BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (vrijdag 23 augustus 2013, 20:00): 3 - 3

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 24 augustus 2013 - 15:29   quote  deeplink  
Jongens kom op, er zijn pas 4 wedstrijden gespeeld en we zijn nog intact, gelijk het vorige seizoen, op Babel en Boerigter na dan. (denk trouwens dat wij die heel goed hadden kunnen gebruiken dit seizoen.

Misschien is het wel heel goed voor de groep als Eriksen en Alderweireld verkocht worden, want dan WETEN ze dat ze voor elk punt moeten knokken. Nu wordt er vaak ter makkelijk over gedacht (althans, zo lijkt het).

En dan Siem: Jongens wat wordt die node gemist in het team....
In mijn ogen de belangrijkste schakel in het team van de afgelopen seizoenen.

We zullen wederom een inhaalslag moeten doen na de winterstop, maar dat is dan ook ons sterkste punt met deze selectie.

Er kan nog van alles gebeuren op transfer markt, maar ik zal niet klagen als Eriksen en Alderweireld alsnog worden verkocht. En worden we dit seizoen geen kampioen, dan doen we gewoon volgend seizoen opnieuw!!

Ajax forever!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2013 door Ronald 1960 --
nora
 nora - zaterdag 24 augustus 2013 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 - 13:30 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

assist?

balletje breed... Eriksen deed al het werk door in de goede positie te komen en daarna fantastish uit te halen...
Klopt maar hij ziet het wel en dat kan ik van Fischer (groot talent) op dit moment niet zeggen.
nora
 nora - zaterdag 24 augustus 2013 - 16:41   quote  deeplink  
Tja Pietje ik denk het heilige vuur of misplaatste arrogantie bij de 0-1 zag ik 3 man juigen de rest liep terug of het de normaalste zaak van de wereld was dat je op 0-1 kwam en daar wringt de schoen ze willen weer op 60 % de wedstrijd winnen ze kunnen gerust wel voetballen, maar er moet gewerkt worden en dat verzuimen ze weer eens.Maar ook zijn er een aantal die tekort komen op het niveau die wij verwachten bij Ajax, dat kunnen ze compenseren door keihard te werken en als dat niet gebeurd kan je dit elke week krijgen.Daarom heb ik niet begrepen waarom een Maher niet is gehaald die heeft een Ajax niveau en ik blijf er bij je kan niet ALLES met jeugd oplossen je zal ook af en toe wat moeten kopen.
Enigma
 Enigma - zaterdag 24 augustus 2013 - 18:26   quote  deeplink  
Welke speler nu juist voor ons zou passen in Nederland is Ola Toivonen.
Ik vind het ook een kwal maar dat vond ik ook van Micky. Hijbrengt vuur, gif en kan erg makkelijk scorenplus de taal machtig plus een prima aangever die ook nog eens bal bij zich kanhouden.
Moet weg bij PSV en is ambitieus plus ervaring in nl.

Heb dit al eerder gepost maar vandaag werd het weer herhaald door mensen die echt wel iets
Weten binnen Ajax. Net zo goed dat er intern kritiek is op de Boer. Een aantal vinden dat hij niet stevig doorselecteert en zelf ook stil blijft staan in ontwikkeling n daardoor ook het team en dus het voetbal. Kun je me geloven of niet
maar het is zo. En natuurlijk kan ik geen bronnen geven dat zou gemeen en dom zijn. In ieder geval weet ik zeker wat ik gehoord heb en ik heb er nog begrip voor ook.
Letterlijk zei men dit: in de jaren zeventig kwam na Michels kovac. Die zei "Ajax is een ruwe diamant, ik ga ze slijpen tot een fijne briljant."
" misschien moet nu een Hiddink komen voor de absolute fijnafstemming"

Moeten jullie nu niet mij aanvallen, ik zeg gewoon wat een aantal echte insiders zeiden, in Amsterdam. En geef toe, er zit wel wat in want sinds vorig jaar staat heel Ajax stil. Hoe sympathiek frank ook is..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 augustus 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 - 18:26 schreef Enigma het volgende:
Ik vind het ook een kwal maar dat vond ik ook van Micky. Hijbrengt vuur, gif en kan erg makkelijk scorenplus de taal machtig plus een prima aangever die ook nog eens bal bij zich kanhouden.

Heb dit al eerder gepost maar vandaag werd het weer herhaald door mensen die echt wel iets
Weten binnen Ajax. Net zo goed dat er intern kritiek is op de Boer. Een aantal vinden dat hij niet stevig doorselecteert en zelf ook stil blijft staan in ontwikkeling n daardoor ook het team en dus het voetbal. Kun je me geloven of niet
maar het is zo. En natuurlijk kan ik geen bronnen geven dat zou gemeen en dom zijn. In ieder geval weet ik zeker wat ik gehoord heb en ik heb er nog begrip voor ook.
Letterlijk zei men dit: in de jaren zeventig kwam na Michels kovac. Die zei "Ajax is een ruwe diamant, ik ga ze slijpen tot een fijne briljant."

Moeten jullie nu niet mij aanvallen, ik zeg gewoon wat een aantal echte insiders zeiden, in Amsterdam. En geef toe, er zit wel wat in want sinds vorig jaar staat heel Ajax stil. Hoe sympathiek frank ook is..
van mij geen kritiek....Frank is 3 jaar op rij kampioen geworden met Ajax alleen zie ik geen echte hoogstaande verbetering meer vanaf het eerste jaar....ook is de speeelstijl nu onderhand bij elke tegenstander bekend...ik zie ook geen verassingen meer...misschien zit hij aan het plafond...dat zal de toekomst moeten uitwijzen...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 augustus 2013 - 00:19   quote  deeplink  
Ik ga echt over mijn nek.....optyfen met die toivonen....ik snap hier werkelijk niks van....hoe krijg je het uit je bek....wat een sukkels zijn dat die dat etterbakkie willen......is gewoon not done.

Weet niet hoe oud die knakkers zijn die dat willen....maar ik snap ze niet
Stanley
 Stanley - zondag 25 augustus 2013 - 00:47   quote  deeplink  
In het land der blinden is één oog koning...

Zo even iets wat overdreven onze laatste kampioenschappen verklaart en samengevat.

Helaas is onze jonge onervaren staf in iets gaan geloven dat er eigenlijk niet is.

Op een paar spelers na zouden de meeste spelers vroeger niet eens ballenjongen zijn geweest !

Geld moet niet op de bank, maar op het veld staan riep Johan tijdens de revolutie. ...

Vermeer. Blind. Aldeweireld. Poulsen. Schone. = regelrechte middelmaat op nationaal niveau...

Ajax vleugelspelers voetballen overal behalve bij Ajax. We gaan liever voor spaanse afvallers.

Frank weet telkens een collectief te smeden dat redelijk combinatie spel verzorgd. Maar diepte,
verrassing en effectiviteit is vaak ver te zoeken. Laat staan het heilige vuur om ieder duel te
Willen winnen. .. ja pas als iedereen denkt dat het gedaan is. Dan kan er wel geknokt worden.

En onze staf blinkt ook niet uit in snel handelen tijdens een slechte wedstrijd. ..

..................cilessen..............

.......vanRhijn.....Moisander. ....

Ligeon............................Denswill

Lijkt mij de verdediging van de toekomst en dus het heden!

Middenveld. .... Siem. Sererro en een jeugdspeler als Sporkslede of Boccara of Bazoer.
Of wellicht een gerichte aankoop.
Stanley
 Stanley - zondag 25 augustus 2013 - 00:49   quote  deeplink  
Voorhoede mag helemaal anders en dan kan Fischer rustig worden gebracht.
Nieuwe spits moet Luuk de Jong worden. Kost wat maar wtf!
moa
 moa - zondag 25 augustus 2013 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 00:49 schreef Stanley het volgende:
Voorhoede mag helemaal anders en dan kan Fischer rustig worden gebracht.
Nieuwe spits moet Luuk de Jong worden. Kost wat maar wtf!
Beter zet Ajax door voor Finnbogason, betaal gewoon die 8-9 miljoen en je hebt een echte topper in huis. De kwaliteit druipt van die jongen af en hij heeft een mooie leeftijd. Hoewel ik hem liever bij mijn Feyenoord zie denk ik dat dit de ideale spits ook voor Ajax kan zijn.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 25 augustus 2013 - 01:40   quote  deeplink  
Finnbogason zal waarschijnlijk rond de 7 miljoen kosten. Wanneer Psv a.s woensdag niet doorgaat krijgt Ajax dankzij deze uitschakeling 7 miljoen meer in de CL. Zie ik dit zeker als een optie.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 25 augustus 2013 - 03:30   quote  deeplink  
sorry te grof

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 25 augustus 2013 door Nenam_tiL --
joduh
 joduh - zondag 25 augustus 2013 - 06:56   quote  deeplink  
Met alle respect voor de post van Stanley maar komop ouwe! Als je een rood-wit hart hebt dan wil je die barbie niet in ons shirt zien man.......
Ook de kritiek op Frankie en co is bekend bij mij maar WTF? Het IS een godenzoon ouwe....
Beste stuurlui staan aan wal........
Eerlijk gezegt vind ik het knap om 3-3 te spelen tegen Heerenveen met een middelmatige ploeg die wij hebben.( nieuw beleid???)
Ons (Frankie, Mark) geluk houdt toch echt eens op en over 10 of 20 jaar lezen we in de boeken dat frank de trainer was die ajax de derde ster bezorgde en in het rijtje van de grote trainers staat die 3x op rij kampioen is geworden....
Bij Mark staat dat hij Ajax gezond heeft gemaakt en van de beurs heeft gehaald ......
So be it....... Mijn rood witte hart is hier allemaal niet blij mee......
joduh
 joduh - zondag 25 augustus 2013 - 07:00   quote  deeplink  
Zolang er een gat zit in de jeugdopleiding en ons aankoop beleid heeft hetzelfde budget als goa eagles dan kan je toch ((als je enig verstand hebt) en dat hoeft niet eens voetbalverstand te zijn) wel nagaan dat je niet zomaar weer kampioen wordt en elke wedstrijd wel ff wint......,
joduh
 joduh - zondag 25 augustus 2013 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 03:30 schreef Nenam_tiL het volgende:
sorry te grof
Hou ik van ouwe....
infamous psv
 infamous psv - zondag 25 augustus 2013 - 11:04   quote  deeplink  
quote:

Hij is te langzaam voor snel positiespel wat Ajax wilt spelen..
nora
 nora - zondag 25 augustus 2013 - 11:39   quote  deeplink  
quote:

Ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen maar ik denk dat Toivonen een prima speler voor Ajax zou zijn. Hij scoort veel is een teringleijer en ook goed in de combinatie.
Enigma
 Enigma - zondag 25 augustus 2013 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 11:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens ip. Dat hij niet de snelste is geloof ik zomaar hij is wel een meester in timen en vooral zijn lichaam goed gebruiken plus inzicht.
Dat alles compenseert het eerste. Nogmaals ik vind het een naar mannetje maar dat vinden velen ook van Superman Suarez. ( ja die is sneller en beter), maar in elk team heb je een Suarez, van Bommel, piqué, Ribéry, Ramos, Vertonghen , toivonen of John de wolf nodig. Iemand die heilig vuur erin gooit en kan killen. Vandaar dat ik nu toch blij zou zijn met toivonen.

Overigens bij deze complimenten voor de nieuwe weg van jouw club ip. Ik heb helemaal niets met PSV maar cocu vind ik een topgozer! Heb hem ooit ontmoet en is echt een gentleman net als de Boer. Jammer dat hij bij jullie zit.. Voor het nl voetbal is het goed dat PSV zo leuk speelt, petje af maar niet te lang, haha. Succes tegen Milan vd week ook al deel liever het geld niet vd CL met je club. Geef jullie toch zeker 50% kans. Natuurlijk door Jozefzoon, maar da's logisch.. Vind jou trouwens wel een leuke gast op dit forum, lekkere galgenhumor. Mag ik wel, ben je niet stiekem een Ajacied in ontkenningsfase?😜
Enigma
 Enigma - zondag 25 augustus 2013 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 11:39 schreef nora het volgende:

[..]

Ik kan het bijna niet uit mijn strot krijgen maar ik denk dat Toivonen een prima speler voor Ajax zou zijn. Hij scoort veel is een teringleijer en ook goed in de combinatie.
Klopt Nora, heb meteen ook glas cola genomen en mijzelf met een pan geslagen net als dobby..😄😄
Maar hij zou passen denk ik.
Stanley
 Stanley - zondag 25 augustus 2013 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 06:56 schreef joduh het volgende:
Met alle respect voor de post van Stanley maar komop ouwe! Als je een rood-wit hart hebt dan wil je die barbie niet in ons shirt zien man.......
Ook de kritiek op Frankie en co is bekend bij mij maar WTF? Het IS een godenzoon ouwe....
Beste stuurlui staan aan wal........
Eerlijk gezegt vind ik het knap om 3-3 te spelen tegen Heerenveen met een middelmatige ploeg die wij hebben.( nieuw beleid???)
Ons (Frankie, Mark) geluk houdt toch echt eens op en over 10 of 20 jaar lezen we in de boeken dat frank de trainer was die ajax de derde ster bezorgde en in het rijtje van de grote trainers staat die 3x op rij kampioen is geworden....
Bij Mark staat dat hij Ajax gezond heeft gemaakt en van de beurs heeft gehaald ......
So be it....... Mijn rood witte hart is hier allemaal niet blij mee......
Mea culpa zeggen ze dan geloof ik ...

Anyway, wij zijn met zijn allen achter Cruyffie gaan staan en ik weet dat ook hij niet kan toveren. Terug naar de top kost enige tijd.
Maar dan moeten er wel logische stappen gezet worden. En gedaan worden wat werd beloofd.

Finnbogason heeft pas 1 jaar gepresteerd bij een subtopper. Maar Luuk de jong heeft toch alles dat een ouderwetse succesvolle ajaxspits nodig heeft. Frankie en Marc zijn aan het doorslaan en dit signaleer ik al langer. De pest is echter dat het niet opvalt door 3 kampioenschappen!

Narsingh, van Ginkel, Maher, zomaar drie namen waarvan openlijk werd aangegeven dat Frank hen graag erbij zou krijgen. En door enorme daadkracht voetballen ze nu ..... Inderdaad. Niet bij ons.

Sulemani is gratis de deur uit....

Wij doen het nu met Blind, Moisander, Aldeweireld, Poulsen, Sigthorsson, barca afvallers en Siem. Zonder Siem is het ineens kut. Siem is de belangrijke schakel ....

Nou ik ben echt fan van Siem, maar Siempie is echt geen internationale topklasse en dan hier wel van afhankelijk zijn is bedenkelijk!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 augustus 2013 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 11:04 schreef infamous psv het volgende:

[..]

Hahaha jij wilt hem niet kwijt aan Ajax!! ergens begrijpelijk....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 augustus 2013 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 07:00 schreef joduh het volgende:
Zolang er een gat zit in de jeugdopleiding en ons aankoop beleid heeft hetzelfde budget als goa eagles dan kan je toch ((als je enig verstand hebt) en dat hoeft niet eens voetbalverstand te zijn) wel nagaan dat je niet zomaar weer kampioen wordt en elke wedstrijd wel ff wint......,
Joduhhhhhhh mooi man...er zit een kern van waarheid in dat niemand kan tegenspreken...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 25 augustus 2013 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 00:19 schreef Nenam_tiL het volgende:
Ik ga echt over mijn nek.....optyfen met die toivonen....ik snap hier werkelijk niks van....hoe krijg je het uit je bek....wat een sukkels zijn dat die dat etterbakkie willen......is gewoon not done.

Weet niet hoe oud die knakkers zijn die dat willen....maar ik snap ze niet
Het schijnt dat hij ook de sfeer verziekt bij PSV op dit moment..dus laat hem maar lekker in Eindhoven blijven....
infamous psv
 infamous psv - maandag 26 augustus 2013 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 14:23 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha jij wilt hem niet kwijt aan Ajax!! ergens begrijpelijk....
Zou hem nog brengen zelfs..

Misselijk mannetje die zijn langste tijd gehad heeft bij PSV en zelfs in Nederland.
Sta ervan te kijken dat sommige hier zijn naam nog roepen als versterking.
Pietje
 Pietje - maandag 26 augustus 2013 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 12:02 schreef Stanley het volgende:

[..]

Anyway, wij zijn met zijn allen achter Cruyffie gaan staan en ik weet dat ook hij niet kan toveren. Terug naar de top kost enige tijd.
Maar dan moeten er wel logische stappen gezet worden. En gedaan worden wat werd beloofd.

Finnbogason heeft pas 1 jaar gepresteerd bij een subtopper. Maar Luuk de jong heeft toch alles dat een ouderwetse succesvolle ajaxspits nodig heeft. Frankie en Marc zijn aan het doorslaan en dit signaleer ik al langer. De pest is echter dat het niet opvalt door 3 kampioenschappen!

Narsingh, van Ginkel, Maher, zomaar drie namen waarvan openlijk werd aangegeven dat Frank hen graag erbij zou krijgen. En door enorme daadkracht voetballen ze nu ..... Inderdaad. Niet bij ons.

Wij doen het nu met Blind, Moisander, Aldeweireld, Poulsen, Sigthorsson, barca afvallers en Siem. Zonder Siem is het ineens kut. Siem is de belangrijke schakel ....

Nou ik ben echt fan van Siem, maar Siempie is echt geen internationale topklasse en dan hier wel van afhankelijk zijn is bedenkelijk!
Bravo, Stanley. Ik ben het volledig met je eens!!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 26 augustus 2013 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 25 augustus 2013 - 12:02 schreef Stanley het volgende:

[..]

Luuk de Jong moest 15 miljoen kosten en zal nu niet veel minder waard zijn...
die lijkt me onhaalbaar hoor...

daarnaast ben ik het me je eens over Narsingh maar GInkel was gewoon niet haalbaar en Maher gewoon erg duur.

aan de andere kant hebben wij nu wel spelers als Fischer, Andersen, Meleg, Bazoer die zijn allemaal veel belovend.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 26 augustus 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 12:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

aan de andere kant hebben wij nu wel spelers als Fischer, Andersen, Meleg, Bazoer die zijn allemaal veel belovend.
Dan moeten we, net als vroeger, die jonge jongens voor de leeuwen gooien. De echte goed voetballers komen dan echt wel boven drijven, daar ben ik van overtuigd!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 26 augustus 2013 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 12:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Dan moeten we, net als vroeger, die jonge jongens voor de leeuwen gooien. De echte goed voetballers komen dan echt wel boven drijven, daar ben ik van overtuigd!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 26 augustus 2013 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 26 augustus 2013 - 14:59 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Alleen met jonge spelers kom je er niet....we spelen C.L.....of wil jij na 1 ronde direct afgeserveerd worden ???
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 - 12:48 schreef nora het volgende:
Nou Enigma het is duidelijk wat jij er van vind ik ben het globaal een met je, even over onze belg Toby de meest overschatte voetballer en ook door hem zelf.Ajax neem het eerste beste bod aan en verkoop hem, hij mist handelingssnelheid en techniek en hardheid op Ajax niveau.Vermeer is en daar blijf ik bij een mindere keeper als Cillissen niemand heeft het weer over zijn rare aktie in de blessuretijd in plaats de bal over de zijlijn te koppen wil hij de man uitspelen gelukkig ging die bal over het doel. Schone is op dit moment een stuk minder als vorig seizoen te traag en teveel tijd nodig in de combinatie.Fisher volledig uit vorm wil bij elke aktie 5 man uitspelen en raakt steeds de bal kwijt.Siggi scoort maar is beslist nog niet in vorm ballen springen van zijn voet in 1 op 1 situaties met keeper tegenstander hadden zeker 2 doelpunten moeten zijn.Eriksen niet in vorm maar steekt nog met kop en schouders boven de rest uit.Bojan staat op de verkeerde plek is een man achter de spits.
Bojan is helemaal geen speler achter de spitsen. Heeft ie nooit gespeeld. Altijd als een van de drie aanvallers waar in hij vanaf links en op 9 het best rendeert.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Bojan is helemaal geen speler achter de spitsen. Heeft ie nooit gespeeld. Altijd als een van de drie aanvallers waar in hij vanaf links en op 9 het best rendeert.
Doe maar 9 want we hebben een voetballende spits nodig....
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 29 augustus 2013 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Doe maar 9 want we hebben een voetballende spits nodig....
Hoessen?
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 00:06   quote  deeplink  
Mooi is dat. Eerst loopt iedereen te zeiken dat ie niet scoort. Nu doet ie dat en moet ie er nog uit omdat we voetballende spits nodig hebben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Hoessen?
Die is voetballend een betere spits....geen echte afmaker maar brengt voetballend meer....
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 29 augustus 2013 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:06 schreef remco k het volgende:
Mooi is dat. Eerst loopt iedereen te zeiken dat ie niet scoort. Nu doet ie dat en moet ie er nog uit omdat we voetballende spits nodig hebben.
Maakt mij niet echt uit wie er speelt. Ze scoren beide. Ik heb van mezelf een iets meer voorkeur voor voetballende spits, maargoed, zoals je zegt Sigthorsson scoort lekker al, dus dit kan nog.
Bojan op 9 zou ik niet doen.
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 00:08   quote  deeplink  
Tsja en dan scoort ie niet en gaan we weer lopen schreeuwen om een 9 die veel scoort.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:06 schreef remco k het volgende:
Kijken.....hij moet ballen vanaf de achterlijn krijgen....Sigthorsson is net als Pelle 1x raken is afhankelijk van goede voorzetten niet van buitenspelers die naar binnen trekken....
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:08 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Maakt mij niet echt uit wie er speelt. Ze scoren beide. Ik heb van mezelf een iets meer voorkeur voor voetballende spits, maargoed, zoals je zegt Sigthorsson scoort lekker al, dus dit kan nog.
Bojan op 9 zou ik niet doen.
Voor wat de Boer wil spelen is Bojan de beste optie op 9.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 29 augustus 2013 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:08 schreef remco k het volgende:
Tsja en dan scoort ie niet en gaan we weer lopen schreeuwen om een 9 die veel scoort.
Finnbogasson etc ;)
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 29 augustus 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Want?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:09 schreef remco k het volgende:

[..]

En daar ben ik het 100% mee eens....
remco k
 remco k - donderdag 29 augustus 2013 - 00:10   quote  deeplink  
Maar die kan niet ballen in de kleine ruimte. Oeps wat zeg ik nou!!'
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 29 augustus 2013 - 00:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:10 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Want?
lees terug!!
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 29 augustus 2013 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

lees terug!!
Je zegt alleen dat hij een voetballende spits is.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 augustus 2013 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 augustus 2013 - 00:10 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

En daar ben ik het 100% mee eens....
ik dacht dat jij Finbogason wou?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Heerenveen - Ajax (vrijdag 23 augustus 2013, 20:00): 3 - 3

0.0092670