|
|
remco k
|
|
|
ja hoor, de grotere kansen zijn voor Heerenveen in de tweede helft. Ajax heeft eigenlijk ook pas 1 kans gecreerd deze wedstrijd. Het is niks en wordt ook niks vandaag.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ligeon erin wat mij betreft. Tenminste wat meer gevaar over rechts |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Fischer wordt gezien als 'hangende' linksbuiten... Bojan moet dat aan de rechterkant zijn, maar die loopt overal en nergens en voegt nergens wat toe... nog geen goede combinatie gedaan... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kansen creëren is sowiezo lastig voor deze matige ploeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er zijn er zoveel zwak vandaag dat ik niet zo weten wie er allemaal af zouden moeten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kop Chriss, laat zien dat je de beste bent.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Paar keiharde straftrainingen zoals Ten Cate dat deed. En anders salarisvermindering. Voetballen voor je geld verdomme |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jammer, prima vrije trap.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 20:59 schreef Ajax Forum het volgende:[..] Dit vind ik nu juist niet. Met dezelfde spelers wordt je vorig jaar wel kampioen. Als je achter het nieuwe beleid staat, moet je ook genoegen hebben met het uitblijven van versterkingen. Jeugd voor de leeuwen prima, maar niet nu ineens allerlei aankopen gaan doen, blijf achter je filosofie staan. Man je hebt zoveel spelers weggedaan dan zijn 1 of 2 versterkingen gewoon nodig. Gericht versterken mag toch nog wel?.. Jeugd is ook prima maar een schone een Poulsen dat is toch niet het gewenste niveau? En daarbij het merendeel van de wedstrijden afgelopen 3 seizoenen is niet om aan te gluren! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:12 schreef NatjosFC het volgende:Fischer wordt gezien als 'hangende' linksbuiten... Bojan moet dat aan de rechterkant zijn, maar die loopt overal en nergens en voegt nergens wat toe... nog geen goede combinatie gedaan... Ik denk dat bojan de spits echt in moet. Dat ze die Finnbogason maar halen. Ben echt gecharmeerd van hem. Altijd al geweest vanaf die bij Heerenveen kwam |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:15 schreef Loetje het volgende:[..] Ik denk dat bojan de spits echt in moet. Dat ze die Finnbogason maar halen. Ben echt gecharmeerd van hem. Altijd al geweest vanaf die bij Heerenveen kwam Denk dat vandaag wel weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk is geworden dat als er wat gehaald zou moeten worden dat de 9 positie niet de belangrijkste is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:14 schreef Hummel10 het volgende:[..] Man je hebt zoveel spelers weggedaan dan zijn 1 of 2 versterkingen gewoon nodig. Gericht versterken mag toch nog wel?.. Jeugd is ook prima maar een schone een Poulsen dat is toch niet het gewenste niveau? En daarbij het merendeel van de wedstrijden afgelopen 3 seizoenen is niet om aan te gluren! Walgelijk spel. Of er wordt net zolang tikkie tak spel gespeeld tot ze de bal kwijtraken of we worden weggespeeld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
domme wissel, FIscher kan altijd scoren, Bojan laat gewoon niks zien... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Sana heeft iig een actie... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:16 schreef remco k het volgende:[..] Denk dat vandaag wel weer heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel duidelijk is geworden dat als er wat gehaald zou moeten worden dat de 9 positie niet de belangrijkste is.. Klopt. Maar vind hem gewoon goed. De aanvoer (vleugel) of een cvm erbij. Laat toornstra daar maar spelen. En haal beerens, scoort niet veel maar zooooo dreigend |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Verslikt zich continu in zijn eigen actie als hij speelt. Zon typetje van een actie maken zonder enig idee wat hij gaat doen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
kom op jongens... dan maar standaard situaties |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Sana tja laat maar zien dan |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
whahahaha en dat met links... sorry Jack.. |
|
|
|
|
Ajax Forum
|
|
|
Nou misschien gaat Eriksen dan eindelijk eens de rug rechten en het elftal op sleeptouw nemen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Voorin is het echt niks.
Vermeer Ligeon - Moisander - Denswill/vd Hoorn - Blind Toornstra De Jong - Eriksen Beerens - Bojan - Fischer.
Dat ze dat maar doen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Prima goal !!! Ondanks dat ik hem vreselijk matig vind spelen, drukt ie nog z'n stempel met 2 assists en een goal |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: dacht er ook al aan haha:) |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:21 schreef Loetje het volgende:[..] Voorin is het echt niks. Vermeer Ligeon - Moisander - Denswill/vd Hoorn - Blind Toornstra De Jong - Eriksen Beerens - Bojan - Fischer. Dat ze dat maar doen Toornstra is een aanvallende middenvelder man.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
2x Serero erg slim verdedigend daar... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Volgens mij hoeft dat bij hem niet perse. Is in ieder geval fysiek ijzersterk en kan voetballen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zo afhankelijk ook he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
73% balbezit en gewoon zo weinig creëren. Elke tegenstander met een beetje snelheid overloopt ons in de omschakeling |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: 1 Zwaluw maakt geen zomer he.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:26 schreef Loetje het volgende:73% balbezit en gewoon zo weinig creëren. Elke tegenstander met een beetje snelheid overloopt ons in de omschakeling klopt man, ik mis Jan in deze wedstrijd... was een echte verdediger dat laatste half jaar... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: nee weet ik, maar puur vanwege de discussie, alsof ie heeft zitten meekijken.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind Eriksen trouwens de enige met niveau vandaag, Serrero tot nu toe redelijk ingevallen, iig een stuk beter dan SChone, maar dat is niet zo lastig.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
nog 8 minuten, Ajax scoort nooit na de 80e minuut bij een gelijke stand of achterstand.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:28 schreef NatjosFC het volgende:[..] klopt man, ik mis Jan in deze wedstrijd... was een echte verdediger dat laatste half jaar... Die was niet te houden. Ajax moet gewoon zo'n beest achterin hebben. Toch denk ik fwt Denswill dat kan worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Van Rhijn , hoe dom ben je, eerst die verkeerde inspeelpass om vervolgens erin te lopen als een kip zonder kop en met twee passes weer uitgespeeld worden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik zie het ook echt geen 3-4 worden. Ajax scoort nooit meer de winnende op het einde. Bestond lucky Ajax nog maar eens. Soms moet het gewoon zo een keer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Afgelopen seizoen volgens mij een aantal keren toch, met name aan het begin van het seizoen.
Maar het zegt trouwens wel heel veel dat er bij Heerenveen een speler vervangen wordt met krampp. Tegen Ajax speelt iedere ploeg 200% |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:29 schreef remco k het volgende:Van Rhijn , hoe dom ben je, eerst die verkeerde inspeelpass om vervolgens erin te lopen als een kip zonder kop en met twee passes weer uitgespeeld worden.. Klopt. Toen ie de bal verspeelde, zag je al dat ie heel geforceerd wilde corrigeren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Serrero doet het zonder bal erg goed tot nu toe.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: 8 minuten??.....wat kijk jij dan |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:28 schreef remco k het volgende:Vind Eriksen trouwens de enige met niveau vandaag, Serrero tot nu toe redelijk ingevallen, iig een stuk beter dan SChone, maar dat is niet zo lastig.. Kun je nagaan hoe vreselijk het is want als er iemand grossiert in balverlies is hij het. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:32 schreef remco k het volgende:Afgelopen seizoen volgens mij een aantal keren toch, met name aan het begin van het seizoen. Maar het zegt trouwens wel heel veel dat er bij Heerenveen een speler vervangen wordt met krampp. Tegen Ajax speelt iedere ploeg 200% Geloof alleen Roda JC uit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heb ook niet het gevoel dat die 3-4 eraan komt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Speelt prima, had alleen direct moeten beginnen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat mis ik Cuenca trouwens. Heeft maar weinig gespeeld maar daar kwam tenminste dreiging vanaf. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: De B1 misschien, die spelen 2x 40 toch ? |
|
|
|