|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 13:16 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] dus moet Heerenveen eigenlijk snel op 1-0 komen, om onze jongens weer ff wakker te schudden..... Dat is ook precies wat ik denk wat er gaat gebeuren. Ik heb een slecht voorgevoel. Ik weet dat ik dat vaker heb maar zoals Ajax tot op heden speelt is echt niet goed. Vorig seizoen wist je dat Ajax gaat domineren dat heb ik nu niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik heb hem helaas niet vaak zien voetballen maar wat had ik dat graag gewild. Wat kun je veel prachtige dingen van hem bekijken op youtube. Zijn blik enkel al, een moordenaar op het veld die zoveel rust uitstraalt |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax begint om 20:00 uur aan de uitwedstrijd tegen sc Heerenveen. Hier alvast de opstellingen van beide teams.
Opstelling Ajax: Vermeer; Van Rhijn, Alderweireld, Moisander, Boilesen; Eriksen, Schöne, Poulsen; Bojan, Sigthórsson, Fischer.
Wissels: Cillessen, Sana, Blind, Hoesen, Denswil, Serero, Ligeon.
Opstelling sc Heerenveen: Nordtfeldt, Otigba, Dijks, Van Anholt, Van La Parra, Kruiswijk, Finnbogason, De Roon, Slagveer, Eikrem, Ziyech.
Wissels: Kum, Kums, Wildschut, Fazli, Van den Berg, Zomer, Kramer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sorry hoor, maar wat speelt die Alderweireld weer slecht.. Dat je voorbij gespeeld wordt ala, maar zo gemakkelijk als Alder voorbij te spelen is... Pfffff |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hij ziet het en moet die bal afgeven, dan is het 1-0 voor.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toby jonge jonge toch. Eerst is Finnbogason je te slim af en erna Eikrem. Ik zou zeer zeker niet naar Atletico of Arsenal gaan.
Btw mag Sightorsson die bal best afgeven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Had vandaag Serrero wel eens willen zien |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heerlijk sfeer altijd in het Abe Lenstra stadion. Een van de weinige stadions waar er geen haat voor de tegenstander is. Op cambuur en Groningen na dan |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nou ook eens een keer volhouden en doordrukken. Niet weer gaan spelen zo van 'het zal wel goedkomen' gewoon afslachten |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Eriksen kan weer twee assists bij schrijven.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die nortfelt is ook een drama zeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is zijn specialiteit he. Moet er niet aan denken dat hij weg gaat. Vind hem toch wel veel beter dan Maher |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Werkelijk waar, Hoe dom zijn die spelers van ons. Gewoon lekker staan kijken hoe ze verder spelen..
En ook weer buitenspel... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Bojan net zo goed een drama, loopt onze 3e linksback nog niet eens voorbij... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kan iemand Schone vertellen dat onze spelers dezelfde shirts als hemzelf aanhebben.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is ook niet een man van een actie.. Nooit geweest op een uitzondering na.. Is een man van de combinatie. En dan heeft ie aan Schone nou niet bepaald een fijne medespeler.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Als eerste buitenspel verdomme!
Ten tweede, iemand die snapt dat je godverdomme Finbogasson niet vrij moet laten? (Ondanks het buitenspel is) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Is ook niet een man van een actie.. Nooit geweest op een uitzondering na.. Is een man van de combinatie. En dan heeft ie aan Schone nou niet bepaald een fijne medespeler.. liet met Siem ook weinig zien... hoop op een Andersen de 2e helft... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:24 schreef remco k het volgende:[..] Is ook niet een man van een actie.. Nooit geweest op een uitzondering na.. Is een man van de combinatie. En dan heeft ie aan Schone nou niet bepaald een fijne medespeler.. Zou hij niet beter gewoon in de spits spelen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Andersen is er niet bij volgens mij, is ziek thuis gebleven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: met dit elftal zou dat best kunnen. Maar geef die jongen een maand of twee nog de tijd.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En ja hoor, Heerenveen wordt sterker door het domme spel van Ajax.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Andersen zit in Amsterdam....is ziek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat die kut schone eens een enkele reis Nijmegen krijgt. Ik betaal het wel en NEC kan m prima gebruiken. Win/win |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Goed gekeept Vermeer. 2x in de korte hoek omdat je stil blijft staan op 7 meter afstand. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
rood man, die kut ziet toch ook wel dat Vermeer de bal allang heeft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom heb ik het gevoel dat dit weer zon wedstrijd wordt waarin we weer doodleuk een 2-0 voorsprong weg gaan geven? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Dat was inderdaad wel rood waard, gewoon zeer dom en totaal overbodig doorgaan met de sliding. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:35 schreef Boudewijn het volgende:Dat was inderdaad wel rood waard, gewoon zeer dom en totaal overbodig doorgaan met de sliding. Jij ook wakker... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Schone je mag best rennen hoor als een speler je GODVERDOMME voorbij loopt alsof je er niet staat DROPLUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zeg Toby uit de basis verwijderen, blijkt gewoon een heel matige verdediger. Schone ook weg uit het elftal. Spelers die zo slecht spelen mogen niet in de AS van Ajax spelen..
Schandalig slecht zelfs weer die twee.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Blinde vink. Buitenspel en rode kaart niet gegeven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Boilesen ook gewoon heel erg slecht.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:37 schreef remco k het volgende:Ik zeg Toby uit de basis verwijderen, blijkt gewoon een heel matige verdediger. Schone ook weg uit het elftal. Spelers die zo slecht spelen mogen niet in de AS van Ajax spelen.. Schandalig slecht zelfs weer die twee.. Moisander en Denswil achterin? Dan maar het nadeel dat ze beide links zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Laat Ajax maar eens naar zichzelf kijken,....
2-0 voorstaan, niks aan het handje, de betere ploeg zijn en dan door echt volledige onnodige extreem domme persoonlijke fouten sta je 2-2 en ben je ineens veruit de mindere ploeg van de twee.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: vd Hoorn gewoon neerzetten.. Een aanvoerder die dit soort wedstrijden op de mat legt ( vorige week namelijk ook al) haalt het hele team naar beneden,.. En vervolgens roepen dat je wel toe bent aan een volgende stapp.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:38 schreef remco k het volgende:[..] Laat Ajax maar eens naar zichzelf kijken,.... 2-0 voorstaan, niks aan het handje, de betere ploeg zijn en dan door echt volledige onnodige extreem domme persoonlijke fouten sta je 2-2 en ben je ineens veruit de mindere ploeg van de twee.. Eens. Maar zit ook weer niet mee |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:39 schreef remco k het volgende:[..] vd Hoorn gewoon neerzetten.. Een aanvoerder die dit soort wedstrijden op de mat legt ( vorige week namelijk ook al) haalt het hele team naar beneden,.. En vervolgens roepen dat je wel toe bent aan een volgende stapp.. Dat roept iedereen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vaak roepen spelers het als ze het ook zijn.. Alderweireld is misschien wel toe aan een andere stap, maar zeker niet 1 omhooog.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Goed zo Schone, zo moet het jonge.. |
|
|
|