BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax | seizoen 2013/2014

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
cajax
 cajax - maandag 18 november 2013 - 09:42   quote  deeplink  
Technisch gezien hoort onze Ajax tot de allerbeste clubs van heel Europa. Alleen moet Ajax nu nog veel meer aandacht besteden aan mentaal, fysieke, en disciplinaire onderdelen.

Het lijkt alsof Ajax daar goed in is, maar achteraf gezien moet / kan het veel beter. Dan pas zullen de eindresultaten bereikt worden. Niet eerder. Meestal zie je dat pas als een speler 23 jaar, of ouder is.
remco k
 remco k - maandag 18 november 2013 - 10:48   quote  deeplink  
Ik vind Ajax de laatste tijd juist technisch vrij zwak. Veel foute passes. Mentaal is ploeg wel sterk, dat wordt bewezen door in een mindere periode gewoon rustig te blijven en hetzelfde te doen als altijd. Als je mentaal niet goed in elkaar zit ga je in een mindere periode gauw naar andere methodes grijpen zoals de lange bal. Er zou in Nederland weleens wat meer aandacht worden geschonken aan het fysiek. Al mag dat de wendbaarheid van spelers niet in de weg gaan staan. Juist tactisch is er nog heel veel te winnen.
Eide
 Eide - dinsdag 19 november 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Siem geblesseerd uitgevallen bij oranje. Geen idee hoe ernstig, maar het lijkt een hamstring blessure te zijn.

Veltman speelde weer een dijk van een wedstrijd. Tijdens je debuut tegen Falcao spelen en gewoon vrijwel alles winnen (behalve dat ene foutje maar terecht afgefloten :) ). Grote klasse.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 19 november 2013 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 november 2013 - 23:48   quote  deeplink  
hij speelde inderdaad een dijk van een wedstrijd....ben trots op hem!!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 19 november 2013 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 november 2013 - 10:48 schreef remco k het volgende:
Ik vind Ajax de laatste tijd juist technisch vrij zwak. Veel foute passes. Mentaal is ploeg wel sterk, dat wordt bewezen door in een mindere periode gewoon rustig te blijven en hetzelfde te doen als altijd. Als je mentaal niet goed in elkaar zit ga je in een mindere periode gauw naar andere methodes grijpen zoals de lange bal. Er zou in Nederland weleens wat meer aandacht worden geschonken aan het fysiek. Al mag dat de wendbaarheid van spelers niet in de weg gaan staan. Juist tactisch is er nog heel veel te winnen.
Klopt helemaal Remco...met name technisch wat eigenlijk bij Ajax hoort zijn we zeer vlak...
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 08:08   quote  deeplink  
Ik blijf erbij, dat Ajax 2 hele goede spelers moet huren, komende 2 jaar. Is nog goedkoper ook. Dus Ajax, wordt een wakker !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 08:33   quote  deeplink  
Met de 2 hele goede spelers erbij met huren, gaat Ajax vanzelf technische weer beter spelen. Het ligt er nu alleen maar aan, dat er hele goede spelers doen ontbreken bij Ajax.

Tot op heden is het juist mentaal en fysiek veel minder bij Ajax. Juist daarom speelt Ajax daardoor echt minder. Ook daarom is de Champions League een niveau te hoog voor Ajax. Is logisch.

We lezen wel steeds dat Ajax ambities heeft. Nou mijn ambities zijn, de komende 10 jaar de halve finale van de CL spelen. Dan pas doen we het goed.
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 08:49   quote  deeplink  
Wat lul je nou man. Ajax is juist mentaal erg sterk.
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 08:50   quote  deeplink  
En als dat je ambities zijn zou ik maar stoppen met voetbal kijken. Geen club op de wereld die dat haalt.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 20 november 2013 - 09:02   quote  deeplink  
Die gast leeft niet in een droomwereld, maar in een waanwereld.
nora
 nora - woensdag 20 november 2013 - 09:54   quote  deeplink  
Het is drama maar helaas ook de Jong er een tijd uit, volgens mij is Bojan nog niet klaar,
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 10:28   quote  deeplink  
Nee nu nog niet. Maar wel rond de winterstop.
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 11:35   quote  deeplink  
Wat lul jij dan, Remco.
Gaat lekker bij, Ajax als het niet goed gaat. Raar hé ?????????????????
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 11:38   quote  deeplink  
Ik kan je teksten maar lastig begrijpen. Gaat namelijk prima bij ajax.
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 11:41   quote  deeplink  
Met sommige spelers wel, dat klopt.
Denkelijk is Veltman DE BESTE als je het goed bekijkt, qua ontwikkelingen van hem.
We weten allen, dat er een man of 6 van Ajax niet in vorm zijn. En dan ook nog De Jong voor enkele weken weer missen. Ben wel benieuwd, de komende 4 wedstrijden van Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 11:50   quote  deeplink  
Persoonlijk denk ik dat Duarte en Bojan mits in vorm de kwaliteit van Ajax wel vergroten. Ik zeg niet dat je er dan bent. Maar t.o.v. nu is er dan wel meer dreiging en kwalitiet. Ben benieuwd hoe het gesteld is met de blessure van Sigthorsson? Wanneer dat tegenvalt heb je meer reden om een spits in de winter te halen. Anders wordt de spoeling wel erg dun bij nog meer blessures.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 11:53   quote  deeplink  
Remco is zeker iets te optimistisch. Wanneer er geen enkele verbetering zou zijn dan doe je het wel heel slecht. Maar het niveau is nog lange van waar je moet zijn. Daar heb je stabiliteit voor nodig en kwaliteit. Wanneer je en paar kwalitatief betere spelers koopt heb je ook meer ruimte om bij blessures niet te snel in kwaliteit achteruit te gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 20 november 2013 door Bobby1972 --
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 11:59   quote  deeplink  
Je hebt helemaal gelijk, Bobby1972.
Je moet het dan ook in zijn hele perspectief zien, en niet alleen maar op het voetbalveld. Ik ben erg benieuwd hoe Ajax volgende week tegen Barcelona speelt, ondanks dat Barcelona 4 spelers moet missen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 12:11   quote  deeplink  
We zijn de Jong nu ook alweer een paar weken kwijt. Daarmee verlies je weer kwaliteit. Dat vang je nu niet op door een andere speler. Simpel omdat die niet dat niveau hebben. Dus moet je kwaliteit kopen. Remco zijn inzicht is niet de beste hier!
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 12:13   quote  deeplink  
Het seizoen is nog lang en je weet nooit wat er gebeurd. Wat je nu wel weet is dat bepaalde spelers niet het gewenste niveau bereiken. Door blessures kom je heel snel in de problemen. Dus blijft er maar 1 mogelijkheid over.....en dat is kwaliteit erbij kopen om het op te kunnen vangen. Hoe duidelijk wil je het hebben?
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 12:13   quote  deeplink  
Is zeker waar.
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 12:24   quote  deeplink  
En weet je, Bobby ? De meeste blessures ontstaan namelijk door de te lage niveau en kwaliteit van spelers. Betere spelers zijn veel minder geblesseerd omdat ze beter zijn. Dit is ook een feit die we onder ogen moeten zien, daar waar de meeste dat niet doen. Dit kan ik weten, mede omdat ik op spor1 veel goede wedstrijden in het buitenland ziet.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 13:12   quote  deeplink  
Ronaldo is nooit geblesseerd, maar Messi is wel regelmatig geblesseerd. Gekke is dat Robben al geruime tijd zonder veel blessures gespeeld heeft. Het is en blijft wel een lastig iets. Dat de jong er nu weer uit is baart me wel zorgen voor Ajax. Omdat hij misschien wel de belangrijkste speler is in het elftal. Aan de andere kant zien ze dan ook bij Ajax dat je een bredere selectie nodig hebt met meer kwaliteit. Bij Ajax zijn teveel net niet spelers. Wanneer iemand als de jong wegvalt, ben je teveel afhankelijk van spelers met minder ervaring en kwaliteit. Daarom was ik en ben ik boos op mensen als Overmars die Ajax hiermee in de problemen hebben gebracht. Zij zijn verantwoordelijk voor de selectie en de kwaliteit die het bied.
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 13:36   quote  deeplink  
Het klopt helemaal, dat bij Ajax spelers zijn, die net niet de speler zijn om de top te kunnen halen. Ze halen bij Ajax maximaal de 80% niveau.
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 13:37   quote  deeplink  
Dus Theoretisch gezien is Ajax 20% zwakker, dan een Europese topclub.
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 13:40   quote  deeplink  
Kan je nagaan, zelfs Luuk de Jong vind een terugkeer naar een Nederlandse topclub een achteruitgang. Dit zegt al genoeg.
nora
 nora - woensdag 20 november 2013 - 13:48   quote  deeplink  
Het lijkt de muppets show wel met jullie
cajax
 cajax - woensdag 20 november 2013 - 14:26   quote  deeplink  
Dat zal best. Maar wel de waarheid die onder ogen gezien moet worden.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 20 november 2013 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 09:02 schreef Peterhs het volgende:
Die gast leeft niet in een droomwereld, maar in een waanwereld.
klopt, hij is gek.
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 11:53 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco is zeker iets te optimistisch. Wanneer er geen enkele verbetering zou zijn dan doe je het wel heel slecht. Maar het niveau is nog lange van waar je moet zijn. Daar heb je stabiliteit voor nodig en kwaliteit. Wanneer je en paar kwalitatief betere spelers koopt heb je ook meer ruimte om bij blessures niet te snel in kwaliteit achteruit te gaan.
Jij vind me te optimistisch. Dat is wat anders dan dat ik het ook ben. Het is slechts je mening.
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 12:24 schreef cajax het volgende:
En weet je, Bobby ? De meeste blessures ontstaan namelijk door de te lage niveau en kwaliteit van spelers. Betere spelers zijn veel minder geblesseerd omdat ze beter zijn. Dit is ook een feit die we onder ogen moeten zien, daar waar de meeste dat niet doen. Dit kan ik weten, mede omdat ik op spor1 veel goede wedstrijden in het buitenland ziet.
Ja?? Waarom is Messi dan aan de lopende band geblesseerd?? Een Robben?? En van persie?? Een vd vaart?? Een Snijder.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 17:27   quote  deeplink  
De 1 is gewoon sterker en stabieler dan de ander.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 17:30   quote  deeplink  
Ik vind jou te optimistisch omdat Ajax nu weer 2 vaste spelers door blessures verliest. En je daarmee de progressie die je enigszins gemaakt hebt weer voor een deel teniet doet. Nu moeten we maar weer afwachten hoe de invallers het gaan doen. Zeker het wegvallen van de Jong vind ik wel een aderlating.
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 17:27 schreef Bobby1972 het volgende:
De 1 is gewoon sterker en stabieler dan de ander.
Hoef je mij niet uit te leggen. Alleen zegt meneer dat spelers geblesseerd raken omdat ze niet goed genoeg zijn, en dat goede spelers dit niet gebeurt.. Ik bewijs enkel het tegendeel.
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 17:30 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik vind jou te optimistisch omdat Ajax nu weer 2 vaste spelers door blessures verliest. En je daarmee de progressie die je enigszins gemaakt hebt weer voor een deel teniet doet. Nu moeten we maar weer afwachten hoe de invallers het gaan doen. Zeker het wegvallen van de Jong vind ik wel een aderlating.
Natuurlijk is dat een aderlating, ik zeg ook nergens van niet. Maar goed, stel je gaat nu wat kopen?? Welk signaal geef je dan af naar een Hoessen?? Daarnaast kan je pas kopen in de winter, en is zowel Bojan als de Jong weer terug bij de ploeg..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 17:58   quote  deeplink  
Omdat Ajax het niet kan maken naar zijn achterban om niet mee te strijden voor het kampioenschap na de winter. En omdat Ajax niet voldoende kwaliteit heeft om de belangrijkste spelers op te vangen bij blessures. En omdat Ajax nou niet echt het eigen publiek heeft getrakteerd met goed en aantrekkelijk spel. En omdat Ajax veel te weinig doelpunten heeft gemaakt. Ik zie geen redenen om de ploeg zonder een enkele versterking zo te laten. Ik denk Remco dat jij ongeveer de enige hier bent die dat prima vind.
remco k
 remco k - woensdag 20 november 2013 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 17:58 schreef Bobby1972 het volgende:
Omdat Ajax het niet kan maken naar zijn achterban om niet mee te strijden voor het kampioenschap na de winter. En omdat Ajax niet voldoende kwaliteit heeft om de belangrijkste spelers op te vangen bij blessures. En omdat Ajax nou niet echt het eigen publiek heeft getrakteerd met goed en aantrekkelijk spel. En omdat Ajax veel te weinig doelpunten heeft gemaakt. Ik zie geen redenen om de ploeg zonder een enkele versterking zo te laten. Ik denk Remco dat jij ongeveer de enige hier bent die dat prima vind.
Ik heb nergens gezegd dat Ajax niemand moet halen, het enige dat ik zeg is dat Ajax dat moet doen waarvan ze denken dat dit het beste is. En ik hoef een heel groot aantal spelers dat hier genoemd wordt inderdaad niet bij Ajax te zien..

En volgens mij doet Ajax gewoon mee om de titel.. Nogmaals, ik vind dat Ajax een heel erg goede selectie heeft met extreem veel potentie.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 20 november 2013 - 19:31   quote  deeplink  
"Nogmaals, ik vind dat Ajax een heel erg goede selectie heeft met extreem veel potentie."

Als Ajax een goede selectie had dan hadden we zeker nu eerste gestaan. En als Ajax zoveel potentie had gehad dan hadden we veel meer gescoord en veel overtuigender gespeeld.

Overmars is in de laatste 2 dagen 2 spelers misgelopen door omstandigheden. Dat gaf dus al aan dat men een bredere selectie wilde. Alleen door de het slecht anticiperen op de verkopen die maand was men te laat.

Wanneer je naar de feiten kijkt dan heeft Ajax in 8 jaar tijd niet zo weinig punten behaald. Erg weinig doelpunten gemaakt en over mooi en overtuigend voetbal zullen we het maar niet hebben. Dan vind ik jouw woorden niet op z'n plaats.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 november 2013 - 19:42   quote  deeplink  
Hier in heb je wel gelijk...
bully
 bully - woensdag 20 november 2013 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 18:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat Ajax niemand moet halen, het enige dat ik zeg is dat Ajax dat moet doen waarvan ze denken dat dit het beste is. En ik hoef een heel groot aantal spelers dat hier genoemd wordt inderdaad niet bij Ajax te zien..

En volgens mij doet Ajax gewoon mee om de titel.. Nogmaals, ik vind dat Ajax een heel erg goede selectie heeft met extreem veel potentie.
enige waar ik het mee eens ben is dat er veel potentie is.
maar potentie die er nog niet klaar voor zijn en niet op elke positie.
met hetgeen je zegt dat ajax een goede selectie heeft ben ik het niet mee eens.
ajax heeft er nog teveel middelmaat en spelers die gewoon telicht zijn voor het echte werk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 20 november 2013 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 21:50 schreef bully het volgende:

[..]

enige waar ik het mee eens ben is dat er veel potentie is.
maar potentie die er nog niet klaar voor zijn en niet op elke positie.
met hetgeen je zegt dat ajax een goede selectie heeft ben ik het niet mee eens.
ajax heeft er nog teveel middelmaat en spelers die gewoon telicht zijn voor het echte werk.
extreem veel potentie waar Remco het over heeft zijn nog erg jong.....spelen in de B1....natuurlijk zijn er wel talenten in de huidige selectie maar of die beter zijn als de talenten van bijvoorbeeld Vitesse betwijfel ik....er is bij ons nog te veel aan middelmaat....kijk naar het Nederlands elftal gisteren dan vond ik Veltman een van de betere maar Blind en de jong vond ik geen voldoende halen....
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2013 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 19:31 schreef Bobby1972 het volgende:
"Nogmaals, ik vind dat Ajax een heel erg goede selectie heeft met extreem veel potentie."

Als Ajax een goede selectie had dan hadden we zeker nu eerste gestaan. En als Ajax zoveel potentie had gehad dan hadden we veel meer gescoord en veel overtuigender gespeeld.

Overmars is in de laatste 2 dagen 2 spelers misgelopen door omstandigheden. Dat gaf dus al aan dat men een bredere selectie wilde. Alleen door de het slecht anticiperen op de verkopen die maand was men te laat.

Wanneer je naar de feiten kijkt dan heeft Ajax in 8 jaar tijd niet zo weinig punten behaald. Erg weinig doelpunten gemaakt en over mooi en overtuigend voetbal zullen we het maar niet hebben. Dan vind ik jouw woorden niet op z'n plaats.
Nogmaals, er zijn veel spelers uit vorm waar het een en ander van verwacht werd, onze belangrijkste speler is eigenlijk nog maar een paar potjes fit geweest, en het elftal is weer nieuw. Tsjaa, dat heeft dan gewoon weer tijd nodig..
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2013 - 07:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 november 2013 - 22:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

extreem veel potentie waar Remco het over heeft zijn nog erg jong.....spelen in de B1....natuurlijk zijn er wel talenten in de huidige selectie maar of die beter zijn als de talenten van bijvoorbeeld Vitesse betwijfel ik....er is bij ons nog te veel aan middelmaat....kijk naar het Nederlands elftal gisteren dan vond ik Veltman een van de betere maar Blind en de jong vond ik geen voldoende halen....
Nee hoor, daarin heb ik het echt over de huidige selectie. Vetman, Denswill, Boilesen, Fischer,Andersen. En dan net achter Bazoer, Lobotka, Meleg, ook Ligeon en Cilissen niet vergeten.. Dat zijn er al 10..
cajax
 cajax - donderdag 21 november 2013 - 07:51   quote  deeplink  
Ajax moet meer volwassenen in de selectie hebben, daar daarom de jeugdige selectie als licht wordt bevonden voor de Europese top. En, de jeugdige spelers bereiken pas de echte top als ze 3 jaar in het buitenland spelen, vanaf hun 21e jaar.
Eide
 Eide - donderdag 21 november 2013 - 07:59   quote  deeplink  
De Boer baalt van interlands

Van het goede gevoel, waarmee Ajax na de zeges op Celtic (1-0) en NEC (0-3) de interlandperiode in ging, is helemaal niets over.

"Dat is wel weg, ja, somberde Frank de Boer, die Kolbeinn Sigthorsson met een enkelblessure zag uitvallen bij IJsland-Kroatië en Siem de Jong tijdens Nederland-Colombia het veld zag verlaten met een hamstringkwetsuur. "Vandaag gaan ze door de scan, maar we weten nu al dat we ze in elk geval de komende weken zullen moeten missen, aldus de Ajax-trainer.

En dus zit Ajax vlak voor de competitiethuiswedstrijd tegen Heracles Almelo en de cruciale Champions Leagueduels met FC Barcelona en AC Milan opeens dun in de spitsen. "En dat is een domper, aldus de 112-voudig international, die evenwel niet bij de pakken neerzit.

"In eerste instantie zal Danny Hoesen starten, zegt De Boer desgevraagd. "Maar ik weet dat Davy Klaassen die rol ook kan invullen. Ik heb hem tijdens oefenwedstrijden ook wel eens in de spits gehad. Bojan Krkic is eveneens een optie. Hij sluit volgende week volledig bij de groep aan. Heracles en FC Barcelona komen echter te vroeg.

Bron
cajax
 cajax - donderdag 21 november 2013 - 08:01   quote  deeplink  
Daar kan ik me wel in vinden, mede nu De Jong geblesseerd is. Zit een kern van waarheid in.
nora
 nora - donderdag 21 november 2013 - 09:57   quote  deeplink  
Nou voor alle Hoesen fans dit is zijn kans ik hoop dat hij het waar maakt maar ik vrees dat hij het niet gaat redden.
Eide
 Eide - donderdag 21 november 2013 - 10:39   quote  deeplink  
Ik ben eerder benieuwd naar Davy Klaassen. Dat is in z'm manier van spelen bijna een kopie van Siem de Jong. Het is zeer de moeite waard om te zijn of hij ook op dezelfde fronten het verschil kan gaan maken bij Ajax.
remco k
 remco k - donderdag 21 november 2013 - 11:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 10:39 schreef Eide het volgende:
Ik ben eerder benieuwd naar Davy Klaassen. Dat is in z'm manier van spelen bijna een kopie van Siem de Jong. Het is zeer de moeite waard om te zijn of hij ook op dezelfde fronten het verschil kan gaan maken bij Ajax.
Persoonlijk denk ik dat Klaassen zelfs beter kan gaan worden op ten duur dan Siem. Is als jeugdspeler in ieder geval altijd bestempeld als groot talent, en heeft ook nog eens de juiste instelling volgens mij... Denk overigens dat Klaassen gewoon op het middenveld blijft spelen, zou nu niet weten wie daar anders op te stellen.
Eide
 Eide - donderdag 21 november 2013 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 21 november 2013 - 11:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Persoonlijk denk ik dat Klaassen zelfs beter kan gaan worden op ten duur dan Siem. Is als jeugdspeler in ieder geval altijd bestempeld als groot talent, en heeft ook nog eens de juiste instelling volgens mij... Denk overigens dat Klaassen gewoon op het middenveld blijft spelen, zou nu niet weten wie daar anders op te stellen.
Ik gok op Klaassen en Duarte eigenlijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: AFC Ajax | seizoen 2013/2014

0.0066850