31 en gingen er 10 verloren. 8 Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 127 keer, een gemiddelde van 2,59 goals per wedstrijd. SC Heerenveen stelde daar 63 doelpunten tegenover, gemiddeld 1,29 per wedstrijd.

De grootste uit triomf werd gevierd in 2011-2012, toen Ajax won met 0-5. In 2001-2002 ging Ajax onderuit met 5-1 in een uitwedstrijd bij SC Heerenveen, een record.

Ajax treedt vermoedelijk aan met de volgende spelers:
Vermeer
Van Rhijn
Alderweireld
Moisander
Boilesen
Poulsen
Eriksen
Schone
Krkic
Sightorsson
Fischer

De enige wijziging die te verwachten is, is Boilesen die de licht geblesseerde Blind vervangt. Blind heeft een lichte lies blessure waardoor hij plaats zal nemen op de bank.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 augustus 2013 door Eide --
Peterhs
 Peterhs - donderdag 22 augustus 2013 - 14:17   quote  deeplink  
Volgens bericht was het zijn lies en niet Blind zijn knie.
Eide
 Eide - donderdag 22 augustus 2013 - 14:34   quote  deeplink  
Je hebt gelijk, had het er uit het hoofd bij gezet. Nu gecorrigeerd. Thanks.
Eide
 Eide - donderdag 22 augustus 2013 - 14:54   quote  deeplink  
Frank de Boer heeft zijn selectie op twee plaatsen gewijzigd ten opzichte van die van vorige week. Ricardo van Rhijn en Stefano Denswil keren voor het duel met sc Heerenveen (vrijdag 20:00 uur) terug in de selectie. Dat gaat ten koste van Mike van der Hoorn en Tobias Sana.
De achttien spelers in de selectie met sc Heerenveen zijn:

Kenneth Vermeer
Ricardo van Rhijn
Toby Alderweireld
Niklas Moisander
Christian Poulsen
Viktor Fischer
Christian Eriksen
Kolbeinn Sigthórsson
Bojan Krkic
Nicolai Boilesen
Lucas Andersen
Daley Blind
Lasse Schone
Jasper Cillessen
Danny Hoesen
Stefano Denswil
Thulani Serero
Ruben Ligeon

Edit:
Sana vervangt Andersen die ziek is.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2013 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 16:32   quote  deeplink  
Yes!!Boilesen speelt voor Blind...Blind heeft liesklachten eigenlijk meer licht fysieke klachten....dit volgens een andere bron als hier onder...vandaar dat Blind rust krijgt van de Boer

Boilesen speelt tegen Heerenveen
22 augustus 2013

Het grootste nieuws dat donderdag uit de voorbeschouwende persconferentie van Frank de Boer kwam, ging over de backs. Niet Daley Blind speelt tegen Heerenveen, maar Nicolai Boilesen. Na 18 september 2011 eindelijk weer een basisplaats voor hem in Ajax 1. Ook kiest De Boer gewoon weer voor Ricardo van Rhijn op rechts.
De vraag kwam aan het begin van de persconferentie of De Boer gelooft in het credo Never change a winning team. ,,Niet per se, gaf de trainer toe. ,,Want als een speler is geschorst en we winnen zonder hem, dan ga ik hem niet direct wisselen. Je moet spelers ook vertrouwen geven. Ik kijk hoe mensen er voor staan. Als ze licht geblesseerd zijn dan kunnen we met een gerust hart iemand anders opstellen. Want op elke positie zit de nummer twee dicht tegen de nummer één aan. Tegen Heerenveen speelt daarom Nicolai Boilesen. Daley Blind heeft een tijdje last van zijn lies. Hij zou kunnen spelen, maar dan lopen we het risico dat het verergert. We moeten voorzichtig zijn, want straks breekt weer een periode aan waarin we om de drie, vier dagen een wedstrijd hebben. Dan hebben we iedereen keihard nodig, zeker ook Daley.

Tegen Heerenveen verwacht De Boer een open wedstrijd: ,,Heerenveen heeft zeker in het eigen stadion bewezen dat het team moeilijk te verslaan is. Vorig seizoen begonnen we goed met een sterke Thulani Serero. Nadat hij rood kreeg kantelde de wedstrijd. Ik verwacht vrijdag twee ploegen die normaal gesproken het spel willen maken. Dat hangt wel af wat de insteek van Heerenveen zal zijn. Zullen ze vol druk zetten of zullen ze wachten op de snelle spelers die ze voorin hebben?
Eide
 Eide - donderdag 22 augustus 2013 - 17:11   quote  deeplink  
Van Basten kijkt uit naar Ajax

Trainer Marco van Basten kijkt uit naar de thuiswedstrijd van sc Heerenveen tegen zijn oude club Ajax. Hij beschikt vrijdag over een fitte selectie. Mitchell Dijks, gehuurd van Ajax, keert terug van een schorsing. Yanic Wildschut is hersteld van een griepje.

Van Basten noemt de ontmoeting met Ajax 'speciaal.' Niet zo zeer van zijn verleden bij de regerend kampioen. 'Maar clubs als Ajax, PSV en Feyenoord maken wat los. Er komt veel media op af. De wedstrijd leeft, bij de spelers en de fans'', aldus de coach die Ajax vorig jaar in Friesland op 2-2 hield.

'Ajax speelt dominant en is meestal de bovenliggende partij', zegt Van Basten op de website van zijn club. 'Ajax is technisch vaardiger en tactisch sterk, het wordt een lastige klus. Ajax zal ons in de verdediging drukken. We moeten compact spelen. Ik vraag mentaliteit en overtuiging van mijn spelers.''

Bron
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 19:09   quote  deeplink  
Ik denk een hele lastige wedstrijd en verwacht een gelijkspel.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:09 schreef remco k het volgende:
Ik denk een hele lastige wedstrijd en verwacht een gelijkspel.
Ik ga voor 2-4
Eide
 Eide - donderdag 22 augustus 2013 - 20:05   quote  deeplink  
Het is een kwestie van niet in het mes lopen.

Heerenveen gaat verdedigen en gokken op snelheid en Finbogawatsgeburt. Aan Ajax om niet in dat mes te lopen en de kansen te grijpen die we gaan krijgen, hopelijk in een hoger baltempo dan we tot nu toe hebben gezien.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 22 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
ik denk ook 2-4 Nenam...

en mooi topic Eide;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 20:59 schreef NatjosFC het volgende:
ik denk ook 2-4 Nenam...

en mooi topic Eide;)
Ja dat kan Eide wel....die is handig met zijn computertje
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 21:30   quote  deeplink  
Hoop niet op 15 minuten goed voetbal zoals tegen Feyenoord maar minimaal 45 minuten....70 minuten is nog wat te veel gevraagd denk ik want de eerste 3 wedstrijden van dit seizoen in 1 woord..moeizaam...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 22 augustus 2013 - 21:34   quote  deeplink  
Ik denk 2-3.
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 19:53 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ga voor 2-4
Dan hoop ik dat je gelijk krijgt, maar van Basten heeft denk ik gelijk als ie zegt dat het spel van Ajax voor Heerenveen makkelijker te bespelen is voor zijn ploeg.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan hoop ik dat je gelijk krijgt, maar van Basten heeft denk ik gelijk als ie zegt dat het spel van Ajax voor Heerenveen makkelijker te bespelen is voor zijn ploeg.
Zou zomaar kunnen.....Van Basten kent Ajax als geen ander...toch denk ik dat Heereveen tekort gaat komen....2-4 dus
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen.....Van Basten kent Ajax als geen ander...toch denk ik dat Heereveen tekort gaat komen....2-4 dus
Ik hoop het, we zullen zien, Ben altijd wel een beetje bang voor Heerenveen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij hoort bang voor mij te zijn :-)....trouwens sorry voor gisteren
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

No problemo, daarom stopte ik er ook mee.. Voor het eerst trouwens op dit forum.. Wij hebben genoeg gezeur gehad, die tijd moet voorbij zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoezo bang? We doen het daar nooit niet zo slecht....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:57 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wat dan??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 21:59 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat dan??
Ik ging weer ff tekeer tegen Remco....terwijl daar geen rede voor was
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

Weet ik, maar heb altijd het gevoel dat Heerenveen voor ons een echte angstgegner is.. Vraag me niet waarom
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 22 augustus 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:

[..]

nee, maar vorig jaar ging het compleet mis...
dat jaar daar voor kregen ze die rode kaart maar speelden ze erg goed in aanloop naar ons..
dat jaar daarvoor heel veel geluk gehad met een goal 2x uit de aftrap...
heb uit mijn vroegere jeugd nog nachtmerries van 5-2 uitslagen...

na mijn idee hebben we het tegen H'veen ook altijd lastig...
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:01 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ging weer ff tekeer tegen Remco....terwijl daar geen rede voor was
Reden genoeg toch, ik was aanwezig:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 22 augustus 2013 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Reden genoeg toch, ik was aanwezig:-)
Dat dan weer wel ;-)
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:17   quote  deeplink  
Van Basten: "Ajax is dominant, maar onze kracht ligt in de omschakeling"

Van Basten:
Auteur: Rijcko Treep 22 Augustus 2013 om 18:59

Marco van Basten plaatst sc Heerenveen in de underdogpositie in de wedstrijd tegen Ajax vrijdag. De trainer van de Friezen denkt echter wel een reële kans te maken op een overwinning, aangezien hij vindt dat Heerenveen beter is tegen ploegen die het spel maken.

"Wij zijn sterker als de tegenstander het initiatief heeft. Onze kracht ligt in de omschakeling", weet Van Basten te vertellen op het digitale thuis. Toch verwacht Van Basten een zware wedstrijd. "Ajax speelt dominant en is meestal de bovenliggende partij. Ajax is technisch vaardiger en tactisch sterk, het wordt een lastige klus", stelt de voormalig Ajax-trainer.

Van Basten vindt wedstrijden tegen Ajax bijzonder. Niet alleen omdat hij daar zelf trainer is geweest, maar ook omdat wedstrijden tegen topclubs wat losmaakt. "Niet alleen bij de spelers, maar ook bij de fans. De wedstrijd leeft enorm en er komen veel media op af."

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/205725/Van_Basten:_Ajax_is_dominant,_maar_onze_kracht_ligt_in_de_omschakeling?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl#ixzz2cjNrgTZt
remco k
 remco k - donderdag 22 augustus 2013 - 22:18   quote  deeplink  
Precies dat en daar heeft ie gelijk aan.. En hierom kreeg Serrero ook gewoon rood he. hij probeerde een snelle counter eruit te halen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 22 augustus 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 augustus 2013 - 22:18 schreef remco k het volgende:
Precies dat en daar heeft ie gelijk aan.. En hierom kreeg Serrero ook gewoon rood he. hij probeerde een snelle counter eruit te halen..
En daar zal hij nu wel van geleerd hebben....hoop ik...
Peterhs
 Peterhs - donderdag 22 augustus 2013 - 23:41   quote  deeplink  
Ik zeg 3-5.
Al gaat het niet gebeuren, want met de week zag ik verder weg in de poule :)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:12   quote  deeplink  
ik gok op een 2-3 overwinning....
maar hoop op 1-5 of 1-6.... ff een lesje leren, met Siggi in de spits en de ballen vanaf de zijkant.

ajax forever!!!
Robinho
 Robinho - vrijdag 23 augustus 2013 - 11:16   quote  deeplink  
Het zal een leuke pot worden en gescoord wordt er zeker!
Loetje
 Loetje - vrijdag 23 augustus 2013 - 13:07   quote  deeplink  
Prachtig topic Eide!

Wordt een loodzware pot. Ajax en Heerenveen maken er altijd doelpuntrijke wedstrijden van. Heerenveen speelt vrijwel altijd heel behoorlijk tegen Ajax. Die hebben wat goed te maken ten opzichte van vorige week.

Ik hoop dat Boilesen goed speelt en daardoor Daley Blind wat scherper maakt want die speelt tot dusver niet goed.

Ik verwacht of 4-2 of 2-4. Ajax zal echt beter moeten, ben ik heel eerlijk in. En dat zat vooral met gemakzucht te maken hebben. Niet het gevoel krijgen dat het zomaar even vanzelf zal gaan
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 23 augustus 2013 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 13:07 schreef Loetje het volgende:
Prachtig topic Eide!

Wordt een loodzware pot. Ajax en Heerenveen maken er altijd doelpuntrijke wedstrijden van. Heerenveen speelt vrijwel altijd heel behoorlijk tegen Ajax. Die hebben wat goed te maken ten opzichte van vorige week.

Ik hoop dat Boilesen goed speelt en daardoor Daley Blind wat scherper maakt want die speelt tot dusver niet goed.

Ik verwacht of 4-2 of 2-4. Ajax zal echt beter moeten, ben ik heel eerlijk in. En dat zat vooral met gemakzucht te maken hebben. Niet het gevoel krijgen dat het zomaar even vanzelf zal gaan
dus moet Heerenveen eigenlijk snel op 1-0 komen, om onze jongens weer ff wakker te schudden.....
nora
 nora - vrijdag 23 augustus 2013 - 13:16   quote  deeplink  
Als wij goed geconcentreerd zijn en het tempo hoog houden dan moeten wij deze pot winnen, hun achterhoede is niet sterk dus moeten wij scooren en ook zorgen dat die counter ontregeld word dan moet het geen probleem zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2013 door nora --
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 23 augustus 2013 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 13:16 schreef nora het volgende:
Als wij goed geconcentreerd zijn en het tempo hoog houden dan moeten wij deze pot winnen, hun achterhoede is niet sterk dus moeten wij scooren en ook zorgen dat die counter ontregeld word dan moet het geen probleem zijn.
Ik ben serieus echt bang voor die counters.
Op dat soort klote momenten verliezen we altijd punten.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 23 augustus 2013 - 13:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 13:23 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik ben serieus echt bang voor die counters.
Op dat soort klote momenten verliezen we altijd punten.
Wij zijn niet bang!

Wij zijn ajax!!

Wij zijn de beste!!!

;-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 23 augustus 2013 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 13:55 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wij zijn niet bang!

Wij zijn ajax!!

Wij zijn de beste!!!

;-)
Haha ;)

Maar juist tegen ploegen als Heerenveen en AZ verliezen we punten door die kutcounters.
Eide
 Eide - vrijdag 23 augustus 2013 - 14:08   quote  deeplink  
He Nenam, wat vond je van de beelden van Jari? Tranen in je ogen? :)
RoodWit81
 RoodWit81 - vrijdag 23 augustus 2013 - 14:35   quote  deeplink  
Geen Andersen vanavond meld Ajax.nl. Blijft ziek achter in Amsterdam. Jammer.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 14:08 schreef Eide het volgende:
He Nenam, wat vond je van de beelden van Jari? Tranen in je ogen? :)
Niks van meegekregen....waar was dat dan ??
Eide
 Eide - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 15:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Niks van meegekregen....waar was dat dan ??
Wat heb jij met Youtube filmpjes op het moment man ;p Filmpje in de eerste post.
Eide
 Eide - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 14:35 schreef RoodWit81 het volgende:
Geen Andersen vanavond meld Ajax.nl. Blijft ziek achter in Amsterdam. Jammer.
Erg jammer, nu gaat Sana kennelijk mee

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 augustus 2013 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:45   quote  deeplink  
Feiten & Weetjes Heerenveen - Ajax

Ajax neemt het vrijdag vanaf 20:00 uur in Friesland op tegen sc Heerenveen. In aanloop naar het competitieduel zet Ajax.nl een elftal feiten en weetjes over eerdere ontmoetingen op een rij.

* De eerste editie van Heerenveen Ajax in de Eredivisie dateert van 4 november 1990. Ajax won die dag met 1-4.

* Afgelopen seizoen leverde de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen een 2-2-gelijkspel op. Thulani Serero tekende voor beide Ajax-treffers, maar de Zuid-Afrikaan kreeg ook rood.

* Heerenveen Ajax wordt vrijdagavond voor de 22ste keer gespeeld in de Eredivisie. Ajax won tien van de 21 voorgaande edities. Heerenveen won zes thuisduels van Ajax.

* Alfred Finnbogason is met zijn vier treffers, uit drie competitieduels, de clubtopscorer van Heerenveen. De IJslander scoorde afgelopen jaar, uit en thuis, drie keer tegen Ajax.

* In het verleden kwamen meer spelers uit voor zowel Ajax als Heerenveen. Bekende voorbeelden zijn: Hans Vonk, Klaas Jan Huntelaar en Miralem Sulejmani.

* Siem de Jong was met zijn drie treffers in het seizoen 2011-2012 dé grote man tijdens sc Heerenveen - Ajax. De Ajacied moet de editie van vrijdag aan zich voorbij laten gaan wegens een klaplong.

* Ajax recordoverwinning op Heerenveen stamt uit het seizoen 2011-2012: 0-5. Siem de Jong scoorde die dag drie keer. Ismaïl Aissati en Theo Janssen sloegen een keer toe.

* Heerenveen is er sinds 2008 niet in geslaagd om thuis van Ajax te winnen. De Friezen konden, kortom, hun laatste vier thuisoptredens in de Eredivisie niet van Ajax winnen.

* Ajax slaagde er inmiddels zestien keer op rij in om, op bezoek bij Heerenveen, minstens een keer te scoren.

* Ajax maakte in de laatste 19 competitiewedstrijden op rij telkens minstens een doelpunt.

* Mitchell Dijks is dit seizoen door Ajax verhuurd aan Heerenveen. Doelman Chiel Kramer maakte afgelopen zomer de definitieve overstap van Ajax naar de Friese club.

* De trainers Frank de Boer en Marco van Basten speelden allebei vele duels in Ajax 1. De Ajax-trainer kwam tot 434 officiële wedstrijden als Ajacied. Van Basten speelde 172 duels.

Bron

Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 15:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat heb jij met Youtube filmpjes op het moment man ;p Filmpje in de eerste post.
Die lopen soms vast bij mij :-(
Eide
 Eide - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 15:45 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die lopen soms vast bij mij :-(
Kijken, krijg jij tranen van in je ogen gap. Schitterende beelden van Jari.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 augustus 2013 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 15:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Kijken, krijg jij tranen van in je ogen gap. Schitterende beelden van Jari.
Ik heb hem een keer gesproken.....toen liep hij door Weesp met een maat van hem,heb ik nog foto's van :-)
Eide
 Eide - vrijdag 23 augustus 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 15:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik heb hem een keer gesproken.....toen liep hij door Weesp met een maat van hem,heb ik nog foto's van :-)
Mooi hoe kleine dingetjes je bijblijven of niet?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 augustus 2013 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Mooi hoe kleine dingetjes je bijblijven of niet?
hehehehe.....was een hoogtepunt ouwe.....noem het maar klein ;-)
Eide
 Eide - vrijdag 23 augustus 2013 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:47 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

hehehehe.....was een hoogtepunt ouwe.....noem het maar klein ;-)
Ook Jari is "maar" een men en het is "maar" een ontmoeting, maar toch onuitwisbaar.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 23 augustus 2013 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 augustus 2013 - 16:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Ook Jari is "maar" een men en het is "maar" een ontmoeting, maar toch onuitwisbaar.
True.....maar wel grappig.....in Weesp zie je wel meer van die gasten lopen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3167
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (vrijdag 23 augustus 2013, 20:00): 3 - 3

0.0081160