|
|
Loetje
|
|
|
quote: En volgende week speelt schone weer doodleuk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk het niet, de Boer wissel Schone niet voor niks halverwege, dat is niet omdat ie zo blij met hem is.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:37 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk het niet, de Boer wissel Schone niet voor niks halverwege, dat is niet omdat ie zo blij met hem is.. Ik betwijfel het toch |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Logische wissels vandaag.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Zul je zien dat we nu wel verliezen.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
ik zweer het je... t' ligt aan het zwarte tenue... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een bal weer van Alderweireld.. Echt niet normaal hoor zo slecht als dat die speelt.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Er komt voor beide ploegen nog 1 kans, let maar op, maar wie gaat hem winnen? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vorige week rare wissels volgens velen, en toen wonnen we, nu logische wissels, dus verliezen we hem.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Een bal over 5 mater van Ricardo op Serrero die gewoon moet rennen omdat die bal slecht is gespeeld.. Pfffffff |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gewoon 3-3 en weer schandalig puntverlies |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Die wedstrijd PSV - Ajax wordt nu al cruciaal |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: gezien de kansen mag je van geluk spreken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Ligeon bracht aanvallend veel meer... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee man 8 punten is niks. Pas dan begint Ajax wakker te worden.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt. Maar de manier waarop we de goals weggeven is om te janken. Evenals de instelling van de spelers. 2-0 en zo weggeven |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat een voorzet. 3 minuten onderweg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dat was de kans van Heerenveen.. Nu die van ajax nog.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Blijft niet ieder jaar zo'n feest dat je met 75 punten kampioen wordt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:46 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Maar de manier waarop we de goals weggeven is om te janken. Evenals de instelling van de spelers. 2-0 en zo weggeven 2e helft een prima instelling, weliswaar slecht maar wel mannelijk gespeeld.. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Die van Basten toch... ff vervelend doen... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ajax wint niet in blessuretijd. Anders mag je mijn bek dichtsnoeren |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Eide had hier laatst een mooi grafiekje. Volgens mij is 75 juist vaak het kampioenschap geweest.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind ik echt mooi.. Alles om te winnen.. Als speler en ook nog als coach.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ballen over 3 meter is al te moeilijk. En dat voor Ajax begrip. Serieus in de CL worden we weggeveegd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:48 schreef remco k het volgende:[..] Eide had hier laatst een mooi grafiekje. Volgens mij is 75 juist vaak het kampioenschap geweest.. Klopt. Maar dat is verleden tijd. PSV speelt momenteel veel constanter |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Marco zet het wel iedere keer goed neer tegen Ajax |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
pfff t' is nu al niet leuk meer om naar de voetbal te kijken dit weekend... ongelooflijk hoe je dit kunt weggeven... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: die hebben tenminste een paar spelers met een actie... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En de wil en strijd die je nodig hebt om te winnen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:48 schreef Loetje het volgende:[..] Ballen over 3 meter is al te moeilijk. En dat voor Ajax begrip. Serieus in de CL worden we weggeveegd Zijn weer hele andere momenten.. Ook daar zullen we wel tegen een raar puntenverlies aanlopen maar heb echt nog steeds erg veel vertrouwen in deze ploeg.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Na die 3-3 dacht ik nu gaan we ervoor. Maar nee hoor |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vind dat wat overtrokken.. Hebben totaal nog geen tegenstand gehad, ook Milan liet PSV lekker het spel maken..
Nee veel te vroeg om conclusies te trekken.. En PSV had tegen Go Ahead met rust gewoon 3-0 achter kunnen staan..
Die gaan het bij Heerenveen bijvoorbeel ook heel lastig krijgen met het spel dat ze willen spelen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Is toch ook niet zo raar mensen.. Tegen PSV voetbalt iedereen nog vrijuit, tegen Ajax staat iedereen op de eigen 16 te spelen op de counter.. Zodra 1 ploeg 3 punten pakt tegen PSV met counterspel zoals ze tegen Ajax spelen gaat PSV het net zo lastig krijgen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:55 schreef remco k het volgende:[..] Zijn weer hele andere momenten.. Ook daar zullen we wel tegen een raar puntenverlies aanlopen maar heb echt nog steeds erg veel vertrouwen in deze ploeg.. Gaat mij ook niet om het vertrouwen. Ajax denkt al 4 weken dat alles wel even vanzelf zal gaan, zo werkt het gewoon niet. Overigens denk ik wel echt dat er op de transfermarkt nog wat moet gebeuren. Een fatsoenlijke VCM en een vleugel. De aanvoer op Eriksen na is hopeloos. Ook Fischer is een drama |
|
|
|
|
nora
|
|
|
quote: Fischer is al weken uit vorm terechte wissel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:58 schreef Loetje het volgende:[..] Gaat mij ook niet om het vertrouwen. Ajax denkt al 4 weken dat alles wel even vanzelf zal gaan, zo werkt het gewoon niet. Overigens denk ik wel echt dat er op de transfermarkt nog wat moet gebeuren. Een fatsoenlijke VCM en een vleugel. De aanvoer op Eriksen na is hopeloos. Ook Fischer is een drama Dat ben ik niet met je eens. Tegen AZ wordt een achterstand met hard werken recht getrokken ( JC schaal), tegen feyenoord hetzelfde.
het spel is niet goed, maar de instelling is niet iets waar het nu aan ligt.. Ze werken wel hard.. Alleen doen ze dat op een verkeerde manier en niet als ploeg maar individuen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:57 schreef remco k het volgende:[..] Vind dat wat overtrokken.. Hebben totaal nog geen tegenstand gehad, ook Milan liet PSV lekker het spel maken.. Nee veel te vroeg om conclusies te trekken.. En PSV had tegen Go Ahead met rust gewoon 3-0 achter kunnen staan.. Die gaan het bij Heerenveen bijvoorbeel ook heel lastig krijgen met het spel dat ze willen spelen.. Klopt, maar ze spelen wel fris. Iedereen doet zijn stinkende best en niemand laat elkaar stikken. Iedereen werkt voor elkaar. Het ziet er gewoon goed uit. Bovenal heel onbevangen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Voor beide spelers geld eigenlijk hetzelfde dat ze uit het niets kunnen scoren. Bojan heeft dat bij Ajax nog niet bewezen maar is ook zon type.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:57 schreef remco k het volgende:[..] Vind dat wat overtrokken.. Hebben totaal nog geen tegenstand gehad, ook Milan liet PSV lekker het spel maken.. Nee veel te vroeg om conclusies te trekken.. En PSV had tegen Go Ahead met rust gewoon 3-0 achter kunnen staan.. Die gaan het bij Heerenveen bijvoorbeel ook heel lastig krijgen met het spel dat ze willen spelen.. Klopt, maar ze spelen wel fris. Iedereen doet zijn stinkende best en niemand laat elkaar stikken. Iedereen werkt voor elkaar. Het ziet er gewoon goed uit. Bovenal heel onbevangen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 21:18 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt. Maar vind hem gewoon goed. De aanvoer (vleugel) of een cvm erbij. Laat toornstra daar maar spelen. En haal beerens, scoort niet veel maar zooooo dreigend Beerens is alleen dreigend in een ploeg met ruimte voor zich, ook die kan helemaal niks als er geen ruimte is.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 22:01 schreef Loetje het volgende:[..] Klopt, maar ze spelen wel fris. Iedereen doet zijn stinkende best en niemand laat elkaar stikken. Iedereen werkt voor elkaar. Het ziet er gewoon goed uit. Bovenal heel onbevangen Klopt, maar dat was Ajax ook vorig jaar, op een gegeven moment wordt dat gewooon minder.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 22:00 schreef remco k het volgende:[..] Voor beide spelers geld eigenlijk hetzelfde dat ze uit het niets kunnen scoren. Bojan heeft dat bij Ajax nog niet bewezen maar is ook zon type.. Klopt. Maar ik zie Bojan graag in de spits. Daar is hij gewoon beter. Bovendien mis ik Cuenca, wat een techniek heeft hij zeg |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Zolang het minder wordt en niet door de ondergrens zakken is het goed |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 - 22:01 schreef remco k het volgende:[..] Beerens is alleen dreigend in een ploeg met ruimte voor zich, ook die kan helemaal niks als er geen ruimte is.. Wie vind jij een echte buitenspeler voor Ajax dan? Cuenca had ik het liefst gezien. Denk jij dat toornstra op poulsen zijn plaats kan? |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Dit jaar gelden andere spelregels. Wanneer je nu weer veel punten in het begin gaat missen loopt PSV uit. En dan ga je niet weer gemakkelijk in de 2e helft van de competitie goedmaken. Spel is al een tijdje niet overtuigend. Bij de verkoop van Eriksen en Alderweireld wordt het nog lastiger dan het nu al is. Ik hoop dat men bij Ajax inmiddels wakker zijn. 2 September nadert en wat gaan we nog doen...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vind persoonlijk dat je een aantal van dit soort wedstrijden mag spelen. Maar niet te veel in 1 seizoen.. Het moet nu wel echt beter.. |
|
|
|